AVP: Alien vs. Predator
AVP2: Aliens vs Predator 2: Requiem
AVP: Alien vs. Predator
AVP2: Aliens vs Predator 2: Requiem
Gekocht bij Amazon.com:
Big Trouble in Little China $ 27,99
Gekocht bij DVDOutlet.nl:
Dinosaur € 14,79
edit dubbel
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Ik ben weer eens langs de HMV geweest en kon me weer niet inhouden.
19,99 euro elk.
Die winkel is echt slecht voor mijn koopkracht...
Gekocht/Besteld (nog niet binnen) op BoxsetBonanza.com:
''The Family Stallone - Season One'' $ 32,99
''The Family Stallone - Season Two'' $ 34,99
Als fan van Sylvester Stallone wil ik alles van de man op Blu-ray hebben. Alhoewel deze 2 seizoenen van zijn reality-serie geen officiele release hebben (en ik betwijfel of er die wel gaat komen), heb ik deze beide seizoenen toch maar gekocht om de collectie compleet te maken/houden!
Gekocht bij BoekenVoordeel:
The Creator € 11,99
Despicable Me 4 € 22,99
Gekocht bij Tvserieshop.be via Bol.com:
Little Shop of Horrors (1986) € 13,69
My Stepmother Is an Alien € 18,02
Gekocht bij Amazon.nl:
Lisa Frankenstein € 11,87
A Perfect World € 5,87
Gekocht in Mediamarkt Keulen:
Alle 4 zonder NL subs
Civil war: 17,99 Euro
Fear the night: 14,99
Missing in action 1: 12,99
Missing in action 2: 12,99
Gekocht tijdens de prime dagen via Amazon.nl:
NL subs
Paycheck: 5,87 Euro (Prime Days prijs)
Gekocht/Besteld (nog niet binnen) op EBAY.nl:
''Heartstopper - Season 3 (2 Disc)'' € 25,93
Persoonlijk vind ik dit een hele mooie serie. De eerste 2 seizoenen heb ik ook al op Blu-ray (Via EBAY in China aangeschaft), dus vandaar dat ik nu ook het nieuwe seizoen heb gekocht/besteld.
I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.
134 Blu ray's laatste aanwinst: Sherlock Holmes
De beeldkwaliteit & Geluidskwaliteit zijn uitstekend wat mij betreft. Bevat naast chinese ondertitels ook engelse ondertitels. Er is een basic menu, waarvan de tekst niet helemaal klopt (Setup is hier bijvoorbeeld Sutep), de discs zijn bedrukt en het blauwe doosje zit in een mooie slipcover, waarvan de voorkant een soort extra flap is die je dus uitklapt. De 1e 2 seizoenen heb ik al, deze moet nog binnenkomen. Ik verwacht niet dat deze officieel uitgebracht gaan worden op blu-ray, daarom toch maar deze uitgave's gekocht/besteld. Hoewel de serie niet voor mijn leeftijd is (in mijn optiek), vind ik het echt een prachtige serie, waarvan ik hoop dat het 4e seizoen maar snel zal mogen volgen.
Eureka webshop:
Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd
LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer
Ben ik in de picture?
De lokale kringloop heeft de verzameling (duizenden blu-rays!) van een filmfan binnengekregen, dus ik heb flink mijn slag geslagen. Helaas was ik net te laat, want andere verzamelaars hadden al zo'n beetje alle boutique labels eruit gevist, maar ik heb toch nog wat kunnen scoren voor zo'n €120,-:
Ik was er laatst toevallig ook, stond er zo'n reseller alles te scannen om vervolgens alle interessante titels mee te nemen.
Ging uiteindelijk met een doos vol en voor ruim €700 de deur uit, en dat was zo te horen niet de eerste keer.
Blijkbaar zijn ze begin september al begonnen met 't verkopen, dus helaas een heleboel moois gemist.
Gisteren stond er een man met een mand vol Criterion en Arrow blu-rays, echt balen. Zaten mooie dingen tussen (o.a. Memories of Murder, Yojimbo en Trainspotting!) wat ik ervan zag. Toch was t nog aardig rustig en volgens mij hebben ze nog genoeg in het magazijn staan. Op een gegeven moment kwam er een kringloopmedewerker met een boodschappenkar vol blu-rays langs om aan te vullen.
Maar ja, ik ga binnenkort op vakantie dus het is niet verstandig om nu honderden euro's uit te gaan geven, helaas... Als ik terug ben dan verwacht ik dat ze dan onderhand wel door de voorraad heen zullen zijn.
Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 20-10-2024 om 13:38
3 voor 20 bij bol. Met een leuke fout van bol, Retribution op 4K stond er tussen, de enige 4K film.
Dus deze gelijk besteld en gekregen en nu blijkt dat hij er niet meer tussen staat.
Besteld bij bol.com in de 2-voor-30 euro actie op TV-series:
True Detective - Seizoen 4.jpg
True Detective - Seizoen 4 (Blu-ray)
Wednesday - Seizoen 1.jpg
Wednesday Addams - Seizoen 1 (Blu-ray)
TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max
idem, blanco scherm. Vraag me af, zou het bvb enkel voor select leden zijn? Ik ben geen select lid.