Pagina 231 van 452 EersteEerste ... 131181221227228229230231232233234235241281331 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.751 tot 5.775 van 11282 worden weergegeven.
  1. #5751

    Standaard

    Alvast eentje kopen en ergens opslaan.
    Dit jaar heeft Panasonic nog 3D tv’s gemaakt. Vorig jaar deed LG ook nog mee.

  2. #5752

    Standaard

    Voor mij reden om recent nog lg 3D aan te schaffen als opvolger plasma tv. Geen spijt. Wel prachtig beeld.e
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #5753

    Standaard

    MM Deurne:

    - Valerian and the city of a thousand planets (steelbook met bonus bluray) €19,99

    Boekenvoordeel Wijnegem:

    - War for the planet of the apes €16,99

  4. #5754

    Standaard

    Ontvangen van Bol.com:



    Cars 3 3D € 29,99

  5. #5755

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    MM Deurne:

    - Valerian and the city of a thousand planets (steelbook met bonus bluray) €19,99
    Zou graag horen wat de inhoud van de bonus blu ray is (kan ook in de topic van Valerian).
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  6. #5756

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Zou graag horen wat de inhoud van de bonus blu ray is (kan ook in de topic van Valerian).
    Dit is de inhoud van de bonus disc:

    - Citizens of imagination: creating the universe of Valerian
    - Enhancement pods
    - The art of a thousand planets (photo gallery)
    - Interviews
    - Production design
    - Costumes
    - Special effects
    - The skyjet
    - Storyboards
    - Clips

  7. #5757

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Dit is de inhoud van de bonus disc:
    [knip]
    Thanks! Precies wat een bonus disc moet inhouden. Mooi referentie materiaal. 2-Disc versie it is!
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  8. #5758

    Standaard

    Ik hoop dat het bonusmateriaal van Valerian ook wat over de stripreeks zal gaan.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #5759

    Standaard

    Besteld (inclusief Pre-order) bij Zavvi.nl:



    ''Escape Plan (Zavvi Exclusive Limited Edition Steelbook)'' € 17,99 (Pre-order)
    ''Sons of Anarchy: The Complete Series 1-7'' € 36,49
    ''Hannibal: The Complete First, Second & Third Season'' € 19,39
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 03-12-2017 om 19:01

  10. #5760

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Pas op, straks is je huidige TV aan vervanging toe en zijn er geen 3D Tv's meer te koop...
    Ik loop dus flink achter met mijn "tech-kennis". Ik ben met name bezig met films verzamelen. Ik dacht altijd....3D komt wel bij mijn volgende aanschaf van een nieuwe tv. Nu ben ik mij aan het oriënteren en inderdaad.....3D is dead! Die tv's worden niet meer gemaakt. Dan zal het uitbrengen van 3D blu-rays ook wel snel stoppen. Bizar....voor mijn gevoel is dit net een beetje op gang aan het komen. Jammer zeg.

  11. #5761

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik loop dus flink achter met mijn "tech-kennis". Ik ben met name bezig met films verzamelen. Ik dacht altijd....3D komt wel bij mijn volgende aanschaf van een nieuwe tv. Nu ben ik mij aan het oriënteren en inderdaad.....3D is dead! Die tv's worden niet meer gemaakt. Dan zal het uitbrengen van 3D blu-rays ook wel snel stoppen. Bizar....voor mijn gevoel is dit net een beetje op gang aan het komen. Jammer zeg.
    Hier komen er nog genoeg 3D titels uit (in de USA is het minder aan het worden). En het is afwachten wat de tv's van 2018 aan boord hebben, al zijn mijn verwachtingen nog niet hooggespannen.

  12. #5762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Hier komen er nog genoeg 3D titels uit (in de USA is het minder aan het worden). En het is afwachten wat de tv's van 2018 aan boord hebben, al zijn mijn verwachtingen nog niet hooggespannen.
    Toch ben ik ook benieuwd wat de komst van de vervolgen van Avatar met zich mee gaat brengen. Cameron is nog steeds een groot voorstander van 3D en voor de vervolgen schijnt hij een nieuwe 3D-techniek (zonder brillen) te hebben ontwikkeld. We zullen zien. Zelf ga ik volgend jaar nog wel een 4K LG icm 3D aanschaffen. Vind het zelf nog veel te leuk kijken, zeker nu ik mijn kijkafstand van mijn 50" heb gehalveerd en het een stuk beter tot zijn recht komt.

  13. #5763

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Zelf ga ik volgend jaar nog wel een 4K LG icm 3D aanschaffen.
    Daar ben ik nu ook voor aan het kijken. Echter, weinig winkels verkopen deze LG incl 3D. Die tv's komen uit 2016. Ik was vandaag bij de Mediamarkt en daar hebben ze er nog weinig op voorraad. Dus ik ben bang dat het straks op = op is. Ze kunnen dan niet meer besteld worden. De verkopers pushen nu al naar de nieuwste uitgave...maar die heeft dus geen 3D meer.

  14. #5764

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Daar ben ik nu ook voor aan het kijken. Echter, weinig winkels verkopen deze LG incl 3D. Die tv's komen uit 2016. Ik was vandaag bij de Mediamarkt en daar hebben ze er nog weinig op voorraad. Dus ik ben bang dat het straks op = op is. Ze kunnen dan niet meer besteld worden. De verkopers pushen nu al naar de nieuwste uitgave...maar die heeft dus geen 3D meer.
    De discussie dwaalt af van het topic , maar online zijn ze nog gewoon te vinden. Ik zou geen jaar meer wachten, er zijn natuurlijk steeds minder (nieuw) te koop.

  15. #5765

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Daar ben ik nu ook voor aan het kijken. Echter, weinig winkels verkopen deze LG incl 3D. Die tv's komen uit 2016. Ik was vandaag bij de Mediamarkt en daar hebben ze er nog weinig op voorraad. Dus ik ben bang dat het straks op = op is. Ze kunnen dan niet meer besteld worden. De verkopers pushen nu al naar de nieuwste uitgave...maar die heeft dus geen 3D meer.
    LG OLED55C6V [3D]: Is er gewoon hoor bij Plattetv.nl

    Als jij en Rogier 3D willen zou ik heeeeeel rap zijn.

  16. #5766

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    LG OLED55C6V [3D]: Is er gewoon hoor bij Plattetv.nl

    Als jij en Rogier 3D willen zou ik heeeeeel rap zijn.
    Uitgerekend dit model doet aan de naam van de winkel geen recht Dit is namelijk wel het gekromde model. Maar als dat geen bezwaar is, dan niet te lang meer wachten inderdaad
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #5767
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 05-12-2017 om 20:19 Reden: Afbeelding verkleind
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  18. #5768

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Uitgerekend dit model doet aan de naam van de winkel geen recht Dit is namelijk wel het gekromde model. Maar als dat geen bezwaar is, dan niet te lang meer wachten inderdaad

    Oke ik wist niet dat LG ook modellen heeft met een ronding.Ook zonder ronding zijn ze op het web nog te vinden.

    Nou zijn die rondingen we heel minimaal hoor.

    Vind het trouwens maar een misselijke reactie met dat lach icoontje erbij.Ik probeer iemand te helpen en dan is dit niet tof.
    Laatst aangepast door jeroeni : 05-12-2017 om 19:11

  19. #5769

    Standaard

    Maar weer een on topic bericht, De volgende pre-orders geplaatst bij Bol.com:



    ''The Crucifixion'' € 9,99
    ''Annabelle 2: Creation'' € 19,99
    ''Overdrive'' € 17,99
    ''The Hitman's Bodyguard'' € 15,99
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 05-12-2017 om 19:31

  20. #5770

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Oke ik wist niet dat LG ook modellen heeft met een ronding.Ook zonder ronding zijn ze op het web nog te vinden.

    Nou zijn die rondingen we heel minimaal hoor.

    Vind het trouwens maar een misselijke reactie met dat lach icoontje erbij.Ik probeer iemand te helpen en dan is dit niet tof.
    Wat zijn we tegenwoordig toch allemaal lichtgeraakt zeg. Boehoe jij plaatst een stomme smiley!

    Hier heb je zeker de hele nacht van wakker gelegen?

  21. #5771

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Wat zijn we tegenwoordig toch allemaal lichtgeraakt zeg. Boehoe jij plaatst een stomme smiley!

    Hier heb je zeker de hele nacht van wakker gelegen?
    Heb het duidelijk ook over de inhoud.Jij hebt nog nooit een fatsoenlijke reactie naar mij gegeven dus ik heb jou sowieso niets te melden.
    Gewoon met je eigen zaken bezig houden jij.
    Laatst aangepast door jeroeni : 05-12-2017 om 19:36

  22. #5772

    Standaard

    Vrij lastig op een forum waar iedereen kan reageren.

  23. #5773

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Vrij lastig op een forum waar iedereen kan reageren.
    Val mij niet lastig met je bemoeienis grapjas.

  24. #5774

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Val mij niet lastig met je bemoeienis grapjas.
    Zo lang de discussie openbaar is reageer ik op wat ik wil, snowflake.

  25. #5775

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Zo lang de discussie openbaar is reageer ik op wat ik wil, snowflake.
    Nee jij Pipo Rocker.
    Ga je BD bestelling nou maar plaatsen.

Pagina 231 van 452 EersteEerste ... 131181221227228229230231232233234235241281331 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •