Pagina 416 van 450 EersteEerste ... 316366406412413414415416417418419420426 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.376 tot 10.400 van 11237 worden weergegeven.
  1. #10376

    Standaard

    Ik heb wel even getwijfeld over de UHD bij Amazon.com maar had er geen € 42 voor over, de Blu-ray uit de UK kost grofweg de helft. Als de Blu-ray even duur zou zijn geweest als de UHD dan had ik me wel genept gevoeld Maar als het een favoriete film van me wordt upgrade ik misschien in de toekomst alsnog. Hopelijk wordt de euro ooit weer sterker t.o.v. de dollar. Het is een dure hobby geworden, importeren uit de VS…

  2. #10377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve G. Bekijk bericht
    Ik heb wel even getwijfeld over de UHD bij Amazon.com maar had er geen € 42 voor over, de Blu-ray uit de UK kost grofweg de helft. Als de Blu-ray even duur zou zijn geweest als de UHD dan had ik me wel genept gevoeld Maar als het een favoriete film van me wordt upgrade ik misschien in de toekomst alsnog. Hopelijk wordt de euro ooit weer sterker t.o.v. de dollar. Het is een dure hobby geworden, importeren uit de VS…
    Toch niet interessant om uit vs en uk te bestellen met alle importgedoe ?

  3. #10378

    Standaard

    Titels die ik écht graag wil hebben bestel ik toch wel, maar het is wel behoorlijk prijzig geworden. Met name uit de VS. 1 schijf van $ 28,99 kost inclusief alle kosten € 46,76 voordat die bij je op de mat ligt. De 2 schijven die ik eerder noemde en die samen $ 53,98 kosten kwamen uit op € 81,62.

    Uit de VK bestellen is overigens wel prima te doen (bij Amazon.co.uk in ieder geval) maar die hebben niet altijd de titels die ik graag wil hebben.

    Ik moet er wel bij zeggen dat ik geen gebruik maak van doorzendbedrijven of iets dergelijks. Daar bestel ik weer te weinig voor.

  4. #10379

    Standaard

    Ik koop alleen maar in de VS en UK....zeker de UK is gewoon prima te doen en importkosten blijven vaak beperkt of zitten al in de prijs (kijk naar Zavvi).
    De VS is dan weer duurder om het hier te krijgen inderdaad tenzij je net zoals ik connecties hebt

    Overigens vandaag op de mat gevallen via Zavvi :

    IMG_0154.jpg


    Lightyear 4K UK
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  5. #10380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Overigens vandaag op de mat gevallen via Zavvi :
    Dus Zavvi heeft het tegenwoordig goed voor elkaar wat betreft IOSS/VAT?

  6. #10381

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik koop alleen maar in de VS en UK....zeker de UK is gewoon prima te doen en importkosten blijven vaak beperkt of zitten al in de prijs (kijk naar Zavvi).
    De VS is dan weer duurder om het hier te krijgen inderdaad tenzij je net zoals ik connecties hebt
    Hoe werken die connecties dan? Ik ken ook wel mensen in de VS en heb wel eens bijvoorbeeld een Target Exclusive (die hebben geen internationale webshop) via hen hier laten komen (dus particulier verzonden), maar zelfs met de goedkoopste en traagste verzendkosten zonder track & trace verdubbelde dat de prijs al, en dan heb je het nog niet eens over de invoerkosten.

    Het enige dat echt voordelig is, is iemand kennen in de VS die regelmatig naar Nederland komt en die vragen om het fysiek mee te nemen.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  7. #10382

  8. #10383

    Standaard

    @ Richard :

    Zeker ik heb dit jaar tot nu toe diverse items gekocht bij Zavvi en nog geen enkele euro hoeven betalen voor de importkosten via PostNL.


    @Oakey :

    Ehhh nou dan weet ik niet hoe jij dat gedaan hebt maar in ieder geval niet slim aangepakt.
    Ik heb een vriend die in Amerika woont en ik gebruik zijn adres voor winkels als Amazon, Best Buy, Walmart , Target en Deepdiscount (en anderen) om de discs naar toe te laten sturen wat gratis is.
    Zodra ik er een aantal heb dan laat ik ze gewoon door hem versturen en zet er standaard enkele dollars aan waarde op wat betekent dat ik hooguit 2 a 3 euro betaal aan importkosten. En die verzendkosten snap ik ook niet waarom dat dan zo duur moet zijn want ik betaal slechts 30 tot 40 USD (afhankelijk van gewicht) aan expres verzendingen via DHL waarbij ik het pakketje drie tot vijf dagen later ontvang.
    Dus laat ik totaal nu 45 euro kwijt zijn om 15+ films te versturen dan is dat 3 euro per film max.....dat vind ik het meer dan de moeite waard om te importeren zeker als je films en versie's krijgt die hier niet uitgebracht worden.
    Bovendien zitten er daar overal digital codes bij van de films die ik koop dus die verkoop ik ook weer voor een 4-7 dollar per film en zo verdien ik mijn verzendkosten weer terug......enigste nadeel van dit moment is dat de dollar meer waard is dan de euro dus je betaald ook ietsje meer voor je film maar dan nog meer dan de moeite waard


    EDIT

    @ DVD Watcher :

    sorry was je ff vergeten......niet echt omdat je dan ook de verzendkosten EN importkosten voor je kiezen krijgt.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  9. #10384

    Standaard

    Besteld bij Amazon.de:

    Bloodsport - Eine wahre Geschichte - 2-Disc Limited Collector's Edition im Mediabook – Cover B (UHD-Blu-ray + Blu-ray)

    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  10. #10385

    Standaard

    Besteld bij Deepdiscount met 15% korting (LEAVES).



    Citizen Kane 4K Ultra HD + Thriller: A Cruel Picture 4K Ultra HD. Totale kosten $72,03.

  11. #10386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Besteld bij Amazon.de:

    Bloodsport - Eine wahre Geschichte - 2-Disc Limited Collector's Edition im Mediabook – Cover B (UHD-Blu-ray + Blu-ray)


    Ook besteld! Heb al een custom steelbook van Bloodsport, maar nog geen 4K disc
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  12. #10387
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  13. #10388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Dat ziet eruit als een puike uitgave!
    The future is Blu

  14. #10389

    Standaard

    Binnen van amazon UK:



    En onderweg:

  15. #10390

    Standaard

    Gekocht bij Boekenvoordeel:



    Lightyear Blu-ray € 24,99

  16. #10391

    Standaard

    Lekker grabbelen bij de lokale pandjeszaken en kringlopers waar soms BR toppertjes voor een paar € liggen, deze week Mad Max: Fury Road

  17. #10392

    Standaard

    Amazon.co.jp voor zo'n 22 a 23 euro alles inbegrepen (douane, verzenden...)

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #10393

    Standaard

    Gekocht bij Bol.com:



    Star Trek: The Motion Picture - The Director's Edition UHD € 23,99

  19. #10394

    Standaard Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore (2022) | 4K Ultra HD Steelbook

    Gekocht bij Amazon UK:

    Secrets of DumbledoreSL1500_.jpg

    Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore (2022)

    Steelbook
    2 discs: 4K Ultra HD + Blu-ray
    Audio: Engels Dolby Atmos (o.a.)
    Ondertitels: Engels SDH (o.a.)

    Prijs: £ 18.29
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #10395

    Standaard

    Amazon UK
    Onderweg:


    Binnen:


    Besteld:

    Kon deze opeens bestellen, nu niet meer. Afwachten of het ook daadwerkelijk geleverd wordt.


    Van het nieuwe label Radiance.

  21. #10396

    Standaard Licorice Pizza / King Richard

    Gisteren besteld bij bol.com:

    Licorice Pizza.jpg

    Licorice Pizza (2021)

    Prijs: € 9,99


    King Richard.jpg

    King Richard (2021)

    Prijs: € 9,99

    NB. Ik zie dat deze prijzen inmiddels alweer (flink) hoger liggen...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #10397

    Standaard

    Gekocht bij Amazon.de:



    ''Fortress: Sniper's Eye'' € 13,21
    ''Elvis (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 30,49
    ''Jurassic World: Dominion (4K Ultra HD, 1 Movie - 2 Cuts: Theatrical Version + Extended Version)'' € 28,46

    Gekocht (Nog niet binnen) bij Amazon.com:




    ''Final Destination: 5 Film Collection (Final Destination / Final Destination 2 / Final Destination 3 / The Final Destination / Final Destination 5)'' $ 16,96
    ''
    The Conjuring Universe 7-Film Collection (The Nun / Annabelle: Creation / Annabelle / The Conjuring / Annabelle Comes Home / The Conjuring 2 / The Conjuring: The Devil Made Me Do It)'' $ 31,49
    ''Wrong Place'' $ 19,99
    ''White Elephant'' $ 14,69
    ''Wire Room'' $ 16,99

    Gekocht (Nog niet binnen) bij Amazon UK:



    ''Corrective Measures'' € 15,06

    Gekocht (Nog niet binnen) bij Amazon.es:



    ''Crawl (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 29,84
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 23-09-2022 om 22:20

  23. #10398

    Standaard

    Road House (1989) 4K Special Edition - Vinegar Syndrome (link)

    $39.99 sale tot zondag 25/9

    Laatst aangepast door Kev : 24-09-2022 om 21:25

  24. #10399

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Road House (1989) 4K Special Edition - Vinegar Syndrome (link)

    $39.99 sale tot zondag 25/9


    Dat is nog steeds een stevige prijs, hoeveel ben je in totaal kwijt? En is Vinegar douanevriendelijk?

  25. #10400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Dat is nog steeds een stevige prijs, hoeveel ben je in totaal kwijt? En is Vinegar douanevriendelijk?
    $56.99 met FedEx shipping (was enigste optie). Geen idee van douane, is eerste keer dat ik er bestel… Bij keuze van shipping stond ook geen DDP opgelijst. Volgens members van bluray.com hebben er al velen naar de UK laten sturen zonder extra douanekosten dus fingers crossed.

Pagina 416 van 450 EersteEerste ... 316366406412413414415416417418419420426 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •