Pagina 33 van 452 EersteEerste ... 232930313233343536374383133 ... LaatsteLaatste
De resultaten 801 tot 825 van 11282 worden weergegeven.
  1. #801

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik weer tevreden met deze nieuwe release die al in de rekken lagen

    Media Markt Roeselare :
    16.89 EUR

    14.89 EUR (slipcover)
    door wie is The Drop uitgebracht hier?

  2. #802

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip!
    Geen dank!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  3. #803

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    door wie is The Drop uitgebracht hier?
    20th Century Fox
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #804

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Daarnet in Media Markt Zwijnaarde:

    9.90 EUR 17.90 EUR

    21.90EUR (Hele mooie steelbook. Zowel de artwork binnenin als de disc art van de 2 discs.) De 1-Disc versie heeft een slipcover.
    Vandaag op zoek bij MM Antwerpen naar November man en The equalizer steelbook met als gevolg niets gevonden maar wel een discussie met de verkoper.

    Steelbook is niet beschikbaar in België wist hij te vertellen en het was onmogelijk dat er een MM was die het verkocht.
    Dus bij deze ligt Zwijnaarde niet meer in België.

    Tot mijn verbazing zag ik de steel wel liggen bij Fnac Groenplaats voor .... 29,95 Euro.
    Mooi laten liggen en ik ga hem bestellen bij Bol.

  5. #805

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Vandaag op zoek bij MM Antwerpen naar November man en The equalizer steelbook met als gevolg niets gevonden maar wel een discussie met de verkoper.

    Steelbook is niet beschikbaar in België wist hij te vertellen en het was onmogelijk dat er een MM was die het verkocht.
    Dus bij deze ligt Zwijnaarde niet meer in België.

    Tot mijn verbazing zag ik de steel wel liggen bij Fnac Groenplaats voor .... 29,95 Euro.
    Mooi laten liggen en ik ga hem bestellen bij Bol.
    Wat is dat voor bullshit. De steelbook ligt zeker bij MM Roeselare, Oostende, Oostakker en Zwijnaarde …

  6. #806

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Wat is dat voor bullshit. De steelbook ligt zeker bij MM Roeselare, Oostende, Oostakker en Zwijnaarde …
    Het verbaasde mij ook enorm want meestal liggen de steels ook gewoon in Antwerpen. Verkoper heeft het nagekeken en beweerde dat geen enkele MM in België een steel had van deze film. De gewone versie lag er met hopen. De laatste tijd heb ik wel opgemerkt dat de kwaliteit in Antwerpen minder en minder wordt.

  7. #807

    Standaard

    Pre order bij Zavvi.nl

    - €20,09


    - €28,15


    - €20,09
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  8. #808

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Wat is dat voor bullshit. De steelbook ligt zeker bij MM Roeselare, Oostende, Oostakker en Zwijnaarde …
    mijn ervaring met verkopers in de MM (regio Gent) is niet echt positief
    als ze iets niet hebben schakelen ze altijd over op een ingestudeerd praatje dat gewoon niet klopt

  9. #809

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Vandaag op zoek bij MM Antwerpen naar November man en The equalizer steelbook met als gevolg niets gevonden maar wel een discussie met de verkoper.

    Steelbook is niet beschikbaar in België wist hij te vertellen en het was onmogelijk dat er een MM was die het verkocht.
    Dus bij deze ligt Zwijnaarde niet meer in België.

    Tot mijn verbazing zag ik de steel wel liggen bij Fnac Groenplaats voor .... 29,95 Euro.
    Mooi laten liggen en ik ga hem bestellen bij Bol.
    Niet waar wat de verkoper zegt. Ik heb hem in 2 Mediamarkt gezien in Brussel voor 21€99 als ik me goed herinner.

  10. #810

    Standaard

    Wat een toestanden in België daar! . Ik wou dat we hun problemen hadden...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #811

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Het verbaasde mij ook enorm want meestal liggen de steels ook gewoon in Antwerpen. Verkoper heeft het nagekeken en beweerde dat geen enkele MM in België een steel had van deze film. De gewone versie lag er met hopen. De laatste tijd heb ik wel opgemerkt dat de kwaliteit in Antwerpen minder en minder wordt.

    Ben gisteren ook naar de Mediamarkt in Antwerpen geweest voor de twee zelfde films November Man en The equalizer Steelbook. Novemberman was er niet en hij kon niet antwoorden wanneer die binnenkwam. The equalizer steelbook lag er wel weliswaar goed verstopt achter het karton van die film aan die tv aan het centrale gedeelte rond de tvseries op het onderste rechtste schap. Maar inderdaad er werken daar wel enorme sukkels daar in Antwerpen die meestal niet echt weten met wat ze bezig zijn.

  12. #812

    Standaard

    Amazon.fr

    Person of Interest - Seizoenen 1 en 2 Euro 20,16
    Rome - Complete serie Euro 20,16
    Plus Euro 4,23 verzending in total.
    Philips 42pfl8404H | Philips HTR9900 | Philips BDP-9500 | Hitteker HT-B1026 (wordt regio C) | Acer Revo 3600 (CoreAvc)

  13. #813

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Guyke Bekijk bericht
    Ben gisteren ook naar de Mediamarkt in Antwerpen geweest voor de twee zelfde films November Man en The equalizer Steelbook. Novemberman was er niet en hij kon niet antwoorden wanneer die binnenkwam. The equalizer steelbook lag er wel weliswaar goed verstopt achter het karton van die film aan die tv aan het centrale gedeelte rond de tvseries op het onderste rechtste schap. Maar inderdaad er werken daar wel enorme sukkels daar in Antwerpen die meestal niet echt weten met wat ze bezig zijn.
    Jammer genoeg is dat niet enkel in Antwerpen zo... Veel onbekwamen die echt niks weten.
    Voor mij blijft Oostakker de beste MM, daar mag je altijd iets vragen en wordt je vriendelijk geholpen. Een film die in de computer staat als in stock gaan ze zoeken in winkel en in magazijn tot ze die gevonden hebben...
    In de MM waar ik vaak kom (zonder namen te noemen) is het meestal van "ja we hebben die nog binnen volgens computer, oh vind je die niet meer in de winkel? dan zal die net verkocht zijn of gereserveerd voor iemand..."
    BD (1243) What i Watch

  14. #814

    Standaard

    Gekocht bij MM Eindhoven :



    ''The Day The Earth Stood Still'' € 8,99
    ''Fright Night (1985)'' € 14,99
    ''Monster House in 3D'' € 14,99
    ''A Good Man'' € 12,99
    ''Rising Sun'' 7,99
    ''Hoe Tem Je Een Draak 2 (3D + 2 D)'' € 22,99

  15. #815

    Standaard

    Zavvi.nl:

    -American Hustle [€ 8,05]
    -Halloween (35th Anniversary Edition SteelBook) [€ 13,28]
    -Let the Right One In [€ 7,50]
    -Savages [€ 8,45]
    -The Wolf of Wall Street [€ 7,50]

    Amazon.co.uk (prijzen exclusief verzendkosten):

    -The Grand Budapest Hotel [£ 8,07]
    -The Hangover Trilogy (SteelBook) [£ 16,13]
    -Hitchcock [£ 7,16]
    -You're Next [£ 5,00]
    Laatst aangepast door Leijo : 26-01-2015 om 02:55
    "Bond. James Bond."

  16. #816

    Standaard

    Besteld bij zavvi.nl:



    Howl's Moving Castle (Studio Ghibli Collection)

    Blu-ray + DVD
    Engelse ondertitels

    Extra's:

    • Alternative angle storyboards
    • Interview with author, Diana Wynne Jones
    • Interview with Pixar's Peter Doctor (Monster's Inc.)
    • Hello Mr. Lasseter Featurette: Hayao Miyazaki Visits Pixar
    • Explanation of CG Featurette
    • The Sounds of Howl's Moving Castle Featurette
    • Behind the Microphone Featurette
    • Japanese trailers and TV spots
    • Alternative angle storyboards
    • Theatrical Trailer
    • Studio Ghibli Trailer Reel

    Prijs: € 15,70 (€ 17,45 - 10% korting met code OPRUIMING10)
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #817

    Standaard

    Media Markt Roeselare:

    Dracula Untold - 18.89 EUR
    Get on Up - 18.89 EUR

    Amazon.co.uk:
    Banshee - Season 2 24.00 GBP

  18. #818
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Via bol.com in de 2 voor 30€ actie voor TV series. The Bridge seizoen 1 was ik reeds een tijdje in de gaten aan het houden of ik deze voor een mooie prijs kon scoren. Was dan wel even zoeken naar nog een titel op blu-ray die me ook zou kunnen bekoren. Denk dat dit met Top of the Lake wel zal lukken als ik de scores op WiW zo bezie

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #819

    Standaard

    Besteld bij base.com:



    Salmon Fishing In The Yemen (2011)

    Engelse SDH-ondertitels
    Blu-ray recensie
    Trailer

    Prijs: € 12,54 (geen verzendkosten)
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #820

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Via bol.com in de 2 voor 30€ actie voor TV series. The Bridge seizoen 1 was ik reeds een tijdje in de gaten aan het houden of ik deze voor een mooie prijs kon scoren. Was dan wel even zoeken naar nog een titel op blu-ray die me ook zou kunnen bekoren. Denk dat dit met Top of the Lake wel zal lukken als ik de scores op WiW zo bezie

    Bron Broen seizoen 1 is echt ongelofelijk goed!! Twee keer gezien nu. Ook het themanummer Hollow Talk van Choir Of Young Believers maakt de serie extra sterk (song is in tweeën gedeeld in de aflevering, maar dat merk je wel ).
    En Top Of The Lake had ik n paar maanden terug gekocht bij Zavvi.nl in de actie 2 voor 13 euro!!

  21. #821

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Bron Broen seizoen 1 is echt ongelofelijk goed!!
    Ik zag op de facebook pagina van Lumière dat we eind dit jaar seizoen 3 mogen verwachten!!

  22. #822

    Standaard

    Besteld (Pre-orders) bij Bol.com :



    ''Bloedlink'' € 14,99
    ''Wonderbroeders'' € 14,99
    ''Annabelle'' € 18,99
    ''And So It Goes'' € 15,99

  23. #823

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik zag op de facebook pagina van Lumière dat we eind dit jaar seizoen 3 mogen verwachten!!
    Beetje voorbarig; de reeks is nog niet gefilmd.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #824

    Standaard

    Ontvangen vanaf Marktplaats:

    - As Above So Below € 10,-
    - The Raid 2 € 10,-

    Deze prijzen waren incl. verzendkosten ! Originele NL uitgave, nieuw in seal.

  25. #825

Pagina 33 van 452 EersteEerste ... 232930313233343536374383133 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •