Pagina 355 van 450 EersteEerste ... 255305345351352353354355356357358359365405 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.851 tot 8.875 van 11237 worden weergegeven.
  1. #8851

    Standaard

    Gekocht/Besteld bij Amazon.de:



    ''Rambo (4K Ultra HD + Blu-ray + Digital HD, 1 Movie - 2 Cuts)'' € 25,00
    ''Rambo: Last Blood (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 20,74


    Gekocht/Besteld bij Zavvi.nl in de actie 2 4K films voor € 22,00
    (Inclusief verzendkosten = € 23,49):



    ''Schindler's List (4K Ultra HD + Blu-ray + Bonusdisc, 3-Disc 25th Anniversary Edition)'' € 21,99 = Losse prijs
    ''Saving Private Ryan (4K Ultra HD + Blu-ray + Bonusdisc, 3-Disc 20th Commemorative Edition)'' € 24,49 = Losse prijs
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 08-02-2021 om 17:06

  2. #8852

  3. #8853

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Je kan toch gewoon op de site kijken en dan filteren op Arrow Video en Prijs?

    https://www.zavvi.nl/blu-ray.list?pa...priceAscending
    Bedankt, had ook bovenstaande ontvangen . Zombie for sale er bij genomen.

  4. #8854

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Heel veel succes met Giallo
    Ach, zo slecht als Dracula 3D kan 'ie niet zijn.

  5. #8855

    Standaard



    Samen voor 39,97€ op Zavvi.nl

    Edit: onderstaand ook nog toegevoegd aan de bestelling a 9,49€

    Laatst aangepast door Marcel v/d H. : 08-02-2021 om 11:56

  6. #8856

    Standaard

    samen voor 18,50 op Amazon.nl

  7. #8857

    Standaard



    Yesss wat een koopje! De limited 2-disk edition van de BFI is nu 10 euro incl verzending via Amazon.co.uk.
    Ik heb al de dvd van MoC maar deze is uiteraard in vele opzichten een grote stap voorwaarts (beter beeldkwaliteit, heel veel short films).

  8. #8858

    Standaard



    Deze is nu ook 10 incl via Amazon.co.uk. Ik heb de Criterion dvd al maar deze heeft een nieuwe 4k restauratie en bevat een langere cut! Een meesterwerk en voor 10 euro een koopje.

  9. #8859

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht


    Yesss wat een koopje! De limited 2-disk edition van de BFI is nu 10 euro incl verzending via Amazon.co.uk.
    Ik heb al de dvd van MoC maar deze is uiteraard in vele opzichten een grote stap voorwaarts (beter beeldkwaliteit, heel veel short films).
    Deze heb ik toevallig afgelopen woensdag binnengekregen. Was van amazon warehouse; hadden ze de cover in een witte DVD case gedaan, heel vreemd. Dacht even dat ik de DVD had gekregen maar het waren wel netjes 2 blu-ray discs...

  10. #8860
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Besteld bij base.com. Wou deze eerst via Zavvi bestellen, maar daar lichten ze de EU burgers gewoon op en is de prijs altijd met UK BTW, gecontroleerd en prijs was hetzelfde met UK adres als met BE adres ... dus ja Zavvi zal vanaf nu verleden tijd zijn voor mij. Base doet het wel netjes en trekt de UK BTW af als je je bestelling plaatst.

    Laatst aangepast door StefaanD : 08-02-2021 om 19:34
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #8861

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Besteld bij base.com. Wou deze eerst via Zavvi bestellen, maar daar lichten ze de EU burgers gewoon op en is de prijs altijd met UK BTW, gecontroleerd en prijs was hetzelfde met UK adres als met BE adres ... dus ja Zavvi zal vanaf nu verleden tijd zijn voor mij. Base doet het wel netjes en trekt de UK BTW af als je je bestelling plaatst.
    Ik kan op hun site nergens ontdekken wat ze doen met producten die duurder zijn dan 22 euro, dus hoe ze de import fee doorberekenen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #8862
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ja ze stellen wel dat alles via hun EU hub verzonden wordt, nou ja bijna alles dan, maar daar heb je eigenlijk het raden naar, want er is gewoon geen tracking beschikbaar. Er zijn nog drie BD’s onderweg van Zavvi en als er gele stickers opplakken dan zijn die in ieder geval niet via een EU hub verzonden. We zullen het zien, en als deze arriveren laat ik het wel weten.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #8863

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht


    Deze is nu ook 10 incl via Amazon.co.uk. Ik heb de Criterion dvd al maar deze heeft een nieuwe 4k restauratie en bevat een langere cut! Een meesterwerk en voor 10 euro een koopje.
    Merci, heb 'em ook even besteld
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #8864

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Merci, heb 'em ook even besteld
    Over welke film gaat dit? Ik zie geen plaatje.

  15. #8865

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    Over welke film gaat dit? Ik zie geen plaatje.
    The Wages of Fear (BFI)

  16. #8866

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    The Wages of Fear (BFI)
    Bedankt!

  17. #8867

    Standaard

    Voor 65.83 USD bij Diabolikdvd de 4K/BD Limited Edition van Final Countdown en bij Zavvi voor 47,97 euro de BD's van The Nightingale en Tammy and the T-rex Limited Edition.

  18. #8868

  19. #8869

    Standaard

    Tip.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #8870

    Standaard

    Zavvi:


    25,85 incl. verzending (met afnemende korting)

    Leek uitverkocht te zijn, maar lukte toch om hem te bestellen gek genoeg Maar afwachten of ze hem ook verzenden dus.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  21. #8871

    Standaard

    Ik geloof dat alle uitverkochte items tegenwoordig gewoon niet meer te vinden zijn op de site, totdat ze weer beschikbaar zijn (of niet). Dat is iig het geval met de Arrow edities van JSA en Beyond Re-Animator. Die zijn niet meer te vinden, terwijl ze ze wel hebben gehad.

  22. #8872

    Standaard

    Onderstaande €80 inclusief shipping Amazon.com (3=2 actie)














  23. #8873

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik geloof dat alle uitverkochte items tegenwoordig gewoon niet meer te vinden zijn op de site, totdat ze weer beschikbaar zijn (of niet). Dat is iig het geval met de Arrow edities van JSA en Beyond Re-Animator. Die zijn niet meer te vinden, terwijl ze ze wel hebben gehad.
    Als ik nu zoek, dan is hij inderdaad niet meer te vinden (behalve als ik via mijn besteloverzicht het artikel aanklik).
    Maar gister stond hij nog op de site (als zijnde uitverkocht) en desondanks kon ik het artikel, dat overigens al in mijn mandje zat, nog bestellen. Dat riep bij mij de vraag op hoe dat kon.

    Ik neem nu maar aan dat het ermee te maken heeft gehad dat mijn item al in mijn boodschappenmand zat op het moment dat het artikel uitverkocht was. Een andere verklaring heb ik er niet voor. Maar vreemd is het toch wel, want normaal gesproken kun je bij Zavvi geen artikel bestellen dat zij niet (meer) op voorraad hebben. Meesstal verdwijnt het dan ook uit je mandje. Maar in dit geval dus niet. Consequent lijkt het dus niet te zijn.

    Heb nu ook twijfels of het wel geleverd gaat kunnen worden.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 11-02-2021 om 11:13
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  24. #8874

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht

    Heb nu ook twijfels of het wel geleverd gaat kunnen worden.

    Idem dito voor The Nightingale. Besteld op 06/02, de BD zou op 08/02 uitkomen, maar ondertussen zijn we al 11/02 en mijn bestelling staat nog steeds op "wordt binnenkort verzonden". Ik vrees dat we hem hebben misgelopen.

  25. #8875

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Idem dito voor The Nightingale. Besteld op 06/02, de BD zou op 08/02 uitkomen, maar ondertussen zijn we al 11/02 en mijn bestelling staat nog steeds op "wordt binnenkort verzonden". Ik vrees dat we hem hebben misgelopen.
    Oh, dat zegt niet zoveel. Dan moet 'ie waarschijnlijk verzonden worden vanuit een ander warehouse of direct vanuit de leverancier. Deze status kan 'ie zomaar meer dan week hebben als t ergens anders vandaan moet komen.

Pagina 355 van 450 EersteEerste ... 255305345351352353354355356357358359365405 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •