Pagina 265 van 452 EersteEerste ... 165215255261262263264265266267268269275315365 ... LaatsteLaatste
De resultaten 6.601 tot 6.625 van 11279 worden weergegeven.
  1. #6601

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Wanneer heb je die bestely via ebay? Ik wacht al 20 dagen op Quiet Place, normaal heb ik pakketjes via de verkopers wel binnen 10 dagen binnen
    Nou heel toevallig zit ik ook nog op A Quiet Place te wachten , sinds 20 Juli geen enkele update meer op track & trace
    Die Ready Player One is vorige week dinsdag besteld dus 7 dagen over gedaan.
    heb de verkoper gevraagd om het uit te zoeken
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  2. #6602

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Nou heel toevallig zit ik ook nog op A Quiet Place te wachten , sinds 20 Juli geen enkele update meer op track & trace
    Die Ready Player One is vorige week dinsdag besteld dus 7 dagen over gedaan.
    heb de verkoper gevraagd om het uit te zoeken
    Ik heb dezelfde verkoper gok ik, ook sinds 20 juli geen update meer. Via een andere verkoper ool Quiet Place besteld voor een maat (niet 4k) en die is gister binnengekomen terwijl ie 5 dagen later besteld was.

    Staan er trouwens prijzen op de pakketjes? $25 ligt namelijk net boven 22 euro en kan dus zijn dat ze bij douane liggen...zucht

  3. #6603

    Standaard

    Gisteren ontvangen van Bol.com:

    - Death Wish (2018) € 9,99

    Prijs is inclusief verzending (destijds meerdere films aangekocht). Originele NL uitgave, nieuw in seal.

    Zojuist gehaald bij Boekenvoordeel:

    - Insidious: The Last Key € 10,- (€ 7,50)
    - Mayhem (2017) € 15,- (€ 7,50)

    Totaalprijs was i.v.m. actie 2 voor € 15,- dus € 15,-. Beide originele NL uitgaven, nieuw in seal.

  4. #6604

    Standaard

    Twee besteld via eBay:

    A Quiet Place (US uitgave met NL subs) 21,34 Inc verzendk. 4K UHD
    Terminator Genisys (UK uitgave met NL subs) 21,46 Inc verzendk. 4K UHD steelbook

    E9BE01FF-5B0D-4780-8813-303133DF2CC5.jpg

  5. #6605

    Standaard

    Off Topic hoor, maar ligt dat misschien ook niet aan de verzendmethode (snelheid) die jullie kiezen? Ok, je betaalt wel wat meer als je voor snellere verzending kiest, maar dan heb je het wel sneller in huis.

  6. #6606

    Standaard

    Amazon.co.uk:

    -Resident Evil: The Final Chapter (2-Disc) [£ 10,49 inclusief verzendkosten]
    "Bond. James Bond."

  7. #6607

    Standaard

    Je kan in dit geval niet kiezen voor een snellere optie.
    Er staat voor zover ik weet geen prijzen op de pakketjes.

    de verkoper heeft mij vandaag gezegd dat hij het bij de koerier heeft weg gelegd en nog op antwoord zit te wachten
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  8. #6608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Je kan in dit geval niet kiezen voor een snellere optie.
    Er staat voor zover ik weet geen prijzen op de pakketjes.

    de verkoper heeft mij vandaag gezegd dat hij het bij de koerier heeft weg gelegd en nog op antwoord zit te wachten
    Ik heb ook wel eens bijna 30 dagen moeten wachten op Call me by your name via een van de ebay sellers, verzendstatus bleef toen ook "hangen". Uiteindelijk wel gewoon netjes ontvangen zonder problenen

  9. #6609

    Standaard

    Pre-order bij Zavvi.nl:



    ''Ant-Man and the Wasp (4K UHD + Blu-ray, Zavvi Exclusive Steelbook)'' € 37,99
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 03-08-2018 om 01:15

  10. #6610

    Standaard

    Ik hoop dat de tekst "Creative not final and subject to change" van toepassing is, want dit is een wel erg fantasieloos ontwerp. En de prijs mag van mij ook wel wat naar beneden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #6611

    Standaard

    Ik vind het wel geinig. Leuk bedacht en die hele cover hoeft niet vol te staan met allerlei afbeeldingen.

  12. #6612

    Standaard

    Ik vind het vooral heel erg bijzonder dat iemand 38,- betaald voor een enkele film. Deze film gaat 100% dalen in prijzen. De 3D versie zal op een gegeven moment een tientje zijn bij de Zavvi-deal. Laat de 4K versie dan het dubbele worden, 20 euro. Dan betaal je nu dus keihard (50%) 20 euro teveel....

  13. #6613

    Standaard

    Mijn nieuwste aanwinsten. Je zou zo zeggen dat ik naar Australië op vakantie geweest ben...

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #6614

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Mijn nieuwste aanwinsten. Je zou zo zeggen dat ik naar Australië op vakantie geweest ben...
    En via Duitsland en Nederland terug zeker? En hoe heb je dat spul langs de douane gesmokkeld
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #6615

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    En via Duitsland en Nederland terug zeker? En hoe heb je dat spul langs de douane gesmokkeld
    Ik zat nog ruim onder het toegelaten bedrag.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #6616

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik hoop dat de tekst "Creative not final and subject to change" van toepassing is, want dit is een wel erg fantasieloos ontwerp. En de prijs mag van mij ook wel wat naar beneden.
    Dat is natuurlijk een tijdelijke afbeelding. Dat was met de vorige steelbooks van Marvel ook zo.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik vind het vooral heel erg bijzonder dat iemand 38,- betaald voor een enkele film. Deze film gaat 100% dalen in prijzen. De 3D versie zal op een gegeven moment een tientje zijn bij de Zavvi-deal. Laat de 4K versie dan het dubbele worden, 20 euro. Dan betaal je nu dus keihard (50%) 20 euro teveel....
    Die discussie hebben we net gehad; je kunt niet voor een ander bepalen wat duur is en wat niet. Limited editions zijn nu eenmaal duurder. Daarbij geldt nog voor zo'n steelbook dat deze gelimiteerd is en waarschijnlijk straks uitverkocht zal zijn. Je sommetje gaat helaas dan niet op.....

  17. #6617

    Standaard

    Vandaag A Quiet Place 4K+2D ontvangen van Ebay voor 22 euro inclusief verzendkosten

  18. #6618

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Die discussie hebben we net gehad; je kunt niet voor een ander bepalen wat duur is en wat niet. Limited editions zijn nu eenmaal duurder. Daarbij geldt nog voor zo'n steelbook dat deze gelimiteerd is en waarschijnlijk straks uitverkocht zal zijn. Je sommetje gaat helaas dan niet op.....
    Het is ook mijn mening. Ik zie wel vaker van dat soort bedragen voorbij komen, steevast door dezelfde personen gekocht. Uiteraard moet iedereen dat zelf weten maar ik mag me er ook over verbazen. Voor 40 euro koop je een luxe Indicator boxset met boekwerkje en tal van extra's. Om even een vergelijking te trekken... Dan vind IK dat veel geld voor slechts een steelbook met een andere cover. Soms zie je luxe sets met beeldjes, lobbycards etc en dat kan ik beter begrijpen. Maar ik keur het ook niet af. Zo zie je dat iedereen ergens anders waarde aan hecht.

  19. #6619

    Standaard

    Gekocht bij Boekenvoordeel Eindhoven in de actie 2 voor € 15 :



    ''Insidious: The Last Key'' (De losse prijs is € 9,99)
    ''The Leisure Seeker (DVD, De losse prijs is € 9,99)




    ''The Circle'' (De losse prijs is € 9,99)
    ''Shin Godzilla'' (De losse prijs is € 9,99)


    En de onderstaande heb ik los gekocht bij Boekenvoordeel Eindhoven:



    ''The Post'' € 16,99

  20. #6620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Gekocht bij Boekenvoordeel Eindhoven in de actie 2 voor € 15 :



    ''Insidious: The Last Key'' (De losse prijs is € 9,99)
    ''The Leisure Seeker (DVD, De losse prijs is € 9,99)




    ''The Circle'' (De losse prijs is € 9,99)
    ''Shin Godzilla'' (De losse prijs is € 9,99)


    En de onderstaande heb ik los gekocht bij Boekenvoordeel Eindhoven:



    ''The Post'' € 16,99
    Oe doe Shin Godzilla is wel interessant in die aktie

  21. #6621

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is natuurlijk een tijdelijke afbeelding. Dat was met de vorige steelbooks van Marvel ook zo.



    Die discussie hebben we net gehad; je kunt niet voor een ander bepalen wat duur is en wat niet. Limited editions zijn nu eenmaal duurder. Daarbij geldt nog voor zo'n steelbook dat deze gelimiteerd is en waarschijnlijk straks uitverkocht zal zijn. Je sommetje gaat helaas dan niet op.....
    Sommetje gaat sowieso niet op, het is 100% meer
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #6622

    Standaard

    En nee, uiteraard niet het uiteindelijke artwork maar wel alvast besteld om de zavvi.com exclusive Marvel collectie zo compleet mogelijk te houden:

    Ant-Man And The Wasp - 2D/3D zavvi.com exclusive steelbook
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #6623

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    En nee, uiteraard niet het uiteindelijke artwork maar wel alvast besteld om de zavvi.com exclusive Marvel collectie zo compleet mogelijk te houden:

    Ant-Man And The Wasp - 2D/3D zavvi.com exclusive steelbook
    Ik snap Rogue wel, ikzelf koop ook liever de gewone 4K UHD versie anders wordt het mij gewoon te kostbaar. Wel grappig ik zag nu al twee van deze steelbooks met dezelfde artwork op eBay staan voor meer dan de helft meer. 56 + 33 euro verzendkosten en 1 van 72 euro + 7 euro verzendkosten.

    Ik zag ook deze:

    https://www.ebay.com/itm/Ant-Man-and...LH_TitleDesc=0

  24. #6624

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Ik snap Rogue wel, ikzelf koop ook liever de gewone 4K UHD versie anders wordt het mij gewoon te kostbaar. Wel grappig ik zag nu al twee van deze steelbooks met dezelfde artwork op eBay staan voor meer dan de helft meer. 56 + 33 euro verzendkosten en 1 van 72 euro + 7 euro verzendkosten.

    Ik zag ook deze:

    https://www.ebay.com/itm/Ant-Man-and...LH_TitleDesc=0
    De 4K UHD koop ik sowieso niet want ik kan geen 4K afspelen,vind ik zonde van het geld. Ik heb dus de gewone blu-ray steelbook besteld. Maar het is idd een redelijk kostbare grap maar ik bestel 'm liever nu al dan straks op ebay een vermogen te moeten betalen om de collectie compleet te houden,zoals je links bewijzen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #6625

    Standaard

    Vandaag ontvangen via Ebay US :

    quiet place.jpg


    A Quiet Place 4K US € 21,56 (incl. verzenden)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 265 van 452 EersteEerste ... 165215255261262263264265266267268269275315365 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •