Pagina 410 van 451 EersteEerste ... 310360400406407408409410411412413414420 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.226 tot 10.250 van 11269 worden weergegeven.
  1. #10226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik denk dat hij de 4k Steelbook heeft besteld a $ 44.99 USD waar dan nog verzenden en importkosten aan toegevoegd worden.
    Die prijs zal nog wel wat zakken denk ik, hij komt pas eind September uit.
    Helaas niet Wedlock. Het is de reguliere uitgave, je wilt niet weten wat de steelbook gaat kosten.
    De prijs voor de gewone versie is al 39.99 USD, daar komt 11.37 USD verzendingskosten bij en daarbovenop de taxes, nog eens 10,79 USD. Naar schijnt zou het een 4 disc set moeten zijn, maar de cover vermeld amper 2 schijfjes. Ik denk eerder dat ze bedoelen dat er 4 versies van de film beschikbaar is.
    Laatst aangepast door jurgen42u : 10-07-2022 om 20:41

  2. #10227

    Standaard

    Inderdaad 2 discs en 4 cuts....dit word althans vermeld bij blu-ray.com.
    Maar dan vind ik het best prijzig eerlijk gezegd als het niet de Steelbook is.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #10228

    Standaard

    De enige reden die ik kan bedenken waarom ze nog een Blu-ray bij de UHD-versies stoppen is omdat eventueel bonusmateriaal niet op de UHD past. Voor de rest mogen ze van mij stoppen met deze onnodige dubbele uitgaven. Dan zou de prijs een stuk omlaag kunnen, want als je voor de UHD gaat ga je nooit en te nimmer de bijgevoegde Blu-ray bekijken, toch?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #10229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    De enige reden die ik kan bedenken waarom ze nog een Blu-ray bij de UHD-versies stoppen is omdat eventueel bonusmateriaal niet op de UHD past. Voor de rest mogen ze van mij stoppen met deze onnodige dubbele uitgaven. Dan zou de prijs een stuk omlaag kunnen, want als je voor de UHD gaat ga je nooit en te nimmer de bijgevoegde Blu-ray bekijken, toch?
    Je zou nog kunnen bedenken dat de BD handig is voor op de slaapkamer als je daar een film wilt bekijken en daar alleen een BD-speler hebt staan. Verder verwacht ik echt niet dat de prijs omlaag zal gaan, eerder de winstmarge (als die er al is) hoger voor de producenten. Dus je schiet er niks mee op.

  5. #10230

    Standaard

    Bonusmateriaal op de Blu-ray is natuurlijk handig om de maximale bitrate op de UHD te vrijwaren. Alhoewel. Ik heb nu in Duitsland Ambulance op 4K gekocht en daar zit gewoon geen Blu-ray bij, maar al het bonusmateriaal staat wél mooi op de 4K.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #10231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Bonusmateriaal op de Blu-ray is natuurlijk handig om de maximale bitrate op de UHD te vrijwaren. Alhoewel. Ik heb nu in Duitsland Ambulance op 4K gekocht en daar zit gewoon geen Blu-ray bij, maar al het bonusmateriaal staat wél mooi op de 4K.
    Ij Frankrijk zit de br er wel bij.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  7. #10232

    Standaard

    Bij de Nederlandse versie ook kan ik jullie alvast verklappen.

  8. #10233

    Standaard The Guns of Navarone (1961) (4K)

    Besteld bij Amazon NL:

    71x1SzOFJvL._AC_SL1385_.jpg

    The Guns of Navarone (1961)

    Duitse uitgave
    1 disc (4K Ultra HD)*
    Audio o.a.: Engels Dolby Atmos / Dolby True HD 7.1
    Ondertitels o.a.: Engels, Engels SDH, Nederlands, Duits

    Prijs: € 11,93

    *) De Blu-ray met alle extra's die in sommige andere landen wél met de UHD-versie meegeleverd wordt, is identiek aan de versie uit 2011 en die heb ik reeds in mijn bezit.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #10234

    Standaard

    Resultaat van weekendje London

    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  10. #10235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Resultaat van weekendje London
    Wat is er in Londen qua winkels nog te vinden? Ik ga in december zelf, vandaar...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #10236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Wat is er in Londen qua winkels nog te vinden? Ik ga in december zelf, vandaar...
    Er zitten 6 CeX winkel in zone 1 en 2, dus daar valt genoeg te halen. En Fopp blijft nog een pareltje met prima deals. HMV is enkel nog in Shepards Bush te vinden, maar daar ben ik niet geweest. Fopp heeft voldoende assortiment
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  12. #10237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Er zitten 6 CeX winkel in zone 1 en 2, dus daar valt genoeg te halen. En Fopp blijft nog een pareltje met prima deals. HMV is enkel nog in Shepards Bush te vinden, maar daar ben ik niet geweest. Fopp heeft voldoende assortiment
    Zit Shepherd's Bush nog binnen de regio waarbinnen je kan reizen met de Oyster Card? EDIT ik zie het al, in Westfield shopping centre.
    6 CeX winkels klinkt wel interessant en Fopp is een vaste waarde natuurlijk. Ik mis wel de HMV's in het centrum.
    Zeggen dat daar vroeger nog zoveel andere winkels waren: Virgin, Tower,...
    Laatst aangepast door Werner : 12-07-2022 om 09:49
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #10238

    Standaard

    Ik weet nog dat ik in de zomer van 2008 als 21-jarige in Londen was en mijn ogen uitkeek bij de Zavvi aan Piccadilly Circus en HMV 100 meter verderop richting Leicester Square. Daar was zo veel te krijgen. Tijden veranderen.

    The Dark Knight bij BFI IMAX vergeet ik ook niet meer. Vooral die extreme close-up van The Joker in het begin van de film haarscherp op dat immense scherm is me bijgebleven.
    The future is Blu

  14. #10239

    Standaard

    Ontvangen van Vinegar Syndrome:



    Cloak & Dagger (1984) 4K UHD $ 44,99
    Grandmother's House (1989) Blu-ray $ 22,99

  15. #10240

    Standaard

    Voor net geen 70 dollar inclusief alles (shipping, douane...) op E-bay.



    Niet slecht voor 4 seizoenen!
    Laatst aangepast door Werner : 12-07-2022 om 16:36
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #10241

    Standaard

    Is Cloak & Dagger op blu ray ook, bij onderstaande uitgave? Regio 2 of regio vrij?
    Bestelling komt uit Amerika? Lange levertijd?
    Dank!


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ontvangen van Vinegar Syndrome:



    Cloak & Dagger (1984) 4K UHD $ 44,99
    Grandmother's House (1989) Blu-ray $ 22,99

  17. #10242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Voor net geen 70 dollar inclusief alles (shipping, douane...) op E-bay.



    Niet slecht voor 4 seizoenen!
    Prachtige serie voor inderdaad een mooie prijs!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #10243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joopjes Bekijk bericht
    Is Cloak & Dagger op blu ray ook, bij onderstaande uitgave? Regio 2 of regio vrij?
    Bestelling komt uit Amerika? Lange levertijd?
    Dank!
    Ja, er zit ook een Blu-ray bij. Deze is echter alleen regio A gecodeerd, dus moet je een regiovrije speler hebben om 'm af te kunnen spelen. De bestelling komt inderdaad uit Amerika, rechtstreeks van de distributeur. De levertijd was slechts 5 dagen met FedEx en stevig verpakt.

  19. #10244

    Standaard

    Top! Dank weer voor de snelle reactie.
    Jammer dat de blu ray niet regio vrij is.... . Kan de film verder niet vinden.
    Alleen deze dvd
    Cloak & Dagger: Amazon.de: Henry Thomas, Dabney Coleman, Michael Murphy, Christina Nigra, John McIntire, Jeanette Nolan, Eloy Casados, Tim Rossovich, William Forsythe, Robert DoQui, Shelby Leverington, Linden Chiles, Victor J. Kemper, Richard Franklin, Andrew London, Henry Thomas, Dabney Coleman, Allan Carr, C.O. Erickson, Cornell Woolrich, Nancy Dowd, Tom Holland: Dvd & blu-ray



    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ja, er zit ook een Blu-ray bij. Deze is echter alleen regio A gecodeerd, dus moet je een regiovrije speler hebben om 'm af te kunnen spelen. De bestelling komt inderdaad uit Amerika, rechtstreeks van de distributeur. De levertijd was slechts 5 dagen met FedEx en stevig verpakt.

  20. #10245

    Standaard

    De film is blijkbaar alleen in Amerika uitgebracht op DVD en UHD (niet los op Blu-ray). Ik heb de film jaren geleden op DVD gekocht bij Fame in Amsterdam in een Double Feature-uitgave waarin ook de film The Wizard zit.


  21. #10246

    Standaard

    Besteld bij Bol.com/2x UHD Collector’s Edition




    De posters gaan in een lijstje.

  22. #10247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Besteld bij Bol.com/2x UHD Collector’s Edition




    De posters gaan in een lijstje.
    Mooi hoor, ik heb ze op blu ray, niet deze speciale uitgave maar de gewone films.

    laat even weten hoe ze zijn in 4K

  23. #10248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Mooi hoor, ik heb ze op blu ray, niet deze speciale uitgave maar de gewone films.

    laat even weten hoe ze zijn in 4K
    Reviews staan op bluray.com. Net als veel oudere Warner titels in 4K: geweldig
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  24. #10249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Reviews staan op bluray.com.
    Ook op allesoverfilm.nl.

    Batman https://allesoverfilm.nl/recensies/6...s-edition/uhd/
    Batman Returns https://allesoverfilm.nl/recensies/6...s-edition/uhd/

  25. #10250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Mooi hoor, ik heb ze op blu ray, niet deze speciale uitgave maar de gewone films.

    laat even weten hoe ze zijn in 4K
    Ja mooi hé

    Wat @DanielC zegt.Ik zal mijn ervaring als ik ze rond de 20e heb hier posten.

    Hoop dat die andere twee uit de 90s ook nog een speciale uitgave krijgen.Dat zijn wel de minste Batman films maar toch.

    The Batman: Deze steelbook heb ik laatst gekocht en ziet er heel nice uit.Vind de film zo goed dat ik hem op UHD al 2x gezien heb.


    Dit nog:Moch je ze willen kopen @Driekus dan moet je niet al te lang wachten.@Rogier & Blu-ray.com geven voor beeld en geluid een top score.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-07-2022 om 09:09

Pagina 410 van 451 EersteEerste ... 310360400406407408409410411412413414420 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •