Pagina 398 van 450 EersteEerste ... 298348388394395396397398399400401402408448 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.926 tot 9.950 van 11237 worden weergegeven.
  1. #9926

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Ik vraag me werkelijk af welke van die informatie je nog nodig hebt na aankoop.
    de beschrijving waar de film over gaat ?, de talen en ondertitels?. off misschien de melding dat je voor het kijken van de 4K BD een 4K TV, 4K speler, en high-speed HDMI kabel nodig hebt.

    Ik kan me enkel voorstellen dat de opsomming van het bonus materiaal wel makkelijk is.
    Persoonlijk wil ik graag de speelduur kunnen zien, voor het geval ik een beperkte hoeveelheid tijd heb om te kijken.
    Verder wil ik bij een 4K blu-ray kunnen zien of die NL ondertitels heeft, als ik met andere gezinsleden kijk.
    Ik heb best een goed geheugen, maar met vele honderden films wordt het wel erg lastig om te onthouden.

    Daarom ben ik geen fan van steelbooks, omdat al die informatie ontbreekt.
    Zo'n dubbelgevouwen informatieblad in een steelbook doen (waar geen clips in zitten), is niks voor mij.
    Dan liever een keepcase, waar alles achterop te lezen is.
    Ik koop alleen steelbooks als er geen keepcase uitvoering van bestaat.

  2. #9927

    Standaard

    Ik kan beamen wat Martin zegt, ik ben ook maar een koele minnaar van Steelbooks. Bieden geen voordeel, nemen te veel plaats in, en zijn soms lelijk.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #9928

    Standaard

    Beetje offtopic maar iemand weet hier vast het antwoord...
    Hoe zit t met bestellingen bij de Japanse Amazon en de belasting?
    Worden die daar ook van tevoren geïnd?
    Of kan je achteraf nog een rekening verwachten?

  4. #9929

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Beetje offtopic maar iemand weet hier vast het antwoord...
    Hoe zit t met bestellingen bij de Japanse Amazon en de belasting?
    Worden die daar ook van tevoren geïnd?
    Of kan je achteraf nog een rekening verwachten?
    Ik heb er een paar keer besteld en ik betaalde vooraf, niets achteraf.

  5. #9930
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Amazon Japan werkt zoals de US, en tegenwoordig ook de UK versie, dat je inderdaad vooraf betaald. Reeds veel gebruik gemaakt van Amazon Japan (ik laat in het midden voor wat precies ) en was dus altijd vooraf. En wat meer is, bijna altijd geleverd in twee dagen na verzending want ze gebruiken DHL.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #9931

    Standaard Deutschstunde (2019)

    Besteld bij Amazon DE:



    Deutschstunde (2019)

    2-disc Mediabook (Blu-ray + DVD)
    Audio: Duits DTS-HD MA 5.1
    Ondertitels: Duits
    Trailer

    Prijs: € 9,97
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #9932

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    ... en tegenwoordig ook de UK versie, dat je inderdaad vooraf betaald...
    Nou ik heb de Godfather box besteld bij Amazon UK die komende maand besteld & je betaald niks vooraf, pas op het moment van verzenden daar. Ik heb de order geplaatst via Creditcard & in mijn Internetbankieren staan die kosten er niet op. Dus vooraf betalen? niet dus, in ieder geval hier niet.

  8. #9933

    Standaard

    Venom Let There Be Carnage bij Amazon UK. GBP 17.95 incl.

    Liever deze en geen NL subs dan een vreselijk FSK logo en Duitse tekst op de cover... (en ook een dikke F.U. aan Sony om geen BRs meer te distribueren in de Benelux )

  9. #9934

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Nou ik heb de Godfather box besteld bij Amazon UK die komende maand besteld & je betaald niks vooraf, pas op het moment van verzenden daar. Ik heb de order geplaatst via Creditcard & in mijn Internetbankieren staan die kosten er niet op. Dus vooraf betalen? niet dus, in ieder geval hier niet.
    We hebben het over de douanekosten, als je de berichten goed leest. Wel dus .

  10. #9935

    Standaard

    Ok bedankt.
    Nu nog even flink wikken en wegen of ik die nieuwe versie van Leon op UHD ga bestellen...

  11. #9936

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Ok bedankt.
    Nu nog even flink wikken en wegen of ik die nieuwe versie van Leon op UHD ga bestellen...
    Is er een nieuwe versie van Leon op UHD dan? Wat heb ik gemist?

  12. #9937

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Is er een nieuwe versie van Leon op UHD dan? Wat heb ik gemist?
    Zie hier, TC en DC. Zie alleen nog geen Engelse subs erbij staan.

  13. #9938

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zie hier, TC en DC. Zie alleen nog geen Engelse subs erbij staan.
    Oh, oke, zie nog niet heel veel nieuws. En aangezien ik deze al heb wacht ik de reviews wel even af.

  14. #9939

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Oh, oke, zie nog niet veel nieuws. En aangezien ik deze al heb wacht ik de reviews wel even af.
    Dat is waar, die heeft natuurlijk ook beide cuts. De Japanse heeft een extra UHD en een extra blu-ray, misschien dat beide cuts hun eigen disc hebben? Qua beeld kan ik mij niet voorstellen dat het beter is dan de huidige uitgave trouwens, die is erg mooi.
    Laatst aangepast door rogue : 22-02-2022 om 09:51

  15. #9940

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is waar, die heeft natuurlijk ook beide cuts. De Japanse heeft een extra UHD en een extra blu-ray, misschien dat beide cuts hun eigen disc hebben? Qua beeld kan ik mkij voorstellen dat het beter is dan de huidige uitgave trouwens, die is erg mooi.
    Kan je je voorstellen dat de Japanse versie niet beter is, of wel?

  16. #9941

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Kan je je voorstellen dat de Japanse versie niet beter is, of wel?
    Niet , heb het aangepast.

  17. #9942

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Niet , heb het aangepast.

  18. #9943

    Standaard

    Gekocht bij Bookspot.nl met 10% Premium-korting:



    No Time to Die 4K UHD € 28,79

  19. #9944

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Oh, oke, zie nog niet heel veel nieuws. En aangezien ik deze al heb wacht ik de reviews wel even af.
    Misschien als je HIER kijkt wel...
    Wil m hoe dan ook wel hebben, heb iets met deze film en de diverse uitgaven (maar ben geen kenner, voor t geval er vragen komen...).
    De twee huidige UHD uitgaven, de Sony en Studio Canal, verschillen kwalitatief ook al van elkaar.
    Zie ook dat topic.

  20. #9945

    Standaard

    Gekocht bij bol.
    Who Framed Roger Rabbit had ik alleen nog maar op dvd dus een upgrade was wel nodig. €16.05
    Hotel Transsylvanië heb ik deel 1 en 2 op 3D blu ray. maar aangezien deze niet uitkomt in 3D dan maar de 4K versie. €8.91



  21. #9946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Gekocht bij bol.
    Who Framed Roger Rabbit had ik alleen nog maar op dvd dus een upgrade was wel nodig. €16.05
    Hotel Transsylvanië heb ik deel 1 en 2 op 3D blu ray. maar aangezien deze niet uitkomt in 3D dan maar de 4K versie. €8.91



    Er is wel degelijk een 3D versie beschikbaar via de importkanalen
    In Australia is in Januari de 3D versie uitgebracht via JB Hifi :

    https://www.jbhifi.com.au/products/h...ray-1?view=pdp
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  22. #9947

    Standaard

    Besteld bij Turbine Medien:



    Derde keer dat ik de 4K restauratie koop.

  23. #9948

    Standaard

    The green mile 4k steelbook voor 29,95 bij amazon.es (met nl subs). Volgende week geleverd.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  24. #9949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TMH Bekijk bericht
    Besteld bij Turbine Medien:



    Derde keer dat ik de 4K restauratie koop.
    Omdat?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #9950

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Omdat?
    Vorige twee waren de Amerikaanse en later de Britse Blu-rays met dezelfde 4K restauratie. Nu dus de UHD Blu-ray.
    Is een afwijking, verder ben ik best lief hoor.

Pagina 398 van 450 EersteEerste ... 298348388394395396397398399400401402408448 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •