Pagina 351 van 450 EersteEerste ... 251301341347348349350351352353354355361401 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.751 tot 8.775 van 11232 worden weergegeven.
  1. #8751

    Standaard

    Besteld bij Amazon US. Bij elkaar voor minder dan € 20 voor verzendkosten, met verzendkosten € 32.



    Later besteld bij Amazon US. Met verzendkosten € 30.


    Laatst aangepast door oerfilmpie : 10-01-2021 om 09:28

  2. #8752

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    De originele uitgave had o.a. compressiefouten en is destijds vervangen en er kon ook een vervangende disc worden aangevraagd.
    De kans is klein dat er na 3 jaar nog oude discs in omloop zijn maar om zeker te zijn kun je dit controleren

    De vervangende Blu-ray discs hebben de code "BLU-BD-7072-V2" op de disc staan (onderaan, onder het Blue Underground logo) waarbij V2 staat voor versie 2

    Heb je de oude disc, dus zonder V2, dan zou je nog kunnen proberen een vervanging aan te vragen bij Blue Underground


    PS. zo te zien heb je de Nederlandse uitgave gekocht en deze is sowieso slecht (zie recentie hier op de site), Dick Maas was ook niet blij met deze uitgaven evenals met "De Lift" en al zijn andere films die hier in NL zijn uitgebracht.

    Korte tijd later zijn "De Lift" en "Amsterdamned" als veel betere uitgave door Blue Underground in de VS uitgebracht op Blu-ray
    Bedankt voor de reactie. Ik had zelf geen moeite met "Amsterdamned" en vond het er zelfs prima uitzien, dus ik denk dat ik het laat voor wat het is. Ik zal de recensie wel lezen, misschien ben ik niet kritisch genoeg!
    --

  3. #8753

    Standaard

    Bij Amazon US. Voor 32 euro incl. verzendkosten.


  4. #8754

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oerfilmpie Bekijk bericht
    Dat zat mij ook dwars, ik kon ze niet kleiner maken via de IMG code. Maar ik heb er toch wat op gevonden om ze kleiner te krijgen.
    Zoals ik al zei: Naar Blu-ray.com gaan, titel intikken en dan hem aanklikken (goed kijken dat je de uitgave kiest van het juiste land). Dan kom je op de pagina terecht, en als je er dan op de afbeelding gaat staan, dan op je rechtermuisknop klikken en dan op ''Adres van afbeelding kopieren'' met linkermuisknop aanklikken. En vervolgens heb je dan een normale kleine afbeelding.

  5. #8755

    Standaard

    3 voor 18 bij amazon.de:

    Casualties of War (2-disk)
    Humanoids of the Deep
    The Taking of Pelham One Two Three (1974)

  6. #8756

    Standaard

    De eerste aankopen van 2021:

    amazon.uk


    amazon.com



    De tweede titel is dus een gevolg van gewijzigd aankoopbeleid tgv de brexit; normaal gesproken zou ik altijd de komende uitgave van Eureka kopen, maar gisteren was tijdelijk voor een mooi bedrag (waardoor ik samen met The Witch; Subversion nog onder de €22 bleef) te koop. En de Eureka versie komt helaas boven dat importbedrag. Jammer hoor.

  7. #8757

    Standaard


    Dit was het laatste wat ik nog van 2020 had. Veel Black friday sales, deals, verjaardagscadeaus, sinterklaas en kerstkados. Inmiddels zijn de eerste dingen van 2021 ook weer binnen
    Vind de vinegar syndrome uitgaven weer geweldig mooi (die beastmaster 4k!! En de forgotten giali deel 2, ondanks dat ik daar niet echt warm van werd ziet hij er wel geweldig uit!!), net als de limited edition 4k van Tremors, deluxe Silent Night Deadly Night editie, de Ladykillers 4k uitgave en de Powerhouse boxen die beide blind buys zijn. En als klap op de vuurpijl natuurlijk de Friday the 13th boxset (die na een hoop gedoe eindelijk compleet is, want ik had 2x deel 7 en geen deel 3)

  8. #8758

    Standaard

    Mijn eerste 2 aankopen van dit jaar:

    My sassy girl
    The servant

    Via ebay, was iets meer dan 70 euro incl verzending vanuit zuid-korea.

  9. #8759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht

    Dit was het laatste wat ik nog van 2020 had. Veel Black friday sales, deals, verjaardagscadeaus, sinterklaas en kerstkados. Inmiddels zijn de eerste dingen van 2021 ook weer binnen
    Vind de vinegar syndrome uitgaven weer geweldig mooi (die beastmaster 4k!! En de forgotten giali deel 2, ondanks dat ik daar niet echt warm van werd ziet hij er wel geweldig uit!!), net als de limited edition 4k van Tremors, deluxe Silent Night Deadly Night editie, de Ladykillers 4k uitgave en de Powerhouse boxen die beide blind buys zijn. En als klap op de vuurpijl natuurlijk de Friday the 13th boxset (die na een hoop gedoe eindelijk compleet is, want ik had 2x deel 7 en geen deel 3)
    Waar heb je die Evolution bluray vandaan? Bootleg?

  10. #8760

    Standaard

    Bij Amazon US voor 34 euro (onder de 22 euro voor verzendkosten)


  11. #8761

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Waar heb je die Evolution bluray vandaan? Bootleg?
    Yes, ik heb een mannetje die custom blurays maakt voor me van films die nog geen officiele release hebben. Hij haalt de best mogelijke kwaliteit (minstens een HD/1080-rip, als het dvd-kwaliteit is doet hij het niet) en haalt dan zoveel mogelijk extra's van dvd's en internet en maakt dan een mooie custom cover erbij. Heb nu een filmpje of 25 van hem en heb er nog een zooi in de bestelling staan bij hem. Black X-Mass Unrated, The Dirt en Fire in the Sky op deze foto zijn ook van hem. En ik heb al films als True Lies, Dead End, The Village en White Chicks van hem

  12. #8762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    Dit was het laatste wat ik nog van 2020 had...: En als klap op de vuurpijl natuurlijk de Friday the 13th boxset (die na een hoop gedoe eindelijk compleet is, want ik had 2x deel 7 en geen deel 3)
    Dat is een mooie box, de mijne is via EBAY onderweg & ondertussen had ik al de replacement discs besteld via: https://www.shoutfactory.com/blog/fr...-disc-program/

    Heb jij die ook al besteld? zou ik wel doen in het geval als je die niet hebt besteld, want dan heb je wel de juiste disc's in huis.

    En zojuist is eindelijk de Limited Edition box-set van Total Recall bezorgd, welke al verzonden was op 23 November. Gelukkig heb ik hem nu in huis, want de box is nu Out of Print. Uiteraard gelijk de vervanging stop laten zetten bij Zavvi, welke hun zouden regelen.


  13. #8763

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dat is een mooie box, de mijne is via EBAY onderweg & ondertussen had ik al de replacement discs besteld via: https://www.shoutfactory.com/blog/fr...-disc-program/

    Heb jij die ook al besteld? zou ik wel doen in het geval als je die niet hebt besteld, want dan heb je wel de juiste disc's in huis.

    En zojuist is eindelijk de Limited Edition box-set van Total Recall bezorgd, welke al verzonden was op 23 November. Gelukkig heb ik hem nu in huis, want de box is nu Out of Print. Uiteraard gelijk de vervanging stop laten zetten bij Zavvi, welke hun zouden regelen.

    Yes de replacement discs had ik al gekregen en vervangen

    JE HEBT DE TOTAL RECALL SET GEKREGEN!! er is dus nog hoop dat ik hem ook ga krijgen!!

  14. #8764

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    Yes de replacement discs had ik al gekregen en vervangen

    JE HEBT DE TOTAL RECALL SET GEKREGEN!! er is dus nog hoop dat ik hem ook ga krijgen!!
    Ik hoop voor je dat je de box ook nog gaat ontvangen. Ik wacht nog op de Friday box. Deze is volgens de Track n Trace van EBAY afgelopen maandag verzonden vanuit Kentucky, en bevindt zich nu in Amsterdam. Dus zal hem hopelijk nog voor het weekend ontvangen.

    De replacement discs zijn nog onderweg bij mij.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 13-01-2021 om 20:59

  15. #8765

    Standaard X-Men: Days of Future Past (2014, 4K UHD) / Barefoot in the Park (1967)

    Besteld bij Amazon UK:

    81nvrDNRK9L._AC_SL1500_.jpg

    X-Men: Days of Future Past (2014)

    4K Ultra HD + Blu-ray
    Nederlandse ondertitels

    Prijs: £ 11.99


    Besteld bij Amazon US:

    Barefoot in the Park.jpg

    Barefoot in the Park (1967)

    Engelse ondertitels
    Regiovrij

    Prijs: $ 9.99

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #8766

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik hoop voor je dat je de box ook nog gaat ontvangen. Ik wacht nog op de Friday box. Deze is volgens de Track n Trace van EBAY afgelopen maandag verzonden vanuit Kentucky, en bevindt zich nu in Amsterdam. Dus zal hem hopelijk nog voor het weekend ontvangen.

    De replacement discs zijn nog onderweg bij mij.
    en ik kom thuis vandaag en ja hoor een onbekend doosje met erin de TOTAL RECALL 4K LIMITED EDITION BOXSET!! Ik ben echt te blij!!! niet gedacht deze meer te gaan krijgen!

  17. #8767

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    en ik kom thuis vandaag en ja hoor een onbekend doosje met erin de TOTAL RECALL 4K LIMITED EDITION BOXSET!! Ik ben echt te blij!!! niet gedacht deze meer te gaan krijgen!
    Super man, ik ben blij voor je dat je hem gelukkig ook hebt ontvangen. Ga er maar goed van genieten!!!

    Ik heb vandaag die Friday box ontvangen, helaas wel met op bijna alle schijfjes wat vingervlekken en krassen, maar daar hadden/hebben meer mensen last van als ik Blu-ray.com mag geloven.

  18. #8768

    Standaard

    Gister ontvangen van Zavvi.nl, voor €35,49, omdat ik van Endgame al de NL 4K heb:



    Zojuist besteld bij Amazon.com, na $10 tegoed, voor €63,93 inclusief verzending en belasting:


    The future is Blu

  19. #8769

  20. #8770

    Standaard

    Westworld seizoen 3 ontvangen vandaag van amazon.
    maar de zwarte keepcase en inlay zijn kapot.
    De keepcase zit in een harde slipcase dus hoe deze beschadigd is geraakt, joost mag het weten.
    de keep case is er een met 6 blu rays en niet te koop dus wat nu.




  21. #8771

    Standaard

    Allemaal op 4K in voordeel 80's box.

    The Goonies
    Beetlejuice
    Gremlins
    Ready Player One

    Bij bol.com voor rond de 41, 42 euro.

  22. #8772

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Westworld seizoen 3 ontvangen vandaag van amazon.
    maar de zwarte keepcase en inlay zijn kapot.
    De keepcase zit in een harde slipcase dus hoe deze beschadigd is geraakt, joost mag het weten.
    de keep case is er een met 6 blu rays en niet te koop dus wat nu.




    Gewoon melden bij amazon, dan komt het wel goed. Klantenservice is uitstekend volgens mijn ervaring.

  23. #8773

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Gewoon melden bij amazon, dan komt het wel goed. Klantenservice is uitstekend volgens mijn ervaring.
    Dank je heb net een mail gestuurd via Amazon.com

  24. #8774

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Super man, ik ben blij voor je dat je hem gelukkig ook hebt ontvangen. Ga er maar goed van genieten!!!

    Ik heb vandaag die Friday box ontvangen, helaas wel met op bijna alle schijfjes wat vingervlekken en krassen, maar daar hadden/hebben meer mensen last van als ik Blu-ray.com mag geloven.
    dat is wel goed waardeloos. Als je vervangende discs aanvraagt bij Shout Factory onthou dan wel dat ze deze niet buiten de USA mogen verzenden. Als je iemand kent in USA kan je ze naar diegene laten sturen zodat die ze dan weer naar jou kan sturen. Zo heb ik het ook opgelost met het probleem dat ik 2x deel 7 in mn box had en geen deel 3

  25. #8775

    Standaard

    Tremors 4k limited edition voor net geen 22 euro bij amazon.co.uk.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Pagina 351 van 450 EersteEerste ... 251301341347348349350351352353354355361401 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •