Pagina 339 van 450 EersteEerste ... 239289329335336337338339340341342343349389439 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.451 tot 8.475 van 11231 worden weergegeven.
  1. #8451

    Standaard

    Ghost in the Shell 4K UHD USA bij Wowhd voor 15,14 inc.

  2. #8452

    Standaard Spartacus (4K) | War of the Worlds (4K) | The Invisible Man (4K)

    Besteld bij Zoom UK in de 3 voor 30 pond-actie (loopt t/m 28 september 2020) (dank voor de tip Ludo!)



    Spartacus (1960) (4K)

    60th Anniversary Edition
    2 discs (4K Ultra HD + Blu-ray)
    Nederlandse ondertitels




    War of the Worlds (2005) (4K)

    15th Anniversary Edition
    2 discs (4K Ultra HD + Blu-ray)
    Nederlandse ondertitels




    The Invisible Man (2020) (4K)

    Extended Edition
    2 discs (4K Ultra HD + Blu-ray)
    Engelse SDH-ondertitels
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #8453

    Standaard

    Zavvi pre-order:




    Release: 14 december
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  4. #8454

    Standaard

    Pre-order Zavvi:








    WOWHD











    Vinegary Syndrome




  5. #8455

    Standaard

    Zoom 3 voor 30 pond:



    37,70 euro incl. verzending
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #8456

    Standaard

    Arrow release van Tremors? Eindelijk een goeie transfer!

  7. #8457

    Standaard

    Gekocht/Besteld (Nog niet binnen) bij Amazon.de:



    ''My All American'' € 9,64
    ''Rudy'' € 7,34
    ''Waterworld (Arrow, Limited Edition, 1 Movie - 3 Cuts)'' € 18,34


    Gekocht/Besteld (Nog niet binnen) bij Amazon.nl:




    ''Vampire in Brooklyn'' € 17,98
    ''The Rolling Stones: Crossfire Hurricane'' € 8,87
    ''The Rolling Stones: Stones in Exile'' € 10,50
    ''The Critters Collection (Critters / Critters 2: The Main Course / Critters 3 / Critters 4)'' € 42,14
    ''The Omen Collection (Deluxe Edition, The Omen / Damien: Omen II / The Final Conflict / Omen IV: The Awakening / The Omen - 2006 versie)'' € 52,33


    Gekocht/Besteld bij Ebay.nl (Nog niet binnen):



    ''Critters Attack'' € 12,55
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 28-09-2020 om 02:23

  8. #8458

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht

    Gekocht/Besteld (Nog niet binnen) bij Amazon.nl:

    ''The Critters Collection (Critters / Critters 2: The Main Course / Critters 3 / Critters 4)'' € 42,14
    Hoi was dit een aanbieding, of had je een kortingsbon? Ik kom hem steeds maar tegen voor rond de 60 euro.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  9. #8459

    Standaard

    Besteld bij Zavvi 11.49 euro Casper (Blu Ray)
    Heb hem alleen op laserdisc dus ben benieuwd.


  10. #8460

    Standaard Sweet Charity (Limited Edtion)

    Besteld bij Amazon UK:



    Sweet Charity (1969)

    Indicator Series Limited Edition
    Engelse SDH-ondertitels

    Special Features:

    * 4K restoration

    * Three presentations of the film: with original overture (150 mins); without overture (149 mins); and with alternative ending (145 mins)
    * Alternative 2.0 stereo and 5.1 surround soundtrack options
    * Audio commentary with film historians Lee Gambin, Alexandra Heller-Nicholas and Cara Mitchell (2020)
    * The John Player Lecture with Shirley MacLaine (1971): archival audio recording of the celebrated actor in conversation at London's National Film Theatre
    * From Stage to Screen: A Director's Dilemma (1969): original promotional film featuring interview material with Bob Fosse and rare behind-the-scenes footage
    * The Art of Exaggeration (1969): original promotional film profiling the work of famed costume designer Edith Head
    * Interview with Sonja Haney (2020): audio recording of the dance assistant in conversation with Lee Gambin
    * Now and Then: Sammy Davis Jr (1968): archival interview featuring the actor and singer in conversation with broadcaster Bernard Braden
    * Super 8 version: original cut-down home-cinema presentation
    * Image gallery: publicity and promotional material
    * Original theatrical trailer
    * New and improved English subtitles for the deaf and hard-of-hearing
    * Limited edition exclusive 80-page book with new essays by Pamela Hutchinson and Bill Rosenfield, Neil Simon on Sweet Charity, archival press coverage of the film's release including an interview with Shirley MacLaine, extracts from the pressbook, Federico Fellini on Sweet Charity, an overview of contemporary critical responses, and film credits
    * Limited edition exclusive double-sided poster
    * UK premiere on Blu-ray
    * Limited edition of 3,000 copies

    Verschijnt op 26 oktober 2020

    Prijs: £ 18.99
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #8461

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Hoi was dit een aanbieding, of had je een kortingsbon? Ik kom hem steeds maar tegen voor rond de 60 euro.
    Hoi, Dit was geen aanbieding (stond er tenminste niet bij) & heb ook geen kortingsbon of code ingeleverd, maar was de daadwerkelijke prijs (Dit was dan inclusief € 3,99 verzendkosten). Zonder de verzendkosten was het € 38,15.

    Items:

    EUR 38,15

    Verzending en afhandeling:

    EUR 3,99

    Totaal bestelling
    EUR 42,14

    Ik vind het een mooie prijs voor de box-set.

  12. #8462

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Hoi was dit een aanbieding, of had je een kortingsbon? Ik kom hem steeds maar tegen voor rond de 60 euro.
    Hoi Ash, ik stuur jou even een prive bericht. Misschien heb je er wat aan.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  13. #8463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Hoi, Dit was geen aanbieding (stond er tenminste niet bij) & heb ook geen kortingsbon of code ingeleverd, maar was de daadwerkelijke prijs (Dit was dan inclusief € 3,99 verzendkosten). Zonder de verzendkosten was het € 38,15.

    Items:

    EUR 38,15

    Verzending en afhandeling:

    EUR 3,99

    Totaal bestelling
    EUR 42,14

    Ik vind het een mooie prijs voor de box-set.
    Zeker mooie prijs! daarom ook mijn interesse, maar toen ik keek was ie helaas weer een stuk duurder!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Hoi Ash, ik stuur jou even een prive bericht. Misschien heb je er wat aan.
    Heb je beantwoord.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  14. #8464

    Standaard

    Voor diegene die ook de Critters box goedkoop willen, hij is nu € 38,15 + € 3,99 verzendkosten:

    https://www.amazon.nl/The-Critters-C.../dp/B07G1YZ9RY

  15. #8465

    Standaard

    7 Psychopaths, Lola Rennt, Lucky Number Slevin, My Life As A Courgette, The Nice Guys - Amazon - €50,-
    Fright Night, Night Of The Creeps - Zavvi.nl - €30,-


  16. #8466

    Standaard

    Gekocht/Besteld (Nog niet binnen) bij Amazon.de:



    ''Queen + Adam Lambert: Live arount the World (CD/Blu-ray)'' € 27,43

  17. #8467

    Standaard

    Vraagje: als je deze op Amazon.nl bestelt, moet je dan rekening houden met invoerrechten daar de verkoper precies van de Verenigde Staten is? Of komt deze box gewoon uit Nederland?

  18. #8468

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Voor diegene die ook de Critters box goedkoop willen, hij is nu € 38,15 + € 3,99 verzendkosten:

    https://www.amazon.nl/The-Critters-C.../dp/B07G1YZ9RY
    Vraagje: als je deze op Amazon.nl bestelt, moet je dan rekening houden met invoerrechten daar de verkoper precies van de Verenigde Staten is? Of komt deze box gewoon uit Nederland?

  19. #8469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BluRay4Life Bekijk bericht
    Vraagje: als je deze op Amazon.nl bestelt, moet je dan rekening houden met invoerrechten daar de verkoper precies van de Verenigde Staten is? Of komt deze box gewoon uit Nederland?
    Ik neem aan dat hij uit Amerika komt, want hij is 29 September verstuurd & hij zal hier aankomen tussen 14-23 Oktober. Wat betreft invoerrechten? Geen idee, ik heb goede hoop dat het geen kosten zijn voor me, gezien eerdere ervaringen. Maar goed, zeker weten doe je het niet. In ieder geval was het nu een koopje, want normaal gesproken is deze box-set een heel stuk duurder. Ik heb trouwens ook een zelfde soort box besteld, die rond dezelfde periode aan zou moeten komen.

  20. #8470

    Standaard

    Mijn ervaring met Amazon UK uit het verleden was dat je wel degelijk invoerrechten verschuldigd bent op producten die vanuit Amerika verzonden worden en waarvan de prijs (exclusief verzendkosten) boven de 22 euro uitkwam. Maar er zijn genoeg voorbeelden van forumleden die desondanks de dans ontsprongen zijn. Het is een beetje een kwestie van geluk of pech hebben.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #8471

    Standaard

    Pre-orders bij Zavvi.nl:


    ''Train to Busan & Seoul Station (Zavvi Exclusive Steelbook)'' € 22,99
    ''Train to Busan Presents: Peninsula (Limited Edition Steelbook)'' € 25,99

  22. #8472

    Standaard



    Deze moest ik echt ook nog hebben. Twee BluRays en een soundtrackcd. 23,50 via wowhd.

  23. #8473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Geweldige uitgave. Heb hem zelf ook. Ga je erg gelukkig van worden .
    Dank je! Ik heb de film alleen gezien via een gare verzamelaar (3 films op 1 dvd) dus het zal een openbaring worden. Bizar veel extra's heeft deze uitgave. Ik heb alleen de 80 minuten durende docu over Lenzi gezien. Die staat ook op de Eyeball uitgave van 88films.

  24. #8474

    Standaard

    Gekocht bij Bookspot:

    - The Blacklist: seizoen 6
    - Watchmen

    2 voor €30

    Gekocht bij Boekenvoordeel Wijnegem:

    - Gotham: seizoen 5

    €19,99

  25. #8475

    Standaard

    In Bruges, The Autopsy of Jane Doe, The Raven, The Social Network - Amazon.de - €25,-


Pagina 339 van 450 EersteEerste ... 239289329335336337338339340341342343349389439 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •