Pagina 375 van 450 EersteEerste ... 275325365371372373374375376377378379385425 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.351 tot 9.375 van 11237 worden weergegeven.
  1. #9351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Naast die minder standaard titels die je hier tegenkomt geldt dat ook net zo goed voor de winkels waar ze gekocht zijn.
    Ook daarvoor dient dit topic ter inspiratie.
    Je kan me niet vertellen dat je die shops die hier de afgelopen jaren voorbij zijn gekomen ook allemaal op eigen houtje, buiten dit forum om, zou hebben gevonden.
    Voor nieuwe winkels of winkelervaringen gebruik ik eigenlijk blu-ray.com, niet dit forum. De enige nieuwe winkel die ik kan bedenken via dit forum is Imprint, maar dat is niet via dit topic. Maar zoals gezegd zal dat voor ieder anders zijn. Ik zal het hierbij laten, net zoals de andere keren dat deze discussie is gevoerd, zal ook deze keer niemand elkaar overtuigen. Ik hoop wel dat er dan dat een ieder vrij staat om hier te posten zoals je wilt, zonder dat daar weer vervelende opmerkingen over geplaatst worden.

  2. #9352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De enige nieuwe winkel die ik kan bedenken via dit forum is Imprint, maar dat is niet via dit topic.
    Je zit hier al bijna 20 jaar, zullen er dus vast wel meer zijn. Vergeet t DVD tijdperk niet hè!

  3. #9353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zal het hierbij laten, net zoals de andere keren dat deze discussie is gevoerd, zal ook deze keer niemand elkaar overtuigen. Ik hoop wel dat er dan dat een ieder vrij staat om hier te posten zoals je wilt, zonder dat daar weer vervelende opmerkingen over geplaatst worden.
    Je hebt gelijk dat het geen zin (meer) heeft om deze steeds weer terugkomende discussie te voeren. Ik zal altijd mijn aankoopinformatie blijven geven met afbeeldingen, hyperlink naar de website, detailinformatie over de aanschaf (Blu-ray, DVD, CD) en de prijs die ik ervoor betaald heb. Dat kost me geen enkele tijd of moeite. Wat anderen forumleden doen moeten zij weten. Wij Nederlanders laten ons de 'wet' niet voorschrijven, want we bepalen zelf wel wat goed voor ons is. Dat heeft de hele Corona-pandemie nog eens duidelijk aangetoond.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #9354

    Standaard

    Eindelijk de twee versies van The Shining in één doosje, en de Extended (US) Cut is de 4K remasterde versie!



    The Shining (International & US Cut)
    , The Game - Amazon.de - €25,-

  5. #9355

    Standaard

    Gekocht bij MM Eindhoven in de actie 3 halen, 2 betalen:



    ''Batman Begins (4K Ultra HD + Blu-ray) (Normale prijs was eerst € 29,99, vervolgens is ie voor mij aangepast naar € 24,99)
    ''Goosebumps 2: Haunted Mansion (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 15,00
    ''Hotel Transsylvanie 3: Een monsterlijk leuke vakantie (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 15,00

    En tenslotte daar ook nog gekocht in combinatie met 2 cd's:



    ''Girls Night Out (4K Ultra HD + Blu-ray)'€ 9,99

  6. #9356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Na al het gedoe over dit topic vraag ik me wel af: waarom bestaat dit topic? Bij de Albert Heijn hoef ik ook niet te weten wat andere mensen gekocht hebben.
    Ik hoop oprecht dat iemand hier mijn vraag kan beantwoorden.
    Om nog maar niet te spreken over het nut van “Welke (Ultra HD) Blu-ray Disc ga je nu kijken?"
    Maar om aan de door jouw geconstateerde omissie te voldoen:

    Recentelijk aangeschaft bij Albert Heijn, filiaal Venray:
    Heineken Premium pilsener, Steelbook 6 pack edition:



    Inhoud van de film: 6 x 33 cl
    Prijs per LT € 2,92, alles bij elkaar voor maar € 5.79 !!!
    Synopsis:
    Heineken is een goudgele lager met 100% natuurlijke ingrediënten en een belangrijke toevoeging: Heineken's A-Gist. Deze unieke gist creëert een volle smaak met de typerende fruitige tonen.
    Alcoholpercentage: 5,0%

    https://www.ah.nl/producten/product/...-pilsener-blik

    Het zal voor ieder anders zijn, voor mij vooral ter inspiratie.
    Laatst aangepast door The Workaholic : 01-08-2021 om 06:02

  7. #9357

    Standaard

    Deze wanpost is er ter vervanging van een daadwerkelijk antwoord op mijn vraag? Ik zeg dat ik het niet hoef te weten en jij doet het toch even fijn uit de doeken.

    Ik had al verwacht dat ik geen zinnig antwoord zou krijgen, maar als inderdaad niemand het bestaan kan legitimeren, waarom bestaat het topic dan?

    Van “Welke (Ultra HD) Blu-ray Disc ga je nu kijken?" weet ik dat het amper bestaansrecht heeft. Dat topic wordt ook maar door enkelen hier actief gebruikt.
    The future is Blu

  8. #9358

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Deze wanpost is er ter vervanging van een daadwerkelijk antwoord op mijn vraag?
    Nee, dit is humor, als dit een serieus antwoord zou zijn, had ik de kassabon er wel bij gezet.

  9. #9359

    Standaard

    Godzilla vs Kong [4K Ultra HD 3D + Blu-Ray-Édition Limitée SteelBook]


    Deze besteld op amazon.fr €34.95


  10. #9360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Gekocht bij MM Eindhoven in de actie 3 halen, 2 betalen:



    ''Batman Begins (4K Ultra HD + Blu-ray) (Normale prijs was eerst € 29,99, vervolgens is ie voor mij aangepast naar € 24,99)
    Op de Media Markt website staat deze voor € 23,99, dus ik zou nog maar even terug gaan...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #9361

    Standaard

    Het blijft een raar verhaal dat Media Markt zomaar prijzen aanpast voor een vaste klant.

    Zo'n medewerker zou toch gelijk ontslagen worden als deze van de gegeven prijs zou afwijken? Ze hebben dan wel 'markt' in de naam, maar volgens mij werkt het niet zoals op een echte markt, dat je zomaar even korting kan geven aan Jan en alleman.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 01-08-2021 om 12:18

  12. #9362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Op de Media Markt website staat deze voor € 23,99, dus ik zou nog maar even terug gaan...
    Volgende keer wel goed kijken Marcel, dat is en was de Belgische website.

    Aangezien we hier in NL zitten, zou je op de NL site moeten kijken & daar is ie ook gewoon € 29,99:

    https://www.mediamarkt.nl/nl/product...y-1544650.html

  13. #9363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Het blijft een raar verhaal dat Media Markt zomaar prijzen aanpast voor een vaste klant.

    Zo'n medewerker zou toch gelijk ontslagen worden als deze van de gegeven prijs zou afwijken? Ze hebben dan wel 'markt' in de naam, maar volgens mij werkt het niet zoals op een echte markt, dat je zomaar even korting kan geven aan Jan en alleman.
    Ik ging ooit voor een koptelefoon met noise cancelling naar MM. Even aangesloten om te luisteren. Stond voor 199,95 in de "aanbieding", en er lagen er tientallen. Ik vertelde de verkoper dat ik het te duur vond. Hij loopt even weg, en daarna kon ik m kopen voor 99,95.......Heb m gekocht, maar ik voel me daar altijd opgelicht, als ik iets wil kopen.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  14. #9364

    Standaard

    Onderhandelen over prijzen (van duurdere elektronica) kan bij Mediamarkt bijna altijd. Dat is tenminste wat ik mij herinner van jaren geleden, toen ik daar nog weleens kwam. Dat vaste klanten "speciale prijzen" krijgen vind ik niet vreemd. Dat is niet veel anders dan een loyaliteitsprogramma. Als je vaak bij Arrow besteld krijg je bijvoorbeeld ook korting. Is gewoon klantbehoud. Waarom zou je je druk maken om zoiets?
    --

  15. #9365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Workaholic Bekijk bericht
    Om nog maar niet te spreken over het nut van “Welke (Ultra HD) Blu-ray Disc ga je nu kijken?"
    Maar om aan de door jouw geconstateerde omissie te voldoen:

    Recentelijk aangeschaft bij Albert Heijn, filiaal Venray:
    Heineken Premium pilsener, Steelbook 6 pack edition:



    Inhoud van de film: 6 x 33 cl
    Prijs per LT € 2,92, alles bij elkaar voor maar € 5.79 !!!
    Synopsis:
    Heineken is een goudgele lager met 100% natuurlijke ingrediënten en een belangrijke toevoeging: Heineken's A-Gist. Deze unieke gist creëert een volle smaak met de typerende fruitige tonen.
    Alcoholpercentage: 5,0%

    https://www.ah.nl/producten/product/...-pilsener-blik

    Het zal voor ieder anders zijn, voor mij vooral ter inspiratie.
    Je moest betalen voor Heineken?

    Edit: ik zie dat ik in het verkeerde topic zit. Ik wou iets over Mediamarkt posten en dacht dat ik in het goede topic zat door de recente comments.

    Wil niets bijzonders kwijt, behalve dat het aanbod bij de MM tegenwoordig wel ERG bedroevend is. Een jaar geleden lag er nog best wel wat, inclusief minder bekende titels, maar ook dat is nu verleden tijd. Was de enige in de fysieke media sectie... Boutique labels it is.
    Laatst aangepast door roninpacino : 04-08-2021 om 19:13
    --

  16. #9366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Pre-order Amazon UK (release 4 oktober):


    4K Collector's edition

    plms. 45,- euro incl.
    Ik wilde de steelbook editie maar die is helaas al uitverkocht. Ik heb een tijd geleden de Collector's Edition van "Full Metal Jacket" voor 12.50 pond aangeschaft (zat in een 2 voor 25 UHD actie). Soortgelijke uitgave, zelfde regisseur, dus misschien het afwachten waard.
    --

  17. #9367

    Standaard

    Je kunt het er op gokken, maar ik zie dat niet gebeuren met deze. Ik denk dat je een mazzeltje hebt gehad toen. The Shining heb ik mee gewacht, en dus misgelopen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #9368

    Standaard

    Oh, ik had geen idee dat het limited editions waren. Dan heb ik liever de Zavvi editie; prijsverschil is niet al te groot voor een steelbook i.p.v. regular case. Hoop dat het weer beschikbaar komt.
    --

  19. #9369

    Standaard

    Dat vertekent nogal denk ik, want bij zavvi heb je nog rekening mee te houden dat je waarschijnlijk aan de grens BTW en inklaringskosten mag betalen. Dat zit er bij Amazon al bij.
    Amazon 45,- incl. verzendkosten, btw en inklaring
    Zavvi 53,- euro excl verzenkosten, btw en inklaring

    Tel uit je winst
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  20. #9370

    Standaard

    Via amazon UK voor 43,53 GBP, The Thing 4K Limited Collector's Edition.
    Ik had de vorige 4 films van JC ook in deze uitgave, dus deze ook maar besteld. Nu wachten voor Assault on Precinct 13 4K.

  21. #9371

    Standaard

    De bosxet ook maar in pre-oreder gezet De zoveelste upgrade van The Thing...maar dit is nu écht de laatste keer!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #9372

    Standaard

    Gekocht/Besteld bij Bol.com:




    ''Scarface (4K Ultra HD + Blu-ray, Gold Edition)'' € 16,99
    ''Oblivion (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 16,99
    ''American Made (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 16,99
    ''Man of Steel (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 16,99
    ''The Equalizer (4K Ultra HD)'' € 14,99
    ''The Equalizer 2 (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 14,99

  23. #9373

    Standaard

    Via Bol voor 48,97 euro, allen zijn 4K's:

    *The Blues Brothers
    *Christine (Limited Collector's Edition)
    *Scarface

    en 14,58 euro voor de dubbel blu-ray van Zombieland & Zombieland: Double Tap
    Laatst aangepast door jurgen42u : 07-08-2021 om 14:40

  24. #9374

    Standaard

    Search and destroy

    800x1200.jpg

    €9,99

    Endangered species

    550x825.jpg

    €9,99

    MORTAL KOMBAT (4K Ultra HD Blu-ray)

    550x768.jpg

    €34,99

    Raya and the last dragon

    869x1200.jpg

    €22,99

    Allemaal bij bol.com

  25. #9375

    Standaard

    Christine 4K Digbook voor 14.99 bij bol.com. Is een Select aanbieding.
    --

Pagina 375 van 450 EersteEerste ... 275325365371372373374375376377378379385425 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •