Pagina 281 van 451 EersteEerste ... 181231271277278279280281282283284285291331381 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.001 tot 7.025 van 11269 worden weergegeven.
  1. #7001

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Ik zocht vandaag de 2 CD + bluray combo maar helaas niet gevonden.

    Fnac Wijnegem en Makro Deurne wisten zelfs niet dat er een nieuw album uit was, ze dachten dat ik het studio album zocht.
    Bij MM Eindhoven hebben ze de 2 CD/ Blu-ray combi, de 2 CD/ DVD combi, de gewone DVD, de gewone Blu-ray & de Vinylset.
    Ik heb zelf de 2 CD/ DVD set gekocht (voor de cd's) & de losse Blu-ray gekocht.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    ow ok ik zal er aan denken dank je wel.
    Graag gedaan

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    SD Blu ray.............?
    In de ''From the Vault'' serie zijn meer concerten in dat SD Blu-ray uitgebracht, waarschijnlijk omdat de kwaliteit niet 100% top is, maar in ieder geval beter dan op dvd.
    Maar van alle uitgebrachte concerten heb ik zowel de CD/DVD combi (voor de cd's) & de losse Blu-ray's.

  2. #7002

    Standaard

    De oogst van een week Elzas: Game of Thrones seizoen 6 en 7. Gekocht in Frankrijk met NL-ondertiteling.

    In die week 2 Mediamarkten (Basel HBF en Thun; laatste leek afdeling verkleind) gezien en naast Carrefour/Cora ook de FNAC in Straatsburg gezien. Zwitserland was gewoon te duur in vergelijking en FNAC ontzettend rommeling. Ik vermoed door de oppervlakte. Alles stond dicht op elkaar.

  3. #7003

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Dan zal het hopelijk goed komen. Blijft af en toe stress met die post, zeker met Limited editions. Mocht die William Castle set toch dubbel aankomen, dan houd ik me aanbevolen die van je over te nemen..
    Ja inderdaad stressen, verschrikkelijk...
    Is goed, zal ik onthouden!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #7004

    Standaard



    Besteld bij Amazon.fr:
    Jean de Florette + Manon des sources €9,99
    The Matrix Trilogy 4K €24,99 (met dank aan member: rvvnr1 )

  5. #7005

    Standaard

    amazon.com - €55 - EN subs / region free


  6. #7006

    Standaard

    Zavvi:



    Samen 33,- euro incl verzending.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  7. #7007

    Standaard

    Vandaag binnen gekomen via Ebay US :


    IMG_0506.jpgIMG_0508.jpgIMG_0507.jpg


    The Incredibles 2 4K US € 25,00 (incl. verzenden)
    Wreck-It Ralph 4K US € 22,00 (incl. verzenden)
    The Meg 4K US € 25,00 (incl. verzenden)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  8. #7008

    Standaard

    Ik wist even niet waar ik het moest plaatsen, en hier gaat het over aankopen...

    Waar moet ik deze week/vrijdag kijken voor goede black friday deals op blu-ray? Ik heb al een tijdje geen films meer gekocht en zou graag wat leuke titels voor mooie prijzen willen aanschaffen. Sites of eventueel links? Ik heb op amazon al een beetje gekeken, maar dat vind ik zelf een beetje onoverzichtelijk. En dan zijn er ook nog deals op uk, fr en de. Iemand die dus tips/aanbevelingen heeft??

  9. #7009

    Standaard

    kijk eens op blu-ray.com daar heb je bovenin een Deals Link staan en dan zie je alle recente deals van amazon.com plus in de forums vind je alles over black friday deals
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  10. #7010

    Standaard

    Op amazon is het toch nu toe erg matig. Heb zojuist Predator 1-4 collectie voor 26 dollar inclusief besteld, mooi prijsje voor 4 films waarvan 1 gloednieuwe

  11. #7011

    Standaard

    misschien een linkje?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Op amazon is het toch nu toe erg matig. Heb zojuist Predator 1-4 collectie voor 26 dollar inclusief besteld, mooi prijsje voor 4 films waarvan 1 gloednieuwe

  12. #7012

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    misschien een linkje?
    https://www.amazon.com/Predator-1-4-.../dp/B07JK2C1DR

  13. #7013

    Standaard

    Zavvi


    The Ray Harryhausen collection Volume 1 en 2 met daarin de films±
    It Came From Beneath the Sea
    20 Million Miles to Earth
    The 3 Worlds of Gulliver
    Mysterious Island
    Jason and the Argonauts
    The First Men In The Moon
    voor 32.55 en 32.54 (zat nog 20% korting op)


    Night of the Creeps
    17,49

    Amazon.es


    Night of the Demons 1 en 2 14,99

    Sleepaway Camp 12,99


    The Dentist 13,49

    The Dentist 2 16,90


    Deepstar Six 13,09

    Amazon.co.uk


    Cujo 13,49


    The Omen trilogy 7,09


    The Monster 14,91

    Pre-order


    Battle Creek Brawl 19,99

    Ebay


    Zelig 13,05


    Poltergeist 7,09

  14. #7014

    Standaard

    Bij de Spaanse Amazon de volgende UHD's:
    - The Big Lebowski
    - Mission Impossible Fallout
    - The Meg(alodon)
    samen voor een kleine 45 euro incl. verzenden.

  15. #7015

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Bij de Spaanse Amazon de volgende UHD's:
    - The Big Lebowski
    - Mission Impossible Fallout
    - The Meg(alodon)
    samen voor een kleine 45 euro incl. verzenden.
    Ha!

    Mission Impossible Fallout ook besteld UHD €14,99
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  16. #7016

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Ha!

    Mission Impossible Fallout ook besteld UHD €14,99
    middels niet meer te krijgen...

  17. #7017

    Standaard

    wow, mission impossible 1 tm 6 4k box amazon spanje 49,99!!!!!

  18. #7018

    Standaard

    Zavvi:


    17,50 euro

    2 voor 28,- euro:
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #7019

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Zavvi:


    17,50 euro
    Dat is wel erg goedkoop. Zijn ze betrouwbaar? Als ik google op ze, zie ik ook veel slechte reviews.

  20. #7020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Dat is wel erg goedkoop. Zijn ze betrouwbaar? Als ik google op ze, zie ik ook veel slechte reviews.
    Veel mensen die goede ervaringen hebben blijkbaar. Bij mij niet. Pakketpost (dus waar je een traceer code krijgt) komt vaak wel aan, maar regelmatig beschadigd. Brievenbuspost (steelbooks e.d.) zijn bij mijn meest recente bestellingen (3x) allemaal niet aangekomen. Ze blijven je aan het lijntje houden. Dat je nog maar eens een week moet wachten, ed. Uiteindelijk nooit mijn geld terug gehad. Sindsdien nooit meer wat besteld.

    Maar tegelijkertijd zat mensen die er elke keer inslaan en alles gewoon krijgen.

  21. #7021

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Veel mensen die goede ervaringen hebben blijkbaar. Bij mij niet. Pakketpost (dus waar je een traceer code krijgt) komt vaak wel aan, maar regelmatig beschadigd. Brievenbuspost (steelbooks e.d.) zijn bij mijn meest recente bestellingen (3x) allemaal niet aangekomen. Ze blijven je aan het lijntje houden. Dat je nog maar eens een week moet wachten, ed. Uiteindelijk nooit mijn geld terug gehad. Sindsdien nooit meer wat besteld.

    Maar tegelijkertijd zat mensen die er elke keer inslaan en alles gewoon krijgen.
    Ik krijg 95% van wat ik bestel bij ze wel en als ik het niet krijg en contact zoek krijg ik of een vervanging of ik krijg me geld terug. Ik ben zelf zeer te spreken of Zavvi. Qua beschadigingen heb ik dat maar een enkele keer gehad, meestal komt het prima in orde aan

  22. #7022

    Standaard

    Zavvi is op zich prima. Ze zijn vaak niet duur met BR's. Verzenden kan lang duren en als er iets niet aankomt laten ze je eerst aardig lang wachten op de zending voor ze een klacht in behandeling nemen. Geld altijd retour gekregen of vervangend goed (zelfs toen een vervanging niet aankwam geld retour gekregen).

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    ] […] Brievenbuspost (steelbooks e.d.) zijn bij mijn meest recente bestellingen (3x) allemaal niet aangekomen. […] Uiteindelijk nooit mijn geld terug gehad.[…]
    Hoe had je dan betaald? Met PayPal kan je toch gewoon de procedure beginnen?
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  23. #7023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Dat is wel erg goedkoop. Zijn ze betrouwbaar? Als ik google op ze, zie ik ook veel slechte reviews.
    Mijn ervaring met ze is eigenlijk altijd goed. In al die jaren dat ik bij ze bestel heb ik misschien 1 of 2 keer iets aan de hand gehad, maar niks ernstigs. Over bezorging heb ik ook nauwelijks te klagen. Ik hoef het dan ook niet binnen drie dagen in huis te hebben. Gebruikelijk is dat je 1 a 2 weken moet wachten. Geen probleem vind ik dat. In het verleden kwam nog wel eens iets beschadigd aan, maar dat gebeurd op zich zelden nog. Kortom, ik heb er beslist vertrouwen in dat het goed aan gaat komen.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 21-11-2018 om 16:26
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  24. #7024

    Standaard

    Toevallig 3 dagen geleden The Omen trilogy gekocht op zavvi, vandaag al binnen!

  25. #7025

    Standaard

    Vanmorgen deze UHD's besteld bij de Amerikaanse Amazon:
    Ex-Machina a $ 7,99
    American Psycho a $ 7,99
    Red Sparrow a $ 12,99
    samen voor $40,40 incl. verzenden

Pagina 281 van 451 EersteEerste ... 181231271277278279280281282283284285291331381 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •