Pagina 103 van 452 EersteEerste ... 3539399100101102103104105106107113153203 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.551 tot 2.575 van 11280 worden weergegeven.
  1. #2551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pazke70 Bekijk bericht


    Gisteren in FNAC (online gekocht): 8,10 €, vandaag... 17,99 €
    http://www.nl.fnac.be/a8462772/Ocean...ection-Blu-Ray
    Tof dat je dan wacht tot vandaag met het posten.

  2. #2552

    Standaard

    Bij AmazonUK -

    american.jpg

    American Horror Story Season 1, 2, 3
    £18,07 inc.

  3. #2553

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WED Bekijk bericht
    Tof dat je dan wacht tot vandaag met het posten.
    DVD & Blu-Ray collectie

  4. #2554

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik las dit op de site van Wehkamp:
    Claudio, ik heb vandaag van Wehkamp de Pixels 3D disc ontvangen dus snap niet dat dat bij jou ook niet is gebeurd
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  5. #2555

    Standaard

    Vandaag ontvangen, inclusief 2D & 3D van Days of Future Past voor 22,02 incl. verzendkosten

    I Love My Sci-Fi

  6. #2556

    Standaard

    Wehkamp met 10,- euro kortingscode:

    Collateral
    God's Pocket
    Groundhog Day
    La Meglio Gioventù
    Still Life (dvd)

    40,90 euro incl.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 01-12-2015 om 17:31
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  7. #2557

    Standaard Dag zijn er nl sub?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Vandaag ontvangen, inclusief 2D & 3D van Days of Future Past voor 22,02 incl. verzendkosten

    Dag zijn er NL subs?

  8. #2558

    Standaard

    MM Zwijnaarde

    Falling Skies - Seizoen 4 - 30.90 EUR
    De Kleine Prins - 15.90 EUR

    Amazon.co.uk
    Steve Jobs - Man in the Machine - 9.99 GBP (ned subs)

  9. #2559

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Artur Pinto Bekijk bericht
    Dag zijn er NL subs?
    Hoi,

    heb ff op de verpakking gekeken maar daar zie ik voor elke film enkel English subs (HoH)
    I Love My Sci-Fi

  10. #2560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    MM Zwijnaarde

    Falling Skies - Seizoen 4 - 30.90 EUR
    De Kleine Prins - 15.90 EUR

    Amazon.co.uk
    Steve Jobs - Man in the Machine - 9.99 GBP (ned subs)
    De Kleine Prins al uit ja? Of is dat een franse editie?

    /edit: zie dat de NL uitgave ook te krijgen is op bol.com.

    Zitten er ook engelse subs op? En de teksten in de film (de magneet waar Friend opstaat bijvoorbeeld) is die ook in het engels? De FR versie heeft de teksten in de film namelijk in het frans
    Laatst aangepast door DanielC : 01-12-2015 om 18:36

  11. #2561

    Standaard

    Zonet besteld bij BOL voor 21,99 euro

    I Love My Sci-Fi

  12. #2562

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    De Kleine Prins al uit ja? Of is dat een franse editie?

    /edit: zie dat de NL uitgave ook te krijgen is op bol.com.

    Zitten er ook engelse subs op? En de teksten in de film (de magneet waar Friend opstaat bijvoorbeeld) is die ook in het engels? De FR versie heeft de teksten in de film namelijk in het frans
    Nou nou al die vragen. Op de back cover afgaande: enkel frans, vlaams, nederlands als taal. Volgens de back cover staan er geen subs op ? Ik steek hem straks eens in de speler. Maar die teksten in de film dat zal voor later zijn.

  13. #2563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Vandaag ontvangen, inclusief 2D & 3D van Days of Future Past voor 22,02 incl. verzendkosten

    Waar besteld?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #2564

    Standaard

    Voor mij is de uitgave van De Kleine Prins een DIKKE tegenvaller. Geen originele Engelse audio noch ondertiteling. Dankjewel, Belga Video.

  15. #2565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Waar besteld?
    Bij amazon.co.uk, prijs is nog steeds hetzelfde.
    I Love My Sci-Fi

  16. #2566

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Voor mij is de uitgave van De Kleine Prins een DIKKE tegenvaller. Geen originele Engelse audio noch ondertiteling. Dankjewel, Belga Video.
    Idd ook teksten zijn niets aangepast de film. Wel stom dat je verplicht de vlaamse versie moet kijken. Had deze beter niet gekocht, was dat nu zoveel gevraagt om,er ned subs op te zetten.

  17. #2567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Voor mij is de uitgave van De Kleine Prins een DIKKE tegenvaller. Geen originele Engelse audio noch ondertiteling. Dankjewel, Belga Video.
    Mailtje gestuurd:

    Beste Belga Video,

    Als fan van De Kleine Prins keek ik enorm uit naar jullie release van de film van Mark Osborne. Vandaag kon ik deze eindelijk bekijken.

    Groot was mijn teleurstelling dat jullie uitgave niet de originele (Engelse audio en Engelse teksten in de film) versie bevat. Ik begrijp het belang van lokale versies (Frans, Vlaams, Nederlands) voor onze markt. Deze mogen aanwezig zijn! De originele versie is om historische redenen altijd de belangrijkste en daarom betreur ik het erg dat deze niet beschikbaar is. Deze mag gewoon niet ontbreken. Door het gebrek aan ondertiteling is bovendien niet altijd alles even verstaanbaar.

    Ik ga er vanuit dat dit een ongelukkige fout of beslissing van Belga Film is. Dit kan altijd rechtgezet worden. Ik hoop op een recall en een uitgave die wél ook de Engelstalige versie met ondertitels bevat.

    Met vriendelijke groet,
    [...]
    Laatst aangepast door MatrixTom : 01-12-2015 om 20:30

  18. #2568

    Standaard

    Wow, wat een aanfluiting dan zeg! Geen engelse subs kan ik me nog voorstellen, is wel vaker zo... Maar nog niet eens de originele engelse soundtrack, dat is wel beschamend!

    Ik heb de film gedownload laatst en daar zag ik de franse teksten in de film verwerkt. Niet superstorend, maar heb liever gewoon het origineel.

    Ik wacht wel op de UK uitgave

  19. #2569

    Standaard

    Waar hebben jullie het over? De oorspronkelijke versie is die met de Franse stemmencast. Het is Le Petit Prince ...

  20. #2570

    Standaard

    True, het is een Franse productie, dus dat maakt dat mailtje naar Belga Films wel heel fout.

  21. #2571

    Standaard

    Feit is wel dat er nederlandse ondertitels op hadden mogen staan voor wie de originele franse willen bekijken,,, ik weet dat de doelgroep kinderen zijn maar ook volwassen filmliefhebbers kijken animatiefilms...

  22. #2572

    Standaard

    Geen nattevingerwerk, jongens, het is een Franse productie maar de originele audiotrack is Engels. Ik erger me aan de afwezigheid ervan én aan een ondertiteling voor die track.

    Hoezo, fout?
    Laatst aangepast door MatrixTom : 02-12-2015 om 06:26

  23. #2573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Waar hebben jullie het over? De oorspronkelijke versie is die met de Franse stemmencast. Het is Le Petit Prince ...
    Onjuist. Het is een franse productie, maar de originele soundtrack is engels.

  24. #2574

    Standaard

    Ik kon me al niet voorstellen dat MatrixTom het bij het verkeerde eind had, die is in mijn optiek altijd erg nauwkeurig.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #2575

    Standaard

    Laatste bestelling in de B&N sale (30% voucher per titel)
    Secret Sunshine (Criterion Collection)
    Tokyo Story (Criterion Collection)
    Kwaidan (Criterion Collection)
    Love Streams (Criterion Collection)
    Don't Look Back (Criterion Collection)
    Cronos (Criterion Collection)

    En nu ben ik echt blut...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 103 van 452 EersteEerste ... 3539399100101102103104105106107113153203 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •