Pagina 346 van 451 EersteEerste ... 246296336342343344345346347348349350356396446 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.626 tot 8.650 van 11261 worden weergegeven.
  1. #8626

    Standaard

    Het is weer wintersale bij Novamedia! Dus bijna alles voor de helft, al moet je (zoals altijd) rekening houden met aardige verzendkosten. en je moet voor verzending met k-pakket (goedkoopste methode) rekening houden met het gewicht (wat meestal betekent dat je ongeveer 5 blu-rays (geen boxen) in 1x kunt kopen.
    Ik heb deze besteld:

    Homestay



    The Journalist
    Met Shim Eun-kyung (Miss Granny), die als eerste Koreaanse actrice een Japanse "Oscar" won voor haar hoofdrol in deze Japanse film.


    I Can Speak


    The Tae Baek Mountains
    Ik was verbaasd dat deze er nog was, wat ik ervan gelezen en gezien heb, moet dit een indrukwekkende (post-)oorlogsfilm zijn, en dit is de enige uitgave in de wereld.

  2. #8627

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het is weer wintersale bij Novamedia! Dus bijna alles voor de helft, al moet je (zoals altijd) rekening houden met aardige verzendkosten. en je moet voor verzending met k-pakket (goedkoopste methode) rekening houden met het gewicht (wat meestal betekent dat je ongeveer 5 blu-rays (geen boxen) in 1x kunt kopen.
    Ik heb deze besteld:

    Homestay



    The Journalist
    Met Shim Eun-kyung (Miss Granny), die als eerste Koreaanse actrice een Japanse "Oscar" won voor haar hoofdrol in deze Japanse film.


    I Can Speak


    The Tae Baek Mountains
    Ik was verbaasd dat deze er nog was, wat ik ervan gelezen en gezien heb, moet dit een indrukwekkende (post-)oorlogsfilm zijn, en dit is de enige uitgave in de wereld.
    Nice! Ik gister Farewell My Concubine en Eat Drink Man Woman besteld met slipcases. Beide nog niet gezien maar stonden beide op mn wishlist
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  3. #8628

    Standaard

    ook bij NovaMedia aangeschaft (ben alleen benieuwd of de items verzonden zullen worden vanwege COVID19)
    Hamburger Hill
    The Isle
    The Tae Baek Mountains






    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  4. #8629

  5. #8630

    Standaard



    Deze box is OOP, in ieder geval de UK uitgave. Helaas had ik deze gemist (vaak getwijfeld, niet aangeschaft en nu spijt). De box is ook in de US uitgebracht.
    Dus deze set maar geïmporteerd. Een stukje duurder maar dan heb je ook wat....

  6. #8631

    Standaard

    Gremlins 4K gekocht op amazon.



    Nu krijg ik hem binnen vandaag en wat zie ik geen NL ondertitels,
    terwijl er op blu ray.com erbij staat dat er Nederlandse ondertitels op staan.
    Zie foto
    Dus op bluray.com kan je ook niet vertrouwen.
    Heeft iemand interesse om hem van mij over te kopen.
    voor 13,95 euro dat heb ik er voor betaald.

  7. #8632

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Gremlins 4K gekocht op amazon.



    Nu krijg ik hem binnen vandaag en wat zie ik geen NL ondertitels,
    terwijl er op blu ray.com erbij staat dat er Nederlandse ondertitels op staan.
    Zie foto
    Dus op bluray.com kan je ook niet vertrouwen.
    Heeft iemand interesse om hem van mij over te kopen.
    voor 13,95 euro dat heb ik er voor betaald.
    Ook volgens dvdcompare zou hij nederlandse ondertitels moeten hebben.Ik zie dat de nederlandse ondertitels niet op de hoes vermeld staan,maar heb je de schijf ook zelf getest?

  8. #8633

    Standaard

    Of kan het zo zijn dat de NL subs alleen op de Blu-ray staan en niet op de 4K? of andersom? Dus wel bij de ene, maar niet bij de andere?

  9. #8634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Ook volgens dvdcompare zou hij nederlandse ondertitels moeten hebben.Ik zie dat de nederlandse ondertitels niet op de hoes vermeld staan,maar heb je de schijf ook zelf getest?
    nee heb hem niet uitgepakt ivm met doorverkopen.

  10. #8635

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Of kan het zo zijn dat de NL subs alleen op de Blu-ray staan en niet op de 4K? of andersom? Dus wel bij de ene, maar niet bij de andere?
    Volgens dvdcompare zouden alle uitgaves gelijk moeten zijn en op alletwee de schijven nederlandse ondertitels moeten hebben.
    Op duitse uitgaves staan ze ook niet altijd op hoes vermeld ook al zijn ze vaak wel aanwezig.

  11. #8636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    nee heb hem niet uitgepakt ivm met doorverkopen.
    Misschien toch effe controlleren?

  12. #8637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Misschien toch effe controlleren?
    Gedaan en ze hebben idd alle twee blu ray en 4K Nederlandse ondertitels..

  13. #8638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Gedaan en ze hebben idd alle twee blu ray en 4K Nederlandse ondertitels..

  14. #8639

    Standaard

    Die Gremlins blijven niet te vertrouwen...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #8640

    Standaard

    Nee, ik heb de films van Norman J. Warren allemaal op dvd. Ik blijf aan de gang met upgraden.

    Komt er mail van Zavvi binnen met 30% korting op bepaalde Indicator titels. Dus....



    37 euro incl verzending.

  16. #8641

    Standaard

    Onder het mom van 'voor de kinderen'

    Onward
    Ralph Breaks the Internet
    Brave
    The Incredibls 2
    The Good Dinosaur
    Cars 2
    Big Hero 2
    Zootropolis

    allen bij boekvoordeel (2e titel 50% KORTING)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #8642

    Standaard

    Indicator sale van Arrow

    The Front (limited edition) 14,34
    Birdy (Limited edition) 14,34
    Marlene Dietrich & Josef von Sternberg at Paramount, 1930-1935 (Limited Edition) 38,49


  18. #8643

    Standaard Don't Look Now (4K) / Léon (Director's Cut) (4K)

    Besteld bij Amazon UK in de actie 2 4K UHD-titels voor 30 pond:



    Don't Look Now (4K) (1973)

    3 discs (4K UHD + Blu-ray + Blu-ray bonus disc)
    Dolby Vision + HDR10
    Engelse SDH-ondertitels




    Léon (Director's Cut) (4K) (1994)

    25th Anniversary Edition
    2 discs (4K UHD + Blu-ray)
    Dolby Vision + HDR10
    Engelse SDH-ondertitels
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #8644

    Standaard

    Amazon UK:



    Totaal €28,30

  20. #8645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het is weer wintersale bij Novamedia! Dus bijna alles voor de helft, al moet je (zoals altijd) rekening houden met aardige verzendkosten. en je moet voor verzending met k-pakket (goedkoopste methode) rekening houden met het gewicht (wat meestal betekent dat je ongeveer 5 blu-rays (geen boxen) in 1x kunt kopen.
    Ik heb deze besteld:

    Homestay

    The Journalist
    I Can Speak
    The Tae Baek Mountains
    De extras zijn zeker niet (Engels) ondertiteld?

  21. #8646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    De extras zijn zeker niet (Engels) ondertiteld?
    Dat is inderdaad zelden het geval bij Koreaanse blu-rays, ik kijk er niet eens meer naar.

  22. #8647

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is inderdaad zelden het geval bij Koreaanse blu-rays, ik kijk er niet eens meer naar.
    Ze zien er prachtig uit, maar dat is voor mij een reden om ze niet aan te schaffen.

    Vroeger deed ik dat nog wel eens met speciale dvd uitgaves, maar je hebt er uiteindelijk zo weinig aan. Zo heb ik nog een 3-disc edition van The Host en Memories of Murder die tjokvol met extras staan, maar ja, geen Engelse subs.

  23. #8648

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ze zien er prachtig uit, maar dat is voor mij een reden om ze niet aan te schaffen.

    Vroeger deed ik dat nog wel eens met speciale dvd uitgaves, maar je hebt er uiteindelijk zo weinig aan. Zo heb ik nog een 3-disc edition van The Host en Memories of Murder die tjokvol met extras staan, maar ja, geen Engelse subs.
    Ik snap het. Maar vaak is dit de enige mogelijkheid om aan de films te komen (op disc dan), omdat ze nergens anders uit komen. De film is voor mij leidend, al vind ik een mooie verpakking ook de moeite waard. Maar als de film ergens anders een stuk goedkoper uit komt, dan pak ik die. Zo heb ik de Duitse uitgave van The Gangster, The Cop, The Devil gekocht i.p.v. de fraaie Koreaanse box. Of het moet natuurlijk een speciale film zijn...

  24. #8649

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik snap het. Maar vaak is dit de enige mogelijkheid om aan de films te komen (op disc dan), omdat ze nergens anders uit komen. De film is voor mij leidend, al vind ik een mooie verpakking ook de moeite waard. Maar als de film ergens anders een stuk goedkoper uit komt, dan pak ik die. Zo heb ik de Duitse uitgave van The Gangster, The Cop, The Devil gekocht i.p.v. de fraaie Koreaanse box. Of het moet natuurlijk een speciale film zijn...
    De Fransen brengen ook vaak Aziatische films uit op blu-ray, maar mijn Frans is belabberd, dus dat schiet ook niet op.

    Duitse ondertitels kan ik nog wel redelijk volgen.

  25. #8650

Pagina 346 van 451 EersteEerste ... 246296336342343344345346347348349350356396446 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •