Pagina 10 van 452 EersteEerste ... 678910111213142060110 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 11282 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Hier is zojuist alles verzonden. 16 blu-rays voor €18.
    Hoe doe je dat?

  2. #227

    Standaard

    Inmiddels lijkt de fout bij Zavvi te zijn hersteld. Ik snap eigenlijk niet goed dat ze hele grote bestellingen ook verstuurd hebben. Proficiat aan de gelukkigen. Toch zou ik mezelf daar niet lekker bij voelen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #228

    Standaard

    A Million Ways To Die In The West lag al in MM Brugge voor €14,90 maar ze mochten 'm nog niet verkopen. Ik mag er woensdag pas om.

  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Inmiddels lijkt de fout bij Zavvi te zijn hersteld. Ik snap eigenlijk niet goed dat ze hele grote bestellingen ook verstuurd hebben. Proficiat aan de gelukkigen. Toch zou ik mezelf daar niet lekker bij voelen.
    Haha dat had ik nou ook , schaamde me dood maar een leuk meevallertje zo.
    zou ook bij god niet weten welke 12 of 16 ik zou hebben moeten bestellen.
    deze 2 wou ik graag hebben dus daar heb ik het maar bij gelaten..

  5. #230

    Standaard

    Ik heb het ook alleen gelaten bij twee. Ik vond het moreel niet zo kies om er nog meer misbruik van te maken. Maar voor iedereen ligt dat anders natuurlijk. Er zullen er ook bij zijn die de verantwoordelijkheid van zich af schuiven en het bij Zavvi neerleggen. Voor allebei is iets te zeggen, want Zavvi had ook met goede reden kunnen besluiten om alles te annuleren. Het is een leuke morele vraag die ieder zichzelf kan stellen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #231

    Standaard

    Jammer dat ik het meevallertje heb gemist. Gekocht:

    The Dead
    Battle: Los Angeles
    The Kingdom

  7. #232

    Standaard

    Wat me verbaasd is dat de recent 'bedonderde' nu zelf de boel 'bedonderd'.

  8. #233

    Standaard

    Misschien deed Zavvi het met opzet? Om zo een lading films die ze niet meer nodig hadden snel te laten slinken? Maar zal wel niet, gewoon een error in het systeem waarschijnlijk.
    Laatst aangepast door JT H. : 27-10-2014 om 17:46

  9. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    Wat me verbaasd is dat de recent 'bedonderde' nu zelf de boel 'bedonderd'.
    hoezo? vertel
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    A Million Ways To Die In The West lag al in MM Brugge voor €14,90 maar ze mochten 'm nog niet verkopen. Ik mag er woensdag pas om.
    Terwijl ie al in andere MM te koop ligt.

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Terwijl ie al in andere MM te koop ligt.
    Pff man man . Vroeg het nog aan medewerker maar ie zei dat het niet mocht voor 29 september...

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Pff man man . Vroeg het nog aan medewerker maar ie zei dat het niet mocht voor 29 september...
    Nee, dat kan ik me me voorstellen, maar voor 29 oktober toch wel? Ach, wat maken die paar dagen nu uit...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nee, dat kan ik me me voorstellen, maar voor 29 oktober toch wel? Ach, wat maken die paar dagen nu uit...
    Oja, ik leef precies nog in het verleden... Nee klopt maar je zou toch denken dat ze bij zo'n grote keten overal dezelfde regels hanteren qua releasedatums maar nee... Nu ik wacht wel nog even op deze film, wacht al lang genoeg.

  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    Wat me verbaasd is dat de recent 'bedonderde' nu zelf de boel 'bedonderd'.
    Je doelt zeker op mij in verband met Nr1Media?
    Lekkere vergelijking zeg. Dit is gewoon profiteren van een fout. Bovendien betaal je er gewoon voor.
    Ik snap niet hoe je dan iets kan bedonderen.

  15. #240

    Standaard

    Vandaag binnen gekomen van zavvi.com, voor resp. € 8,95 en € 10,25 (nog steeds voor die prijs te bestellen)





    En mijn vervangend exemplaar van de MoC Serpico steelbook (het eerste exemplaar was helemaal ingedeukt aangekomen....)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #241

    Standaard

    Ik vind die Legend geen mooie steelbook. Te simpel.

  17. #242

    Standaard

    Ik wel. Dat simpele vind ik juist mooi. Niet vel opschmuk,lekker rechttoe-rechtaan
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #243

    Standaard

    Samen voor iets van 25 incl verzending vanuit de states via Marketplace seller op Amazon UK

  19. #244

    Standaard

    Amazon.co.uk

    Northern Soul - 9.99 GBP
    Hide Your Smiling Faces - 12.50 GBP

    Heroes - Complete Collection - 29.00 GBP (geen verzendkosten moeten betalen want mijn order was te laat).

  20. #245

    Standaard

    Ik zou me overigens echt kapot schamen als ik zo'n misbruik zou maken van die fout op Zavvi.

  21. #246

    Standaard

    discshop.se



    99 SEK (€ 10,50)



    49 SEK (€ 5,20)

    Beide NL ondertiteld.

  22. #247

    Standaard

    Besteld bij Amazon UK:



    Muppets From Space (1999)

    Regiovrij
    Ondertitels:
    English, English SDH, French, Spanish, Portuguese, German, Danish, Finnish, Greek, Hindi, Korean, Mandarin (Simplified), Mandarin (Traditional), Norwegian, Swedish, Thai, Turkish

    Blu-ray recensie

    Prijs: £ 7.50






    The Muppets Take Manhattan (1984)

    Regiovrij
    Ondertitels:
    English, English SDH, French, Spanish, Portuguese, German, Danish, Finnish, Greek, Hindi, Korean, Mandarin (Simplified), Mandarin (Traditional), Norwegian, Swedish, Thai, Turkish

    Blu-ray recensie

    Prijs: £ 7.50
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 29-10-2014 om 20:03
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #248

    Standaard

    Aangeschaft

    2 voor € 15



    € 19.90



    Gekregen

    BD (1243) What i Watch

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Aangeschaft

    2 voor € 15



    € 19.90



    Gekregen

    Waar was die aktie 2 voor 15 ? En waar heb je die Edge of Tomorrow 3D gekocht aan die prijs ?

  25. #250

    Standaard

    Nieuw binnen via marktplaats:
    -grace of monaco
    -22 jump street
    1004 rays in de verzameling, laatste aanwinsten: Lets be cops, Sin city 2, If i stay, Pijnstillers

Pagina 10 van 452 EersteEerste ... 678910111213142060110 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •