Pagina 385 van 451 EersteEerste ... 285335375381382383384385386387388389395435 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.601 tot 9.625 van 11269 worden weergegeven.
  1. #9601

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Groter dan welk scherm? Zowel op m’n laptop als iPhone passen ze prima binnen het scherm.
    Zowel op breedbeeld PC scherm, als iPad.

  2. #9602

    Standaard

    Ik zal voortaan mijn afbeeldingen weer plaatsen zoals eerst. Maar dan zijn ze alleen maar te bekijken als mensen ingelogd zijn.

  3. #9603

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Zowel op breedbeeld PC scherm, als iPad.
    denk dat je je instellingen moet aanpassen, hier ook geen probleem maar afbeeldingen zijn wel erg groot
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  4. #9604

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Zowel op breedbeeld PC scherm, als iPad.
    Misschien staan je eigen beeldinstellingen groter dan 100%? Hier geen probleem dus van mij hoeven ze niet aangepast te worden.

  5. #9605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Misschien staan je eigen beeldinstellingen groter dan 100%? Hier geen probleem dus van mij hoeven ze niet aangepast te worden.
    Nope, zowel Edge als Safari op 100%. Verder geen ramp hoor

  6. #9606

    Standaard

    Binnen van Bol.com, voor € 14,89:

    The future is Blu

  7. #9607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Nope, zowel Edge als Safari op 100%. Verder geen ramp hoor
    Das mooi, dan hoeft GTST het verder ook niet aan te passen

  8. #9608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Binnen van Bol.com, voor € 14,89:

    Een Nederlandse (?) uitgave met een Duitse subtitel ("Gegen jede Chance"), dat is nieuw voor mij.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #9609

    Standaard

    Ontvangen van Bol.com met een Bol.com cadeaubon van € 2,50:



    The World of Hans Zimmer: A Symphonic Celebration € 15,49

  10. #9610

    Standaard

    Gekocht/Besteld bij Amazon.nl:



    ''A Quiet Place (4K Ultra HD + Blu-ray, Franse uitgave)'' € 15,24

    Gekocht/Besteld bij Amazon.de:



    ''Baywatch (4K Ultra HD + Blu-ray, Duitse uitgave, 1 Movie: 2 Cuts)'' € 15,24

    Gekocht/Besteld bij Bol.com:



    ''A Quiet Place, Part II (4K Ultra HD + Blu-ray, NL uitgave)'' € 23,99

  11. #9611

    Standaard

    Ontvangen van Amazon.co.uk:



    Scream UHD + Blu-ray £ 20,16 (zowel de UHD als de Blu-ray hebben Nederlandse ondertitels)
    Tomb Raider Blu-ray £ 6,56

  12. #9612

    Standaard

    Ter voorbereiding op Halloween:



    Ghost Stories, Happy Death Day 1 & 2, Maniac, Vivarium - Amazon.de - €45,-

  13. #9613

    Standaard

    Pre-order Amazon Fr:


    Steelbook 4K + 3D - 34 euro incl.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #9614

    Standaard

    Misschien niet de juiste plek maar is het mijn verbeelding of zijn die Dune steelbooks echt saai qua cover art ?
    De enigste mooie cover vind ik nog altijd de Italiaanse versie :


    81JTf1uSkIL._SL1500_.jpg81ZMRfKApdL._SL1500_.jpg
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  15. #9615

    Standaard

    Bij een doorverkoper op Amazon.nl gekocht voor 84,64 inclusief douaneformaliteiten en verzendkosten.

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #9616

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Bij een doorverkoper op Amazon.nl gekocht voor 84,64 inclusief douaneformaliteiten en verzendkosten.


    Hebben alle disc nl-ot?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  17. #9617

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Misschien niet de juiste plek maar is het mijn verbeelding of zijn die Dune steelbooks echt saai qua cover art ?
    De enigste mooie cover vind ik nog altijd de Italiaanse versie :


    81JTf1uSkIL._SL1500_.jpg81ZMRfKApdL._SL1500_.jpg
    Ja, dat ben ik wel een beetje met je eens. Het ziet er allemaal niet al te spannend en creatief uit.
    Maar ja, als je - zoals in mijn geval - graag de combinatie van 4K en 3D wilt in deze, dan komt cover art op de laatste plaats, want keuze zie ik verder niet echt. De enige optie tot nu toe is Amazon France.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #9618

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ja, dat ben ik wel een beetje met je eens. Het ziet er allemaal niet al te spannend en creatief uit.
    Maar ja, als je - zoals in mijn geval - graag de combinatie van 4K en 3D wilt in deze, dan komt cover art op de laatste plaats, want keuze zie ik verder niet echt. De enige optie tot nu toe is Amazon France.
    Als je graag de 3D versie wil hebben dan word je keuze beperkter inderdaad, zelf heb ik niks met 3D maar dat is een persoonlijke keuze.
    Kijk tegen die tijd nog wel een keertje en als de Italiaanse versie de enigste mooie cover blijft dan bestel ik hem daar.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  19. #9619

    Standaard

    Ik wil een blu-ray kopen via Amazon.com. Prijs is $20. Toch moet ik ongeveer $6 belasting betalen ("estimated tax to be collected"). Dit zou eigenlijk toch niet hoeven omdat de waarde onder 22 euro is? Tenminste, zo was het voorheen. Ik heb al een tijd niets meer direct besteld via Amazon.com (enkel via freight forwarders), dus ik weet niet of dit een recente wijziging is of een error.
    --

  20. #9620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik wil een blu-ray kopen via Amazon.com. Prijs is $20. Toch moet ik ongeveer $6 belasting betalen ("estimated tax to be collected"). Dit zou eigenlijk toch niet hoeven omdat de waarde onder 22 euro is? Tenminste, zo was het voorheen. Ik heb al een tijd niets meer direct besteld via Amazon.com (enkel via freight forwarders), dus ik weet niet of dit een recente wijziging is of een error.
    sinds juli dit jaar is de 22 euro grens vervallen, je moet nu altijd BTW betalen en als het bedrijf dit voor je doet dan blijft het daar ook bij (geen inklaringskosten, tenminste als je onder de 150 euro blijft)
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  21. #9621

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    sinds juli dit jaar is de 22 euro grens vervallen, je moet nu altijd BTW betalen en als het bedrijf dit voor je doet dan blijft het daar ook bij (geen inklaringskosten, tenminste als je onder de 150 euro blijft)
    Bedankt!
    --

  22. #9622

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    sinds juli dit jaar is de 22 euro grens vervallen, je moet nu altijd BTW betalen en als het bedrijf dit voor je doet dan blijft het daar ook bij (geen inklaringskosten, tenminste als je onder de 150 euro blijft)
    Amazon zelf heeft dit goed geregeld. tenminste als Amazon zelf de verzendende partij is. Dan hoef je dus geen extra nabetaling te verwachten. Maar pas op met producten die via third party sellers worden verstuurd. Die hebben dat meestal niet op orde.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #9623

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Hebben alle disc nl-ot?
    Enkel 2-3-4. 5 is apart te krijgen bij ons en 1 zit bij een andere maatschappij (Dutch FuckWorks) dus die mag je op je buik schrijven.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #9624

    Standaard

    Bol.com, 3 voor € 25:



    Ik kan me niet herinneren dat Disney/Pixar animatiefilms ooit eerder meededen aan de 3 voor € 25 actie bij Bol.com.
    The future is Blu

  25. #9625

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Misschien niet de juiste plek maar is het mijn verbeelding of zijn die Dune steelbooks echt saai qua cover art ?
    De enigste mooie cover vind ik nog altijd de Italiaanse versie :


    81JTf1uSkIL._SL1500_.jpg81ZMRfKApdL._SL1500_.jpg
    Het lijkt erop dat de Franse steelbook cover gewijzigd is en er hetzelfde uit gaat zien als de Italiaanse. Benieuwd of dit tijdelijk is of zo blijft. Afwachten...
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Pagina 385 van 451 EersteEerste ... 285335375381382383384385386387388389395435 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •