Pagina 343 van 451 EersteEerste ... 243293333339340341342343344345346347353393443 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.551 tot 8.575 van 11262 worden weergegeven.
  1. #8551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Alien FilmArena Edition 3 ontvangen! Staat prachtig naast de Anthology

    https://i.imgur.com/QghiKaB.jpg
    nice!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #8552

    Standaard

    Amazon UK:


    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #8553

    Standaard

    The Painted Bird ga ik ook nog aanschaffen. Die lijkt me geweldig.

  4. #8554

    Standaard

    Als je benieuwd bent, ga hem dan ook op het grote doek zien als je kunt! Dat is hij waard
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #8555

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Als je benieuwd bent, ga hem dan ook op het grote doek zien als je kunt! Dat is hij waard
    Als het weer mag, ga ik eens kijken waar hij draait.

  6. #8556

    Standaard

    Vanaf volgende week moet dat wel weer lukken verwacht ik. Hij draait sowieso in Eye.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  7. #8557

    Standaard

    Ik weet niet waar ik dit anders moet vragen, hoop dat het hier even mag:

    Binnenkort wordt het importeren van UK Boutique Labels (Indicator, Eureka, Criterion, Arrow, etc.) een stuk duurder i.v.m de Brexit.

    Zijn er alternatieven voor Europese boutique labels? Ik ken naast het Franse "Carlotta" geen andere – en ik ben geen fan van Carlotta; de releases zien er vaak wel mooi uit, maar Engelse ondertiteling/audio/extra's zijn zelden aanwezig.
    --

  8. #8558

    Standaard My Life as a Courgette (2016)

    Besteld bij Amazon UK:



    My Life as a Courgette (2016)

    Frans / Engels gesproken
    Engelse ondertitels

    Blu-ray recensie
    Trailer

    Prijs: £ 6.99
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #8559

    Standaard



    Direct via Eureka (12,99 pond) incl slipcover en boekje (limited tot 1000).

    Als je direct via Eureka besteld, ben je altijd wel even bezig. Diverse inlogcodes, checken of je geen robot bent en een verificatienummer via sms.
    Laatst aangepast door Melzz : 20-11-2020 om 18:29

  10. #8560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik weet niet waar ik dit anders moet vragen, hoop dat het hier even mag:

    Binnenkort wordt het importeren van UK Boutique Labels (Indicator, Eureka, Criterion, Arrow, etc.) een stuk duurder i.v.m de Brexit.

    Zijn er alternatieven voor Europese boutique labels? Ik ken naast het Franse "Carlotta" geen andere – en ik ben geen fan van Carlotta; de releases zien er vaak wel mooi uit, maar Engelse ondertiteling/audio/extra's zijn zelden aanwezig.
    Ik ben bang dat we de klos zijn. Het was al lastig (of kostbaar) om vanuit de US te importeren, nu komt daar de UK bij. Ik denk toch echt dat de meest interessante labels uit de UK komen die je zelf al noemt. Al is het alleen al vanwege de Engelse subs. Ik zou geen alternatief weten. Je hebt Koch media uit Duitsland. Helaas vertikken ze het vaak om ook Engelse subs toe te voegen. Als je dan een Japanse of Italiaanse film hebt met Duitse subs is dat gewoon niet te doen.

  11. #8561
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    Via dit forum aangekocht en gister binnen gekomen:
    Argo
    Braveheart
    Gangs of New York
    Philadelphia

  12. #8562

    Standaard

    Penoza 1-5 plus film (Bluray) besteld.

  13. #8563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik ben bang dat we de klos zijn. Het was al lastig (of kostbaar) om vanuit de US te importeren, nu komt daar de UK bij. Ik denk toch echt dat de meest interessante labels uit de UK komen die je zelf al noemt. Al is het alleen al vanwege de Engelse subs. Ik zou geen alternatief weten. Je hebt Koch media uit Duitsland. Helaas vertikken ze het vaak om ook Engelse subs toe te voegen. Als je dan een Japanse of Italiaanse film hebt met Duitse subs is dat gewoon niet te doen.
    Hier was ik helaas al bang voor... hopelijk komt er vóór het einde van het jaar nog een mooie Criterion UK/Eureka sale.
    --

  14. #8564

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Hier was ik helaas al bang voor... hopelijk komt er vóór het einde van het jaar nog een mooie Criterion UK/Eureka sale.
    Of (toch nog) een handelsakkoord, waardoor de regels hetzelfde blijven.

  15. #8565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Of (toch nog) een handelsakkoord, waardoor de regels hetzelfde blijven.
    Dat kan inderdaad ook nog. De komende tijd deze pagina maar eens in de gaten houden.

    Edit: weet iemand trouwens waar je originele doorzichtige Amaray doosjes kunt bestellen (binnen Nederland)? Ik heb er een aantal besteld van twee verschillende webshops, maar ze zijn niet precies dezelfde soort en kwaliteit als de doosjes die door Arrow, Eureka, e.d. gebruikt worden.
    Laatst aangepast door roninpacino : 16-11-2020 om 20:22
    --

  16. #8566

    Standaard Cars 3 (4K) (Ultimate Collector's Edition)

    Besteld bij Amazon USA:



    Cars 3 (4K) (2017)

    Ultimate Collector's Edition
    3 discs (1 UHD, 2 Blu-ray)
    HDR10
    Engelse SDH-ondertitels
    Regiovrij

    4K UHD-review

    Prijs: $ 12.40 (= € 18,16, incl. verzendkosten)
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #8567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Edit: weet iemand trouwens waar je originele doorzichtige Amaray doosjes kunt bestellen (binnen Nederland)? Ik heb er een aantal besteld van twee verschillende webshops, maar ze zijn niet precies dezelfde soort en kwaliteit als de doosjes die door Arrow, Eureka, e.d. gebruikt worden.
    https://www.walvisproducts.nl/a-4628...t/#description

  18. #8568

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Thanks!
    --

  19. #8569

    Standaard

    Mijn eerste Koreaanse release:


  20. #8570

    Standaard

    Amazon US:


    12,30 euro incl. verzenden.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  21. #8571

    Standaard

    Crash, Trollhunter - Amazon.nl - €27,-
    Indiana Jones: The Complete Adventures - Boekenvoordeel - €20,-
    Detective Dee, The Invitation - Zavvi.nl - €20,-


  22. #8572

    Standaard

    Amazon.com:


    $28,92 inc,

  23. #8573

    Standaard

    2 voor 15:
    Birds of Prey: And the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn
    Parasite
    Bohemian Rhapsody
    Richard Jewell

    En over de 3500 films! Volgend doel is 3650 (10 jaar lang elke dag een film zonder dubbeling (even los van schrikkeljaren)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #8574

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    2 voor 15:
    Birds of Prey: And the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn
    Parasite
    Bohemian Rhapsody
    Richard Jewell

    En over de 3500 films! Volgend doel is 3650 (10 jaar lang elke dag een film zonder dubbeling (even los van schrikkeljaren)
    En ik heb nog een doel voor je: zet er even bij waar je ze gekocht/besteld hebt. Is voor anderen wellicht ook interessant. Ik weet dat je een man van weinig woorden bent, maar toch...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #8575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    En ik heb nog een doel voor je: zet er even bij waar je ze gekocht/besteld hebt. Is voor anderen wellicht ook interessant. Ik weet dat je een man van weinig woorden bent, maar toch...
    boekenvoordeel
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 343 van 451 EersteEerste ... 243293333339340341342343344345346347353393443 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •