Pagina 350 van 450 EersteEerste ... 250300340346347348349350351352353354360400 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.726 tot 8.750 van 11237 worden weergegeven.
  1. #8726

    Standaard

    3 voor 18 via Amazon.de:

    Time Breaker (Get Mean)
    The Boys from Brazil
    Have Sword Will Travel (Shaw Brothers)

  2. #8727

    Standaard

    Vannacht besteld bij Bol.com:

    Voor slechts € 14:


    Voor € 35:
    The future is Blu

  3. #8728

    Standaard

    Bedankt voor de hitchcock tip !

  4. #8729

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Vannacht besteld bij Bol.com:

    Voor slechts € 14:


    Voor € 35:
    Niet vergeten dat Psycho in deze set "foutieve" discs bevat. Er is sprake van de originele Mono audiotrack op zowel 4K als Bluray maar ze hebben de nieuwe audiomix gedownsampled naar Mono ipv de originele track te gebruiken. In verschillende landen is hier een disc replacement programma voor maar is niet aangekondigd in de Benelux.

    Enige workaround is de UK set kopen & via Universal UK replacement discs verkrijgen.

    Als je niet maalt om de originele Mono track dan is dit natuurlijk geen issue.

    Universal statement ivm de US release:

  5. #8730

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Niet vergeten dat Psycho in deze set "foutieve" discs bevat. Er is sprake van de originele Mono audiotrack op zowel 4K als Bluray maar ze hebben de nieuwe audiomix gedownsampled naar Mono ipv de originele track te gebruiken. In verschillende landen is hier een disc replacement programma voor maar is niet aangekondigd in de Benelux.
    Ik heb de set in Italië gekocht. Is het daar wel mogelijk om schijven om te ruilen? Iemand ervaring?

  6. #8731

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Thorndyke Bekijk bericht
    Ik heb de set in Italië gekocht. Is het daar wel mogelijk om schijven om te ruilen? Iemand ervaring?
    Italiaanse release heeft dezelfde discs als Duitsland, dus daarvoor contacteer je best Universal Duitsland via kontakt@universal-pictures.de (Amazon factuur & postadres toevoegen). Universal Duitsland vereist wel dat je hen de 'slechte' discs terugstuurt.

    https://forum.blu-ray.com/showpost.p...postcount=3616
    https://forum.blu-ray.com/showpost.p...postcount=3576

  7. #8732

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Vorige week besteld op Amazon FR & vandaag binnen: Croods 4K

    NL audio/subs + Vlaamse audio op beide discs


    Jij woont in België, gezien je opmerking over Vlaamse audio? Want Amazon FR verstuurt deze niet naar Nederland, maar wél naar Vlaanderen, zo blijkt. Erg vreemd.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 05-01-2021 om 13:25
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #8733

    Standaard

    s-l1600.jpg

    Deze gekocht via Ebay voor welgeteld €1.-.... Wel 29,99 verzendkosten vanuit Italië maar dan nog, een koopje. Ben wel benieuwd wat ik binnenkrijg. Maar dan is er nog altijd kopersbescherming, dus ik maak me geen zorgen.

  9. #8734

    Standaard

    Queen-Rock Montreal&Live Aid concert voor 7,29 bij Amazon.nl. geen verzendkosten.
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  10. #8735

    Standaard

    Ontvangen van Bookspot met 10% klantenkorting:



    The Ring € 9,89
    The Ring Two € 9,89

  11. #8736

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Jij woont in België, gezien je opmerking over Vlaamse audio? Want Amazon FR verstuurt deze niet naar Nederland, maar wél naar Vlaanderen, zo blijkt. Erg vreemd.
    Klopt, ben Belg. Amazon FR is zo'n beetje de frontend voor Franstalig BE terwijl Amazon NL dit is voor Nederlandstalig BE... Echter maken ze geen onderscheid tussen Vlaanderen en Wallonie & shippen beide gewoon meestal naar gans BE.

    Ik zie wel dat de film nu ook (tijdelijk) onbeschikbaar is voor mijn BE adres.

    De Duitse 4K release van The Croods heeft ook NL audio en subs op beide discs in geval je deze echt wil:


  12. #8737

    Standaard

    Dank je wel voor de info. Misschien dat ik dan voor de Duitse versie ga, als de prijs een beetje schappelijk is.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #8738

    Standaard IT Chapter 1 & 2 (Blu-ray)

    Besteld bij bol.com:

    IT 1-2.jpg

    IT Chapter 1 & 2

    3 discs

    Prijs: € 11,99
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #8739

    Standaard

    Voor omgerekend 69 euro (dat is inclusief invoerrechten) bij Amazon US kunnen bestellen. De complete originele serie van de Twilight zone op Blu-ray. Mooie deal en met de beeldkwaliteit zit het zo te zien ook goed.

    Klik voor volledige screenshot en backcover:


    Meer info:
    https://www.blu-ray.com/movies/The-T...u-ray/167140/#
    Laatst aangepast door oerfilmpie : 10-01-2021 om 08:46

  15. #8740

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    s-l1600.jpg

    Deze gekocht via Ebay voor welgeteld €1.-.... Wel 29,99 verzendkosten vanuit Italië maar dan nog, een koopje. Ben wel benieuwd wat ik binnenkrijg. Maar dan is er nog altijd kopersbescherming, dus ik maak me geen zorgen.
    Ben benieuwd, ik heb niet zulke goede ervaringen met koopjes vanuit Italië, was in dit geval een spinning bike. Maar idd met ebay en PayPal kopersbescherming alles goed gekomen.

  16. #8741

    Standaard

    Voor omgerekend 12 euro (incl. verzendkosten) besteld bij Amazon UK. Inmiddels iets duurder.


    Voor 20 euro (incl. verzendkosten) bij Amazon UK.

    Achterkant van de VS versie maar inhoud is gelijk aan de UK versie. Klik op de afbeelding voor grotere versie.
    Laatst aangepast door oerfilmpie : 10-01-2021 om 08:47

  17. #8742

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Mocht je ooit van de Solo steelbook af willen, of eventueel willen ruilen voor de Target Exclusive Solo digibook met bijbetaling dan hoor ik het graag! Zavvi heeft mn bestelling verneukt en heb nu een incomplete Star Wars steelbook collectie
    Waarom lost Zavvi dat niet op als zij er een zooitje van hebben gemaakt?

  18. #8743

  19. #8744

    Standaard

    Had vóór de Brexit nog heel wat besteld, o.a. HMV Premium, Criterion, Indicator, Eureka en Arrow.

    "Amsterdamned" en "De Lift" via Marktplaats.

    UK bestellingen zullen voortaan een stuk kleiner zijn, vooral Amazon.co.uk onder 22 euro.

    Klik op de foto om te vergroten .


    20210109_184830.jpg
    --

  20. #8745

    Standaard

    Vraagje aan Oerfilmpje: Zou je misschien aub volgende keer wat kleinere afbeeldingen willen gebruiken? Deze zijn wel erg groot. Wellicht kan je ze van Blu-ray.com afhalen, want dan heb je niet van die erg grote afbeeldingen.

  21. #8746

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Had vóór de Brexit nog heel wat besteld, o.a. HMV Premium, Criterion, Indicator, Eureka en Arrow.

    "Amsterdamned" en "De Lift" via Marktplaats.

    UK bestellingen zullen voortaan een stuk kleiner zijn, vooral Amazon.co.uk onder 22 euro.

    Klik op de foto om te vergroten .


    20210109_184830.jpg
    De Lift heb ik zelf ook, die Amsterdamned nog niet. Heb jij de goede versie van Amsterdamned, of heb je de slechte versie ontvangen?

  22. #8747

    Standaard

    Koopje op Amazon.uk voor net geen 10 euro heb ik deze thuis.

    Kost 6.99 pond



  23. #8748

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Vraagje aan Oerfilmpje: Zou je misschien aub volgende keer wat kleinere afbeeldingen willen gebruiken? Deze zijn wel erg groot. Wellicht kan je ze van Blu-ray.com afhalen, want dan heb je niet van die erg grote afbeeldingen.
    Ik wist niet dat er een slechte versie was! De blu-ray gisteren gekeken en het zag er prima uit. Hoe kan ik de goede en slechte versie van elkaar onderscheiden?
    --

  24. #8749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik wist niet dat er een slechte versie was! De blu-ray gisteren gekeken en het zag er prima uit. Hoe kan ik de goede en slechte versie van elkaar onderscheiden?
    De originele uitgave had o.a. compressiefouten en is destijds vervangen en er kon ook een vervangende disc worden aangevraagd.
    De kans is klein dat er na 3 jaar nog oude discs in omloop zijn maar om zeker te zijn kun je dit controleren

    De vervangende Blu-ray discs hebben de code "BLU-BD-7072-V2" op de disc staan (onderaan, onder het Blue Underground logo) waarbij V2 staat voor versie 2

    Heb je de oude disc, dus zonder V2, dan zou je nog kunnen proberen een vervanging aan te vragen bij Blue Underground


    PS. zo te zien heb je de Nederlandse uitgave gekocht en deze is sowieso slecht (zie recentie hier op de site), Dick Maas was ook niet blij met deze uitgaven evenals met "De Lift" en al zijn andere films die hier in NL zijn uitgebracht.

    Korte tijd later zijn "De Lift" en "Amsterdamned" als veel betere uitgave door Blue Underground in de VS uitgebracht op Blu-ray
    Laatst aangepast door Frenkel : 10-01-2021 om 09:14
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  25. #8750

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Vraagje aan Oerfilmpje: Zou je misschien aub volgende keer wat kleinere afbeeldingen willen gebruiken? Deze zijn wel erg groot. Wellicht kan je ze van Blu-ray.com afhalen, want dan heb je niet van die erg grote afbeeldingen.
    Dat zat mij ook dwars, ik kon ze niet kleiner maken via de IMG code. Maar ik heb er toch wat op gevonden om ze kleiner te krijgen.
    Laatst aangepast door oerfilmpie : 10-01-2021 om 08:49

Pagina 350 van 450 EersteEerste ... 250300340346347348349350351352353354360400 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •