Pagina 330 van 450 EersteEerste ... 230280320326327328329330331332333334340380430 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.226 tot 8.250 van 11232 worden weergegeven.
  1. #8226

    Standaard The Last Picture Show (1971)

    Besteld bij Amazon UK:



    The Last Picture Show (1971)

    Directors Cut
    Slipcased Edition Blu Ray
    Includes DVD + Art Cards


    Engelse SDH-ondertitels

    Prijs: £ 11.99 (excl. verzendkosten)
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #8227

    Standaard

    Ah dank voor de tip, mooie film! Nu voor 11 pond ecl. verzending ook maar besteld.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #8228

    Standaard

    WOWHD.nl:



    The Bad and the Beautiful €12,33 inc.

  4. #8229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    WOWHD.nl:



    The Bad and the Beautiful €12,33 inc.
    Ben wel benieuwd hoe lang deze er over doet om aan te komen; ik heb verschillende Warner Archive blu-ray in het vizier, maar ben bang dat het momenteel misschien geen goede tijd is om te bestellen bij wow.

  5. #8230

    Standaard

    Gaat best hoor. De 11-de zijn er bij mij twee verzonden en ze zijn vandaag aangekomen, waaronder toevallig ook een Warner Archive: Underwater!

  6. #8231

    Standaard



    Ook via cdwow, voor 10 euro. Heel bizar logde ik in met een bepaald emailadres en kreeg een bevestiging via een oud emailadres. Hopelijk gaat dat goed.

  7. #8232

    Standaard

    Hereditary, Hostiles, What Happened To Monday - Boekenvoordeel/FRS - 3 voor €10,-
    ANNA - Boekenvoordeel/FRS - €10,-
    My Neighbours The Yamadas, Whisper Of The Heart - Amazon.nl - €30,-


  8. #8233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ben wel benieuwd hoe lang deze er over doet om aan te komen; ik heb verschillende Warner Archive blu-ray in het vizier, maar ben bang dat het momenteel misschien geen goede tijd is om te bestellen bij wow.
    De WAC titels zijn momenteel erg aantrekkelijk geprijsd bij WOWHD inderdaad. Heb nog genoeg te kijken/herkijken, dus heb geen haast wat dat betreft. Wacht ook nog op 1 of 2 andere titels, maar weet niet of die 'in stock' waren toen ik ze bestelde.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht


    Ook via cdwow, voor 10 euro. Heel bizar logde ik in met een bepaald emailadres en kreeg een bevestiging via een oud emailadres. Hopelijk gaat dat goed.
    Top film! Net zoals elke andere Andy Sidaris film.

  9. #8234

    Standaard

    Ik had deze Sidaris vorig jaar gezien ik vind het de leukste van zijn films tot nu toe dus deze moest er maar eens komen.

  10. #8235

    Standaard

    The Good Liar erg goede film... bij Amazon.uk voor 14,60 inclusief verzend kosten.
    Heeft Nederlandse Ondertitels.


  11. #8236

    Standaard

    Gisteren ontvangen van Mediamarkt België:

    Anna: 7,5€
    Ghostland: 7,5€
    Sicario: Day of the Soldado: 7,5€
    A Simple Favor: 7,5€
    Sing: 4,99€
    Despicable Me 3: 4,99€
    Wind River: 4,99€
    Dragged Across Concrete: 7,99€

    En vandaag ontvangen via boekenvoordeel online:
    (Allen uit de 2 voor 15 actie)
    It - Chapter 2
    John Wick 3: Parabellum
    Scary Stories to Tell in the Dark
    The Curse of La Llorona

  12. #8237

    Standaard



    Mooie deal voor 20,50 via cdwow. Drie Film Noirs incl extra's.
    T-Men / Raw Deal / He Walked by Night

  13. #8238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht


    Mooie deal voor 20,50 via cdwow. Drie Film Noirs incl extra's.
    T-Men / Raw Deal / He Walked by Night
    Mooie prijs inderdaad. Heb die set ook. Wil je pret niet bederven, maar heeft helaas GEEN extra's.

  14. #8239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Mooie prijs inderdaad. Heb die set ook. Wil je pret niet bederven, maar heeft helaas GEEN extra's.
    Ohh...dat is vaag. Ik dacht dat het ging om de individuele releases maar dan gebundeld. Zo staat het ook beschreven bij bluray.com. Dat is wel zuur. Dus ook geen audiocommentaren? Er staat bij Bluray.com:
    This Blu-ray bundle includes the following titles, see individual titles for specs and details: en dan kun je klikken op de individuele releases.

    *Je hebt helemaal gelijk. Dat vind ik toch wel jammer. Ik was vooral in de audiocommentaren geïnteresseerd. Nou ja, pech gehad.


    Laatst aangepast door Melzz : 25-06-2020 om 10:46

  15. #8240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ohh...dat is vaag. Ik dacht dat het ging om de individuele releases maar dan gebundeld. Zo staat het ook beschreven bij bluray.com. Dat is wel zuur. Dus ook geen audiocommentaren? Er staat bij Bluray.com:
    This Blu-ray bundle includes the following titles, see individual titles for specs and details: en dan kun je klikken op de individuele releases.

    *Je hebt helemaal gelijk. Dat vind ik toch wel jammer. Ik was vooral in de audiocommentaren geïnteresseerd. Nou ja, pech gehad.


    Denk dat ik mij toen ook door blu-ray.com had vergist. Zal zo eens kijken voor je of er echt geen audiocommentaar op staat.

  16. #8241

    Standaard

    Gekocht/besteld (Nog niet binnen) bij Wehkamp.nl:



    ''Motherless Brooklyn'' € 17,99
    ''Just Mercy'' € 17,99
    ''Richard Jewell'' € 17,99

    Gekocht/besteld (Nog niet binnen) bij Zavvi.nl:




    ''The Lords of Flatbush'' € 18,49
    ''Heart of Dragon (88 Films: Jackie Chan Collection / 1 Movie, 2 Cuts)'' € 20,99
    ''The Fearless Hyena (Limited Edition)'' € 18,49
    ''City Hunter (Eureka Classics)'' € 14,99
    ''The Invisible Man (Extended Edition)'' € 17,49
    ''Bloodshot'' € 17,49
    ''The Call of the Wild'' €17,49

    Gekocht/besteld (Nog niet binnen) bij Amazon.nl:



    ''The Art of Racing in the Rain (Blu-ray + Digital HD Copy, US Blu-ray: Regiovrij)'' € 22,52 (= € 18,53 Prijs + € 3,99 Verzendkosten, Gekocht bij Externe verkoper: Newtownvideo_EU )
    ''China Salesman'' € 12,99
    ''Who Am I (Australische Blu-ray: Regiovrij / 1 Movie, 2 Cuts)'' € 18,13

  17. #8242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht

    ''Who Am I (Australische Blu-ray: Regiovrij / 1 Movie, 2 Cuts)'' € 18,13
    Wilde m bijna gaan bestellen totdat ik de beoordelingen las.
    De "HD" heeft de verkeerde aspect ratio en slechts stereo geluid!
    De SD versie op deze zelfde Blu-Ray heeft wel de juiste verhouding en 5.1 geluid!?!?!

  18. #8243

    Standaard

    WOWHD.nl:



    €19,91 inc.

    Bol.com:



    €10,99 inc.

  19. #8244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Wilde m bijna gaan bestellen totdat ik de beoordelingen las.
    De "HD" heeft de verkeerde aspect ratio en slechts stereo geluid!
    De SD versie op deze zelfde Blu-Ray heeft wel de juiste verhouding en 5.1 geluid!?!?!
    Dat is wel klote inderdaad, maar ik ben toch benieuwd naar beide versies.

  20. #8245

    Standaard

    Tijdens de vakantie 3 4k's gekocht van Star Wars: Return of the Jedi, New Hope en Empire Strikes. Cora Rocourt had aardig wat staan voor € 21 per stuk. Ik heb al een paar 4k's van nieuwere titels dus los is goedkoper.

  21. #8246

  22. #8247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    WOWHD.nl:



    The Bad and the Beautiful €12,33 inc.
    Wij hebben allebei wat besteld op de 23e. Ik heb nog steeds geen verzendbericht gehad. Ook mn account geeft niets weer. Jij wel?

  23. #8248

    Standaard

    Ontvangen van Bol.com:



    Onward € 21,99

  24. #8249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Wij hebben allebei wat besteld op de 23e. Ik heb nog steeds geen verzendbericht gehad. Ook mn account geeft niets weer. Jij wel?
    Heb even gekeken en dit staat bij mijn bestelling: Your package was shipped on 2020-06-23 00:00 and should be there in 8-15 business days.

  25. #8250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Heb even gekeken en dit staat bij mijn bestelling: Your package was shipped on 2020-06-23 00:00 and should be there in 8-15 business days.
    Ok, bedankt. Bij mij gebeurt er dus niets. Vreemd.

Pagina 330 van 450 EersteEerste ... 230280320326327328329330331332333334340380430 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •