Pagina 325 van 450 EersteEerste ... 225275315321322323324325326327328329335375425 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.101 tot 8.125 van 11237 worden weergegeven.
  1. #8101

    Standaard

    Vandaag na lange tijd nog eens naar een fysieke entertainment store geweest.

    MM Makro Deurne:

    - 21 bridges €15,99 (wel een half uur moeten aanschuiven om binnen te raken)

    Fnac Wijnegem:

    Fear the walking dead - seizoen 4 €17,99

  2. #8102

    Standaard

    Gekocht (Nog niet binnen) bij Amazon.nl:



    ''Pokemon: Detective Pikachu (4K + 3D + 2D, Limited Edition Steelbook)'' € 13,76
    ''Giant Little Ones'' € 11,69

  3. #8103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik heb hem nog niet binnen, maar voor info met betrekking tot Duitse uitgave's kijk ik altijd op de volgende website: https://bluray-disc.de/.

    Maar wat betreft deze titel, geeft de website aan dat het alleen Duitse ondertiteling bevat : https://bluray-disc.de/blu-ray-filme...egas_doppelset.

    Maar dat is voor mij niet erg, omdat ik de film toch wel kan volgen zonder ondertiteling.

    Maar deze site is wel een aanrader, als je dus meer wilt weten over de uitgaves uit Duitsland!
    Bedankt voor de info!
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  4. #8104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Bedankt voor de info!
    Graag gedaan . Ik hoop dat je veel aan de site zal hebben!

  5. #8105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Bij de review op bluray-disc.de staat:Bei beiden Filmen bekommen wir den deutschen und englischen Ton in dts-HD Master 5.1 mit optional zuschaltbaren deutschen und englischen Untertiteln zu hören
    Wat dus voor geen meter klopt!!!

    Beide discs bevatten Duitse & Engelse geluidssporen, maar voor beide films geldt: Alleen Duitse ondertiteling, Engelse zijn nergens te vinden!!!

    Bron: Zojuist getest toen ze binnen kwamen.

  6. #8106

    Standaard

    Nou,Wat een felle reactie;Ik citeer alleen wat in de review staat.
    Veel plezier met je blu-ray's.

  7. #8107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Nou,Wat een felle reactie;Ik citeer alleen wat in de review staat.
    Veel plezier met je blu-ray's.
    Even voor alle duidelijkheid: Ik reageer niet naar jou, maar naar die valse info wat daar werd vermeld bij de review Roger. Het is absoluut niet mijn bedoeling jou aan te vallen of zo, absoluut niet. Ik vind het jammer dat mensen daar valse info geven. Mijn welgemeende excuses voor hoe het over kwam, maar hopelijk begrijp je hoe ik het bedoelde. ik had het wellicht duidelijker/beter moeten verwoorden.

    Maar nogmaals: Absoluut niet tegen jou bedoeld Roger!

  8. #8108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Even voor alle duidelijkheid: Ik reageer niet naar jou, maar naar die valse info wat daar werd vermeld bij de review Roger. Het is absoluut niet mijn bedoeling jou aan te vallen of zo, absoluut niet. Ik vind het jammer dat mensen daar valse info geven. Mijn welgemeende excuses voor hoe het over kwam, maar hopelijk begrijp je hoe ik het bedoelde. ik had het wellicht duidelijker/beter moeten verwoorden.

    Maar nogmaals: Absoluut niet tegen jou bedoeld Roger!
    Mensen geven daar geen valse info:dit is een review van de site zelf.
    Ik gebruik deze site zelf ook voor duitse uitgaves omdat ik dicht bij de duitse grens woonngeveer 10 min. van media markt Hertzogenrath en 15 min. van Aken.
    Mij boeit het helemaal niet welke talen er op de hoes staan als ermaar de optie is om de film in de originele taal tekijken.
    Nederlandse ondertitels zijn geen hoofdzaak voor mij maar vind het bij sommige films wel prettig als er Engelse ondertitels opstaan ivm. s'avonds kijken.
    In het algemeen vind ik de site heel erg betrouwbaar daarom had ik dit ook geplaatst.

  9. #8109

    Standaard

    Er staat toch duidelijk dat er alleen Duitse ondertiteling bij zit?


  10. #8110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Er staat toch duidelijk dat er alleen Duitse ondertiteling bij zit?

    Maar in de review van bluray-disc.de staat dat er ook Engelse ondertitels op staan:Bei beiden Filmen bekommen wir den deutschen und englischen Ton in dts-HD Master 5.1 mit optional zuschaltbaren deutschen und englischen Untertiteln zu hören
    Laatst aangepast door Roger B. : 23-05-2020 om 18:54

  11. #8111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Maar in de review van bluray-disc.de staat dat er ook Engelse ondertitels op staan:Bei beiden Filmen bekommen wir den deutschen und englischen Ton in dts-HD Master 5.1 mit optional zuschaltbaren deutschen und englischen Untertiteln zu hören
    Dat is dan erg verwarrend als hun dat zelf aangeven, want het menu van beide films geeft alleen de mogelijkheid ''Deutsch'' aan. Wat Pastichio Rocker laat zien, heb ik inderdaad gezien. Soms wil het dus wel eens zo zijn dat er meer ondertitels op staan, maar in dit geval dus niet.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Mensen geven daar geen valse info:dit is een review van de site zelf...
    Als hun aangeven dat er Engelse ondertitels op staan & ze staan er dus niet op als je zelf de schijf in handen hebt, vind ik dat wel valse info geven. Maar goed, ik kan de film zonder ondertiteling toch wel volgen.

  12. #8112

    Standaard

    Amazon.de:



    At the Earth's Core, Blood and Sand, Drums Along the Mohawk, Der Himmel über Berlin (4K), Unconquered. 5=€30,-



    8 1/2 €5,99
    The Evil Dead €6,99

  13. #8113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Amazon.de:



    At the Earth's Core, Blood and Sand, Drums Along the Mohawk, Der Himmel über Berlin (4K), Unconquered. 5=€30,-



    8 1/2 €5,99
    The Evil Dead €6,99
    Als ik je een mooie tip mag geven:




    https://www.amazon.de/Polyp-Todesarm...9&s=dvd&sr=1-1

  14. #8114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Amazon.de:



    The Evil Dead €6,99
    Deze zogenaamde remaster zit bomvol met Digital Noise Reduction en Edge Enhancement.

    https://caps-a-holic.com/c.php?go=1&...=99795&i=0&l=0
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 24-05-2020 om 12:38

  15. #8115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip. Zie dat de film niet in de 5=30 actie zit, dus wacht nog even met kopen. Zet hem wel vast op mijn lijstje .

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Deze zogenaamde remaster zit bomvol met Digital Noise Reduction en Edge Enhancement.

    https://caps-a-holic.com/c.php?go=1&...=99795&i=0&l=0
    Bedankt voor de waarschuwing. Heb de Amerikaanse uitgave van Starz / Anchor Bay, maar die heeft amper extra's. Deze uitgave heeft wel extra's, dus voor €6,99 heb ik deze graag naast mijn andere uitgave.

  16. #8116

    Standaard

    Ok, dat was dus best cool....

    Alle 23 UHD's van het Marvel Cinematic Universe besteld
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #8117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ok, dat was dus best cool....

    Alle 23 UHD's van het Marvel Cinematic Universe besteld
    En dan willen we natuurlijk graag weten welk 'cool' bedrag je daaraan uitgegeven hebt...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #8118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    En dan willen we natuurlijk graag weten welk 'cool' bedrag je daaraan uitgegeven hebt...
    Dat is altijd het mindere. Ik heb de meesten bij zavvi gekocht: 2 voor 32 EURO en ook nog eens 10% extra korting.
    De twee missende titels (Guardians of the Galaxy en The Incredible Hulk) in de 2 voor 30 POND gekocht bij zoom.co.uk

    Totaal dus ruim boven de 300 euro
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #8119

    Standaard

    Dat is voor 23 UHD-titels een hele nette prijs, om niet te zeggen uitermate goedkoop.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #8120

    Standaard

    Op het nippertje nog een paar titels uit de Vinegar Syndrome sale opgepikt:


    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  21. #8121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Op het nippertje nog een paar titels uit de Vinegar Syndrome sale opgepikt:


    Interessante titels! Blinde aankopen? Zelf een stapeltje 18+ titels een tijdje in mijn wagentje gehad, maar uiteindelijk toch maar niet besteld.

    Besteld bij Deepdiscount.com:


    $28.92 inclusief verzendkosten en 15% kortingscode FLOWERS.

  22. #8122

    Standaard

    Vooraf wel wat op onderzoek uitgegaan, maar geen van allen heb ik gezien. Beetje op filmavontuur af en toe kan geen kwaad

    The Candy Snatchers
    schijnt een zeer goede in het exploitatiegenre te zijn, dus ben benieuwd. Snapshot wordt onder de Ozploitation geschaard, waar ik wel wat meer van wil zien. Ik kwam die titel eerder al eens tegen in de docu Not Quite Hollywood. Sudden Fury heb ik ook goede dingen over gehoord, evenals The Killing Kind met oa John Savage (The Deer Hunter) en Ann Sothern. Pigs stond al heel lang op mijn lijstje, dus dat werd ook maar eens tijd. Malabimba is een gok. En dat geldt ook voor Decoder. Van deze laatste heb ik wel wat korte fragmenten op Youtube bekeken en dat zag er intrigerend uit, al was de kwaliteit daar erg slecht. Ik zag zelfs nog even een flits van William S. Burroughs voorbij schieten, dus dan is mijn aandacht gevestigd. Decoder lijkt me een unieke ervaring.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 25-05-2020 om 22:55
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  23. #8123

    Standaard

    @BigLebowski:

    De meeste films die ik koop zijn blinde aankopen voor mij, dus dat idee van af en toe op filmavontuur gaan kan ik alleen maar toejuichen .
    De titels die VS verkoopt, vind je nou niet bepaald in de gemiddelde winkel waar ze nog films verkopen. Net als bij o.a. Arrow, Criterion, Eureka etc. krijg je ook bij VS een nagenoeg perfecte transfer bij elke film. Had nooit verwacht dat een ****film uit de jaren '80 er zo goed uit kon zien . De titels die je besteld hebt klinken erg interessant en afwisselend. Pigs heb ik de 88 Films uitgave van. Aparte film wat ik mij herinner.
    Hoop dat je films zonder bemoeienis van de douane aankomen.

  24. #8124

    Standaard

    Ik heb een paar keer eerder wat bij Vinegar Syndrome besteld en het kwam tot nu toe nog altijd zonder bemoeienis van de douane aan (even afkloppen) Hopelijk blijft dat zo, want ik zie voor de toekomst nog wel een paar leuke dingen staan.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  25. #8125

    Standaard

    De volgende titels Gekocht/Besteld bij Zavvi.nl:





    ''Battle Creek Brawl'' € 16,49
    ''Dragon Fist'' € 16,49
    ''Snake & Crane Arts of Shaolin'' € 16,49
    ''To Kill with Intrigue'' € 16,49
    ''Dragon Lord (Limited Edition, 2 Cuts of the Film)'' € 20,49
    (Pre-order)
    ''Dragon's Forever (1 Movie, 3 Cuts)'' € 20,49
    ''Armour of God II: Operation Condor (1 Movie, 2 Cuts)'' € 17,99
    (Pre-order)
    ''The Iron Mask'' € 18,49 (Pre-order)
    ''Days of Thunder (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 23,99
    (Pre-order)

Pagina 325 van 450 EersteEerste ... 225275315321322323324325326327328329335375425 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •