Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd
LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer
Ben ik in de picture?
Zojuist 3 kwartier aan de telefoon gehangen met een zeer engels sprekende dame, welke me doodleuk vertelde dat ik maar moest wachten tot 23 oktober tot de release, of het moest proberen op een ander adres. Toen ik zei dat lang wachten niet kan ivm de zeer gelimiteerde versie, zei ze dat ze verder niks kon doen![]()
Als hij niet leverbaar is, moeten ze dat op de website zetten & niet vermelden dat hij te pre-orderen is. Want bij het willen afsluiten, krijg je dan te zien dat ie niet leverbaar is. Doe dat dan gelijk vermelden op de pagina & niet pas op het einde. Gewoon duidelijk zijn!
Dat snap ik en dat is wel zo, maar als je eenmaal weet dat het niet werkt, dan weet je zelf toch al genoeg? Je moet het zelf weten hoor, het is jouw tijd, maar om dan nog 3 kwartier aan de telefoon te hangen over 1 foutief product van de miljoenen producten die amazon verkoopt: ik zou het zonde van mijn tijd vinden. Je hebt dan ook nog iemand aan de lijn die hoogstens iets kan doorgeven en niets zelf kan aanpassen....
Serieus, heb je dit echt gedaan? Sorry Raymond, maar dit is echt verspilde tijd geweest. Amazon interesseert het ze echt geen REET of een titeltje van de miljarden producten die ze hebben even niet op voorraad is. Je had je tijd beter kunnen besteden om een webshop (of Ebay) te zoeken waar die wel te verkrijgen is.
Op EBAY is hij te verkrijgen ja, maar dan niet voor leuke bedragen ... : https://www.ebay.nl/sch/i.html?_from...n&_sacat=11232, dus aan EBAY heb je niks.
Laatst aangepast door DVD Watcher : 20-09-2023 om 09:38
Tja, de bekende scalpers. Je hebt er inderdaad niet zoveel aan, maar aan de andere kant is er wel aanbod. En in dit geval drijft de vraag de prijs nu eenmaal op. Ik heb zelf de versie nog op Amazon.com kunnen bestellen.
Tja, op zichzelf heb je gelijk maar dit is gewoon een systeem glitch. Je moet je voorstellen dat echt alles bij Amazon is geautomatiseerd en daarin zit gewoon een foutmarge. En hieraan gaan ze echt niks doen, zeker niet bij preorders. Dan is het antwoord gewoon: "afwachten" en eerlijk gezegd geef ik ze daar gelijk in. Ze gaan nu echt niet in een systeem lopen wroeten om voor één iemand van hun miljarden klanten een klein ongemak te verhelpen, waar ze vervolgens misschien veel schade aan hun systeem aan toebrengen. Je weet namelijk niet wat voor links met voorradden of leveranciers er achter zitten, dus ze gaan hier nu echt niks aan doen. Das dan even jammer voor de klanten die twee extra clicks hebben moeten maken in de app, maar dat is dan maar zo.
Is ook niet te leveren op een UK adres, krijg je precies dezelfde melding.
DVDPROFILER
LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB
Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd
LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer
Ben ik in de picture?
Marvel 4k:
Avengers, Age of Ultron, Civil War en Guardians of the Galaxy voor 30 euro.
Actie: 4 voor de prijs van 2 bij amazon.fr
Ook disney titels.
Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)
LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K
Gekocht/Besteld (Nog niet binnen, Pre-order's) bij Amazon.com:
![]()
''Night of the Demons (4K Ultra HD + Blu-ray, 1 Movie: 2 Cuts, Collector's Edition)'' € 30,97
''Night of the Demons 2 (Blu-ray, 1 Movie: 2 Cuts, Collector's Edition)'' € 26,27
''Night of the Demons 3 (Blu-ray, 1 Movie: 3 Cuts, Collector's Edition)'' € 26,27
''Superman & Lois: The Complete Second Season'' € 20,36
''The Exorcist III (4K Ultra HD: Theatrical Version + Blu-ray: Director's Cut, 1 Movie: 2 Cuts, Collector's Edition)'' € 22,52
The Banshees of Inisherin, Under the Silver Lake - Amazon UK - €25,-
Criterion's Guillermo del Toro's Pinocchio via Amazon UK voor iets meer dan 38 euro.
Mijn Amazon gift card maar eens gebruikt:
Salem's Lot, Suicide Kings - Amazon DE - €25,-
Bij amazon uk zijn de Doctor Who sets wat voordeliger, seizoen 8 t/m 12 opgepikt (seizoen 11 en 12 nog niet gezien).
![]()
Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.
My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch
Onderweg van Amazon US:
Coraline (4K).jpg
Coraline (2009)
Limited Edition steelbook-uitgave
2 discs: 4K Ultra HD + Blu-ray
Dolby Vision / HDR10
Audio (o.a.): Engels Dolby Atmos / Dolby TrueHD 7.1
Ondertitels (o.a.): Engels SDH
Extra's (o.a.): Boekje
Prijs: $ 24,49
Kubo and the Two Strings.jpg
Kubo and the Two Strings (2016)
Limited Edition steelbook-uitgave
2 discs: 4K Ultra HD + Blu-ray
Dolby Vision / HDR10
Audio (o.a.): Engels Dolby Atmos / Dolby TrueHD 7.1
Ondertitels (o.a.): Engels SDH
Extra's (o.a.): Boekje
Prijs: $ 20.66
TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max