Pagina 104 van 452 EersteEerste ... 45494100101102103104105106107108114154204 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.576 tot 2.600 van 11282 worden weergegeven.
  1. #2576

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Laatste bestelling in de B&N sale (30% voucher per titel)
    Secret Sunshine (Criterion Collection)
    Tokyo Story (Criterion Collection)
    Kwaidan (Criterion Collection)
    Love Streams (Criterion Collection)
    Don't Look Back (Criterion Collection)
    Cronos (Criterion Collection)

    En nu ben ik echt blut...
    30% per titel Coen of op 1 titel?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #2577

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Geen nattevingerwerk, jongens, het is een Franse productie maar de originele audiotrack is Engels. Ik erger me aan de afwezigheid ervan én aan een ondertiteling voor die track.
    Zie dit bericht eens: http://www.moviemeter.nl/film/102685/info/0#4404040

  3. #2578

    Standaard

    Mijn black friday aanwinsten.
    Waar ik vorig jaar ergens in een tiental zat heb ik er nu maar 2, waarvan 1 niet voor mij is.


    de Glitter Edition


    Beide waren 4 pond per stuk.

  4. #2579

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Leuk en aardig zo'n bericht, maar als je op youtube de engelse en franse trailer naast elkaar legt, dan lijkt het er toch zeker wel op dat de monden geanimeerd zijn op de engelse tekst.

    Beste te zien op 01:20, moeder die praat:

    Frans: https://youtu.be/FFFYKBJiahM

    Engels: https://youtu.be/fEPqgSNLfK8


    Als het origineel idd in het frans zou zijn, dan wil ik hem zowel in het engels als frans hebben en zien. De Asterix tekenfilms heb ik ook in het frans.

  5. #2580

    Standaard

    En net 2 minuten geleden de duitse Ant-Man 3D Steelbook besteld voor 28 euro inclusief verzending.

  6. #2581

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    30% per titel Coen of op 1 titel?
    Per titel. 6 aparte orders. Dus 22 dollar per titel. Geen douane gezeik
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #2582

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Per titel. 6 aparte orders. Dus 22 dollar per titel. Geen douane gezeik
    Mits de Euro niet nog verder wegzakt t.o.v. de US Dollar. Ze zijn nu al bijna in waarde gelijk (S1 = € 0,94)...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #2583

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Laatste bestelling in de B&N sale (30% voucher per titel)
    Secret Sunshine (Criterion Collection)
    Tokyo Story (Criterion Collection)
    Kwaidan (Criterion Collection)
    Love Streams (Criterion Collection)
    Don't Look Back (Criterion Collection)
    Cronos (Criterion Collection)

    En nu ben ik echt blut...
    Hehe, hoeveel heb je er nu in totaal besteld? Ik heb me gewoon bij die ene bestelling gehouden, wil toch ook nog wat andere dingen dan alleen films kopen.

  9. #2584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Leuk en aardig zo'n bericht, maar als je op youtube de engelse en franse trailer naast elkaar legt, dan lijkt het er toch zeker wel op dat de monden geanimeerd zijn op de engelse tekst.

    Beste te zien op 01:20, moeder die praat:

    Frans: https://youtu.be/FFFYKBJiahM

    Engels: https://youtu.be/fEPqgSNLfK8


    Als het origineel idd in het frans zou zijn, dan wil ik hem zowel in het engels als frans hebben en zien. De Asterix tekenfilms heb ik ook in het frans.
    Bericht erna ook gelezen? http://www.moviemeter.nl/film/102685/info/0#4404391

  10. #2585

    Standaard

    Zavvi.nl:

    -Inception (Triple Play) [€ 8,65]
    -Let Me In (Limited Edition SteelBook) [€ 8,65]
    -Robocop Trilogy [€ 10,09]
    -Seraphim Falls (Limited Edition SteelBook) [€ 8,65]

    Als Inception niet de Triple Play is gaat 'ie terug, maar het staat een aantal keer aangegeven op de pagina, dus ik hoop dat 't 'm wel is. Ik wil per se de 2e disc met extra's hebben.
    "Bond. James Bond."

  11. #2586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht

    Verandert toch niks aan het feit dat de engelse audiotrack van de juiste lijkt te zijn? Heb zojuist nog een stuk van de film zitten kijken (download) en de engelse track klopt met de animaties.

  12. #2587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Geen nattevingerwerk, jongens, het is een Franse productie maar de originele audiotrack is Engels. Ik erger me aan de afwezigheid ervan én aan een ondertiteling voor die track.

    Hoezo, fout?
    Ik wil de originele track i.c. Frans en Nederlandse ondertitls. Anders: no sale.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #2588

    Standaard

    Besteld bij zavvi.nl:



    Dead Poets Society (1989)

    Zavvi Exclusive Limited Edition Steelbook

    Prijs: € 11,51 (€ 14,39 - 20% korting met kortingscode 20DIS)
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #2589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinnypassy Bekijk bericht
    Hehe, hoeveel heb je er nu in totaal besteld? Ik heb me gewoon bij die ene bestelling gehouden, wil toch ook nog wat andere dingen dan alleen films kopen.
    Durf het amper te zeggen, maar 25 titels
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #2590

    Standaard

    Zavvi.nl:



    9,95 euro
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  16. #2591

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Durf het amper te zeggen, maar 25 titels
    Zit daar Pale Flower bij of had je die al? Deze week gezien en is echt fantastisch. Inktzwarte Japanse Noir, super strak beeld, avantgardistische soundscapes.... Top film! Zo niet...heb je nog een titel voor je wishlist....

  17. #2592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Zit daar Pale Flower bij of had je die al? Deze week gezien en is echt fantastisch. Inktzwarte Japanse Noir, super strak beeld, avantgardistische soundscapes.... Top film! Zo niet...heb je nog een titel voor je wishlist....
    Die heb ik al. Grappig dat je het zegt, heb deze net op een stapeltje 'deze moet ik snel kijken' gelegd. Ga hem ff met voorrang behandelen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #2593

    Standaard

    Vandaag gekocht bij Carrefour Borsbeek:

    Inside out (met bonus disc). €19,99

  19. #2594

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Vandaag gekocht bij Carrefour Borsbeek:

    Inside out (met bonus disc). €19,99
    Vorige week stond hij nochtans 18,99 gelabeld. Ik ben naar de infobalie geweest en een euro teruggekregen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #2595

    Standaard

    MM Oostende:

    16.90 EUR

    Amazon.co.uk:

    14.99 GBP (heeft ned subs)

  21. #2596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Vorige week stond hij nochtans 18,99 gelabeld. Ik ben naar de infobalie geweest en een euro teruggekregen...
    Op het label stond inderdaad 18,99 maar ik zag pas bij thuiskomst op het kassaticket dat de prijs € 19,99 was geworden.

  22. #2597

    Standaard

    Gekocht bij Media Markt Amsterdam Arena:



    King Tut (2015)

    TV-serie
    6 afleveringen
    2 discs
    270 minuten

    Fraaie uitgave met een unieke metalen slipcover

    Prijs: € 24,99
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #2598

    Standaard

    Robocop trilogy 10,09 ( inclusief robocop remastered).
    The skeleton key en Deep inpact , 2 voor 12.

    Zavvi.nl
    Laatst aangepast door videlleke : 03-12-2015 om 19:29

  24. #2599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Gekocht bij Media Markt Amsterdam Arena:



    King Tut (2015)

    TV-serie
    6 afleveringen
    2 discs
    270 minuten

    Fraaie uitgave met een unieke metalen slipcover

    Prijs: € 24,99
    En dit is zeker de Blu-ray? Dutch FilmWorks had me verzekerd dat die er niet zou komen... Grr...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #2600

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    En dit is zeker de Blu-ray? Dutch FilmWorks had me verzekerd dat die er niet zou komen... Grr...
    Klopt. Dit is de Blu-ray. Had ik ook niet verwacht, want ik zat al met een schuin oog naar de buitenlandse uitgaven te kijken. Zie ook dit bericht.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 104 van 452 EersteEerste ... 45494100101102103104105106107108114154204 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •