Pagina 321 van 451 EersteEerste ... 221271311317318319320321322323324325331371421 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.001 tot 8.025 van 11269 worden weergegeven.
  1. #8001

    Standaard

    De meeste films op Amazon.nl zijn niet eens Nederlands ondertiteld..
    Daar moet ik dus wel opletten..

  2. #8002

    Standaard

    Death wish in 4K voor 9.99 euro bij Mediamarkt.nl


  3. #8003

    Standaard

    Besteld bij Bol.com:

    Green Book € 6,99
    Miss Peregrine's Home For Peculiar Children € 6,99
    The Walk 3D € 7,99
    Passengers 3D € 7,99
    Prison Break: The Event Series € 14,99
    The future is Blu

  4. #8004

    Standaard

    Gekocht (Besteld) bij YesAsia.com:



    ''Winners & Sinners (Hong Kong Version)'' € 18,89
    ''Police Story III: Supercop (4K Ultra-HD Remastered Collection, Hong Kong Version)'' € 21,59

    Gekocht (Besteld) bij Zoom.co.uk:



    ''The Protector (1 Movie, 2 Cuts)'' £ 15,99
    ''Crime Story'' £ 15,99


    Totaal prijs in €: € 39,74

    Dit is de eerste keer dat ik bestel bij deze webshops. Hebben jullie er ervaringen mee? Zijn ze betrouwbaar & snel met leveren?

  5. #8005

    Standaard

    Zoom.co.uk is prima. Is van Universal en die doen voor meerdere labels de distributie en werken er met nog wat samen voor de verkoop via zoom.co.uk. Nadeel is dat je dus niet alle UK uitgaven daar kunt kopen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #8006

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Zoom.co.uk is prima. Is van Universal en die doen voor meerdere labels de distributie en werken er met nog wat samen voor de verkoop via zoom.co.uk. Nadeel is dat je dus niet alle UK uitgaven daar kunt kopen.
    Dank je wel voor je reactie Pepijn . Zoals je kon/kan zien aan die 4 bestelde titels, ben ik mijn Jackie Chan collectie aan het uitbreiden op Blu-ray. De 2 titels die ik besteld heb bij Zoom, vond ik een leuk prijsje hebben & daarom heb ik besloten om ze daar aan te schaffen. De andere 2 titels wilde ik ook hebben, en na enige speurtocht kwam ik uit bij YesAsia. Hopelijk zijn die ook betrouwbaar & snel, alhoewel hun 30 dagen aangeven .
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 11-04-2020 om 13:08

  7. #8007

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dank je wel voor je reactie Pepijn . Zoals je kon/kan zien aan die 4 bestelde titels, ben ik mijn Jackie Chan collectie aan het uitbreiden op Blu-ray. De 2 titels die ik besteld heb bij Zoom, vond ik een leuk prijsje hebben & daarom heb ik besloten om ze daar aan te schaffen. De andere 2 titels wilde ik ook hebben, en na enige speurtocht kwam ik uit bij YesAsia. Hopelijk zijn die ook betrouwbaar & snel, alhoewel hun 30 dagen aangeven .
    Graag gedaan hoor Raymond. Die yesasia bestaat al héééél lang en is volgens mij prima.Zelf daar nooit gekocht omdat ik het meestal ergens anders goedkoper kon vinden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #8008

    Standaard

    Arrow sale:




    85,- euro incl. verzenden

    Zavvi:


    (2 voor 20,- euro)

    Laatst aangepast door BigLebowski : 14-04-2020 om 20:21
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  9. #8009

    Standaard

    Ik wil die Karel Zeman films ook graag! Jammer dat Journey to the end of the World niet in de sale zit. Ik wil deze ook alledrie kopen of gaan voor de Criterionbox.

  10. #8010

    Standaard

    De Criterion box is een mooie set inderdaad, maar ik vind het prijsverschil te groot. En wat ik van The End Of The World heb gezien sprak mij niet zo aan. Deze twee waren voor mij de meest gewilde van de drie. Wie weet komt die ander er ook nog eens in, maar voor nu vind ik dit mooi zo.

    En, oh ja, er zit ook een klein verschil in de extra's wat Baron van Munchausen betreft, die volgens onderstaande review, in het voordeel van de Second Run uitvalt (zie vanaf 19e minuut).

    Laatst aangepast door BigLebowski : 14-04-2020 om 20:37
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  11. #8011

    Standaard

    Ja, dat prijsverschil is wel groot. Maar die box ziet er wel erg gelikt uit. Mooi ding! En ik wil ze dan zeker alledrie.
    Valerie zal gaaf zijn in HD. Ik heb de dvd. Hoeveel verzendkosten ben je nu kwiijt bij Arrow?

  12. #8012

    Standaard

    Bij 2 stuks 5 pond, bij 3 -5 stuks, 7,50, bij 6 of meer 8,50. Niet gering dus, maar aangezien ik de de Second Run titels nooit eerder voor deze prijs heb gezien compenseert dat de boel weer een beetje. Als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Amazon, dan ben je hiervoor hetzelfde of meer kwijt.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  13. #8013

    Standaard

    Journey To The Beginning of Time hebben ze nog wel bij Arrow, maar gek genoeg zit die niet in de actie. Foutje? Wellicht is daar een mail aan te wagen, want hij zat er kort geleden wel bij. Of je moet wat meer voor de mooie verpakking en import willen betalen
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #8014

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Journey To The Beginning of Time hebben ze nog wel bij Arrow, maar gek genoeg zit die niet in de actie. Foutje? Wellicht is daar een mail aan te wagen, want hij zat er kort geleden wel bij.
    Ha, ik wist dat ik die titel verkeerd had. Zeker weten dat hij in de sale zat? Ik kijk al een tijdje maar juist deze zit niet in de sale. Vreemd. En anders neem ik ze tijdens een volgende sale.

  15. #8015

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Arrow sale:




    85,- euro incl. verzenden

    Zavvi:


    (2 voor 20,- euro)

    Nice man ik heb Hellraiser, Audition en Six Gothic Tales boxet gekocht uit Arrow sale.
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  16. #8016

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ha, ik wist dat ik die titel verkeerd had. Zeker weten dat hij in de sale zat? Ik kijk al een tijdje maar juist deze zit niet in de sale. Vreemd. En anders neem ik ze tijdens een volgende sale.
    Ja, ik ben er 99% zeker van dat ik hem eerder in de sale had zien staan, echter werden alle Second Run films toen als out of stock aangemerkt, wat dus ook al niet klopte zoals nu blijkt. Ik denk dus dat hij erbij zou horen te zitten. Zou toch ook wat vreemd zijn om één titel uit de reeks erbuiten te laten vallen? Lijkt mij een foutje dat ze over het hoofd zien.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #8017

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Graag gedaan hoor Raymond. Die yesasia bestaat al héééél lang en is volgens mij prima.Zelf daar nooit gekocht omdat ik het meestal ergens anders goedkoper kon vinden.
    Ik wacht af hoelang ze er over gaan doen, heb bericht gehad van YesAsia dat ze gisteren verstuurd zijn, dus ben benieuwd. Die van Zoom staat op ''Send to Warehouse'', dus wat dat betekend??? geen idee. Maar wat ik wel raar vind: Ik was geen klant bij Zoom, nog nooit iets gekocht, dus maak een account aan en bestel die 2 Jackie Chan titels en betaal via Credit Card. Maar voor ik die betaling moest doen, moest ik eerst € 1,14 betalen met CC, terwijl de 2 blu-ray's samen € 40,71 zijn. Nou vraag ik me toch af waarom ik die € 1,14 heb moeten betalen, want dat heb ik nog nooit hoeven doen bij welke webshop dan ook. Weet jij of iemand anders daar iets meer vanaf?

  18. #8018

    Standaard

    Gekocht (Besteld) bij Zavvi.nl in de actie ''2 Independent Label titels voor € 20:




    ''Paradise Alley (Dual Format Edition: Blu-ray + DVD)'' € 13,49 (Losse prijs)
    ''Zorro (Dual Format Edition: Blu-ray + DVD)'' € 11,99 (Losse prijs)
    ''Toy Soldiers (The Cult Movie Collection: Blu-ray)'' € 11,99 (Losse prijs)
    ''Skinner (Black Label #10, Limited Edition: Blu-ray + DVD)'' € 11,99 (Losse prijs)

  19. #8019

    Standaard

    Iedereen die een beetje geïnteresseerd is in filmhistorie (en eventueel de goudkoorts van begin 1900) raad ik sterk deze bijzondere documentaire aan, met unieke en tot voor kort verloren gewaande beelden:



    Nu nog in de sale bij Arrow.

    P.S. Vooralsnog ook op YouTube te bewonderen, voor wie dat genoeg is of wie een verkennende blik wil werpen:

    Laatst aangepast door BigLebowski : 15-04-2020 om 11:22
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  20. #8020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik wacht af hoelang ze er over gaan doen, heb bericht gehad van YesAsia dat ze gisteren verstuurd zijn, dus ben benieuwd. Die van Zoom staat op ''Send to Warehouse'', dus wat dat betekend??? geen idee. Maar wat ik wel raar vind: Ik was geen klant bij Zoom, nog nooit iets gekocht, dus maak een account aan en bestel die 2 Jackie Chan titels en betaal via Credit Card. Maar voor ik die betaling moest doen, moest ik eerst € 1,14 betalen met CC, terwijl de 2 blu-ray's samen € 40,71 zijn. Nou vraag ik me toch af waarom ik die € 1,14 heb moeten betalen, want dat heb ik nog nooit hoeven doen bij welke webshop dan ook. Weet jij of iemand anders daar iets meer vanaf?
    Send to warehouse is dat ze het hebben doorgegeven aan het distributiecentrum.
    Geen idee waar die euro 1.14 voor is, zal wel 1 Pond zijn als check of zo. Soort van reservering misschien. Kan mer herinneren dat vroeger andere bedrijven dat ook deden, misschien thehut.com en zavvi.com of het was hmv.com
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #8021

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Send to warehouse is dat ze het hebben doorgegeven aan het distributiecentrum.
    Geen idee waar die euro 1.14 voor is, zal wel 1 Pond zijn als check of zo. Soort van reservering misschien. Kan mer herinneren dat vroeger andere bedrijven dat ook deden, misschien thehut.com en zavvi.com of het was hmv.com
    Hoi Pepijn,

    Bedankt voor je reactie. Ik hoop de films zo spoedig mogelijk in huis te hebben, heb een hekel aan wachten . Maar ik blijf het toch raar vinden: Betalen om te controleren dat je echt bent of zo???. Ik sta al lang ingeschreven bij Zavvi.nl & al lang bij Amazon.com en bij Amazon.de
    Maar ik heb daar nooit moeten betalen toen ik mezelf daar inschreef. Raar dat ze er geen melding kwam waarvoor het nu uiteindelijk was. Want bij YesAsia was ik ook geen lid, dus moest eerst ook een account aanmaken. Maar heb daar niks moeten betalen voor inschrijving of zo. Dus raar dat de ene wel zoiets doet & de andere winkel weer niet.

  22. #8022

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Iedereen die een beetje geïnteresseerd is in filmhistorie (en eventueel de goudkoorts van begin 1900) raad ik sterk deze bijzondere documentaire aan, met unieke en tot voor kort verloren gewaande beelden:



    Nu nog in de sale bij Arrow.

    P.S. Vooralsnog ook op YouTube te bewonderen, voor wie dat genoeg is of wie een verkennende blik wil werpen:

    Helemaal mee eens.
    Heb de film 2 jaar geleden in het Eye gezien waar Bill Morrison bij was. Gezien ik zijn boxset van de BFI heb, ga ik deze ook bestellen tijdens deze Arrow-sale.

  23. #8023

    Standaard

    Zag de 'documentaire' een paar jaar geleden op het filmfestival van Venetië. Na drie langspelers van Morrison gezien te hebben kan ik zeggen dat dit zijn meest 'complete' film is. Duurt overigens 120 minuten en de zaal liep toen in Venetië vrij vlug leeg. Pittige avant-garde.

  24. #8024

    Standaard A United Kingdom (2016)

    Ontvangen van Zavvi NL:



    A United Kingdom (2016)

    From Director Amma Asante (Belle), starring David Oyelowo (Selma) and Rosamund Pike (Gone Girl) and set against the breath-taking backdrops of the African savannah and period London, "A United Kingdom" celebrates the inspiring real-life romance of Seretse Khama, King of Bechuanaland (modern Botswana), and Ruth Williams, the London office worker he married in 1948 in the face of fierce opposition from their families and the British and South African governments.

    Engelse SDH-ondertitels
    Blu-ray recensie

    Prijs: € 11,99
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #8025

    Standaard

    Vandaag binnen gekomen via Ebay US :

    IMG_0603.jpg


    Midway 4K US € 19,50 (incl. verzenden)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 321 van 451 EersteEerste ... 221271311317318319320321322323324325331371421 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •