Pagina 441 van 452 EersteEerste ... 341391431437438439440441442443444445451 ... LaatsteLaatste
De resultaten 11.001 tot 11.025 van 11282 worden weergegeven.
  1. #11001

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Voor mij absoluut niet lastig: Ik heb van Sylvester Stallone bv elke film op blu-ray & deze was nog niet uit, alleen op stream inderdaad. Maar aangezien ik de blu-ray collectie van hem wel compleet wil(de) hebben, heb ik deze aangeschaft.

    Monster vond ik een goede serie & Heartstopper vind ik ook erg mooi. Nu kan ik ze op een stream kijken, maar voor hetzelfde geld worden ze over een tijd verwijderd (Zie bv Netflix, die regelmatig films en series verwijdert) en dan heb je niks meer. Met een fysieke schijf kun je hem tenminste altijd kijken & ook als ze het ooit verwijderen. Dan heb je het tenminste nog!!!

    Dat ze ''niet helemaal'' legaal zijn, kun je over twisten. Het hebben op schijf prefereer ik dan toch boven streaming.
    Ik snap wel waarom je ze wilt hoor. Alleen dat ze ''niet helemaal'' legaal zijn hoeven we niet over te twisten als ze uit China komen .

    Maar laten we weer ontopic gaan na dit imformatief uitstapje!

  2. #11002

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik snap wel waarom je ze wilt hoor. Alleen dat ze ''niet helemaal'' legaal zijn hoeven we niet over te twisten als ze uit China komen .

    Maar laten we weer ontopic gaan na dit imformatief uitstapje!
    Dat lijkt me inderdaad het beste.

  3. #11003

    Standaard

    Vorige week deze twee opgepikt in de lokale MediaMarkten (Zwijnaarde & Oostakker). John Wick 3 box was amper €29!




  4. #11004

  5. #11005

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Verjaardagscadeaus, dus niks betaald.

    Dubbel gefeliciteerd!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #11006

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dubbel gefeliciteerd!!
    Thanks!

  7. #11007

    Standaard

    Deze staat nog steeds te koop bij Bookspot voor 150 euro, voor de liefhebber misschien?




  8. #11008

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Deze staat nog steeds te koop bij Bookspot voor 150 euro, voor de liefhebber misschien?



    Ik heb in het tweedehandscircuit weliswaar voor de Duitse box amper 100 euro betaald. Eén van de leukste koopjes ooit.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #11009

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb in het tweedehandscircuit weliswaar voor de Duitse box amper 100 euro betaald. Eén van de leukste koopjes ooit.
    Dat vind ik nog steeds van de steelbook versie op Black Friday twee jaar terug bij de Franse Amazon voor € 116,-!

  10. #11010

    Standaard

    Prey UHD + bluray bij amazon.co.uk voor 27 euro (incl 5.gbp korting gisteren)
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  11. #11011

    Standaard

    lk wilde eigenlijk wachten en deze een keer goedkoop oppikken, maar ik zag dat de Italiaanse ook 5 discs had en ben toch gezwicht....


  12. #11012

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    lk wilde eigenlijk wachten en deze een keer goedkoop oppikken, maar ik zag dat de Italiaanse ook 5 discs had en ben toch gezwicht....

    De Limited Edition is ook weer in stock bij Amazon.com

  13. #11013

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    De Limited Edition is ook weer in stock bij Amazon.com
    Bedankt, maar al die prullaria erbij hoef ik eerlijk gezegd niet .

  14. #11014

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Prey UHD + bluray bij amazon.co.uk voor 27 euro (incl 5.gbp korting gisteren)

    Heb mijn bestelling van Prey bij Amazon US gecancelled, deze was 20 euro duurder dan bij Amazon UK.
    Ondertussen heb ik ook Scrooged 4K bij Amazon UK besteld.
    In totaal 59,60 euro.

  15. #11015

    Standaard

    Voor de 3D liefhebbers: er zijn nog maar 3 Jurassic World Dominion 3D versies te koop bij de Amerikaanse Amazon.
    Vermoedelijk meteen de laatste 3 omdat Random Space Media er mee stopt!

  16. #11016

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Voor de 3D liefhebbers: er zijn nog maar 3 Jurassic World Dominion 3D versies te koop bij de Amerikaanse Amazon.
    Vermoedelijk meteen de laatste 3 omdat Random Space Media er mee stopt!
    Turbine Media gaat het overnemen maar dan moet je nog even geduld hebben

  17. #11017

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    lk wilde eigenlijk wachten en deze een keer goedkoop oppikken, maar ik zag dat de Italiaanse ook 5 discs had en ben toch gezwicht....

    Ik vraag me het af. Eerst stond hier 2 discs, nu recentelijk 5 discs. Maar even een screenshotje gemaakt.

    Op de site staat nu 5 discs in 1 steelbook. Niet zoals bij de franse versie een box met steelbook, en boekje, etc

    Heb ze beide besteld, houd ik de mooiste.
    Laatst aangepast door Mark van L. : 18-09-2023 om 18:48
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  18. #11018

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Ik vraag me het af. Eerst stond hier 2 discs, nu recentelijk 5 discs. Maar even een screenshotje gemaakt.

    Op de site staat nu 5 discs in 1 steelbook. Niet zoals bij de franse versie een box met steelbook, en boekje, etc

    Heb ze beide besteld, houd ik de mooiste.
    De Italiaanse ziet er hetzelfde uit als de exclusive van HMV, en die heeft ook 5 discs.

  19. #11019

    Standaard

    Ik heb ook beide besteld, de LE vanuit Amazon.com en de reguliere keepcase versie vanuit de UK. Reden omdat ik de LE heb besteld is niet de prullaria maar omdat deze een steelbook heeft met origineel artwork. De steelbook hierboven heeft echt afschuwelijk artwork vind ik zelf.

  20. #11020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Turbine Media gaat het overnemen maar dan moet je nog even geduld hebben
    Hmm gisteren misschien toch iets te snel op bestellen geklikt. Nu is ie weer "onbeperkt" beschikbaar (geen resterend aantal meer genoemd).
    En bij nader inzien toch ook best prijzig nu Turbine blijkbaar t stokje overneemt.
    Maar ach heb straks in ieder geval een Engelstalige hoes...

  21. #11021

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Hmm gisteren misschien toch iets te snel op bestellen geklikt. Nu is ie weer "onbeperkt" beschikbaar (geen resterend aantal meer genoemd).
    En bij nader inzien toch ook best prijzig nu Turbine blijkbaar t stokje overneemt.
    Maar ach heb straks in ieder geval een Engelstalige hoes...
    Ik had 'm bijna gekocht (was de laatste), maar heb het toch niet gedaan omdat ik de film zelf niet geweldig vond, de UHD had en het daarom dan best prijzig vond (iets van €58).

  22. #11022

    Standaard

    Voor 27,46 pond + verzending + taks op eBay


    EDIT: Er is er nog ééntje te koop, voor de snelle beslissers.
    https://www.benl.ebay.be/itm/2854600...Bk9SR7r7qNjVYg
    Laatst aangepast door Werner : 19-09-2023 om 14:02
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #11023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Voor 27,46 pond + verzending + taks op eBay


    EDIT: Er is er nog ééntje te koop, voor de snelle beslissers.
    https://www.benl.ebay.be/itm/2854600...Bk9SR7r7qNjVYg
    Ik heb ze gekocht, maar ben je zeker dat er geen customs meer bijkomt in België?

  24. #11024

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik heb ze gekocht, maar ben je zeker dat er geen customs meer bijkomt in België?
    Zoals ik zei: + verzenden + taks. Deze verkoper regelt alles met de douane.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #11025

    Standaard

    Vraagje: Ik zit er aan te denken om onderstaande box te bestellen, welke nu te pre-orderen is bij Amazon UK:

    https://www.amazon.co.uk/The-Exorcis...A3P5ROKL5A1OLE

    Deze is gewoon te pre-orderen, dus ik doe hem in mijn mandje, selecteer betaalwijze en vervolgens krijg ik dit te zien:

    We're sorry. This item is no longer available from the seller you selected. When applicable, we'll move it to the Saved Items section of your Shopping Basket. From there, you can click the item to return to its product information page and try another seller.

    Wel erg raar toch, aangezien hij gewoon te bestellen is?

    Hoe krijg ik deze toch besteld?

Pagina 441 van 452 EersteEerste ... 341391431437438439440441442443444445451 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •