Pagina 306 van 451 EersteEerste ... 206256296302303304305306307308309310316356406 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.626 tot 7.650 van 11261 worden weergegeven.
  1. #7626

    Standaard

    Als ik alles bij 1 of 2 winkels / webshops heb gekocht zet ik het er meestal wel bij, maar wanneer het er meer zijn heb ik geen zin om ze allemaal uit te schrijven. Dus ja, wellicht luiheid, maar aangezien het topic 'Welke BD's heb je gekocht/besteld/gestolen?' heet, volstaat een fraaie foto van mijn aankopen ook wel, mijns inziens.

  2. #7627

    Standaard

    Om de zoveel tijd duikt deze discussie weer op...en elke keer is de conclusie (vanuit de mods) hetzelfde: mensen zijn vrij om zelf te plaatsen hoeveel info ze meegeven.
    Logisch ook:
    -als je dwingt om prijzen en winkels mee te posten, zal er gewoon minder gepost worden
    -het forum heeft al een pricewatch; dat mensen het niet hier op de juiste plaats posten, kan het forum weinig aan doen
    -het is alleen bij echte (actuele) koopjes interessant om de prijs te weten. De prijs is niet interessant als je iets voor een standaardprijs hebt gekocht. Hetzelfde geldt voor een aanbieding die niet meer geldig is.

    Opvallend dat wederom DVDwatcher en Marcel Hoeve die beide ook bij vorige discussies betrokken waren, hier weer zo'n punr van maken, het is nu al zo vaak besproken.

  3. #7628

    Standaard

    OK. Als het zo moet, dan stop ik vanaf nu met het plaatsen van berichten/aankopen in dit topic. En ja, ik erger me inderdaad aan de enorme luiheid en onverschilligheid van sommige forumleden. Je plaatst berichten op dit forum om dit met anderen te delen, niet voor jezelf. En alles moet maar snel (en slordig) tegenwoordig. Drie woorden (foutloos) typen is voor de meesten al te veel gevraagd, de goeden daargelaten. Veel plezier met jullie eigen aankopen, zou ik zeggen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #7629

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Om de zoveel tijd duikt deze discussie weer op...en elke keer is de conclusie (vanuit de mods) hetzelfde: mensen zijn vrij om zelf te plaatsen hoeveel info ze meegeven.
    Logisch ook:
    -als je dwingt om prijzen en winkels mee te posten, zal er gewoon minder gepost worden
    -het forum heeft al een pricewatch; dat mensen het niet hier op de juiste plaats posten, kan het forum weinig aan doen
    -het is alleen bij echte (actuele) koopjes interessant om de prijs te weten. De prijs is niet interessant als je iets voor een standaardprijs hebt gekocht. Hetzelfde geldt voor een aanbieding die niet meer geldig is.

    Opvallend dat wederom DVDwatcher en Marcel Hoeve die beide ook bij vorige discussies betrokken waren, hier weer zo'n punr van maken, het is nu al zo vaak besproken.
    1: Het staat iedereen vrij om hoe te plaatsen hoe hij of zij wil, alleen wat ik bedoelde is dat als het voor een leuke prijs is, dat mensen dat dan kunnen zien, en snel naar die webshop of winkel kunnen gaan om te kijken of die prijs nog geldt, zodat ze hem ook nog kunnen kopen/profiteren van die prijs/aanbieding.

    2: Dat ze er als crew niks aan veranderen kan, maar dan kunnen ze net zo goed de allereerste post weghalen waarin ze vragen om een zo gedetaileerd mogelijke post. Ook al is die een paar jaar geleden opgesteld & vinden ze dat het nu niet meer hoeft. Ze hebben het zelf opgesteld/voorgesteld.

    3: Natuurlijk kan je het vragen aan de mensen, maar dan krijg je weer allerlei conversaties tussendoor, in plaats van waar de topic voor bedoeld is. Dan is het toch niet zo moeilijk om dat er bij te zetten?

    Een punt van maken? Ze stellen/hebben het zelf voorgesteld & dat gaan vragen, de prijzen gaan opzoeken etc is ook een gedoe. Ik heb ook niet gezegd dat ze het moeten doen he, gewoon een vraag (met hun vraag aan ons in het achterhoofd). En als ze (de crew) het dan niet belangrijk vinden, kunnen ze het (de 1e post waarin ze alles vragen) ook aanpassen of weghalen.

    ik blijf de prijzen er bij zetten, want dat is geen enkele moeite. Als je het kan vermelden wat je gekocht hebt, dan kunnen een paar cijfers er ook wel bij. Zoveel werk is dat niet.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 07-08-2019 om 14:13

  5. #7630

    Standaard

    Pre-order bij Bol.com:



    ''John Wick 3: Parabellum (Limited Edition Steelbook)'' € 17,49 (Prijs is € 19,99, maar had nog een kortingscode van € 2,50, vandaar deze prijs)

  6. #7631

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    1: Het staat iedereen vrij om hoe te plaatsen hoe hij of zij wil, alleen wat ik bedoelde is dat als het voor een leuke prijs is, dat mensen dat dan kunnen zien, en snel naar die webshop of winkel kunnen gaan om te kijken of die prijs nog geldt, zodat ze hem ook nog kunnen kopen/profiteren van die prijs/aanbieding.
    Ik begrijp dat je dat handig vindt, maar we gaan het mensen hier niet verplichten, punt. Daarnaast is het afbreukrisico heel groot. Soms is de aanbieding al weg, is het een combi-aanbieding geweest of heeft men ledenkorting oid. Ook het gebruik van korting/cadeaubonnen heeft invloed, en ook al wordt het er wel bijgezet, het kan ervoor zorgen dat men toch een wat vertekend beeld krijgt van de prijs.

    2: Dat ze er als crew niks aan veranderen kan, maar dan kunnen ze net zo goed de allereerste post weghalen waarin ze vragen om een zo gedetaileerd mogelijke post. Ook al is die een paar jaar geleden opgesteld & vinden ze dat het nu niet meer hoeft. Ze hebben het zelf opgesteld/voorgesteld.
    Ik snap werkelijk waar niet waarom je zo vasthoudt aan de tekst in de beginpost terwijl er meerdere malen is aangeven dat we daar soepel mee omgaan. Meestal wordt er bij regels in de omgekeerde situatie moeilijk gedaan, maar goed. Nogmaals, er staat “probeer” en dat mogen mensen aanhouden.

    3: Natuurlijk kan je het vragen aan de mensen, maar dan krijg je weer allerlei conversaties tussendoor, in plaats van waar de topic voor bedoeld is. Dan is het toch niet zo moeilijk om dat er bij te zetten?
    Daar is een discussieforum toch voor bedoeld? Voor de conversatie? Het lijkt me juist goed om hierover van gedachten te wisselen. Alleen in Pricewatch willen we dat liever niet, alleen een overzicht van de prijzen. Hier is dat anders. En daarnaast, ongeacht of het moeilijk is, men is het niet verplicht!

    Een punt van maken? Ze stellen/hebben het zelf voorgesteld & dat gaan vragen, de prijzen gaan opzoeken etc is ook een gedoe. Ik heb ook niet gezegd dat ze het moeten doen he, gewoon een vraag (met hun vraag aan ons in het achterhoofd). En als ze (de crew) het dan niet belangrijk vinden, kunnen ze het (de 1e post waarin ze alles vragen) ook aanpassen of weghalen.
    Pfff...toch vind ik dat je hier nu wel een punt van maakt en dat je hier erg moeilijk over doet. We gaan het niet verplichten, en als je het persé wilt weten, stel de vraag of doe zelf wat onderzoek via Google. En vwb die beginpost, die gaan we niet aanpassen. Hoe we hiermee omgaan is nu meerdere malen gepost, dus daar mag je het mee doen.

    ik blijf de prijzen er bij zetten, want dat is geen enkele moeite. Als je het kan vermelden wat je gekocht hebt, dan kunnen een paar cijfers er ook wel bij. Zoveel werk is dat niet.
    Dat is toch prima! Helemaal goed. Maar ga dat niet van anderen verwachten, want dat is niet nodig.

  7. #7632

    Standaard

    Tjonge jonge, dat dit na zoveel jaar nog steeds discussie oplevert...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #7633

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Pre-order bij Bol.com:



    ''John Wick 3: Parabellum (Limited Edition Steelbook)'' € 17,49 (Prijs is € 19,99, maar had nog een kortingscode van € 2,50, vandaar deze prijs)
    Eindelijk te bestellen
    40 euro van de amazon.de vondnik echt te duur. Nu de 4k voor 30 is prima
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  9. #7634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Tjonge jonge, dat dit na zoveel jaar nog steeds discussie oplevert...


    of liever

    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  10. #7635

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Tjonge jonge, dat dit na zoveel jaar nog steeds discussie oplevert...
    Eens in de zoveel tijd laait deze discussie weer op. Op naar de volgende keer...

  11. #7636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Pre-order bij Bol.com:



    ''John Wick 3: Parabellum (Limited Edition Steelbook)'' € 17,49 (Prijs is € 19,99, maar had nog een kortingscode van € 2,50, vandaar deze prijs)
    Bedankt voor de tip.

    Gekocht voor zelfde prijs als jij, had ook nog een kortingscode.

  12. #7637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip.

    Gekocht voor zelfde prijs als jij, had ook nog een kortingscode.
    Graag gedaan. Alvast veel kijkplezier toegewenst met de film!!!

  13. #7638

    Standaard

    Blu-rays gekocht bij Zavvi en Amazon.fr - totaal € 55,-
    DVD's en boeken gekocht bij Emmaus Overvecht te Utrecht - totaal € 7,50


  14. #7639

    Standaard

    Mag ik vragen voor iets specifiekere informatie?

  15. #7640

    Standaard

    Bij Zavvi 2 x 4K voor € 32

    Goodfellas 4K
    Mortal Engines 4K

  16. #7641

    Standaard

    Zavvi.com:

    Pom Poko steelbook met 10% kortingscode

    Red Sparrow steelbook
    Three Billboards
    beide in de actie voor 15 pond incl.
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  17. #7642

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht


    of liever

    dat sowieso

    On-topic:

    Afgelopen week ontvangen van amazon.com voor $ 29,45 incl. verzenden :



    Prachtige 2 disc digipack incl. mooi dik boekwerk
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #7643

    Standaard

    Ontvangen van Arrow Films:



    Sixteen Candles
    Weird Science

    £32,75 totaal met £5,10 Reward Points-korting

  19. #7644

    Standaard

    Amazon UK Saw: The Legacy collection (8 Discs) € 10,23 incl. verzenden.

    Edit: bestelling geannuleerd door Amazon i.v.m. verkeerde prijs.
    Laatst aangepast door Johan1967 : 14-08-2019 om 17:14

  20. #7645

    Standaard

    Ontvangen van Amazon.co.uk:



    Shazam! £ 15,11

  21. #7646

    Standaard

    Amazon.co.uk marketplace:



    Drive-In Delirium: '60s and '70s Savagery €13,50 inclusief verzending.

  22. #7647

    Standaard

    Gekocht bij Boekenvoordeel:



    The Curse of La Llorona € 16,99
    Pet Sematary (2019) € 17,99

  23. #7648

    Standaard

    Forrest Gump - 10.99 in Fnac Brussel
    De nieuwe 25th anniversary release is echt fantastisch. Prachtig remastered beeld.

  24. #7649

    Standaard

    Ontvangen van Bol.com:



    Dumbo (2019) € 23,99

  25. #7650

    Standaard

    Fnac Antwerpen:

    Dumbo € 24,99

Pagina 306 van 451 EersteEerste ... 206256296302303304305306307308309310316356406 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •