Pagina 335 van 450 EersteEerste ... 235285325331332333334335336337338339345385435 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.351 tot 8.375 van 11237 worden weergegeven.
  1. #8351

    Standaard

    Crime sale bij Eureka, 2 voor £20.
    Ik heb The Offence en No Way Out besteld.

  2. #8352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Crime sale bij Eureka, 2 voor £20.
    Ik heb The Offence en No Way Out besteld.
    Richard Widmark is fantastisch naargeestig in No Way Out. Geweldige acteur, maar ook de rest van de cast mag er zijn.

  3. #8353

  4. #8354

    Standaard

    Angel-A, The Extraordinary Adventures of Adele Blanc-Sec, Valerian, Color Out of Space, Jay & Silent Bob Reboot - Amazon.nl - €45,-


  5. #8355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Kon je op Barnes naar NL laten leveren dan? Heb daar naar lopen zoeken, maar nergs echt kunnen vinden. Veel extra kosten bij gekomen?
    Nee dat kan inderdaad niet maar ik heb sinds kort een account op stackry.com
    Als je je daar aanmeld krijg je een bestaand adres in de US toegewezen, dat dient als postbus. Je vult dan dat adres in bij verzendadres, als de bestelling op dat adres is aangekomen krijg je van stackry een mail dat ze een pakket voor je hebben ontvangen. Zij pakken het dan om in een neutrale doos zonder bonnen etc, je kunt ook zelf de waarde op de doos invullen. Ze bewaren de order max 45 dagen voor je zodat je eventueel ook bestellingen van andere sites nog kunt toevoegen en het in één groot pakket kunt laten verzenden naar Nederland. Aan de hand van het totaal gewicht rekenen ze dan een verzendprijs voor het hele pakket om het naar Nederland te verzenden.
    Ik kreeg op vrijdag de mail dat het was binnen gekomen, op maandag hebben ze het verzonden en op woensdag had ik het (via DHL) in huis. Zonder douane kosten

    Echt top geregeld, het was inclusief hun fee en verzenden zo`n $25 per titel. En je kunt het adres voor iedere site in Amerika gebruiken om er pakketjes af te laten leveren, ideaal.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #8356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Nee dat kan inderdaad niet maar ik heb sinds kort een account op stackry.com
    Als je je daar aanmeld krijg je een bestaand adres in de US toegewezen, dat dient als postbus. Je vult dan dat adres in bij verzendadres, als de bestelling op dat adres is aangekomen krijg je van stackry een mail dat ze een pakket voor je hebben ontvangen. Zij pakken het dan om in een neutrale doos zonder bonnen etc, je kunt ook zelf de waarde op de doos invullen. Ze bewaren de order max 45 dagen voor je zodat je eventueel ook bestellingen van andere sites nog kunt toevoegen en het in één groot pakket kunt laten verzenden naar Nederland. Aan de hand van het totaal gewicht rekenen ze dan een verzendprijs voor het hele pakket om het naar Nederland te verzenden.
    Ik kreeg op vrijdag de mail dat het was binnen gekomen, op maandag hebben ze het verzonden en op woensdag had ik het (via DHL) in huis. Zonder douane kosten

    Echt top geregeld, het was inclusief hun fee en verzenden zo`n $25 per titel. En je kunt het adres voor iedere site in Amerika gebruiken om er pakketjes af te laten leveren, ideaal.
    Ah good to know! Zal er eens in duiken
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  7. #8357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Ah good to know! Zal er eens in duiken
    Dit heet "mail forwarding" en er zijn verschillende bedrijven in the VS die dat doen. Dus doe onderzoek naar gebruikerservaringen en kosten.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  8. #8358

    Standaard All Is Lost (2013)

    Besteld bij Amazon UK:



    All Is Lost (2013)

    Nederlandse ondertitels

    Prijs: £ 7.99
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #8359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Nee dat kan inderdaad niet maar ik heb sinds kort een account op stackry.com
    Als je je daar aanmeld krijg je een bestaand adres in de US toegewezen, dat dient als postbus. Je vult dan dat adres in bij verzendadres, als de bestelling op dat adres is aangekomen krijg je van stackry een mail dat ze een pakket voor je hebben ontvangen. Zij pakken het dan om in een neutrale doos zonder bonnen etc, je kunt ook zelf de waarde op de doos invullen. Ze bewaren de order max 45 dagen voor je zodat je eventueel ook bestellingen van andere sites nog kunt toevoegen en het in één groot pakket kunt laten verzenden naar Nederland. Aan de hand van het totaal gewicht rekenen ze dan een verzendprijs voor het hele pakket om het naar Nederland te verzenden.
    Ik kreeg op vrijdag de mail dat het was binnen gekomen, op maandag hebben ze het verzonden en op woensdag had ik het (via DHL) in huis. Zonder douane kosten

    Echt top geregeld, het was inclusief hun fee en verzenden zo`n $25 per titel. En je kunt het adres voor iedere site in Amerika gebruiken om er pakketjes af te laten leveren, ideaal.
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  10. #8360

    Standaard

    Gekocht/Besteld bij Amazon.es:



    ''Deadly Friend'' € 11,99
    ''The Woodsman (Blu-ray + DVD)'' € 14,61

    Gekocht/Besteld bij Amazon.nl:



    ''Fear the Walking Dead - Seizoen 4'' € 15,99

    Gekocht/Besteld bij Bol.com:



    ''Fear the Walking Dead - Seizoen 5'' € 26,99

    Pre-orders bij Zavvi.nl:







    ''Man of Steel (Zavvi Exclusive Steelbook, 4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 27,99
    ''Batman v Superman: Dawn of Justice (Zavvi Exclusive Steelbook, 4K Ultra HD + Blu-ray, Ultimate Edition)'' € 27,99
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 23-08-2020 om 09:40

  11. #8361

    Standaard

    Amazon.it:

    Alfred Hitchcock 4K Ultra HD Collection (Rear Window, Vertigo, Psycho, The Birds) €31,62 inc.

  12. #8362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Amazon.it:

    Alfred Hitchcock 4K Ultra HD Collection (Rear Window, Vertigo, Psycho, The Birds) €31,62 inc.
    Mooie prijs, ook besteld en The Joker 4K ook maar mee besteld voor euro 11,89. Bedankt voor het delen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #8363

    Standaard

    Vrijdag gekocht bij Boekenvoordeel in Genk:
    - Guns Akimbo
    - Gretel & Hansel
    - Midway
    Allen in de 3 voor 25 actie

  14. #8364

    Standaard

    Begin van augustus ook nog volgende titels ontvangen van Mediamarkt België Online:

    - Pokémon detective Pikachu: 8.35€
    - Dark Waters: 8.77€
    - Us: 6€
    - Yesterday: 5.99€
    - Doctor Sleep: 7.58€
    - Last Christmas (2019): 9.44€
    - Going in Style: 6.95€
    - First Man: 5.99€
    - Ma: 5.99€
    - Overlord: 6€
    - Happy Death Day 2 U: 5,99€

  15. #8365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Amazon.it:

    Alfred Hitchcock 4K Ultra HD Collection (Rear Window, Vertigo, Psycho, The Birds) €31,62 inc.
    Titels is niet meer te vinden. Heb je nog een link?
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  16. #8366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Titels is niet meer te vinden. Heb je nog een link?
    https://www.amazon.it/gp/product/B08F5VCQ55/
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #8367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Vreemd genoeg niet te vinden via website, vanmorgen..
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  18. #8368

    Standaard



    De laatste Star Wars in 3D zakte maar niet in prijs maar vandaag was daar weer de actie bij Zavvi: 2 voor 18 pond.
    Ik had deze Thor nog niet dus die erbij gedaan.

  19. #8369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Vreemd genoeg niet te vinden via website, vanmorgen..
    Inmiddels 'uitverkocht'. Ben zeer benieuwd of die identiek is aan de US-versie (zie afbeelding hieronder) of dat het losse Blu-rays zijn. En ook of de taal Engels of Italiaans is. Ik vrees het laatste.

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #8370

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Inmiddels 'uitverkocht'. Ben zeer benieuwd of die identiek is aan de US-versie (zie afbeelding hieronder) of dat het losse Blu-rays zijn. En ook of de taal Engels of Italiaans is. Ik vrees het laatste.

    T

    Doos en boekje zullen waarschijnlijk IT zijn, maar discs gewoon engels. Heb meerdere italiaanse releases van Universal, allemaal English friendly
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  21. #8371

    Standaard La Casa de Papel - Seizoen 1 & 2 (2017)

    Ontvangen van Amazon España:

    La Casa de Papel (A).jpg. La Casa de Papel (B).jpg

    La Casa de Papel - Seizoen 1 & 2 (2017)

    4 discs
    1077 min.
    Spaans gesproken
    Spaanse en Engelse ondertitels

    Prijs: € 28,71
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #8372

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Ah good to know! Zal er eens in duiken
    benieuwd of je het ook eens gaat proberen en wat je er dan van vindt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Dit heet "mail forwarding" en er zijn verschillende bedrijven in the VS die dat doen. Dus doe onderzoek naar gebruikerservaringen en kosten.
    Had er nog nooit van gehoord voor ik op deze site werd gewezen, handig is het zeker!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    I know!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #8373

    Standaard

    4K steelbook van Joker voor 26,90 inclusief bij amazon.it
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  24. #8374

    Standaard

    Vandaag binnen gekregen via Ebay US:

    IMG_0035.jpg


    Cars 2 4K US € 13,00
    Finding Dory 4K US € 15,00
    Finding Nemo 4K US € 15,00
    Ratatouille 4K US € 17,50
    Monsters Inc 4K US € 17,50
    Inside Out 4K US € 17,50
    Zootopia 4K US € 19,00
    Tangled 4K US € 19,00
    Moana 4K US € 19,00
    Spider-Man : Far From Home 4K US € 13,00

    Allen inclusief verzenden.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  25. #8375

    Standaard

    Zavvi BOGOF:



    Eight Hours Don't Make a Day (Acht Stunden sind kein Tag) + The Taisho Trilogy £29,98 inc.

Pagina 335 van 450 EersteEerste ... 235285325331332333334335336337338339345385435 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •