Pagina 411 van 450 EersteEerste ... 311361401407408409410411412413414415421 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.251 tot 10.275 van 11237 worden weergegeven.
  1. #10251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht

    Inderdaad Dank je wel

  2. #10252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Inderdaad Dank je wel
    Ik ging er vanuit dat Driekus jou reviews hier al had gelezen.

  3. #10253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik ging er vanuit dat Driekus jou reviews hier al had gelezen.
    Haha, ja dat snap ik

  4. #10254

    Standaard

    Ik heb zelf de films op 4K in deze (https://www.blu-ray.com/movies/Batma...lu-ray/248058/) 4K Steelbook collection. Ik neem aan dat deze 4K kwaliteit dezelfde is als deze 4K uitgaves? Dus zelfde schijfje, nieuwe verpakking?


  5. #10255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Resultaat van weekendje London

    Speciaal Sling Blade is een mooie vondst: die lijkt niet alleen in de UK maar in alle landen waar ie op blu-ray is uitgebracht out of print te zijn. Via de Britse, Amerikaanse en Duitse versie van Amazon is ie in ieder geval al tijden niet meer te bestellen.

  6. #10256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Speciaal Sling Blade is een mooie vondst: die lijkt niet alleen in de UK maar in alle landen waar ie op blu-ray is uitgebracht out of print te zijn. Via de Britse, Amerikaanse en Duitse versie van Amazon is ie in ieder geval al tijden niet meer te bestellen.
    Mocht je interesse hebben, hij is om Amazon.it nog te krijgen voor €9,75
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  7. #10257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Mocht je interesse hebben, hij is om Amazon.it nog te krijgen voor €9,75
    Bedankt voor de tip

  8. #10258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip
    “No problemo!”.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  9. #10259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Mocht je interesse hebben, hij is om Amazon.it nog te krijgen voor €9,75
    Lijkt me een mooie film, alleen jammer dat die uitgave alleen maar Italiaanse subtitles heeft volgens Blu-ray.com & Amazon.it

  10. #10260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Besteld bij Bol.com/2x UHD Collector’s Edition




    De posters gaan in een lijstje.
    Ik kan deze uitgaven niet vinden bij Bol.com. Heb ze wel bij Zavvi gezien.
    "Bond. James Bond."

  11. #10261

    Standaard

    Recente aankopen/bestellingen:

    Bookspot:
    -The Batman (4K+BD SteelBook)

    Zavvi:
    -Raiders of the Lost Ark (4K+BD SteelBook)
    -Indiana Jones and the Temple of Doom (4K+BD SteelBook)
    -Indiana Jones and the Last Crusade (4K+BD SteelBook)
    -Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull (4K+BD SteelBook)
    -Total Recall (4K+BD SteelBook)
    "Bond. James Bond."

  12. #10262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo Bekijk bericht
    Ik kan deze uitgaven niet vinden bij Bol.com.
    Als je gebruikmakend van de zoekfunctie "Batman 1989" of "Batman returns" intikt, dan kom je al een heel eind. Het is maar een tip

  13. #10263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Workaholic Bekijk bericht
    Als je gebruikmakend van de zoekfunctie "Batman 1989" of "Batman returns" intikt, dan kom je al een heel eind. Het is maar een tip
    Dat werkt niet, dat zal hij zelf ook wel gedaan hebben. Misschien uitverkocht?

  14. #10264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo Bekijk bericht
    Ik kan deze uitgaven niet vinden bij Bol.com. Heb ze wel bij Zavvi gezien.
    Jawel hoor hier:https://www.bol.com/nl/nl/p/batman-r...7.ProductTitle [Levering gaat via DVDOutlet]

    Batman1989 staat ook op de pagina.
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-07-2022 om 08:25

  15. #10265

    Standaard

    Wat een geld zeg. Dit had ik er nooit aan uitgegeven.

  16. #10266

    Standaard

    Je kan ook voor 28,45 excl verzenden de standalone steelbooks bestellen bij Amazon Italië :

    https://www.amazon.it/BATMAN-RITORNO...s%2C118&sr=8-8

    https://www.amazon.it/BATMAN-STEELBO...%2C118&sr=8-10
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  17. #10267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Wat een geld zeg. Dit had ik er nooit aan uitgegeven.
    Die prijzen gaan iedere dag omhoog of omlaag is opgevallen.Voor mij was 42 Euro de max.

    Ik ga die posters van deze en die andere bv mooi in een lijst doen dus ik haal uit deze set wel wat fun.
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-07-2022 om 16:22

  18. #10268

    Standaard

    Ik ging niks meer kopen tot ik uit vakantie terug kwam. Welgeteld één dag heeft mijn goed voornemen geduurd want toen kwam het bericht dat Amazon.co.uk de 4K-versie van Black Hawk Down verkocht voor 9,99 pond.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #10269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik ging niks meer kopen tot ik uit vakantie terug kwam. Welgeteld één dag heeft mijn goed voornemen geduurd want toen kwam het bericht dat Amazon.co.uk de 4K-versie van Black Hawk Down verkocht voor 9,99 pond.
    Ik heb die hier al even op UHD.Als je settings goed staan dan is dat qua HDR demo materiaal.

  20. #10270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik heb die hier al even op UHD.Als je settings goed staan dan is dat qua HDR demo materiaal.
    Aan die prijs kan ik er elk geval mijn broek niet aan scheuren
    Ik heb in de week nog in mijn pollen gestaan met de Beneluxversie voor 12 euro maar da's alleen de 4K-schijf zonder de vele, vele bonusmaterialen op BR. Ik ben blij dat ik'm heb laten liggen, ik maakte me toen al de mentale bedenking dat ik wel even zou wachten tot de UK versie eens in promotie zou staan. En kijk...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #10271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Aan die prijs kan ik er elk geval mijn broek niet aan scheuren
    Ik heb in de week nog in mijn pollen gestaan met de Beneluxversie voor 12 euro maar da's alleen de 4K-schijf zonder de vele, vele bonusmaterialen op BR. Ik ben blij dat ik'm heb laten liggen, ik maakte me toen al de mentale bedenking dat ik wel even zou wachten tot de UK versie eens in promotie zou staan. En kijk...
    Oke laat weten wat voor cijfer je voor HDR geeft.

  22. #10272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Wat een geld zeg. Dit had ik er nooit aan uitgegeven.
    Ik wil niet lullig doen maar hoe kan je in jou review tot de conclusie aanrader komen en vervolgens dit bericht plaatst ?

  23. #10273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Workaholic Bekijk bericht
    Als je gebruikmakend van de zoekfunctie "Batman 1989" of "Batman returns" intikt, dan kom je al een heel eind. Het is maar een tip
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat werkt niet, dat zal hij zelf ook wel gedaan hebben. Misschien uitverkocht?
    Werkt dus wel, vandaar mijn tip

  24. #10274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik ging niks meer kopen tot ik uit vakantie terug kwam. Welgeteld één dag heeft mijn goed voornemen geduurd want toen kwam het bericht dat Amazon.co.uk de 4K-versie van Black Hawk Down verkocht voor 9,99 pond.
    Zo herkenbaar dit Ik zou vanaf nu ook even niets meer kopen, voor tenminste één of twee maanden, maar dan zie je toch weer iets leuks dat zogenaamd niet kan wachten..Ik ben ook zo zwak

    Gekocht bij Amazon UK:

    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  25. #10275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Vandaag binnen gekomen via Amazon Italië :
    Batman Begins UHD Steelbook IT 4K € 29,00
    The Dark Knight UHD Steelbook IT 4K € 29,00
    The Dark Knight Rises UHD Steelbook IT 4K € 29,00
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Enerzijds vind ik het jammer dat ze bij TDK alleen de antagonist erop hebben gezet zonder Batman. Anderzijds is dat ding wel echt supervet! De gekte van The Joker in één foto en hij is natuurlijk hetgeen wat de film maakt.
    Na twee weken willen en inhouden ben ik om. Het was niet leuk, maar zojuist besteld bij Bookspot voor € 124,17:



    Bij de reviews op Youtube zag het er allemaal wel heel netjes en mooi uit, dus voor dat tientje extra per stuk moest ik die meuk er gewoon bij hebben.
    Laatst aangepast door Juvefan : 15-07-2022 om 20:42
    The future is Blu

Pagina 411 van 450 EersteEerste ... 311361401407408409410411412413414415421 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •