Pagina 352 van 352 EersteEerste ... 252302342348349350351352
De resultaten 8.776 tot 8.778 van 8778 worden weergegeven.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    dat is wel goed waardeloos. Als je vervangende discs aanvraagt bij Shout Factory onthou dan wel dat ze deze niet buiten de USA mogen verzenden. Als je iemand kent in USA kan je ze naar diegene laten sturen zodat die ze dan weer naar jou kan sturen. Zo heb ik het ook opgelost met het probleem dat ik 2x deel 7 in mn box had en geen deel 3
    Deze worden zover ik kan zien verzonden door een extern website/bedrijf (Al dan niet van ShoutFactory). Ze verzenden wel degelijk ook buiten de USA (Mijn verzendbevestiging heb ik gekregen).

Dit staat er op de website van die replacement discs bovenaan te lezen:

Your replacement disc(s) will ship from Los Angeles, CA and typically arrive within 6-12 business days to destinations within the continental US. Please allow 15-25 days for shipments outside the continental US.

Kijk maar op de site https://www.discshipment.com/
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 17-01-2021 om 14:00

Standaard

Legend of the Guardians, Haunter, Jojo Rabbit, Snow White: A Tale of Terror, The Doorman - Amazon.de - €50,-
    Merry Christmas, Mr. Lawrence - Zavvi.nl - €10,- (2 voor €20,-)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Deze worden zover ik kan zien verzonden door een extern website/bedrijf (Al dan niet van ShoutFactory). Ze verzenden wel degelijk ook buiten de USA (Mijn verzendbevestiging heb ik gekregen).

Dit staat er op de website van die replacement discs bovenaan te lezen:

Your replacement disc(s) will ship from Los Angeles, CA and typically arrive within 6-12 business days to destinations within the continental US. Please allow 15-25 days for shipments outside the continental US.

Kijk maar op de site https://www.discshipment.com/
    sorry ik bedoelde normale discs uit je set, omdat je zei dat er vingerafdrukken/krassen op zaten.
    De replacement discs heb ik idd ook gewoon gekregen zonder gedoe

Pagina 352 van 352 EersteEerste ... 252302342348349350351352

Instellingen bij het plaatsen van berichten