Pagina 356 van 450 EersteEerste ... 256306346352353354355356357358359360366406 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.876 tot 8.900 van 11232 worden weergegeven.
  1. #8876

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Idem dito voor The Nightingale. Besteld op 06/02, de BD zou op 08/02 uitkomen, maar ondertussen zijn we al 11/02 en mijn bestelling staat nog steeds op "wordt binnenkort verzonden". Ik vrees dat we hem hebben misgelopen.
    Een kleine hoop op een goede afloop heb ik nog wel omdat ze bij Second Sight nog wel voorradig zijn en dus nog steeds kunnen worden uitgeleverd, ook aan Zavvi lijkt mij. We wachten af...
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #8877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Een kleine hoop op een goede afloop heb ik nog wel omdat ze bij Second Sight nog wel voorradig zijn en dus nog steeds kunnen worden uitgeleverd, ook aan Zavvi lijkt mij. We wachten af...
    Waarom niet bij Second Sight direct bestellen? Heb ik ook gedaan, samen met Raw. Via SS zelf krijg je er ook nog een exclusive card bij.
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  3. #8878

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Deze heb ik toevallig afgelopen woensdag binnengekregen. Was van amazon warehouse; hadden ze de cover in een witte DVD case gedaan, heel vreemd. Dacht even dat ik de DVD had gekregen maar het waren wel netjes 2 blu-ray discs...
    Vandaag binnen gekomen. Het was gesealed in een clear amaray case voor blurays. Geen afwijkende case in iecer geval.

  4. #8879

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Waarom niet bij Second Sight direct bestellen? Heb ik ook gedaan, samen met Raw. Via SS zelf krijg je er ook nog een exclusive card bij.
    Die extra kaart is voor mij geen reden om hem daar te kopen, wel het prijsverschil. Zavvi had nu toevallig ook een korting erbij.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #8880

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Die extra kaart is voor mij geen reden om hem daar te kopen, wel het prijsverschil. Zavvi had nu toevallig ook een korting erbij.
    Gotcha zonder korting scheelt het niet veel. Heb nu 31 euro per stuk voor betaald en bij Zavvi zijn ze 29 incl verzending. Extra kaart is het me wel waard en geef mn geld liever ook niet meer aan Zavvi
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  6. #8881

    Standaard

    Ride Your Wave, The Dead Center - Zavvi.nl - €30,-


  7. #8882

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Gotcha zonder korting scheelt het niet veel. Heb nu 31 euro per stuk voor betaald en bij Zavvi zijn ze 29 incl verzending. Extra kaart is het me wel waard en geef mn geld liever ook niet meer aan Zavvi
    Voor 2,- euro verschil zou ik hem misschien ook wel daar gekocht hebben, maar nu had ik hem voor nog geen 26,- euro incl. Vond dat verschil toch de moeite waard.
    Ik kreeg overigens net bericht dat hij zou zijn verzonden Benieuwd hoe lang het duurt voordat hij op de mat ligt.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #8883

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Gotcha zonder korting scheelt het niet veel. Heb nu 31 euro per stuk voor betaald en bij Zavvi zijn ze 29 incl verzending. Extra kaart is het me wel waard en geef mn geld liever ook niet meer aan Zavvi
    En geen extra kosten gehad? Anders bestel ik hem ook wel daar. Stond de effectieve waarde op het pakje?
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  9. #8884

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    En geen extra kosten gehad? Anders bestel ik hem ook wel daar. Stond de effectieve waarde op het pakje?
    Heb em samen met Raw besteld en die komt pas in april uit. Volgens de pagina van Second Sight worden ze samen verscheept, dus kan het je niet vertellen
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  10. #8885

    Standaard

    Bedankt @DanielC! Ik dacht dat je hem al had gekregen daarmee dat ik wat nieuwsgierig was.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  11. #8886

    Standaard

    Gekocht/Besteld bij Bol.com:



    ''Godzilla (4K Ultra HD)'' € 14,99
    ''Hard Kill'' € 12,25 (Pre-order)

    Gekocht/Besteld bij Amazon.de:



    ''Ghostbusters 1 & 2 (4K Ultra HD, 35th Anniversary, 4K Ultra HD + Blu-ray + Bonus Disc, 5 Disc's, Steelbook)'' € 30,49

  12. #8887

    Standaard

    Gekocht/Besteld bij Bol.com:



    ''The Bridge on the River Kwai (4K Ultra HD)'' € 14,99
    ''Baby Driver (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 14,99


    Gekocht/Besteld bij Amazon.de:



    ''2012 (4K Ultra HD)'' € 18,90
    ''Philadelphia (4K Ultra HD, 25th Anniversary Edition)'' € 16,76

  13. #8888
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Voor degene die laatst pakketjes van zavvi.nl ontvangen hebben, plakt er dan bij jullie op de verpakking ook toevallig een gele sticker?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  14. #8889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Voor degene die laatst pakketjes van zavvi.nl ontvangen hebben, plakt er dan bij jullie op de verpakking ook toevallig een gele sticker?
    Die community goods sticker bedoel je? Die zit er (bij mij) al heel lang op.

  15. #8890

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Voor degene die laatst pakketjes van zavvi.nl ontvangen hebben, plakt er dan bij jullie op de verpakking ook toevallig een gele sticker?
    Vandaag Saving Private Ryan 4K ontvangen van Zavvi.nl & daar zat inderdaad een gele Community goods sticker op.

  16. #8891
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    OK bedankt. Ja die sticker zit er inderdaad reeds een tijdje op. Ofwel snap ik de ballen van wat er op die sticker staat of Zavvi houdt ons allemaal voor het lapje. Wat op die sticker staat wil toch gewoon zeggen dat het pakket onderhevig is aan eventuele douane kosten of heb ik dat nu echt zo verkeerd voor?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #8892

    Standaard

    Ja maar onder de 22 euro maakt dat (nog) niet uit Stefaan.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #8893

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Die community goods sticker bedoel je? Die zit er (bij mij) al heel lang op.
    20210216_073905.jpg

    Deze idd, nu ook van Zavvi onderweg naar mij. Zag het op de postnl app. Pakje van 10,60 dus geen extra kosten...

  19. #8894

    Standaard

    Ik had op mijn Oldboy 4K van Zavvi een sticker dat hij via de douane van Zwitserland was gegaan (naast de gele sticker)
    Verklaart denk ik waarom het zolang duurde voordat hij er was, afslag gemist

  20. #8895
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ja maar onder de 22 euro maakt dat (nog) niet uit Stefaan.
    Ja dat klopt in principe wel Pepijn, maar;

    1) waarom hangen er dan gele stickers op de verpakking hoewel Zavvi in hun FAQ loopt te beweren dat het merendeel via hun EU hub zal worden verzonden voor EU burgers? Dan is dat momenteel wel een bijzonder laag percentage die via die illustere EU hub wordt verzonden.

    2) waarom rekenen ze gewoon dezelfde prijs voor UK en EU burgers op hun website en dus met UK taks? Ja je kan beweren dat Zavvi vanuit Guernsey opereert, maar dat was maar zo tot ze in 2009 overkop gingen en toen zijn overgenomen door The Hut Group welke wel degelijk zijn hoofdkantoor in de UK heeft.

    3) in hun FAQ beweren ze ook dat als je toch moet betalen als een product vanuit de UK wordt verzonden het bedrag zal geregeld worden met de koerier. Letterlijk stellen ze 'For any products shipping from the UK to addresses in the EU, tax and duties will be settled on your behalf with our courier, so there is no cost to you.'
    Waarom doen ze dit eigenlijk want dat is niet hoe het normaal werkt. Ze doen het simpelweg omdat ze je altijd UK taks aanrekenen, dus als je pakje niet onderschept wordt dan is dat pure winst voor hen.
    En trouwens als je nog moet bij betalen dan kan je ze contacteren maar wimpelen ze je gewoon af, zelf meegemaakt en er zijn nog dergelijke acties te vinden op Trustpilot.

    Zavvi heeft om zich voor te bereiden op de Brexit gewoon de goedkoopst mogelijke oplossing gekozen en dat is gewoon een FAQ op hun website plaatsen en hé we zijn er klaar mee.

    Andere web shops zoals Amazon, Base.com of zelfs eenmans zaken zoals anime-on-line.com doen het wel netjes en rekenen nooit de UK taks aan, zelfs als de prijs onder de 22€ zit.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #8896

    Standaard

    Silence of the Hams - DE Mediabook uitgave (BD+DVD) met EN audio & subs
    https://turbine-shop.de - €35 incl. shipping


  22. #8897

    Standaard

    @Stefaan Ja daar heb je een aantal punten waar ik geen weerwoord en/of antwoord op heb. Moet ook zeggen dat het dan maar jammer is dat ze afvallen als geschikte webshop boven de 22 euro tot 1 juli. Is me al vaker overkomen met webshops en het is niet anders, al heb ik altijd nog de mogelijkheid van mn familie in de UK.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #8898

    Standaard

    Amazon:




    Samen voor iets minder dan 20,- euro incl. verzenden
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  24. #8899

    Standaard

    @BigLebowski: ik zie die Jesus niet voordelig bij amazon. Heb je die een tijdje geleden besteld?

  25. #8900

    Standaard

    Ik heb hem zojuist besteld, maar ik vind 14,- euro excl. voor een limited edition van Arrow wel meevallen. Op de site van Arrow is hij 18 pond excl.

    Hij is nog op voorraad zie ik, zie hier Geen idee of deze hard loopt, maar ik denk van niet. Maar plost is zoiets weg natuurlijk, dus als je hem graag wilt hebben...
    Deze limited edition heeft als extra de film Crumbs.

    Het is een pure gok, maar ik was wel in de stemming voor iets vreemds en de omschrijving staat mij wel aan.



    En Logan Lucky was slechts 2 euro, dus die heb ik er meteen bijgepakt. Kun je geen buil over vallen
    Laatst aangepast door BigLebowski : 18-02-2021 om 20:02
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Pagina 356 van 450 EersteEerste ... 256306346352353354355356357358359360366406 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •