Pagina 428 van 450 EersteEerste ... 328378418424425426427428429430431432438 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.676 tot 10.700 van 11231 worden weergegeven.
  1. #10676

    Standaard De Slag om de Schelde (2020)

    Gekocht bij Boekenvoordeel in Zwolle:

    Slag om de Schelde, De (A).jpgSlag om de Schelde, De (B).jpg

    De Slag om de Schelde (2020)

    Speelduur: 125 min.
    Aspect ratio: 2.39:1
    Audio: Nederlands DTS-HD MA 5.1 / Engels DTS-HD-MA 5.1 / Duits Engels DTS-HD MA 5.1
    Ondertitels: Nederlands SDH / Engels
    Extra's: Geen

    Prijs: € 9,99
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #10677

    Standaard

    Vandaag ontvangen van Zavvi :

    IMG_0627.jpg


    Black Panther : Wakanda Forever 4K UK € 33,50 incl. verzenden.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #10678

    Standaard

    Gekocht bij Boekenvoordeel:



    Black Panther: Wakanda Forever Blu-ray € 24,99
    Strange World Blu-ray € 19,99

  4. #10679

    Standaard

    Gekocht bij MM Eindhoven:




    ''Pirates of the Carribean: The Curse of the Black Pearl (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 14,99
    ''Pirates of the Carribean: Dead Man's Chest (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 14,99
    ''Pirates of the Carribean: At World's End (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 14,99
    ''Pirates of the Carribean: On Stranger Tides (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 14,99
    ''Prey for the Devil'' € 8,99
    ''Kwestie van Geduld'' € 10,99
    ''Black Adam (4K Ultra HD + Blu-ray, Steelbook)'' € 34,99

    Gekocht bij Boekenvoordeel Eindhoven:



    ''Black Phone (Collector's Edition)'' € 14,99
    ''Violent Night'' € 16,99
    ''The Curse of Rosalie'' € 12,99
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 19-02-2023 om 11:12

  5. #10680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Gekocht bij MM Eindhoven:



    ''Black Adam (4K Ultra HD + Blu-ray, Steelbook)'' € 14,99
    Is die nu al in de opruiming/uitverkoop? Of waarschijnlijk een typefout? Want op de MM-website staat deze voor maar liefst € 41,99 (!)
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 19-02-2023 om 10:21
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #10681

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Is die nu al in de opruiming/uitverkoop? Of waarschijnlijk een typefout? Want op de MM-website staat deze voor maar liefst € 41,99 (!)
    Was idd een typefoutje van mij, zag het nu pas. Ik heb hem meegekregen voor € 34,99.

  7. #10682

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Gekocht bij Boekenvoordeel:



    Black Panther: Wakanda Forever Blu-ray € 24,99
    Strange World Blu-ray € 19,99
    Ik hebe exact hetzelfde gedaan maar BP op UHD dus 34,99
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #10683

    Standaard

    Pre-orders bij Amazon.fr:



    ''Rocky (4K Ultra HD + Blu-ray, Steelbook)'' € 29,99
    ''Rocky II (4K Ultra HD + Blu-ray, Steelbook)'' € 29,99
    ''Rocky III (4K Ultra HD + Blu-ray, Steelbook)'' € 29,99
    ''Rocky (4K Ultra HD + Blu-ray, 1 Movie - 2 Cuts, Steelbook)'' € 29,99

  9. #10684

    Standaard

    Gekocht bij Amazon.co.uk:



    Young Sherlock Holmes Blu-ray £ 15,11

  10. #10685

    Standaard

    Gekocht bij Media Markt Eindhoven Centrum:



    Candyman (2021) Blu-ray € 7,50
    The Northman Blu-ray € 7,50

  11. #10686

    Standaard

    Gekocht bij Bol.com:



    ''El Houb'' € 12,62

    Pre-order bij Bol.com:



    ''Close'' € 13,99

    Gekocht/Besteld (Nog niet binnen) bij Amazon.es:



    ''The Dentist Collection (The Dentist & The Dentist 2: Brace Yourself, Collector's Series)'' € 27,91

    Pre-order bij Amazon.de:



    ''Plane (4K Ultra HD + Blu-ray, Limited Edition Steelbook)'' € 33,54
    ''Pirates of the Carribean: The Curse of the Black Pearl (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 26,43

  12. #10687

    Standaard

    Net besteld bij de Duitse Amazon:




    Samen voor € 50,68 incl. verzenden.
    Dit dankzij 2 voor 1 op een selectie tv-series en 2 voor € 30 op veel Media en Steelbooks.

  13. #10688

    Standaard Knor (2022)

    Voorbesteld bij bol.com:

    Knor (Blu-ray).jpg

    Knor (2022)

    Verschijnt op 28 april 2023 op Blu-ray.

    Prijs: € 9,99 (inclusief € 2,00 Select-korting)
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #10689

    Standaard

    Fear and Loathing in Las Vegas: 4K Limited Edition via Amazon UK voor 37;53 EUR.

    En in de Wishlist Picnic at Hanging Rock: 4K Limited Edition.

  15. #10690

    Standaard

    Deze valt net in de bus van Eureka zelf:


  16. #10691

  17. #10692

    Standaard

    Bedankt voor de link, die website/shop kon ik nog niet. Interessant!

  18. #10693

    Standaard

    Pre-order bij Amazon.de:



    ''Training Day (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 26,40
    ''Detective Knight: Redemption'' € 15,25

    Gekocht/Besteld (Nog niet binnen) bij Amazon.de:



    ''Sting: Live at the Olympia Paris'' € 14,22
    ''Toto: 35th Anniversary Tour - Live in Poland'' € 14,22
    ''Toto: 40 Tours around the Sun'' € 14,22


  19. #10694

    Standaard Vivo (2021)

    Ontvangen van Amazon Spanje (amazon.es):

    Vivo (A).jpgVivo (B).jpg

    Vivo (2021)

    Audio: Engels DTS-HD MA 5.1, Spaans DTS-HD MA 5.1, Italiaans DTS-HD MA 5.1
    Ondertitels: Engels, Engels SDH en vele andere Europese talen (geen Nederlands helaas)

    Prijs: € 16,99
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #10695

    Standaard



    Gisteren deze besteld bij de Japanse Amazon samen met de UHD/3D combi van Wakanda Foreven en nog een andere titel.

    Qua inhoud zou deze Ghostbusters box zou gelijk moeten zijn aan die van de Amerikaanse limited edition die al even OOP is.
    Dus met de Dolby Vision uitgaven van deel 1 en 2 en met NL-se ondertitels.
    Destijds kreeg ik Amerikaanse versie met 2x deel 1 (en daardoor mijn geld terug voor de hele box), dus hoop nu hiermee deze keer ook deel 2 met Dolby Vision in huis te halen...

  21. #10696

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Pre-order bij Amazon.de:



    ''Training Day (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 26,40
    Dit soort dingen snap ik dus niet. Hier heeft hij een lelijk groot leeftijdslogo en je bespaart vrijwel niets ten opzichte van de Nederlandse uitgave (€26,99 bij Bol.com met gratis verzending). Het meest jammerlijke vind ik dat we door dit soort dingen er zelf voor zorgen dat de lokale(Nederlandse) markt voor fysieke media zo achteruit gaat.

    Laat ik voorop stellen dat iedereen natuurlijk vrij is om spullen te bestellen waar hij of zijn het wilt, maar ik zeg enkel dat ik het niet snap, omdat ik vooral nadelen zie voor deze keuze. Ik ben ook wel benieuwd hoe je tot deze keuze bent gekomen, al hoef je je daar natuurlijk ook niet op te reageren hoor.

    Wat een extra werk om jezelf in te dekken bij een dergelijke post zeg.
    The future is Blu

  22. #10697

    Standaard

    Jij kijkt de hele dag naar de voorkant?

    99% van de tijd zie ik alleen de rug van mijn Duitse blu-rays.

  23. #10698

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Jij kijkt de hele dag naar de voorkant?

    99% van de tijd zie ik alleen de rug van mijn Duitse blu-rays.
    Ik ook, maar heb je mijn hele bericht gelezen? Je gaat voorbij aan mijn voornaamste argument.
    The future is Blu

  24. #10699

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Dit soort dingen snap ik dus niet. Hier heeft hij een lelijk groot leeftijdslogo en je bespaart vrijwel niets ten opzichte van de Nederlandse uitgave (€26,99 bij Bol.com met gratis verzending). Het meest jammerlijke vind ik dat we door dit soort dingen er zelf voor zorgen dat de lokale(Nederlandse) markt voor fysieke media zo achteruit gaat.

    Laat ik voorop stellen dat iedereen natuurlijk vrij is om spullen te bestellen waar hij of zijn het wilt, maar ik zeg enkel dat ik het niet snap, omdat ik vooral nadelen zie voor deze keuze. Ik ben ook wel benieuwd hoe je tot deze keuze bent gekomen, al hoef je je daar natuurlijk ook niet op te reageren hoor.

    Wat een extra werk om jezelf in te dekken bij een dergelijke post zeg.
    De duitse uitgaves hebben vaak een dubbele cover (Met & zonder sticker opdruk), maar ik plaats de schijfjes in een map of koffer & de hoezen/covers in een map met van die doorzichtige hoesjes waar ze dan in komen & de doosjes gooi ik weg.

    Wat betreft je opmerking over dat lelijke logo, ik vind persoonlijk die balk met de franse tekst ''Interdit Aux Moins De 12 Ans'' op de NL uitgave net zo lelijk:



    Dus de NL hoezen vind ik net zo lelijk als het daar op uit komt (Franse teksten etc), dus kwa verschil maakt me dat niet uit. Ik heb deze al eerder besteld voor deze op welke NL site dan ook stond.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Het meest jammerlijke vind ik dat we door dit soort dingen er zelf voor zorgen dat de lokale(Nederlandse) markt voor fysieke media zo achteruit gaat.
    Verder zijn de buitenlandse prijzen vaak goedkoper (Bij deze dan een klein verschil, maar toen bv Edge op Tomorrow hier op 4K uitkwam of zou komen, stond deze bij Bol rond de 42 a 45 Euro , dit terwijl hij bij Amazon.de voor € 25 te koop stond).

    Dus ik kijk ook voor de prijs goed rond. Hier in de buurt zijn geen winkels waar ik CD's etc kan kopen & als ik die wil moet ik omdat ik geen auto heb, de bus of scooter pakken en een flink eind reizen. Kom ik dan in die winkels, zijn de items (als ze er al verkocht worden) vaak een stuk duurder dan ik ze online in het buitenland vind. Omdat ik gratis verzending heb bij Amazon.de altijd, ben ik dus stukken goedkoper uit in het algemeen.

    Dat is dus de reden dat ik ze online koop, omdat ik geen dief van mijn eigen portemonnee ben. En als de markt hier zou inkrimpen, zouden ze eerst de items maar eens een flink stuk goedkoper moeten maken, zodat ook de eventuele kopers dus niet weggejaagd worden naar de buitenlandse webshops.

    Dus dat het hier minder wordt, hebben ze toch echt aan hun eigen te danken met hun belachelijke prijzen over het algemeen, als ze al hier worden uitgebracht.

    Dus om nou te zeggen dat de instorting van de markt aan ons ligt? hell no, laat ze zelf maar eens goed in de spiegel kijken!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    ...Wat een extra werk om jezelf in te dekken bij een dergelijke post zeg.
    Het is meer een hoop werk om jezelf te moeten verantwoorden naar een ander voor een aankoop die je niet doet in je eigen landje . Ik was het niet verplicht om te reageren op je, maar ik doe het wel, omdat ik netjes ben opgevoed!

    Ik zie genoeg mensen hier die titels die hier ook uit komen, die titels uit bv Amerika halen. En daar reageer je ook niet op? Das toch hetzelfde of niet, met hun aankoop daar is er een aankoop hier minder volgens jou beredenering. Dat is ook een slag toebrengen aan de verkoop in NL dan???.

    Maar afsluitend: Ik blijf hier ook kopen hoor, maar merendeel toch echt in het buitenland hoor vanwege de prijzen & betere uitgave's.

    EDIT: Zojuist ontvangen en het is inderdaad een dubbele cover, dus ook met de mogelijkheid van een cover zonder sticker.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 02-03-2023 om 19:27

  25. #10700

    Standaard

    Ik reageerde nu vooral omdat het nu niet in het buitenland goedkoper was, wat meestal wel het geval is. Ik was vooral benieuwd naar waarom en je hebt uitgebreider geantwoord dan ik had durven hopen, waarvoor dank!
    The future is Blu

Pagina 428 van 450 EersteEerste ... 328378418424425426427428429430431432438 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •