Pagina 336 van 450 EersteEerste ... 236286326332333334335336337338339340346386436 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.376 tot 8.400 van 11231 worden weergegeven.
  1. #8376

    Standaard

    Zavvi Sale:

    3 4K UHD voor 32

    2x Arrow (1+1 gratis)


    Pre-Orders:

    Rogue One 4K UHD Steelbook 33,99


    Ishiro Honda Double Feature (MOC) 28,99


    Mothra (MOC) 28,99


    King of New York 4K UHD (Arrow) 25,49


    The King of Staten Island 17,49


    The Bride With White Hair (Eureka Classics) 18,49

    en nu is het even klaar met al die sales! Ik ga er ook niet meer tussen kijken want dan vind ik vanzelf weer allemaal dingen

  2. #8377

  3. #8378

    Standaard

    Pre-order bij Bol.com:



    ''Ronnie Wood - Somebody Up There Likes Me (Deluxe Edition Box-set: Blu-ray + DVD + Boek)'' € 44,99

  4. #8379

    Standaard

    Zavvi aanbieding:


    3 4K UHD voor € 32:







    Gereserveerd bij Zavvi voor € 11,49:



  5. #8380

    Standaard

    Voor 34,44 euro the monty python complete boxset bij bookspot België.
    Laatst aangepast door jurgen42u : 01-09-2020 om 12:42

  6. #8381

    Standaard



    Criterions incl verzending 20 euro zonder gedoe met douane bij cdwow!



    En deze wil ik al jaren hebben. Ik vond hem steeds te duur. Nu 32 euro via cdwow.

  7. #8382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht


    Criterions incl verzending 20 euro zonder gedoe met douane bij cdwow!



    En deze wil ik al jaren hebben. Ik vond hem steeds te duur. Nu 32 euro via cdwow.
    Interessante films heb je besteld. Die American Avant-Garde set heb ik ook en zal je wel een tijdje zoet houden. Is niet voor iedereen, maar hoort in de kast naast je Stan Brakhage en Hollis Frampton boxsets, die je natuurlijk ook al jaren hebt.

    Zelf Tokyo Olympiad voor nog geen €20,- besteld bij WOWHD en vast niet mijn laatste bestelling.

  8. #8383

    Standaard

    Dank je! Die Brakhage-set pak ik nog steeds met veel plezier. Een prachtige set. Ik kon helaas niet zoveel met Hollis Frampton. Deze nieuwe set lijkt me een mooie aanvulling met een afwisselend aanbod. Het zou mooi zijn als de rest van het werk van Brakhage ook op bd zal verschijnen maar ik vrees van niet.

  9. #8384

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Dank je! Die Brakhage-set pak ik nog steeds met veel plezier. Een prachtige set. Ik kon helaas niet zoveel met Hollis Frampton. Deze nieuwe set lijkt me een mooie aanvulling met een afwisselend aanbod. Het zou mooi zijn als de rest van het werk van Brakhage ook op bd zal verschijnen maar ik vrees van niet.
    Ben bang dat je gelijk gaat hebben over de andere Brakhage films, maar hopelijk heb je het mis .
    Valt mij trouwens op dat er behoorlijk wat titels van Criterion onder de €20,- zijn op WOWHD/CDWOW. Dan maar geen erfenis voor de kinderen.

  10. #8385

    Standaard

    Zavvi

    Bill & Ted's Excellent Adventure 4K


  11. #8386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht


    Criterions incl verzending 20 euro zonder gedoe met douane bij cdwow!



    En deze wil ik al jaren hebben. Ik vond hem steeds te duur. Nu 32 euro via cdwow.
    Ik heb Paris Texas besteld en ga mogelijk nog Fanny & Alexander bestellen
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  12. #8387

    Standaard

    Zo vaak zijn die US Criterions niet in de aanbieding zonder gedoe met douane, dus ik heb er nog twee besteld:


  13. #8388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Deze staat al heel erg lang op mijn verlanglijst dus nu maar eens gekocht.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #8389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    Zavvi Sale:







    Toevallig ook deze besteld, en ook nog (alle bij amazon):






  15. #8390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Deze staat al heel erg lang op mijn verlanglijst dus nu maar eens gekocht.
    Zo'n fantastische film. Ik twijfelde nog even want ik heb de film al in de Warner Noir box deel 1. Maar er zitten geweldige extra's bij zoals een twee uur durende docu over Sterling Hayden. Ik vind dat een geweldig acteur. Hij werd alcoholist en deze docu toont dat pijnlijk, naar het schijnt. Hij praat ook over de communistische periode toen hij collega's had verraden en daar zn hele leven spijt van had. Anyway, dit lijkt me een topdisk.

  16. #8391

    Standaard

    Ik durf het even niet aan bij wow-hd; ik heb nog een box die 2 maanden geleden verstuurd is en nog niet aangekomen is. Ik wacht eerst af hoe dat afloopt.

  17. #8392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Deze staat al heel erg lang op mijn verlanglijst dus nu maar eens gekocht.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Zo vaak zijn die US Criterions niet in de aanbieding zonder gedoe met douane, dus ik heb er nog twee besteld:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Zo'n fantastische film. Ik twijfelde nog even want ik heb de film al in de Warner Noir box deel 1. Maar er zitten geweldige extra's bij zoals een twee uur durende docu over Sterling Hayden. Ik vind dat een geweldig acteur. Hij werd alcoholist en deze docu toont dat pijnlijk, naar het schijnt. Hij praat ook over de communistische periode toen hij collega's had verraden en daar zn hele leven spijt van had. Anyway, dit lijkt me een topdisk.
    Heb toevallig van de week die blu-ray van The Asphalt Jungle herkeken en vond het nu een nog betere film dan de eerste keer. Die docu over meneer Hayden is de prijs van aanschaf al waard. Geweldige kwaliteit heeft de blu-ray trouwens.

    @Melzz: Wat is de reden om de U.S. Criterion van Do the Right Thing aan te schaffen i.p.v. de U.K. uitgave? Gewoon nieuwsgierig .

    Zelf nog besteld bij WOWHD, omdat ik op DVDbeaver een screenshot zag die met mijn ziekte te maken heeft en daarom de film natuurlijk moet hebben.

  18. #8393

    Standaard

    Ik heb de US versie besteld omdat de UK versie momenteel duurder is. Er zijn soms acties (2 voor 25 pond) mbt de UK versies maar daar zitten die 2-diskers / digipacks nooit bij. Dus vandaar. Ik ben ook een sucker voor boekwerkjes en bij deze zit een dik boekje. Ik wil die gewoon hebben

    PS: naar om te horen dat je een ziekte hebt. Ik wens je het allerbeste.
    Laatst aangepast door Melzz : 03-09-2020 om 13:56

  19. #8394

    Standaard

    Ook wat bij wowhd, 3e is nostalgie en die was €12,02 incl

    Laatst aangepast door peptalk : 03-09-2020 om 15:26
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #8395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik heb de US versie besteld omdat de UK versie momenteel duurder is. Er zijn soms acties (2 voor 25 pond) mbt de UK versies maar daar zitten die 2-diskers / digipacks nooit bij. Dus vandaar. Ik ben ook een sucker voor boekwerkjes en bij deze zit een dik boekje. Ik wil die gewoon hebben

    PS: naar om te horen dat je een ziekte hebt. Ik wens je het allerbeste.
    Ah, had er niet aan gedacht dat die U.K. digipack uitgaves nooit echt in een actie zitten. Begrijpelijk dat je de U.S. versie gekocht hebt. Het is in ieder geval een top uitgave.

    Bedankt voor je steun, maar ik heb de ziekte al mijn hele leven dus niet iets wat ik pas heb opgelopen oid. Niks ernstigs momenteel. Vond het vrij bijzonder dat het blijkbaar in Valley of the Dolls zit.

  21. #8396

    Standaard

    Ebay


    Goonies 4K Limited Edition 50,-
    WOWHD


    Atterados (Terrified) £10.13


    The Circus (Criterion Collection) £17.66



    It's Always Sunny in Philadelphia: Season 07 £14.78


    The House by the Cemetery 4K £23.84

    Zavvi:

    3=32 4K


    Arrow 2=1


    Pre-orders:


    Total Recall 30th Anniversary 4K Limited Edition 57,49


    Solo 4K Steelbook 33,99


    300 4K 22,99


    Full Metal Jacket 4K 22,99

  22. #8397

    Standaard

    Net ook bij WowHD wat Criterions besteld:

    a € 61,11


    a € 19,78


    a € 25,86

    en daarnaast:

    a € 40,81

    en alvast ge-pre-ordered:

    oftewel de "Resident Evil: The Complete Collection 4K"
    a € 72,94

  23. #8398

    Standaard

    Toch maar gekocht kon niet meer wachten..
    Bij Bol voor 21 euro


  24. #8399

    Standaard

    besteld bij Zavvi.com: £76.98 inclusief verzenden

    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  25. #8400

Pagina 336 van 450 EersteEerste ... 236286326332333334335336337338339340346386436 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •