Pagina 382 van 451 EersteEerste ... 282332372378379380381382383384385386392432 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.526 tot 9.550 van 11262 worden weergegeven.
  1. #9526

    Standaard

    Gekocht/Besteld bij Amazon.de:




    ''Black Widow (4K Ultra HD + Blu-ray, Steelbook)'' € 30,49
    ''Follow Me (4K Ultra HD)'' € 13,21
    ''The Lord of the Rings: The Motion Picture Trilogy = The Fellowship of the Ring, The Two Towers, The Return of the King (4K Ultra HD, 9 Disc's)'' € 52,86
    ''The Hobbit: The Motion Picture Trilogy = An Unexpected Journey, The Desolation of Smaug, The Battle of the Five Armies (4K Ultra HD, 9 Disc's)'' € 58,96

  2. #9527

    Standaard

    in de pre-order bij Amazon.co.uk: Mulholland Drive 20th Anniversary Collector's Edition (2021 Restoration) 40 pond


    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  3. #9528

    Standaard

    Pre-order bij Zavvi.nl:

    ''No Time To Die (4K Ultra HD + Blu-ray, Zavvi Exclusive Steelbook)'' € 38,48 (= 35,99 + € 2,99 verzendkosten)

  4. #9529

    Standaard

    Best lef hebben om bij Zavvi te gaan bestellen... Ik hou het voorlopig bij Amazon...

  5. #9530

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Best lef hebben om bij Zavvi te gaan bestellen... Ik hou het voorlopig bij Amazon...
    Laatste paar orders (ook duurdere) zijn zonder enige bijkomende kosten binnengekomen, dus ik heb geen angst hoor.

  6. #9531

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Laatste paar orders (ook duurdere) zijn zonder enige bijkomende kosten binnengekomen, dus ik heb geen angst hoor.
    ben ook niet bang aangelegd dus toch maar besteld bij Zavvihoewel ik had besloten om er iks meer te bestellen )

    Who Framed Roger Rabbit - 4K Ultra HD Zavvi Exclusive Steelbook (Includes Blu-ray) €35,98

    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  7. #9532

    Standaard



    Amazon UK haul
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  8. #9533

    Standaard

    Ghibli kwartet:



    Grave of the Fireflies, Howl's Moving Castle, Pom Poko
    - Amazon.nl - €60,-
    The Red Turtle - Bol.com - €0,00 (verjaardagscadeau)

  9. #9534

    Standaard

    Marie Antoinette, Amazon US voor 24.66 euro (had een korting van iets meer dan 10 USD). Dit is wel een BD-R schijfje.

  10. #9535

  11. #9536

    Standaard

    Mooie tweedehands koop gedaan: een zeer net exemplaar van de Batman Collection (Burton/Schumacher) 4K voor 60 euro bij GameBuster in Antwerpen. Daarnast nog een Lara Croft: Tomb Raider waar de Blu-ray ontbrak, dus enkel de 4K-schijf, voor de nette prijs van 5 eurootjes.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #9537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Mooie tweedehands koop gedaan: een zeer net exemplaar van de Batman Collection (Burton/Schumacher) 4K voor 60 euro bij GameBuster in Antwerpen. Daarnast nog een Lara Croft: Tomb Raider waar de Blu-ray ontbrak, dus enkel de 4K-schijf, voor de nette prijs van 5 eurootjes.
    Misschien de volgende keer even rondkijken Werner; die Batman box (met Nederlandse ondertiteling) is bij amazon.fr (volgens mij gratis verzending naar Belgie?) voor 29,99 euro te koop...scheelt toch aanzienlijk.

  13. #9538

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Misschien de volgende keer even rondkijken Werner; die Batman box (met Nederlandse ondertiteling) is bij amazon.fr (volgens mij gratis verzending naar Belgie?) voor 29,99 euro te koop...scheelt toch aanzienlijk.
    Dat is niet de 4K box maar enkel Blu-ray...

  14. #9539

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Misschien de volgende keer even rondkijken Werner; die Batman box (met Nederlandse ondertiteling) is bij amazon.fr (volgens mij gratis verzending naar Belgie?) voor 29,99 euro te koop...scheelt toch aanzienlijk.
    Maar dat is geen 4K

  15. #9540

    Standaard

    Inderdaad, dat is geen 4K. Het gaat om deze box.
    https://www.amazon.fr/Coffret-Batman...4&s=dvd&sr=1-2
    en dan is 60 euro wel een koopje.
    Laatst aangepast door Werner : 05-10-2021 om 10:20
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #9541

    Standaard

    Sorry, ik heb 2 dingen door elkaar gehaald. Die Batman box op amazon.fr was een tijdje voor 20 euro te koop, zie ook topics hier en hier. Het ging dacht ik om de Italiaanse versie, die trouwens ook bij amazon.it te koop is voor 38 euro (exclusief verzenden), ook met Nederlandse ondertiteling.

    Mijn punt voor Werner was alleen: kijk heel goed naar de internationale uitgaves, in de Benelux zijn de prijzen meestal veel hoger.

  17. #9542

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Inderdaad, dat is geen 4K. Het gaat om deze box.
    https://www.amazon.fr/Coffret-Batman...4&s=dvd&sr=1-2
    en dan is 60 euro wel een koopje.
    De steelbox was eerste weken ook 60 euro. Dat was achteraf een koopje
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  18. #9543

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Sorry, ik heb 2 dingen door elkaar gehaald. Die Batman box op amazon.fr was een tijdje voor 20 euro te koop, zie ook topics hier en hier. Het ging dacht ik om de Italiaanse versie, die trouwens ook bij amazon.it te koop is voor 38 euro (exclusief verzenden), ook met Nederlandse ondertiteling.

    Mijn punt voor Werner was alleen: kijk heel goed naar de internationale uitgaves, in de Benelux zijn de prijzen meestal veel hoger.
    Ja maar ik zit niet op een box met Italiaanse uitleg te wachten... Blijkbaar hebben de BR's bij de Italiaanse box overigens geen NL ondertitels.
    Laatst aangepast door Werner : 05-10-2021 om 16:28
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #9544

    Standaard

    Ontvangen van Amazon.co.uk:



    The Conjuring: The Devil Made Me Do It £15,11

    Ik kwam er helaas te laat achter dat het hier gaat om een gecensureerde versie.

  20. #9545

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ja maar ik zit niet op een box met Italiaanse uitleg te wachten... Blijkbaar hebben de BR's bij de Italiaanse box overigens geen NL ondertitels.
    Dat van de box is natuurlijk een persoonlijke keuze, zelf heb ik ook liever Engelse of Nederlandse tekst op de box maar voor zo'n prijsverschil hoeft dat niet. En de blu-rays kijk ik echt nooit meer als ik de UHD heb, jij wel?

  21. #9546

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ja maar ik zit niet op een box met Italiaanse uitleg te wachten... Blijkbaar hebben de BR's bij de Italiaanse box overigens geen NL ondertitels.
    De US versie kost $50 en heeft ook bij elke film NL-ondertitels.

    https://www.amazon.com/Batman-Collec...3550184&sr=8-1
    The future is Blu

  22. #9547

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat van de box is natuurlijk een persoonlijke keuze, zelf heb ik ook liever Engelse of Nederlandse tekst op de box maar voor zo'n prijsverschil hoeft dat niet. En de blu-rays kijk ik echt nooit meer als ik de UHD heb, jij wel?
    Voor de extra's, ja.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #9548

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    De US versie kost $50 en heeft ook bij elke film NL-ondertitels.

    https://www.amazon.com/Batman-Collec...3550184&sr=8-1
    Ja maar dan heb je niet met de douane gerekend... En daarbij: ook daar hebben de bijhorende Blu-rays geen Nederlandse ondertitels. Wees gerust dat ik al die opties overwogen heb.
    Laatst aangepast door Werner : 07-10-2021 om 07:10
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #9549

    Standaard Star Trek: Picard - Seizoen 1 / Supergirl - Seizoen 5

    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 09-10-2021 om 18:41
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #9550

    Standaard

    Pre-order bij Amazon.it:



    ''Scream (25th Anniversary Edition: 4K Ultra HD + Blu-ray, Steelbook)'' € 28,99 (€ 25,19 + € 3,80 Verzendkosten)

Pagina 382 van 451 EersteEerste ... 282332372378379380381382383384385386392432 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •