Pagina 364 van 364 EersteEerste ... 264314354360361362363364
De resultaten 9.076 tot 9.086 van 9086 worden weergegeven.

Standaard

Sam Fuller & Colombia Noir Amazon.co.uk. Arrow boxset pre-order via Zavvi, rest mix tussen Bol.com en Zavvi.

Standaard

Gekocht bij Bol.com met maar liefst € 0,60 Select-korting:

Taken Trilogy € 13,03

Standaard

123.jpg
    Weer een haultje. De limited editions die bijna iedereen lijkt te hebben, weer wat 4k upgrades, criterion, second sight, arrow, vinegar syndrome, powerhouse en de lotr 4k steelbook set nog weten te vinden. De battle royale 4k set is wel echt enorm vet! En de psycho goreman hunky boy edition is ook erg geinig. Ook super benieuwd naar good, bad, ugly in 4k! En uiteindelijk de criterion zatoichi set toch gehaald. Ook de cine edition van godzilla 4k ziet er erg mooi uit!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Bluraycollector Bekijk bericht
    Sam Fuller & Colombia Noir Amazon.co.uk. Arrow boxset pre-order via Zavvi, rest mix tussen Bol.com en Zavvi.

De UK versie van Tenet is een klein beetje gecensureerd.

https://www.filmstories.co.uk/news/t...net-in-the-uk/
    私の名前はタイスです

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    123.jpg
    Weer een haultje. De limited editions die bijna iedereen lijkt te hebben, weer wat 4k upgrades, criterion, second sight, arrow, vinegar syndrome, powerhouse en de lotr 4k steelbook set nog weten te vinden. De battle royale 4k set is wel echt enorm vet! En de psycho goreman hunky boy edition is ook erg geinig. Ook super benieuwd naar good, bad, ugly in 4k! En uiteindelijk de criterion zatoichi set toch gehaald. Ook de cine edition van godzilla 4k ziet er erg mooi uit!
    Er komt blijkbaar een heruitgave van de LOTR 4K SteelBooks.
    --

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Er komt blijkbaar een heruitgave van de LOTR 4K SteelBooks.
    Omdat? Wat was er mis met de vorige uitgave, dan? Wat is je bron?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (UHD) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (UHD/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (UHD/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    Ook super benieuwd naar good, bad, ugly in 4k!
    Ik ook wel, wist geeneens dat ie al uit was.
    Maar gezien de prijzen die er nu alweer voor worden gevraagd was hij zeer beperkt leverbaar?!?

Standaard

2x Star Wars 4K: Force Awakenens en Rise of Starwalker. Laatste 2 die ik nog niet had.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    De UK versie van Tenet is een klein beetje gecensureerd.

https://www.filmstories.co.uk/news/t...net-in-the-uk/
    Ik heb de NL bluray, maar dat plaatje was te groot :P

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Bluraycollector Bekijk bericht
    Ik heb de NL bluray, maar dat plaatje was te groot :P
    Titel invoeren bij Bol.com, dan zie je een lijst van titel met de afbeelding erbij, vervolgens rechtermuisknop en dan zie je o.a ''adres van afbeelding kopieren''. Dat aanklikken met linkermuisknop en vervolgens kan je het hier of ergens anders plakken via de de url link. Dan heb je een kleine afbeelding dus.

Standaard

Vandaag twee bestellingen in ontvangst genomen die ik bijzonder genoeg vond om ze maar eens hier te gaan posten.

Vooral van die eerste had ik niet meer gedacht dat ik hem ooit zou kunnen bezitten.

Pagina 364 van 364 EersteEerste ... 264314354360361362363364

Instellingen bij het plaatsen van berichten