Pagina 244 van 452 EersteEerste ... 144194234240241242243244245246247248254294344 ... LaatsteLaatste
De resultaten 6.076 tot 6.100 van 11278 worden weergegeven.
  1. #6076

    Standaard

    Pff geduld is een schone zaak.

  2. #6077

    Standaard

    De enkele keren in de afgelopen 30 jaar die ik met de serviceafdeling van wehkamp te maken heb gehad waren ze perfect. Kunnen veel bedrijven een hoop van leren.

  3. #6078

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan Scorsese Bekijk bericht
    Pff geduld is een schone zaak.
    Kan wel zijn, maar ik mag het toch raar vinden dat het nog zoveel dagen moet duren na release datum?

  4. #6079

    Standaard

    geduld is een schone zaak.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Op jouw advies had ik ze geannuleerd en bij Wehkamp opnieuw besteld. Maar inmiddels toch bij Wehkamp weer geannuleerd & weer bij Bol.com besteld. En wel om de volgende reden: Ik belde naar Wehkamp op met de vraag of ik Happy Death Day a.s woensdag op de release datum in huis zou hebben. Dit was niet het geval, want ze vertelde me dat het dan nog 5 a 10 dagen zou duren. Ik zeg dan annuleer de boel maar en hou je spullen maar lekker, dan bestel ik ze wel bij Bol.com. Dan weet ik tenminste dat ik ze op de release datum thuis heb. Het is toch schandalig dat het dan nog 5 a 10 dagen moet duren na release?. Ik heb ook even gebeld met Universal NL, en die vonden het ook erg raar, en gingen het uitzoeken hoe hun te werk gaan. In ieder geval betaal ik dan wel wat meer bij Bol.com, maar dan weet ik 100% zeker dat ik het meteen heb. En hun service is 100% beter dan bij dat k.. Wehkamp.

  5. #6080

    Standaard

    Pre-order bij Zavvi.nl:



    ''Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (Zavvi Exclusive Steelbook: Blu-ray + Digital Copy)'' € 26,49
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 19-02-2018 om 20:14

  6. #6081

    Standaard

    Ik zie niet wat het directe voordeel is om dingen op de release datum al in huis te hebben. Kun je dan opscheppen bij je vrienden dat je 'm al in huis hebt o.i.d.? Bovendien betaal je dan ook nog eens de hoofdprijs, terwijl films zoals dat na een paar maanden al vaak voor de helft van de prijs te krijgen zijn.

  7. #6082

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    terwijl films zoals dat na een paar maanden al vaak voor de helft van de prijs te krijgen zijn.
    Of helemaal niet meer te krijgen zijn...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #6083

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Of helemaal niet meer te krijgen zijn...
    Zal wel meevallen met die titels.

  9. #6084

    Standaard

    Bij gangbare uitgaves zou ik inderdaad zelf ook wat langer wachten, maar bij gelimiteerde uitgaves is het soms een ander verhaal en moet je er snel bij zijn als je iets erg graag wilt hebben. Het hangt er daarom ook maar net van af wat voor type verzamelaar je bent. Als het je om meer gaat dan alleen de film zelf, dan moet je soms de hoofdprijs betalen. Je kunt dat moeilijk voor een ander beoordelen. Ieder heeft zo z'n eigen afwegingen (en portemonnee).
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  10. #6085

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik zie niet wat het directe voordeel is om dingen op de release datum al in huis te hebben. Kun je dan opscheppen bij je vrienden dat je 'm al in huis hebt o.i.d.? Bovendien betaal je dan ook nog eens de hoofdprijs, terwijl films zoals dat na een paar maanden al vaak voor de helft van de prijs te krijgen zijn.
    Wees blij dat er nog mensen zijn die het er voor over hebben om de prijs op de releasedatum te betalen i.p.v. zo'n idiote reden te verzinnen. Als we er allemaal zo over dachten als jij, zou er nog minder fysieke media uitkomen dan nu.

  11. #6086

    Standaard

    dus jij betaald liever 40 euro (bladerunner)
    dan ff te wachten totdat deze veel minder gaat kosten???

    waarom is het idioot, zoals jij aangeeft, om op je centen te letten?


    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wees blij dat er nog mensen zijn die het er voor over hebben om de prijs op de releasedatum te betalen i.p.v. zo'n idiote reden te verzinnen. Als we er allemaal zo over dachten als jij, zou er nog minder fysieke media uitkomen dan nu.

  12. #6087

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik heb ook even gebeld met Universal NL, en die vonden het ook erg raar, en gingen het uitzoeken hoe hun te werk gaan. In ieder geval betaal ik dan wel wat meer bij Bol.com, maar dan weet ik 100% zeker dat ik het meteen heb. En hun service is 100% beter dan bij dat k.. Wehkamp.
    Uit nieuwsgierigheid, wat denk je te bereiken door Universal te bellen?? Ik heb je wel vaker zien posten dat je belt naar een uitgever om vage redenen, iets wat ik in mn hele leven nooit gedaan heb. Je belt dan Universal op en vraagt waarom Wehkamp een release 5-10 dagen later levert dan Bol.com ... ik zie de receptioniste/helpdesk medewerker echt bijna letterlijk met de ogen rollen. Ik weet dan ook bijna zeker dat het "uitzoeken hoe Wehkamp te werk gaat" niet gaat gebeuren want een groot bedrijf als Universal schiet daar niks mee op.

    Ik snap dat het een belangrijke hobby voor je is, en daar heb ik respect voor ... maar ik krijg af en toe sterk de indruk dat jouw bellijst vol staat met telefoonnummers van uitgevers en managers van MediaMarkt, en ik vraag me oprecht af wat het nut ervan is... bij de verhalen die ik af en toe lees zit zelfs ik met mn ogen te rollen

  13. #6088

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    dus jij betaald liever 40 euro (bladerunner)
    dan ff te wachten totdat deze veel minder gaat kosten???

    waarom is het idioot, zoals jij aangeeft, om op je centen te letten?
    Het leek mij erg duidelijk dat mijn opmerking sloeg op de zin "Kun je dan opscheppen bij je vrienden dat je 'm al in huis hebt o.i.d.?", maar dat is blijkbaar niet het geval.....

  14. #6089

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Uit nieuwsgierigheid, wat denk je te bereiken door Universal te bellen?? Ik heb je wel vaker zien posten dat je belt naar een uitgever om vage redenen, iets wat ik in mn hele leven nooit gedaan heb. Je belt dan Universal op en vraagt waarom Wehkamp een release 5-10 dagen later levert dan Bol.com ... ik zie de receptioniste/helpdesk medewerker echt bijna letterlijk met de ogen rollen. Ik weet dan ook bijna zeker dat het "uitzoeken hoe Wehkamp te werk gaat" niet gaat gebeuren want een groot bedrijf als Universal schiet daar niks mee op.

    Ik snap dat het een belangrijke hobby voor je is, en daar heb ik respect voor ... maar ik krijg af en toe sterk de indruk dat jouw bellijst vol staat met telefoonnummers van uitgevers en managers van MediaMarkt, en ik vraag me oprecht af wat het nut ervan is... bij de verhalen die ik af en toe lees zit zelfs ik met mn ogen te rollen
    Antwoord Universal:

    Beste .......,

    Ik schrijf deze mail naar aanleding van ons gesprek over de aankoop van Happy Death Day bij de Wehkamp. Wij van Universal leveren onze producten aan vele verschillende bedrijven die allemaal hun eigen werkwijze hebben op het gebied van voorraad en verkoop. In dit geval leveren wij ook gewoon aan Wehkamp en vanuit ons snappen wij niet waarom Wehkamp op de release datum nog een extra 5-10 dagen bij rekent. Wij kunnen hier dan ook geen passend antwoord geven. Daarvoor, als u klachten heeft, moet u contact opnemen met Wehkamp. Wij snappen dat dit erg vervelend is, daarvoor willen we ook onze esxcuses aanbieden, maar in principe hebben wij van Universal hier geen invloed op. Toch hopen wij dat u morgen vrijuit kunt genieten van Happy Death Day!
    Als u nog vragen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen via mail en/of telefoon.

    Veel plezier met de film!

    Met vriendelijke groet / Kind regards,

    Klantenservice
    Home Entertainment

    Waar het mij om gaat/ging, is dat als iets de zoveelste uitkomt, waarom het dan nog zoveel extra dagen langer moet duren voor iets verzonden word, dit terwijl het in huis is/al uit is. Dat was wat ik mezelf afvroeg, dat vind ik gewoon raar. Als iets uit is en het is binnen (want de maatschappij levert op tijd), dan vind ik het raar dat het niet meteen verstuurd wordt, maar dat ze daar dus nog zoveel dagen extra voor uit trekken. En wat betreft die bel-lijst, er staat geen enkele maatschappij in mijn telefoon, enkel een rechtstreeks MM nummer. Ik vind dat ik me dat best mag afvragen & die vraag mag stellen.

  15. #6090

    Standaard

    Hopelijk heb je dit al gezien bij Bol? Het kan namelijk zijn dat je nu ook bij Bol wordt teleurgesteld:


    Naamloos.jpg
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  16. #6091

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Hopelijk heb je dit al gezien bij Bol? Het kan namelijk zijn dat je nu ook bij Bol wordt teleurgesteld:


    Naamloos.jpg
    Had ik gezien & Universal mailde me nog ff terug over de levering:

    ''Door een fout bij Bol was er een probleem in hun bestelling voor de desbetreffende film waardoor hun voorraad achter loopt. Toch heeft een van hun werknemers mij aangegeven dat de Blu-ray vandaag bij hun binnen komt. Dit betekent dat de disc morgen gewoon geleverd kan worden.''

    Dus als het goed is heb ik hem morgen gewoon binnen.

  17. #6092

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Antwoord Universal:

    Beste .......,

    Ik schrijf deze mail naar aanleding van ons gesprek over de aankoop van Happy Death Day bij de Wehkamp. Wij van Universal leveren onze producten aan vele verschillende bedrijven die allemaal hun eigen werkwijze hebben op het gebied van voorraad en verkoop. In dit geval leveren wij ook gewoon aan Wehkamp en vanuit ons snappen wij niet waarom Wehkamp op de release datum nog een extra 5-10 dagen bij rekent. Wij kunnen hier dan ook geen passend antwoord geven. Daarvoor, als u klachten heeft, moet u contact opnemen met Wehkamp. Wij snappen dat dit erg vervelend is, daarvoor willen we ook onze esxcuses aanbieden, maar in principe hebben wij van Universal hier geen invloed op. Toch hopen wij dat u morgen vrijuit kunt genieten van Happy Death Day!
    Als u nog vragen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen via mail en/of telefoon.

    Veel plezier met de film!

    Met vriendelijke groet / Kind regards,

    Klantenservice
    Home Entertainment

    Waar het mij om gaat/ging, is dat als iets de zoveelste uitkomt, waarom het dan nog zoveel extra dagen langer moet duren voor iets verzonden word, dit terwijl het in huis is/al uit is. Dat was wat ik mezelf afvroeg, dat vind ik gewoon raar. Als iets uit is en het is binnen (want de maatschappij levert op tijd), dan vind ik het raar dat het niet meteen verstuurd wordt, maar dat ze daar dus nog zoveel dagen extra voor uit trekken. En wat betreft die bel-lijst, er staat geen enkele maatschappij in mijn telefoon, enkel een rechtstreeks MM nummer. Ik vind dat ik me dat best mag afvragen & die vraag mag stellen.
    Alleen sta je niet hoor, moet je maar eens kijken hoeveel reacties er komen op zo'n site als blu-ray.com als mensen een pre-order geplaatst hebben en die niet op de dag van of de dag na release binnen krijgen......

  18. #6093

    Standaard

    Maar we zullen maar niet verder offline gaan hier, en dus maar gewoon weer hier plaatsen wat men besteld. Lijkt me het beste.

  19. #6094

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Maar we zullen maar niet verder offline gaan hier, en dus maar gewoon weer hier plaatsen wat men besteld. Lijkt me het beste.
    On topic dan

    Vandaag besteld bij Wehkamp Happy Death Day (14,99) en de originele The Day the Earth Stood Still (7,99) beide voor 20:00 besteld morgen in huis.

  20. #6095

    Standaard

    Ontvangen van Amazon.com:



    Darkman
    $ 13,08

  21. #6096

    Standaard

    Amazon UK:




    Criterion 2 voor 25 pond
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #6097

    Standaard

    Vandaag binnen via Ebay :

    IMG_0106.jpg

    Darkest Hour US BR € 18,50 (incl. verzenden)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  23. #6098

    Standaard

    Thor Ragnarok (pre order) (13,49 pond bij zoom)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #6099

    Standaard

    His Girl Friday (Criterion) en It Happened One Night (Criterion) bij Zoom voor 22,50 pond (incl. code SIGNUP10)

  25. #6100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louser Bekijk bericht
    His Girl Friday (Criterion) en It Happened One Night (Criterion) bij Zoom voor 22,50 pond (incl. code SIGNUP10)
    Let op aanvullende kosten, wat ik hier heb gepost.....

Pagina 244 van 452 EersteEerste ... 144194234240241242243244245246247248254294344 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •