Pagina 347 van 451 EersteEerste ... 247297337343344345346347348349350351357397447 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.651 tot 8.675 van 11269 worden weergegeven.
  1. #8651

    Standaard

    Back to the Future trilogie - Boekenvoordeel - €10,-
    Blade, Cube - Amazon.nl - €18,-


  2. #8652

    Standaard

    Gekocht bij MM Eindhoven in de actie 3 halen, 2 betalen:




    ''Pink Floyd: Delicate Sound of Thunder (Super Deluxe Edition: Blu-ray + DVD + 2 CD + Booklet + Cards + Poster)'' € 47,99 (3=2 prijs: € 47,99)
    ''Ronnie Wood - Somebody Up There Likes Me (Limited Deluxe Edition: Blu-ray + DVD, Hardback Book )'' € 39,99 (3=2 prijs: € 30,60)
    ''Golden Earring - Last Blast of the Century (Limited Edition of 1000 copies on Gold Vinyl, nummer 0074, 3 LP)'' € 26,99 (3=2 prijs: € 20,65)



    ''El Camino: A Breaking Bad Movie'' € 16,99 (3=2 prijs: € 11,33)
    "AC/DC - PWR UP" € 16,99 (3=2 prijs: € 11,33)
    "André Hazes - Thuis (CD, inclusief Bonus CD: Uit Liefde voor Muziek)" € 16,99 (3=2 prijs: € 11,32)



    "André Hazes - De Albums: 1989-1995 (6 CD)" € 29,99 (3=2 prijs: € 21,17)
    "André Hazes - De Albums: 1996-2002 (6 CD)" € 29,99 (3=2 prijs: € 21,17)
    "Eagles - Live from the Forum (Blu-ray/2 CD)'' € 24,99 (3=2 prijs: € 17,64)



    "I Still Believe (Blu-ray/2 CD)'' € 13,99 (3=2 prijs: € 9,44)
    "Top 40 Hitdossier - 00's (5 CD)" € 12,99 (3=2 prijs: € 8,77)
    "Top 40 Hitdossier - Instrumentals (3 CD)" € 12,99 (3=2 prijs: € 8,77)

    De 3 LP & CD's zijn uiteraard geen Blu-ray's, maar aangezien ik ze heb gekocht in combinatie met Blu-ray (Vanwege de prijscombinaties), heb ik ze hier er toch bij vermeld!

  3. #8653

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Gekocht bij MM Eindhoven in de actie 3 halen, 2 betalen:
    Kijk, zo'n klant zien je graag bij Media Markt! Hadden ze de rode loper weer voor je uitgelegd?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #8654

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Kijk, zo'n klant zien je graag bij Media Markt! Hadden ze de rode loper weer voor je uitgelegd?
    Elke keer Marcel . (Off topic) Enig minpuntje alleen: Kom ik bij de kassa, zegt ze: Ik zal het in een tasje doen. Ik zeg: die krijg ik wel van jullie he, zegt zij: Nee hoor, die kost 30 cent. Ik zeg: Ik koop hier nu voor € 224 & dan durf je ook nog 30 cent te vragen? Als het nu 20 euro was ok, maar € 224? Sorry meneer, maar dat moet van het systeem.

    Dat vind ik dan wel weer belachelijk. Koop je voor zo'n groot bedrag en dan durven ze ook nog dat tasje te rekenen. Ik zou denken: Hier heb je het tasje omdat je zoveel hebt aangeschaft , maar goed. Ik heb het tasje laten houden. Ik ben echt geen krent, maar dit vind ik belachelijk dat ze dat nog durven te rekenen.

  5. #8655

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Elke keer Marcel . (Off topic) Enig minpuntje alleen: Kom ik bij de kassa, zegt ze: Ik zal het in een tasje doen. Ik zeg: die krijg ik wel van jullie he, zegt zij: Nee hoor, die kost 30 cent. Ik zeg: Ik koop hier nu voor € 224 & dan durf je ook nog 30 cent te vragen? Als het nu 20 euro was ok, maar € 224? Sorry meneer, maar dat moet van het systeem.

    Dat vind ik dan wel weer belachelijk. Koop je voor zo'n groot bedrag en dan durven ze ook nog dat tasje te rekenen. Ik zou denken: Hier heb je het tasje omdat je zoveel hebt aangeschaft , maar goed. Ik heb het tasje laten houden. Ik ben echt geen krent, maar dit vind ik belachelijk dat ze dat nog durven te rekenen.
    Dat heeft niks met de Mediamarkt te maken. Winkels moeten verplicht geld vragen voor plastic tasjes, dit om vanuit duurzaamheidsoogpunt het plastic terug te brengen. Wat mij betreft een goede zaak, maar heeft dus niks met Mediamarkt of aankoopbedrag te maken.

  6. #8656

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Dat heeft niks met de Mediamarkt te maken. Winkels moeten verplicht geld vragen voor plastic tasjes, dit om vanuit duurzaamheidsoogpunt het plastic terug te brengen. Wat mij betreft een goede zaak, maar heeft dus niks met Mediamarkt of aankoopbedrag te maken.
    Ik ben ook naar de PSV Fan store geweest, waar ik wat mokken heb gekocht. Daar deden ze het in een papieren zak, dus wat betreft duurzaamheid is dat nog veel beter dan een plastic tas. Zou dan wellicht ook beter voor MM zijn. Maar we zullen maar niet verder off topic gaan hier wat mij betreft.

  7. #8657

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Elke keer Marcel . (Off topic) Enig minpuntje alleen: Kom ik bij de kassa, zegt ze: Ik zal het in een tasje doen. Ik zeg: die krijg ik wel van jullie he, zegt zij: Nee hoor, die kost 30 cent. Ik zeg: Ik koop hier nu voor € 224 & dan durf je ook nog 30 cent te vragen? Als het nu 20 euro was ok, maar € 224? Sorry meneer, maar dat moet van het systeem.

    Dat vind ik dan wel weer belachelijk. Koop je voor zo'n groot bedrag en dan durven ze ook nog dat tasje te rekenen. Ik zou denken: Hier heb je het tasje omdat je zoveel hebt aangeschaft , maar goed. Ik heb het tasje laten houden. Ik ben echt geen krent, maar dit vind ik belachelijk dat ze dat nog durven te rekenen.
    Klant is koning gaat bij zo'n grote winkelketen niet op.Ik snap de soort van frustratie hoor.

  8. #8658
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Dat heeft niks met de Mediamarkt te maken. Winkels moeten verplicht geld vragen voor plastic tasjes, dit om vanuit duurzaamheidsoogpunt het plastic terug te brengen. Wat mij betreft een goede zaak, maar heeft dus niks met Mediamarkt of aankoopbedrag te maken.
    Eens, die beelden van die plasticsoep over de wereld blijven op mijn netvlies gebrand. Maar ja, of die 30 cent nu helpt. Een verbod was beter geweest. Helaas is een plasticzakje een stuk goedkoper inkoop (wel 10x) dan een papieren zak, dat helpt dan niet.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #8659

    Standaard

    Je kunt ook andersom redeneren: iemand die voor 224,- euro aan films kan besteden en per se een milieu-onvriendelijke plastic tas wil hebben, doet ook niet moeilijk over 30 cent Ik ben voor het principe dat de vervuiler betaald. Nog beter zou zijn dat Media Markt alleen milieuvriendelijke tassen zou aanbieden. Maar dat is waarschijnlijk nog een brug te ver...
    Laatst aangepast door BigLebowski : 08-12-2020 om 16:38
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  10. #8660

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Je kunt ook andersom redeneren: iemand die voor 224,- euro aan films kan besteden en per se een milieu-onvriendelijke plastic tas wil hebben, doet ook niet moeilijk over 30 cent Ik ben voor het principe dat de vervuiler betaald. Nog beter zou zijn dat Media Markt alleen milieuvriendelijke tassen zou aanbieden. Maar dat is waarschijnlijk nog een brug te ver...
    Toen ik van huis wegging had ik al een (gerecyclede) shopper in mijn tas zitten, omdat ik wist wat ik ging halen en ik wel een stevige tas wilde. Maar toen begon ze zelf met: Ik zal het in een tasje doen & daarom zei ik toen van die krijg ik dan toch wel van je. Ze had ook kunnen vragen: Moet je een tasje hebben of niet. Maar Als ik boodschappen ga halen, neem ik zelf ook altijd een gerecyclede shopper mee. Maar enorm veel zaken zijn al overgestapt naar gerecyclede papieren tasjes. Voor een groot concern als MM lijkt mij dat ze die echt wel goedkoop kunnen inkopen gezien de aantallen.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 08-12-2020 om 16:58

  11. #8661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    ook bij NovaMedia aangeschaft (ben alleen benieuwd of de items verzonden zullen worden vanwege COVID19)
    Hamburger Hill
    The Isle
    The Tae Baek Mountains
    even op m'n eigen bericht reageren, kreeg gisteren bericht van NovaMedia dat inderdaad alle post vanuit Korea via K-post voorlopig niet verstuurd wordt naar Nederland vanwege COVID19.... wel naar landen die blijkbaar veel importeren (zoals USA, Duitsland, Groot Brittannië) dus wij hebben pech; mijn hoop is gevestigd op een succesvolle vaccinatie anders kan het nog vele maanden duren voordat ze pakket opsturen....

    on topic; onderweg van Amazon.com (Black Friday deals,$35.56 incl verzenden ):



    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  12. #8662

    Standaard

    Vandaag binnen van Zavvi 3 voor 32 actie.
    De andere 2 heb ik nog niet en er komt nog een set van 3.

    Dit is er een van E.T 4K ben zo benieuwd hoe de kwaliteit zal zijn of er erg veel verschil is met de Digibook blu ray die ik heb.


  13. #8663

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    even op m'n eigen bericht reageren, kreeg gisteren bericht van NovaMedia dat inderdaad alle post vanuit Korea via K-post voorlopig niet verstuurd wordt naar Nederland vanwege COVID19.... wel naar landen die blijkbaar veel importeren (zoals USA, Duitsland, Groot Brittannië) dus wij hebben pech; mijn hoop is gevestigd op een succesvolle vaccinatie anders kan het nog vele maanden duren voordat ze pakket opsturen....

    on topic; onderweg van Amazon.com (Black Friday deals,$35.56 incl verzenden ):



    Ik kreeg dezelfde mail
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  14. #8664

    Standaard

    Een kleine tip voor forumleden die via de optie "Met citaat reageren" antwoorden op een bericht: Verwijder in het geciteerde gedeelte alle niet-relevante tekst en/of onderdelen (zoals bijv. afbeeldingen) voordat je je reactie plaatst. Maakt het een stuk overzichtelijker. Alvast bedankt!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #8665
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    even op m'n eigen bericht reageren, kreeg gisteren bericht van NovaMedia dat inderdaad alle post vanuit Korea via K-post voorlopig niet verstuurd wordt naar Nederland vanwege COVID19.... wel naar landen die blijkbaar veel importeren (zoals USA, Duitsland, Groot Brittannië) dus wij hebben pech; mijn hoop is gevestigd op een succesvolle vaccinatie anders kan het nog vele maanden duren voordat ze pakket opsturen....
    Als het een troost mag zijn, zit in dezelfde situatie bij twee Koreaanse web shops.

    Nou ja net iets ergens zelfs, want wilde mijn bestelling bij Kimchidvd annuleren voor de Lucky Stars Trilogy omdat Eureka deze nu in de UK gaat uitbrengen.Maar man wat een gehannes om dit gedaan te krijgen, momenteel nog altijd niet opgelost om hiervoor een refund te krijgen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  16. #8666

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Als het een troost mag zijn, zit in dezelfde situatie bij twee Koreaanse web shops.

    Nou ja net iets ergens zelfs, want wilde mijn bestelling bij Kimchidvd annuleren voor de Lucky Stars Trilogy omdat Eureka deze nu in de UK gaat uitbrengen.Maar man wat een gehannes om dit gedaan te krijgen, momenteel nog altijd niet opgelost om hiervoor een refund te krijgen.
    Raar dat jullie niets krijgen uit Korea, mijn bestelling via Yesasia heb ik al 3 weken binnen.

  17. #8667

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Raar dat jullie niets krijgen uit Korea, mijn bestelling via Yesasia heb ik al 3 weken binnen.
    Yesasia verstuurt niet vanuit Zuid-Korea. Ik had dit topic aangemaakt om deze niet te vervuilen.

  18. #8668

    Standaard



    Beide bij Zavvi voor zo'n 10 euro p/st. Texas is een OOP titel, dus het verbaasde dat ze die nog verkochten. Bij Arrow zelf allang niet te verkrijgen. Mocht iemand die titel nog zoeken, dan is dit een mooie kans.

  19. #8669

    Standaard Catherine the Great (2019)

    De laatste dit jaar:

    Besteld bij Amazon UK:



    Catherine the Great (2019)

    TV miniserie
    180 min.
    4 afleveringen
    1 disc
    Engelse SDH-ondertitels
    Trailer

    Prijs: £ 12.74
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #8670

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    De laatste dit jaar:

    Besteld bij Amazon UK:



    Catherine the Great (2019)

    TV miniserie
    180 min.
    4 afleveringen
    1 disc
    Engelse SDH-ondertitels
    Trailer

    Prijs: £ 12.74
    Heeft deze nederlandse subs?

  21. #8671

    Standaard

    Weer 2 binnen van Zavvi van de actie 3 4K films voor 32 euro, nu nog wachten op 3 films.


  22. #8672

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Heeft deze nederlandse subs?
    Er staat Engelse SDH-ondertitels, dus ga er maar vanuit van niet.

  23. #8673

    Standaard

    Deze week mogen ontvangen:

    Braveheart 4K UHD
    Scarface Gold Edition 4k UHD
    Alita Battle Angel 4K UHD

    Allen met NL ondertiteling
    3 voor 32 aktie (Black Friday actie bij zavvi)

    Ook van Zavvi voor 82 euro:

    Lord of the Rings Trilogy 4k UHD

    Van Zoom uit de 3 voor 32 euro actie (Black Friday):

    BBC Earth Dynasties 4K UHD (geen NL subs)
    Op 2 andere films zit ik nog te wachten.

  24. #8674

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Heeft deze (Catherine the Great) nederlandse subs?
    Nee, alleen Engelse ondertitels voor slechthorenden als ik op de afbeelding van de achterkant van de hoes mag af gaan (ik hoop dat je het kunt lezen):

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #8675

Pagina 347 van 451 EersteEerste ... 247297337343344345346347348349350351357397447 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •