Pagina 262 van 452 EersteEerste ... 162212252258259260261262263264265266272312362 ... LaatsteLaatste
De resultaten 6.526 tot 6.550 van 11279 worden weergegeven.
  1. #6526

  2. #6527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Nee vind de delen erna niet geweldig, zoals Jason X, Freddy vs Jason etc. De eerste 8 blijven voor mij de echte klasiekers. Jason Goes to Hell is ook nog wel oké...
    Aha ok, Ja dat kan natuurlijk. Ik zag alleen deze delen en niet de andere, dus vandaar mijn vraag. Niet alle delen zijn top, zo vind ik Jason takes Manhattan erg slecht, maar ik wil de collectie wel compleet hebben, vandaar ik alles heb (ik heb die tinnen box).

    Overigens wel een mooi verhaal die box: Ik heb hem indertijd gekocht (voor € 106,43), en het bleek dat er in deel 6 (Jason Lives) een fout zat, namelijk dat als ze aankomen bij dat kerkhof om hem op te graven, dat de disc dan verspringt naar een volgende scene (wat dus niet moet gebeuren). Ik nam contact op met de webshop (Amazon UK) & vertelde ze van het probleem. Ik vroeg om een vervangende disc voor die film, maar dat kon niet. Ze konden me wel een vergoeding geven, en dat hebben ze gedaan. En wat denk je dat ze gedaan hebben? Ze hebben niet disc 6 vergoed, nee ze hebben de complete box vergoed, dus de totale prijs inclusief verzendkosten. Dus ik heb de hele tinnen box (die nu mega duur geprijsd is) voor niks in huis. Hoe mooi is dat?

    Later heb ik de losse disc van deel 6 gekocht (ook een disc waar 2 delen op staan, hetzelfde als die in de box), en die was wel in orde.

  3. #6528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Ouch... too rich for my blood. Mooie release, maar ik weiger meer dan €50 voor 1 film uit te geven... endan moet het ook wel echt een enorm mooie release zijn
    Heel begrijpelijk
    vind het een heel mooie release, een geweldige film en (sucker for that) er zijn maar 400 van gemaakt Dus ik was snel overstag

    Afgelopen week trouwens mijn eerste Manta Lab editie binnen gekregen, gekocht via een verkoop via facebook:



    En gisteren besteld voor $26,48 incl. verzenden bij Amazon.com:
    Laatst aangepast door TheGodfather : 23-07-2018 om 10:30
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #6529

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    het bleek dat er in deel 6 (Jason Lives) een fout zat, namelijk dat als ze aankomen bij dat kerkhof om hem op te graven, dat de disc dan verspringt naar een volgende scene (wat dus niet moet gebeuren).
    Heb je toevallig de timecode hiervan? Ik heb die tinnen box ook, maar heb ze nog niet allemaal bekeken dus wil eens checken als mijn disc dat ook heeft

  5. #6530

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Heb je toevallig de timecode hiervan? Ik heb die tinnen box ook, maar heb ze nog niet allemaal bekeken dus wil eens checken als mijn disc dat ook heeft
    Het is als ze uit de auto stappen bij dat kerkhof, ze gaan lopen en gelijk springt ie over (althans toen bij mij) naar de volgende scene. Het is in de eerste 3 minuten ergens, ze lopen langs een hek en voila, volgende scene.

    Kan het niet checken meer, want de foute disc heb ik weggegooid.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 23-07-2018 om 10:59

  6. #6531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Heel begrijpelijk
    vind het een heel mooie release, een geweldige film en (sucker for that) er zijn maar 400 van gemaakt Dus ik was snel overstag

    Afgelopen week trouwens mijn eerste Manta Lab editie binnen gekregen, gekocht via een verkoop via facebook:



    En gisteren besteld voor $26,48 incl. verzenden bij Amazon.com:
    Gelukkig ben ik daar een stuk minder gevoelig voor die premium releaes zijn altijd zo gaaf maar als ik daar aan ga beginnen is het einde zoek haha. Ik hou het bij reguliere steelbooks en/of slipcases. Heb meer duurdere hobbies en kan het geld (helaaaaas) maar 1x uitgeven

  7. #6532

    Standaard

    Besteld bij Bol.com:



    ''Bleeding Steel (Duitse steelbook met NL Ondertiteling)'' € 27,49 (Normaal € 29,99 maar heb een verjaardagskorting bon van € 2,50 ingeleverd)

    Besteld bij Amazon.com:




    ''Overboard (1987)'' $ 5,00
    ''A Quiet Place (Blu-ray + DVD + Digital Copy)'' $ 19,96
    ''Midnight Sun (Blu-ray + DVD + Digital Copy'' $ 19,96
    ''Truth or Dare (Unrated Director's Cut: 1 Movie - 2 Cuts, Blu-ray + DVD + Digital Copy)'' $ 19,96
    ''I Feel Pretty (Blu-ray + DVD + Digital Copy)'' $ 19,96


    Ik heb gekozen voor de snelste verzendmethode: AmazonGlobal Priority Shipping & de totale kosten kwamen uit op:

    Order Summary

    Item(s) Subtotal:
    EUR 75,21

    Shipping & Handling:
    EUR 36,29


    Total before tax:
    EUR 134,92

    Estimated tax to be collected:
    EUR 0,00

    Import Fees Deposit
    EUR 23,42


    Grand Total:
    EUR 134,92





  8. #6533

    Standaard

    36 euro verzendkosten voor 5 Blu-rays? Allemachtig! Worden die in een gouden doos geleverd?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #6534

    Standaard

    Vandaag binnen gekregen van Zavvi. waren ongeveer 10 euro per film incl.verzend kosten

  10. #6535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    36 euro verzendkosten voor 5 Blu-rays? Allemachtig! Worden die in een gouden doos geleverd?
    Idd hahaha... aangezien er ook al import fees gerekend zijn is er voor een versnelde verzendmethode. Dan betaal je dus bijna 30 euro ps voor die films, en in het geval van Overboard, I feel pretty en Truth or Dare kan ik je vertellen dat die dat zeer zeker niet waard zijn lol


    Maar ieder zijn smaak he

  11. #6536

    Standaard

    Halloween 10-disc boxset bij amazon.com voor 41 euro inclusief verzending besteld

  12. #6537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Idd hahaha... aangezien er ook al import fees gerekend zijn is er voor een versnelde verzendmethode. Dan betaal je dus bijna 30 euro ps voor die films, en in het geval van Overboard, I feel pretty en Truth or Dare kan ik je vertellen dat die dat zeer zeker niet waard zijn lol


    Maar ieder zijn smaak he
    Ik las hier dat iemand $ 75 betaald voor 1 steelbook met wat kaartjes en een boekje. Misschien gelimiteerd, maar dat vind ik ook belachelijk veel voor 1 film. Daar kan je ook wat van zeggen toch?. Maar als die persoon dat wil uitgeven moet ie dat gewoon doen. En wat een ander mooi vind of wil betalen hoeft een ander niet te bepalen voor een ander. Je laat toch ook geen bios bezoek afhangen van de mening van een recensent? Jij bent de enige die iets mooi vind of slecht vind voor jezelf & niet een ander bepaald dat. Al vind ik wel dat de gewone verzendtijd bij Amazon erg lang is (uiterlijk 4 weken), dus ook dat heeft me doen besluiten te kiezen voor een snellere methode. Al deze kosten voor 5 films is duur ja, maar nogmaals $ 75 voor 1 film al helemaal. Maar goed, ieder zijn ding inderdaad.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Halloween 10-disc boxset bij amazon.com voor 41 euro inclusief verzending besteld
    Mooie box

  13. #6538

    Standaard

    Die premium edities koop ik ook niet, maar dan betaal je ook meer voor de extras dannvoor de film. Zijn prachtige uitgaves waar een hoop bijzit voor de liefhebber. Ik zou liever 75 uitgeven voor Ready Player One in zo'n uitgave dan Truth or Dare en I Feel Pretty... maar inderdaad ieder zn ding he

    Ik geef zelf nooit meer dan 35 euro per film uit, en dan moet het wel een steelbook zijn met 4K. Voor een normale disc ga ik niet boven 20 euro.

    Met de meeste films wacht ik tegenwoordig tot ik ze voor een tientje kan kopen, hobbie is duur genoeg en hoef niet alles a la minuut te hebben gelukkig

  14. #6539

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    ...hobbie is duur genoeg en hoef niet alles a la minuut te hebben gelukkig
    Die hobby is inderdaad duur genoeg, maar tot 32 dagen moeten wachten is ook teveel van het goede mijn inziens. Maar sommige films staan voor € 25 op Bol.com bv die pas over 2 maanden uitkomen, en ook sommige worden alleen maar op DVD uitgegeven (ook erg belachelijk in 2018). Dus als er hier alleen maar een DVD van uitkomt of helemaal geen release, dan maar over de grens kijken ook al ben je dan duur uit. Ik heb trouwens de UK steelbook van Ready Player One in bestelling staan. Minder mooi als deze, maar ben er happy mee.

  15. #6540

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Die hobby is inderdaad duur genoeg, maar tot 32 dagen moeten wachten is ook teveel van het goede mijn inziens. Maar sommige films staan voor € 25 op Bol.com bv die pas over 2 maanden uitkomen, en ook sommige worden alleen maar op DVD uitgegeven (ook erg belachelijk in 2018). Dus als er hier alleen maar een DVD van uitkomt of helemaal geen release, dan maar over de grens kijken ook al ben je dan duur uit. Ik heb trouwens de UK steelbook van Ready Player One in bestelling staan. Minder mooi als deze, maar ben er happy mee.
    Die wilde ik ook bestellen maar heeft geen 4K helaas

  16. #6541

    Standaard

    Pre-orders bij Zavvi.nl:



    ''The Eagle Has Landed (Limited Edition Steelbook)'' € 20,99
    ''Evil Dead 2 (4K UHD + Blu-ray, Zavvi Exclusive Steelbook)'' € 28,99

    De film Evil Dead 2 heb ik al op gewone Blu-ray NL uitgave, maar vind dit echt een schitterende Steelbook, dus vandaar deze aanschaf.

  17. #6542

    Standaard

    Nederlands ondertiteld?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Halloween 10-disc boxset bij amazon.com voor 41 euro inclusief verzending besteld

  18. #6543

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Nederlands ondertiteld?
    Nee.

  19. #6544

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Heb je toevallig de timecode hiervan? Ik heb die tinnen box ook, maar heb ze nog niet allemaal bekeken dus wil eens checken als mijn disc dat ook heeft
    Heb je het nog gecheckt Kevin?

  20. #6545

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik las hier dat iemand $ 75 betaald voor 1 steelbook met wat kaartjes en een boekje. Misschien gelimiteerd, maar dat vind ik ook belachelijk veel voor 1 film. Daar kan je ook wat van zeggen toch?. Maar als die persoon dat wil uitgeven moet ie dat gewoon doen. En wat een ander mooi vind of wil betalen hoeft een ander niet te bepalen voor een ander. Je laat toch ook geen bios bezoek afhangen van de mening van een recensent? Jij bent de enige die iets mooi vind of slecht vind voor jezelf & niet een ander bepaald dat. Al vind ik wel dat de gewone verzendtijd bij Amazon erg lang is (uiterlijk 4 weken), dus ook dat heeft me doen besluiten te kiezen voor een snellere methode. Al deze kosten voor 5 films is duur ja, maar nogmaals $ 75 voor 1 film al helemaal. Maar goed, ieder zijn ding inderdaad.
    Je hebt helemaal gelijk hoor, jij bent de enige die kan bepalen wat een aankoop waard is voor jou .

  21. #6546

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je hebt helemaal gelijk hoor, jij bent de enige die kan bepalen wat een aankoop waard is voor jou .
    Ik hoop dat je gaat genieten van de film. Weet niet of je hem in de bios al hebt gezien (ik heb hem nog niet gezien in ieder geval), maar afgaande op de trailers vond ik hem mooi & heb hem daarom ook besteld. Lijkt mij een hele gave film.

  22. #6547

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik hoop dat je gaat genieten van de film. Weet niet of je hem in de bios al hebt gezien (ik heb hem nog niet gezien in ieder geval), maar afgaande op de trailers vond ik hem mooi & heb hem daarom ook besteld. Lijkt mij een hele gave film.
    Gezien je reactie denk ik dat je op iemand anders reageert?

  23. #6548

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Heb je het nog gecheckt Kevin?
    Zal het straks eens checken, nog niet thuis geweest. Thanks voor de info iig.

  24. #6549

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Gezien je reactie denk ik dat je op iemand anders reageert?
    Nee, ik had het tegen jou, maar komt inderdaad wel zo over dat ik iemand anders bedoelde. Ik dacht dat jij de film ook besteld had, vandaar die reactie. Maar ik had het dus anders moeten formuleren.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Zal het straks eens checken, nog niet thuis geweest. Thanks voor de info iig.
    Mocht het zo zijn Kevin dat deel 6 (Jason Lives) bij jou ook verspringt, dan heb ik helaas slecht nieuws voor je. Zoals je wellicht weet staan er 2 films per disc op die box-set. De disc waar deel 6 op staat, staat ook deel 5 op. Dat gaat om deze disc (Welke dus wel helemaal in orde is & ik naderhand gekocht heb ter vervanging van de disc uit de box):

    http://www.blu-ray.com/movies/Friday...lu-ray/136997/

    Helaas is deze disc Out of Print, wat dus wil zeggen dat ie niet meer gemaakt wordt, al kan je hem wel nog vinden op Ebay:

    https://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=883929361908,

    Dus mocht je deze fout ook hebben, is het niet meer mogelijk dat je de disc kunt laten vervangen. Of je moet het de moeite waard vinden om deze dubbel disc te kopen waar de film op staat (wat dezelfde disc is, alleen dan dus zonder fouten).

    Dus als je met een fout zit, heb je dus 2 mogelijkheden: Of je laat het zo zoals het dan is met de fout in deel 6, of je gaat een duur bedrag uitgeven op Ebay als vervanging van je foutieve disc.

  25. #6550

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Aha ok, Ja dat kan natuurlijk. Ik zag alleen deze delen en niet de andere, dus vandaar mijn vraag. Niet alle delen zijn top, zo vind ik Jason takes Manhattan erg slecht, maar ik wil de collectie wel compleet hebben, vandaar ik alles heb (ik heb die tinnen box).

    Overigens wel een mooi verhaal die box: Ik heb hem indertijd gekocht (voor € 106,43), en het bleek dat er in deel 6 (Jason Lives) een fout zat, namelijk dat als ze aankomen bij dat kerkhof om hem op te graven, dat de disc dan verspringt naar een volgende scene (wat dus niet moet gebeuren). Ik nam contact op met de webshop (Amazon UK) & vertelde ze van het probleem. Ik vroeg om een vervangende disc voor die film, maar dat kon niet. Ze konden me wel een vergoeding geven, en dat hebben ze gedaan. En wat denk je dat ze gedaan hebben? Ze hebben niet disc 6 vergoed, nee ze hebben de complete box vergoed, dus de totale prijs inclusief verzendkosten. Dus ik heb de hele tinnen box (die nu mega duur geprijsd is) voor niks in huis. Hoe mooi is dat?

    Later heb ik de losse disc van deel 6 gekocht (ook een disc waar 2 delen op staan, hetzelfde als die in de box), en die was wel in orde.
    Dat is dan zeker de moeite voor je waard geweest!
    ik heb zelf de tijd wel gehad met giftsets of te dure uitgave’s, maar ben nog wel vatbaar voor leuke aanbiedingen. Het belangrijkst vind ik nu dat ik de film graag zie en daarom blij ben met de aankoop en dan ben ik tevreden met een gewone uitgave en zie ik meer naar Specs qua beeld & geluid!

Pagina 262 van 452 EersteEerste ... 162212252258259260261262263264265266272312362 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •