Pagina 354 van 450 EersteEerste ... 254304344350351352353354355356357358364404 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.826 tot 8.850 van 11237 worden weergegeven.
  1. #8826

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Besteld bij Bookspot voor € 15,75 per stuk:
    Hoe kom je op deze prijs? ik zie ze voor 17,50 p/s excl verzenden
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #8827

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Hoe kom je op deze prijs? ik zie ze voor 17,50 p/s excl verzenden
    Met Premium krijg je voor € 1 per maand 10% korting (en nooit verzendkosten). Deze korting geldt zelfs op aanbiedingen, dus € 35 wordt € 31,50.
    The future is Blu

  3. #8828

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik kopieerde het inderdaad vanaf de grotere afbeelding. Ik dacht dat die URL hetzelfde was. Bedankt voor de tip! Ik heb het meteen aangepast. Dit oogt zo veel mooier, rustiger en eleganter.

    Ik wil wel even zeggen dat het verzamelen van 4K films veel sneller gaat dan ik een jaar geleden had verwacht, toen ik ermee begon. De teller staat al op 56 films. Voor mij is dat veel in een jaar. In de afgelopen 15 jaar dat ik blu-rays heb verzameld staat de teller op nog geen 550. Ik denk dat dat nu zo snel gaat omdat ik weer lekker aan het verzamelen kon gaan. Bij regulier blu-ray had ik vrijwel alles dat ik wilde al, waardoor ik alleen nog nieuwe releases kocht. Nu kan ik mooi weer op koopjesjacht. Heerlijk! Met elke aankoop ben ik weer als een kind zo blij.
    Fijn dat ik je heb kunnen helpen. Ondanks het feit dat ik nog geen 4K TV & 4K speler heb, heb ik zelf ook al een aardig rijtje 4K films. Ik heb voor mezelf wel bepaald wat voor soort genre 4K verdiend in mijn aankopen. Dat zijn voor mij: Actiefilms, Films met effecten (Star Wars, Avengers etc), Grote films zoals ''Titanic'' & Dances with Wolves'' & concerten. Normale films hoef ik niet op 4K, daarvoor is voor mij de meerwaarde niet groot genoeg. De voorbeelden die ik opnoemde zijn voor mij meer 4K waardig.

  4. #8829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Fijn dat ik je heb kunnen helpen. Ondanks het feit dat ik nog geen 4K TV & 4K speler heb, heb ik zelf ook al een aardig rijtje 4K films. Ik heb voor mezelf wel bepaald wat voor soort genre 4K verdiend in mijn aankopen. Dat zijn voor mij: Actiefilms, Films met effecten (Star Wars, Avengers etc), Grote films zoals ''Titanic'' & Dances with Wolves'' & concerten. Normale films hoef ik niet op 4K, daarvoor is voor mij de meerwaarde niet groot genoeg. De voorbeelden die ik opnoemde zijn voor mij meer 4K waardig.
    Ik heb een heel eind ook die instelling. Actiefilms, grote films en mijn favoriete films. Bij voorkeur ook native 4K, maar sinds ik Atmos heb gecreëerd, wil dat ook nog wel eens een reden voor me zijn.
    The future is Blu

  5. #8830

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Met Premium krijg je voor € 1 per maand 10% korting (en nooit verzendkosten). Deze korting geldt zelfs op aanbiedingen, dus € 35 wordt € 31,50.
    Ah ok. Geldt zeker alleen voor jouw adres dan? Of kunnen wij ook een dealtje maken ????
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #8831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ah ok. Geldt zeker alleen voor jouw adres dan? Of kunnen wij ook een dealtje maken ????
    Ik heb ook die korting als vip klant..
    Deze 2 gekocht in de 2 4k films voor 35 euro actie.
    Ik moest ook 31.50 afrekenen


  7. #8832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ah ok. Geldt zeker alleen voor jouw adres dan? Of kunnen wij ook een dealtje maken ????
    Kom op, Coen, gewoon ook Premium-lid bij Bookspot worden. Kost je 0,99 per maand en dat heb je er in no time uit...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #8833

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Kom op, Coen, gewoon ook Premium-lid bij Bookspot worden. Kost je 0,99 per maand en dat heb je er in no time uit...
    Ik heb er nooit gekocht en zo scherp zijn ze normaal ook niet. Dus ik ga geen lid worden. Ben sowieso geen fan van betalende lidmaatschappen.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #8834

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik heb er nooit gekocht en zo scherp zijn ze normaal ook niet. Dus ik ga geen lid worden. Ben sowieso geen fan van betalende lidmaatschappen.
    kun je met 1 maand weer opzeggen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #8835

    Standaard



    Rond de 10 en 11 euro via Zavvi (er was natuurlijk alweer twee weken geen Arrow-sale)

  11. #8836

    Standaard



    7,30 euro via Amazon.co.uk. De film vond ik de eerste keer niet zo goed maar voor dit bedrag wil ik hem nog wel een 2e kans geven.

  12. #8837

    Standaard

    Net besteld bij zavvi 2 voor 22 euro + 1,49 verzendkosten.

    Watchmen Director's Cut 4K
    Battleship 4k

  13. #8838

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht


    Rond de 10 en 11 euro via Zavvi (er was natuurlijk alweer twee weken geen Arrow-sale)
    Is hier een overzicht van welke titels er zijn voor die prijs? Die Inferno of torture wil ik ook wel, maar wel met een tweede erbij.

  14. #8839

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Is hier een overzicht van welke titels er zijn voor die prijs? Die Inferno of torture wil ik ook wel, maar wel met een tweede erbij.
    Je kan toch gewoon op de site kijken en dan filteren op Arrow Video en Prijs?

    https://www.zavvi.nl/blu-ray.list?pa...priceAscending

  15. #8840

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Je kan toch gewoon op de site kijken en dan filteren op Arrow Video en Prijs?

    https://www.zavvi.nl/blu-ray.list?pa...priceAscending
    Bedankt, ik had gezocht op arrow blu-ray maar dat was niet goed.

  16. #8841

    Standaard

    Zojuist besteld bij Amazon.fr, voor iets € 45,22 inclusief verzenden:
    The future is Blu

  17. #8842

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Zojuist besteld bij Amazon.fr, voor iets € 45,22 inclusief verzenden:
    Zijn ze Nederlands ondertiteld?

  18. #8843

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Zijn ze Nederlands ondertiteld?
    Alleen de reguliere blu-ray's. De 4K's niet. Zelf kijk ik nooit met ondertiteling, maar ik wil het wel beschikbaar hebben voor als ik met iemand kijk die het wel wilt. Hiermee kan ik dus prima uit de voeten.
    The future is Blu

  19. #8844

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Besteld bij bol.com:



    Vliegende Hollanders (2020)

    "Vliegende Hollanders" speelt zich af tijdens de begindagen van onze commerciële luchtvaart. Vliegtuigbouwer Anthony Fokker (Fedja van Huêt) en oprichter van de KLM Albert Plesman (Daan Schuurmans) waren als luchtvaartpioniers onlosmakelijk met elkaar verbonden. Hoewel hun karakters als dag en nacht van elkaar verschilden, slaagden ze er samen in om Nederland tijdens het Interbellum tot een belangrijke speler te maken op het wereldtoneel van de luchtvaart. Wat de internetrevolutie tegenwoordig betekent voor de mensheid, betekende de opkomst van de luchtvaart toen.

    8 afleveringen
    3 discs

    Trailer

    Prijs: € 24,13

    Ook net binnen gekregen. Enkel jammer van die ene coverfout waarbij ze het hebben over PAL en regio 2, ipv regio B.

  20. #8845

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ook net binnen gekregen. Enkel jammer van die ene coverfout waarbij ze het hebben over PAL en regio 2, ipv regio B.
    Goh, was me nog geeneens opgevallen. Zie dat bij buitenlandse uitgaven trouwens ook wel eens.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #8846

    Standaard Moana (4K) / Beauty and the Beast (1991) (4K)

    Voorbesteld bij Amazon UK:



    Moana (4K) (2016)

    2 discs: 4K UHD + Blu-ray
    Engels Dolby Atmos / Dolby TrueHD 7.1
    Engelse SDH-ondertitels

    Verschijnt op 15 maart 2021

    Prijs: £ 14.99




    Beauty and the Beast (4K) (1991)

    2 discs: 4K UHD + Blu-ray
    Engels Dolby Atmos / Dolby TrueHD 7.1
    Engelse SDH-ondertitels

    Verschijnt op 15 maart 2021

    Prijs: £ 14.99
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #8847

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Is hier een overzicht van welke titels er zijn voor die prijs? Die Inferno of torture wil ik ook wel, maar wel met een tweede erbij.
    https://www.zavvi.com/brands/arrow/s...DALE%20VARSITY

  23. #8848

    Standaard

    Fire & Ice, Heavy Metal, Giallo, The Card Player, Man of Steel, Superman Returns - Amazon.de - €55,-
    Southland Tales - Zavvi.nl - €20,-


  24. #8849

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Fire & Ice, Heavy Metal, Giallo, The Card Player, Man of Steel, Superman Returns - Amazon.de - €55,-
    Southland Tales - Zavvi.nl - €20,-

    Wist je dat Blue Underground een 4K gaat uitbrengen in de US van Fire and Ice dit jaar?

  25. #8850

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Wist je dat Blue Underground een 4K gaat uitbrengen in de US van Fire and Ice dit jaar?
    Nee, maar ik heb geen 4K tv of regiovrije speler, dus ik heb er niks aan.

Pagina 354 van 450 EersteEerste ... 254304344350351352353354355356357358364404 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •