Pagina 392 van 450 EersteEerste ... 292342382388389390391392393394395396402442 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.776 tot 9.800 van 11236 worden weergegeven.
  1. #9776

    Standaard

    Ten eerste wil ik even kwijt dat het geen kritiek is hoor, iedereen moet kopen wat hij/zij leuk vind

    Dat er mensen zijn die 3D waarderen vind ik op zich bijzonder omdat de electronica fabrikanten al een tijdje geen tv's meer uitbrengen met 3D en alleen projectors nog die functie hebben maar studio's ook bijna niks meer op 3D Blu-Ray uitbrengen.
    Persoonlijk heb ik helemaal niks met 3D, krijg er hoofdpijn van en als ik in de bioscoop kan kiezen tussen een film in 2D of 3D kijken dan zal ik altijd voor 2D kiezen. Dat betekent dat ik soms films mis loop in mijn vaste Kinepolis stekkie te Breda omdat ze die dan in de Laser Ultra zaal vertonen in 3D.

    Ik vraag mij sterk af of James Cameron in staat is om 3D nieuw leven in te blazen en buiten dat Avatar 1 vond ik al vreselijk dus van deel 2 enz verwacht ik niks, kijk ze wel als ze dan op Disney+ verschijnen hehehe
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  2. #9777

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ten eerste wil ik even kwijt dat het geen kritiek is hoor, iedereen moet kopen wat hij/zij leuk vind

    Dat er mensen zijn die 3D waarderen vind ik op zich bijzonder omdat de electronica fabrikanten al een tijdje geen tv's meer uitbrengen met 3D en alleen projectors nog die functie hebben maar studio's ook bijna niks meer op 3D Blu-Ray uitbrengen.
    Persoonlijk heb ik helemaal niks met 3D, krijg er hoofdpijn van en als ik in de bioscoop kan kiezen tussen een film in 2D of 3D kijken dan zal ik altijd voor 2D kiezen. Dat betekent dat ik soms films mis loop in mijn vaste Kinepolis stekkie te Breda omdat ze die dan in de Laser Ultra zaal vertonen in 3D.

    Ik vraag mij sterk af of James Cameron in staat is om 3D nieuw leven in te blazen en buiten dat Avatar 1 vond ik al vreselijk dus van deel 2 enz verwacht ik niks, kijk ze wel als ze dan op Disney+ verschijnen hehehe
    Ik zie het niet als kritiek hoor . Prijs is redelijk hoog, al gaat die zo goed als zeker nog wel (net als bij Black Widow en Shang-Chi) zo'n 2000 yen zakken. Voorlopig kan ik nog, met de beste 3D tv ooit gemaakt, nog genieten van de 3D films van de MCU. Je kreeg nog als extra bonus mee dat de films (deels) op 'IMAX' formaat te bewonderen waren, wat bij de UHD en reguliere blu-ray niet het geval was. Dat lijkt nu anders, aangezien de films op Disney+ ook nu zo te zien zijn en de laatste uitgave (3D van Shang-Chi) het niet had. Toch zal ik zo lang ze ze aanbieden, de combi's van 3D en 4K van de MCU blijven kopen.
    3D is trouwens ook de enige reden dat ik nog geen nieuwe grotere tv heb gekocht.
    Ach ja, de ene geeft extra geld aan bijvoorbeeld een steelbook uit (waar ik weer helemaal niets mee heb) en de andere weer aan dit. Belangrijkste is dat we nog kopen dat fysieke uitgaves blijven bestaan .

  3. #9778

    Standaard

    Mee eens Rogue, belangrijkste is dat wij discs kunnen blijven kopen
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  4. #9779

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Niet echt, er worden nog genoeg films in 3D in de bioscopen uitgebracht en ook op Blu-ray worden er nog genoeg uitgebracht. Levend kan je het format niet meer noemen, maar dood ook zeker niet. En wie weet tovert James Cameron over een jaar wel weer een verrassing uit zijn hoed...
    Er worden zover ik weet geen 3D TV's meer verkocht en volgens mij 3D spelers ook niet meer, dus mocht je 3D TV of speler kapot zijn of tegen zijn einde lopen, zit je dan met al je 3D schijfjes. Jammer dat die TV's & 3D spelers niet meer gemaakt & verkocht worden.

  5. #9780

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Er worden zover ik weet geen 3D TV's meer verkocht en volgens mij 3D spelers ook niet meer, dus mocht je 3D TV of speler kapot zijn of tegen zijn einde lopen, zit je dan met al je 3D schijfjes. Jammer dat die TV's & 3D spelers niet meer gemaakt & verkocht worden.
    Die revival komt nog wel.
    Wie had ooit gedacht nu nog LP's en voorbespeelde cassettes te kunnen kopen?
    En dan ook nog eens tegen prijzen alsof het Japanse persingen zijn!

  6. #9781

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Er worden zover ik weet geen 3D TV's meer verkocht en volgens mij 3D spelers ook niet meer, dus mocht je 3D TV of speler kapot zijn of tegen zijn einde lopen, zit je dan met al je 3D schijfjes. Jammer dat die TV's & 3D spelers niet meer gemaakt & verkocht worden.
    3D tv's niet meer, dat klopt, maar beamers bijvoorbeeld nog wel. En je hoeft geen specifieke speler te hebben hoor, mijn UHD speler kan ze prima afspelen. Wat betreft de schijfjes: ik kan nu simpelweg de 3D uitzetten als ik wil (maar niet doe), dan worden ze gewoon 2D afgespeeld. Hoe dat gaat bij een niet-3D tv: geen idee. Maar dat zie ik dan wel, ik leef sterk in het heden en heb er nu wel wat aan .

  7. #9782

    Standaard

    [QUOTE=edwinvb;2092938]over de pirates: specificaties... audio en subs?


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik heb mezelf even twee bijzondere cadeaus gegeven. Besteld bij JB Hifi, via een vriendin in Australië, ik gok voor ongeveer € 75:

    ook besteld bij JB Hifi. Estimated arrival 29 maart. Was in de aanbieding voor 52 ausdollar met 12 voor verzenden komt het op 43 euro. Ongetwijfeld wil de fiscus ook nog vangen. Had alleen deel 5 al op 4K, dus die gaat in de verkoop.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  8. #9783

    Standaard

    duurt alleen zo lang. misschien tegen die tijd bij de amazons?

    [QUOTE=*TIMMIE*;2093085]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    over de pirates: specificaties... audio en subs?




    ook besteld bij JB Hifi. Estimated arrival 29 maart. Was in de aanbieding voor 52 ausdollar met 12 voor verzenden komt het op 43 euro. Ongetwijfeld wil de fiscus ook nog vangen. Had alleen deel 5 al op 4K, dus die gaat in de verkoop.

  9. #9784

    Standaard

    [QUOTE=edwinvb;2093086]duurt alleen zo lang. misschien tegen die tijd bij de amazons?


    Ik schat Zavvi in. Die hebben laatste maanden heel wat Disney exclusives gehad. In NL bol?

    die esta klopt meestal niet echt. Verwacht dat de set toch wel binnen een maand binnen is en voor die prijs wacht ik graag.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  10. #9785

    Standaard

    Gekocht/Besteld bij Amazon.es:



    ''Indiana Jones: 4-Movie Collection 4K (UK Uitgave)'' € 45,41

  11. #9786

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    3D tv's niet meer, dat klopt, maar beamers bijvoorbeeld nog wel. En je hoeft geen specifieke speler te hebben hoor, mijn UHD speler kan ze prima afspelen. Wat betreft de schijfjes: ik kan nu simpelweg de 3D uitzetten als ik wil (maar niet doe), dan worden ze gewoon 2D afgespeeld. Hoe dat gaat bij een niet-3D tv: geen idee. Maar dat zie ik dan wel, ik leef sterk in het heden en heb er nu wel wat aan .
    Ik ben zuinig op mijn 3D spullen.
    Ik koop nog steeds 3D-films, hopende dat sommige nieuwe releases ook een 3D uitgave krijgen.
    Zoals straks de nieuwe Spider-Man... enzovoorts.

    De UHD LG speler die ik laatst kocht kan gewoon 3D afspelen.

    Laatst heb ik nog 2 leuke 3D films gekocht.

  12. #9787

    Standaard Prometheus (4K Ultra HD + Blu-ray)

    Besteld bij bol.com:



    Prometheus (2012)

    2 discs: 4K Ultra HD + Blu-ray

    Prijs: 14,99
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #9788

    Standaard



    €21,99 bol.com



    €18,99 bol.com



    €10,39 bol.com

  14. #9789

    Standaard


    €22,44 op Amazon.it

  15. #9790

    Standaard

    Bij bol.com toch maar eens op blu ray gekocht.


  16. #9791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Bij bol.com toch maar eens op blu ray gekocht.

    Is deze met of zonder extras?

  17. #9792

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Is deze met of zonder extras?
    Zo te zien staan er geen extra's op.

  18. #9793

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Zo te zien staan er geen extra's op.
    Ik vraag me dan toch af wat het nut is om deze opnieuw uit te brengen, aangezien er ook versies in de omloop zijn die wel alle extras bevatten.

    Als 'ie nou OOP was, dan kon ik het nog begrijpen, maar dat is 'ie niet. Nu mis je toch 6 uur aan extras.

  19. #9794

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik vraag me dan toch af wat het nut is om deze opnieuw uit te brengen, aangezien er ook versies in de omloop zijn die wel alle extras bevatten.

    Als 'ie nou OOP was, dan kon ik het nog begrijpen, maar dat is 'ie niet. Nu mis je toch 6 uur aan extras.
    Ten eerste gaat het me om de film niet om de extra's.
    Ten tweede heb ik gezien dat de blu ray met veel extra's niet nederlands ondertiteld is.
    en daar hecht ik echt wel waarde aan omdat mijn Engels wel goed is, maar niet perfect.

  20. #9795

    Standaard Mare of Easttown (2021)

    Besteld bij bookspot.nl:

    mare-of-easttown-blu-ray-5051888256213.jpg

    Mare of Easttown (2021)

    TV-miniserie
    418 minuten
    7 afleveringen

    Prijs: € 13,49 (Dagdeal afgelopen weekeinde, incl. Premium-korting)
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #9796

    Standaard

    Harry potter 4k uhd:
    Deel1 steelbook via marktplaats
    Deel 2,3 en 4 via amazon.fr voor 30 euro

    Zoek dus nog deel 5 t/m 7 (1 en 2) ...
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  22. #9797

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht

    €22,44 op Amazon.it
    Hebben de discs NL subs? Dit zou dezelfde release moeten zijn als in de UK en die heeft dat volgens de back cover niet.

  23. #9798

    Standaard

    Ontvangen van Amazon.co.uk:



    Basic Instinct 4K UHD £ 15,11

  24. #9799

    Standaard

    Venom: Let There Be Carnage 4K bij amazon.de, de Duitse prijs was 21,99, maar bij afrekenen werd er ruim 4 euro korting gegeven. Zowel UHD als Blu-ray met NL subs.

  25. #9800

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Venom: Let There Be Carnage 4K bij amazon.de, de Duitse prijs was 21,99, maar bij afrekenen werd er ruim 4 euro korting gegeven. Zowel UHD als Blu-ray met NL subs.
    Dat was nu eens een leuke tip. Ook besteld voor uiteindelijk 20,08 euro all in. Er is daar ook altijd een doorverkoper, Solera Telecom, die compleet van de pot gerukte verzendkosten vraagt, meer dan 20 euro verzendkosten alleen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 392 van 450 EersteEerste ... 292342382388389390391392393394395396402442 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •