Pagina 436 van 452 EersteEerste ... 336386426432433434435436437438439440446 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.876 tot 10.900 van 11282 worden weergegeven.
  1. #10876

    Standaard

    The Pied Piper via Deaf Crocodile webshop voor 47,96 euro.

  2. #10877

    Standaard

    Bol.com - 2 voor € 30:
    -The Blues Brothers (4K+BD) - nog nooit gezien!
    -E.T. the Extra-Terrestrial (4K+BD)

    Amazon.it:
    -Event Horizon (Punto di Non Ritorno) (4K+BD SteelBook met sleeve + extra items in slipcase) [€ 22,41 inclusief verzendkosten na inwisselen van kortingsvoucher van 5 euro]
    "Bond. James Bond."

  3. #10878

    Standaard

    Gekocht bij Amazon.nl


  4. #10879

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Gekocht bij Amazon.nl

    Ben je je bewust van de Nederlandse release die volgende week komt voor maar €69?
    Laatst aangepast door Juvefan : 04-07-2023 om 17:57
    The future is Blu

  5. #10880

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ben je je bewust van de Nederlandse release die volgende week komt voor maar €69?
    Ja maar deze box heeft hele mooie inlays en 6 keepcases en ik ben bang dat ie andere weer een dikke box is met 12 discs erin.



  6. #10881

    Standaard

    Gekocht/Besteld (Nog niet binnen) bij Amazon.it:



    ''Shazam! 2: Fury of the Gods (4K Ultra HD + Blu-ray, Steelbook)'' € 25,21 (= inclusief € 3,90 verzendkosten)

    En dan heb ik off topic een vraagje: Nu heb ik die Rode Bruce Lee 4K box een tijd geleden ook besteld & daar staan o.a Mandarijnse & Cantonese Geluidssporen op. Nu vroeg ik me af, of iemand weet wat eigenlijk de originele taal is van de Bruce Lee films: Mandarijns of Cantonees? Wat mij betreft lijkt het enorm op elkaar, maar misschien dat iemand hier een antwoord op heeft. Want ik kijk graag de films met het originele geluidsspoor.

  7. #10882

    Standaard

    Vandaag aangekregen, Animal House (4k Italiaans) 14,04 euro van amazon.com.be. Zoals verwacht geen dutch subs

  8. #10883

    Standaard

    Besteld bij Amazon UK in de 2 voor £15,00 actie -

    Armour of God (88 Films)
    Battle Creek Brawl (88 Films)
    The Devil Hunter (88 Films)
    Heroes Shed No Tears (88 Films)
    The Seventh Curse (88 Films)
    To Kill with Intrigue (88 Films)

  9. #10884

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Nu vroeg ik me af, of iemand weet wat eigenlijk de originele taal is van de Bruce Lee films: Mandarijns of Cantonees?
    Bruce Lee sprak geen Mandarijn, daarom werd zijn stem in die taal gedubd door andere (stem)acteurs. Cantonees was zijn moedertaal, dus dan hoor je zijn eigen stem.

    'Originele taal' is een lastige bij deze films. De films werden oorspronkelijk in Mandarijn uitgebracht, omdat deze taal het meest gesproken wordt door Chinezen (ca. 70% spreekt Mandarijn tegen ca. 5% Cantonees).
    Laatst aangepast door [Martin] : 06-07-2023 om 11:07

  10. #10885

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door [Martin] Bekijk bericht
    Bruce Lee sprak geen Mandarijn, daarom werd zijn stem in die taal gedubd door andere (stem)acteurs. Cantonees was zijn moedertaal, dus dan hoor je zijn eigen stem.

    'Originele taal' is een lastige bij deze films. De films werden oorspronkelijk in Mandarijn uitgebracht, omdat deze taal het meest gesproken wordt door Chinezen (ca. 70% spreekt Mandarijn tegen ca. 5% Cantonees).
    Bedankt voor je uitleg Martin . Dus een lastige keuze om de keus te maken als ik de films ga kijken kwa geluid.

  11. #10886

    Standaard

    Jaws 2 4k uhd steelbook bij Amazon.fr.
    Wederom blijven wij verstoken van nederlandse ondertiteling. Jammer.
    Wel blij dat ik deze nog kon bestellen.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  12. #10887

    Standaard

    Voorlopig even mijn laatste aankopen, moet eerst maar eens wat achterstand wegwerken...

    Veel Arrow titels in de aanbieding bij amazon uk. sla je slag.

    Four Film Noir Classics Vol 2 Limited edition



    The Sacred Spirit Limited edition


    The Executioner Collection


    The Game Trilogy


    En dan nog een Eureka titel:

    Samurai Reincarnation

  13. #10888

    Standaard

    binnen van amazon.fr, actie 3 voor €30:





    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  14. #10889

    Standaard

    Gekocht/Besteld bij Amazon.de:



    ''I, Frankenstein'' € 6,70
    ''The Towering Inferno (Limited Edition Mediabook Cover A, Limited to 500 Copies)'' € 51,30 (€ 45,50 + € 5,60 Verzendkosten)

    Het is een dure uitgave vind ik, maar wel een prachtige uitgave. Deze is opnieuw uitgebracht in 3 verschillende Mediabooks, waarvan de bovenstaande voor mij de allermooiste is. Alle 3 zijn gelimiteerd tot 500 Copies. Dit zijn de overige 2:



    ''The Towering Inferno (Limited Edition Mediabook Cover B)''



    ''The Towering Inferno (Limited Edition Mediabook Cover C)''

  15. #10890

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Gekocht/Besteld bij Amazon.de:



    ''The Towering Inferno (Limited Edition Mediabook Cover A, Limited to 500 Copies)'' € 51,30 (€ 45,50 + € 5,60 Verzendkosten)

    Het is een dure uitgave vind ik, maar wel een prachtige uitgave. Deze is opnieuw uitgebracht in 3 verschillende Mediabooks, waarvan de bovenstaande voor mij de allermooiste is. Alle 3 zijn gelimiteerd tot 500 Copies.
    Dat is wel erg veel geld voor een heruitgave als digibook met 28 pagina's tekst (in het Duits) en afbeeldingen. Ik ben best wel een fan van de Duitse mediabooks, maar zoiets is mij zelfs te gortig, vooral als je bedenkt dat je dezelfde film voor £ 7.99 bij Amazon UK kunt kopen in de gewone standaarduitgave, mét Nederlandse ondertitels, die op de Duitse Mediabook ontbreken. Bovendien: Bij jpc.de is deze mediabook trouwens een stuk goedkoper (€ 37,99). Maar prima, het is jouw keuze.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #10891

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat is wel erg veel geld voor een heruitgave als digibook met 28 pagina's tekst (in het Duits) en afbeeldingen. Ik ben best wel een fan van de Duitse mediabooks, maar zoiets is mij zelfs te gortig, vooral als je bedenkt dat je dezelfde film voor £ 7.99 bij Amazon UK kunt kopen in de gewone standaarduitgave, mét Nederlandse ondertitels, die op de Duitse Mediabook ontbreken. Bovendien: Bij jpc.de is deze mediabook trouwens een stuk goedkoper (€ 37,99). Maar prima, het is jouw keuze.
    De UK keepcase van "Towering Inferno" (zoals gezegd met NL ondertiteling) is momenteel € 11,67 op Amazon.nl.

  17. #10892

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat is wel erg veel geld voor een heruitgave als digibook met 28 pagina's tekst (in het Duits) en afbeeldingen. Ik ben best wel een fan van de Duitse mediabooks, maar zoiets is mij zelfs te gortig, vooral als je bedenkt dat je dezelfde film voor £ 7.99 bij Amazon UK kunt kopen in de gewone standaarduitgave, mét Nederlandse ondertitels, die op de Duitse Mediabook ontbreken. Bovendien: Bij jpc.de is deze mediabook trouwens een stuk goedkoper (€ 37,99). Maar prima, het is jouw keuze.
    Ik hoef hem niet ergens anders te halen, want ik heb de film al jarenlang op Blu-ray & DVD in huis. De reden dat ik deze toch aangeschaft heb, is omdat ik deze gewoon erg mooi vind & het een van mijn favoriete films allertijden is. En als straks er een 4K UHD uitgave van verschijnt, ga ik deze ook in huis halen. Men kan zeggen dat dit duur is, maar een avondje in de kroeg kost nog veel meer & dat geld is dan dezelfde avond voor altijd foetsie. Hier heb ik jarenlang plezier van, en idd is het mijn keuze, hoeft niemand zich druk om te maken. Doe ik bij een ander ook niet wat hij of zij ook koopt!

  18. #10893

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Men kan zeggen dat dit duur is, maar een avondje in de kroeg kost nog veel meer & dat geld is dan dezelfde avond voor altijd foetsie.
    Deze redenering hou ik mezelf ook vaak voor.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #10894

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Deze redenering hou ik mezelf ook vaak voor.

  20. #10895

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Men kan zeggen dat dit duur is, maar een avondje in de kroeg kost nog veel meer & dat geld is dan dezelfde avond voor altijd foetsie. Hier heb ik jarenlang plezier van
    Sorry Raymond, maar dit is echt appels met peren vergelijken. Een avondje in de kroeg met vrienden of geliefden kan je ook veel opleveren aan herinneringen, nieuwe contacten, nuttige inzichten en gesprekken. En daarnaast kan je hiervan nog jaren plezier van hebben. Het gaat niet altijd om het fysieke en het tastbare he. Dus deze vergelijking gaat voor mij echt volledig mank.

  21. #10896

    Standaard

    Een filmavondje thuis met vrienden of geliefden kan je ook veel opleveren aan herinneringen, nieuwe contacten, nuttige inzichten en gesprekken.
    Dus nee vergelijking gaat niet volledig mank!

  22. #10897

    Standaard

    Al filmt DVD Watcher dat hij €51,10 of die Mediabook in de fik steekt, wat kan ons het schelen? Het is zijn geld. Lekker belangrijk mensen.

    @DVD Watcher Veel plezier alvast met de aankoop.
    Laatst aangepast door TMH : 12-07-2023 om 12:42

  23. #10898

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TMH Bekijk bericht
    Al filmt DVD Watcher dat hij €51,10 of die Mediabook in de fik steekt, wat kan ons het schelen? Het is zijn geld. Lekker belangrijk mensen.

    @DVD Watcher Veel plezier alvast met de aankoop.

  24. #10899

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Een filmavondje thuis met vrienden of geliefden kan je ook veel opleveren aan herinneringen, nieuwe contacten, nuttige inzichten en gesprekken.
    Dus nee vergelijking gaat niet volledig mank!
    Het ging alleen niet over een filmavondje maar over het aanschaffen van een product.

  25. #10900

    Standaard

    Vandaag gevonden in Fnac Wijnegem voor 30.99: The Walking Dead 11
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 436 van 452 EersteEerste ... 336386426432433434435436437438439440446 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •