Pagina 393 van 450 EersteEerste ... 293343383389390391392393394395396397403443 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.801 tot 9.825 van 11232 worden weergegeven.
  1. #9801

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dat was nu eens een leuke tip. Ook besteld voor uiteindelijk 20,08 euro all in. Er is daar ook altijd een doorverkoper, Solera Telecom, die compleet van de pot gerukte verzendkosten vraagt, meer dan 20 euro verzendkosten alleen.
    Graag gedaan, ik kwam het toevallig tegen en leek me wel wat om hier te melden.

  2. #9802

    Standaard

    De Disney film Raya and the Last Dragon op blu ray gekocht bij Amazon.nl

    Voor 7.29 €


  3. #9803

    Standaard

    Arrietty en Transsiberian opnieuw op blu-ray moeten kopen omdat de Nederlandse uitgaven opeens niet meer willen afspelen:



    Arrietty, The Aviator, Burn After Reading, A Dangerous Method, Transsiberian - Amazon.nl/de - €50,-

  4. #9804

    Standaard

    Fast & Furious 9 4k uhd steelbook bij amazon.es met nl subs voor 14,95 (18,75 incl)

    Onzinnige film maar ....guilty pleasure
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  5. #9805

    Standaard



    €9,99



    €8,94



    €13,99

    Allemaal bij bol.com

  6. #9806

    Standaard

    edit:

    Staat in pre-order bij Amazon UK:


    The Godfather trilogie 4K - Deluxe Limited Edition (9 discs) 148,50 euro incl. verzenden

    Een set met een stevige prijs, maar ook zoveel mooier dan de reguliere uitgave (waarbij ook nog de blu-rays ontbreken).
    Benieuwd hoe snel deze OOP gaat.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 14-01-2022 om 18:30
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  7. #9807

  8. #9808

    Standaard

    Ik heb deze ook voorbesteld, was iets van een 124 GBP bij Amazon. Ik gok erop dat hij tegen releasedatum nog ietsje zal zakken.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    edit:

    Staat in pre-order bij Amazon UK:


    The Godfather trilogie 4K - Deluxe Limited Edition (9 discs) 148,50 euro incl. verzenden

    Een set met een stevige prijs, maar ook zoveel mooier dan de reguliere uitgave (waarbij ook nog de blu-rays ontbreken).
    Benieuwd hoe snel deze OOP gaat.

  9. #9809

    Standaard

    Tja, of de prijs nog gaat zakken... dat zou leuk zijn, maar ik houd er niet echt rekening mee. Ik zou wel graag nog even beter willen zien hoe de box/verpakking in elkaar steekt. Ik hoop dat ze er extra zorg en aandacht aan zullen besteden en niet alleen een eenvoudige kartonnen sleeve van maken bijvoorbeeld. Ook benieuwd hoe ze de 9 discs erin huisvesten.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  10. #9810

  11. #9811

  12. #9812

    Standaard

    Ik wil die Godfather box ook wel reserveren bij Amazon uk, maar schrijven ze het gelijk af of pas bij verzending?

    Edit: "Not deliverable to this adress" krijg ik te zien als ik hem in mijn mandje heb
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 16-01-2022 om 18:16

  13. #9813

  14. #9814

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik wil die Godfather box ook wel reserveren bij Amazon uk, maar schrijven ze het gelijk af of pas bij verzending?
    Bij verzending.

  15. #9815

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Bij verzending.
    Dank je wel voor je reactie, ik kan hem niet bestellen omdat hij aangeeft dat ze hem niet kunnen leveren naar Nederland.

  16. #9816

    Standaard

    Of ze verzenden naar Nederland, daar is af en toe geen pijl op te trekken bij Amazon. Ik kan ook vaak bepaalde titels niet bestellen. Het kan ook zomaar zijn dat het plots weer wordt aangepast. Blijf het dus gewoon regelmatig in de gaten houden zou ik zeggen

    P.S. bij mij zie ik hem nog wel bestelbaar staan
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #9817

    Standaard

    Zit er bij Amazon uk trouwens de BTW bij ingerekend (Dus dat je geen douanekosten hebt in NL), die je hier in Nl moet bijbetalen als douanekosten, als je van Zavvi.nl bv iets besteld?
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 16-01-2022 om 21:57

  18. #9818

    Standaard

    Ja, Amazon regelt de douane en rekent dan ook kosten vooraf. Dat is ook de reden dat ik hem daar heb besteld. Geen gedoe.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 16-01-2022 om 22:07
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #9819

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Of ze verzenden naar Nederland, daar is af en toe geen pijl op te trekken bij Amazon. Ik kan ook vaak bepaalde titels niet bestellen. Het kan ook zomaar zijn dat het plots weer wordt aangepast. Blijf het dus gewoon regelmatig in de gaten houden zou ik zeggen

    P.S. bij mij zie ik hem nog wel bestelbaar staan
    Nog een truc van ze is door 'm op 'tijdelijk niet beschikbaar' te zetten. Zodra je echter een Engels adres invoert kun je 'm opeens wel bestellen!

  20. #9820

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    edit:

    Staat in pre-order bij Amazon UK:


    The Godfather trilogie 4K - Deluxe Limited Edition (9 discs) 148,50 euro incl. verzenden

    .
    Hoe weet je dat deze jou 148,50 euro gaat kosten? Voorbestellingen bij Amazon (UK) worden toch altijd in Engelse ponden weergeven? Pas op het moment van verzenden wordt de dan geldende omrekenkoers toch gebruikt? Deze set kost bij Amazon (UK) nu 120 euro, dan is de kans aanwezig dat je met de huidige koers over de 150 euro gaat, o.a. door de hogere BTW t.o.v. de VAT. En boven de 150 euro ben je naar mijn weten toch invoerrechten verschuldigd? Die zouden er dan nog bij komen, lijkt me. Dan wordt het wel een erg dure uitgave.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #9821

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hoe weet je dat deze jou 148,50 euro gaat kosten? Voorbestellingen bij Amazon (UK) worden toch altijd in Engelse ponden weergeven? Pas op het moment van verzenden wordt de dan geldende omrekenkoers toch gebruikt? Deze set kost bij Amazon (UK) nu 120 euro, dan is de kans aanwezig dat je met de huidige koers over de 150 euro gaat, o.a. door de hogere BTW t.o.v. de VAT. En boven de 150 euro ben je naar mijn weten toch invoerrechten verschuldigd? Die zouden er dan nog bij komen, lijkt me. Dan wordt het wel een erg dure uitgave.
    Voor zover ik het begrepen heb werkt het zo:
    als je in euro's betaalt, dan zetten ze de huidig geldende koers voor je vast. Hier rekent Amazon een klein bedrag voor, afhankelijk van de kosten van het product. Je loopt dan dus geen enkel risico. Als je in ponden betaalt, dan rekent je bank of creditcard de wisselkoers die geld op het moment van verzenden. Je loopt dan een klein risico. Aan de andere kant zie ik de koersen niet zo drastisch verschuiven. Het kan in theorie, maar de kans dat de boxset boven de 150,- euro gaat komen, acht ik niet zo groot. Het bedrag is nu 143,74 euro excl. verzenden. Dat bedrag is geldend. Bovendien, de kans dat de prijs zakt is nu eerder groter dan de kans dat hij nog verder stijgt imo. En anders kun je hem vlak voor tijd ook altijd nog cancelen natuurlijk, als je dat risico dan toch niet durft te nemen.

    Kortom, als je rond de 150,- zit, dan kun je dus even meenemen of je dat risico wilt lopen of niet en afhankelijk daarvan afrekenen in euro's of ponden. Amazon laat je die keus.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 17-01-2022 om 15:15
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #9822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    De Franse Amazon heeft nu ....
    .......
    Ook vermeldenswaardig:
    Westworld Season 1 t/m 3 op UHD voor € 45,99 !!
    Deze is nu zelfs nog maar € 37,41

  23. #9823

    Standaard

    Gekocht bij Media Markt Eindhoven Centrum:



    Jaws 4K UHD € 16,99
    Mortal Engines 4K UHD € 16,99
    The Prestige 4K UHD € 16,99

    Toen ik er vanmorgen was stonden er aardig wat titels voor deze prijs, maar ze waren al bezig met het omprijzen van de titels, want de actie was afgelopen.

  24. #9824

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Toen ik er vanmorgen was stonden er aardig wat titels voor deze prijs, maar ze waren al bezig met het omprijzen van de titels, want de actie was afgelopen.
    Nu al? De winkels zijn geeneens een week open!

  25. #9825

    Standaard Spies in Disguise (4K)

    Ontvangen van Amazon USA:

    Spies in Disguise (4K) (A).jpg

    Spies in Disguise (2019)

    Ultimate Collector's Edition
    2 discs: 4K Ultra HD + Blu-ray
    Regiovrij
    Engels Dolby Atmos / Engels Dolby TrueHD 7.1
    Engelse SDH-ondertitels

    Prijs: $ 12.99
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 393 van 450 EersteEerste ... 293343383389390391392393394395396397403443 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •