Pagina 427 van 451 EersteEerste ... 327377417423424425426427428429430431437 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.651 tot 10.675 van 11263 worden weergegeven.
  1. #10651

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Geldt dat dan alleen dus voor Zavvi.nl, of ook voor Zavvi.com? Of kan je wel blijven bestellen bij Zavvi.com en worden die dan ook geleverd?
    Geldt voor EU, Australie en US.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  2. #10652

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Bewust zonder NL-ondertitels gekocht? Ik vraag het puur voor de zekerheid hoor.
    Nee, niet bewust. Samen gekocht met een andere titel die nog niet uit is. Wel of geen Nederlandse ondertitels maakt voor mij niet veel uit. Ik kan Engelstalige films goed volgen zonder ondertitels.

  3. #10653

    Standaard

    Gekocht bij Media Markt Eindhoven Centrum waar het aanbod steeds minder wordt:



    The Last Duel Blu-ray € 7,50
    Ready or Not Blu-ray € 7,50

  4. #10654

    Standaard

    Gekocht op Amazon.es:



    ''Turbulence'' € 17,80

  5. #10655

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Gekocht op Amazon.es:



    ''Turbulence'' € 17,80
    Cool, wist niet eens dat deze uit was op Blu-ray. Hoe is de uitgave verder? Audio, subs, extra’s?

  6. #10656

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Cool, wist niet eens dat deze uit was op Blu-ray. Hoe is de uitgave verder? Audio, subs, extra’s?
    Ja, dat wil ik ook weten!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #10657

    Standaard

    Three Colours: Red/White/Blue (4K digipack) bij amazon UK voor 95 euro

  8. #10658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Cool, wist niet eens dat deze uit was op Blu-ray. Hoe is de uitgave verder? Audio, subs, extra’s?
    Er staat alleen een trailer op als extra. De schijf is regiovrij (A,B & C). De Geluidssporen (Spaans DTS HD 5.1 - Engels DTS HD 5.1 & De volgende zijn alleen in Dolby Digital 5.1: Frans - Duits & Italiaans) zijn: Spaans - Engels - Frans - Duits & Italiaans. De schijf bevat de volgende ondertitels: Spaans - Engels - Frans - Duits - Italiaans & Portugees. De film is Breedbeeld (16/9) = 2:35:1 Full HD 1080. Er is directe toegang tot de scene's.

    Ik moet de film nog in zijn geheel bekijken, maar dit is de info vanaf de hoes! Ik heb een paar stukjes effe snel bekeken, maar de beeldkwaliteit vind ik vrij goed. Best scherp beeld en goed geluid wat mij betreft.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 08-02-2023 om 21:41

  9. #10659

    Standaard

    Ook maar gelijk even Turbulence in Spanje besteld.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10660

    Standaard

    In Spanje zijn veelal bootleg Blu-Rays te koop van films die niet ergens anders al officiee of beperktl zijn released.
    vaak zijn het HDrips van streamingdiensten voorzien van de extra's van de DVD versies.
    volgens mij is er ook een topic aan toegewijd op blu-ray.com
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  11. #10661

    Standaard

    Klopt, zo heb ik Pink Floyd’s The Wall (de film) op bluray uit Spanje van amazon, kwam er pas later achter dat dat een bootleg was, idd een HD rip met geloof ik geluid opgeplust van de dvd oid naar een DTS-hd track. Niet veel beter qua beeld dan de dvd, volgens mij zelfs met het logo weggephotoshopt.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  12. #10662

    Standaard

    Niet echt gekocht, maar gekregen voor de verjaardag, telt dat ook?






    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #10663

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Niet echt gekocht, maar gekregen voor de verjaardag, telt dat ook?
    Ik dacht dat deze seizoenen van '24' op Blu-ray nergens meer verkrijgbaar waren? Of heb je deze cadeau gekregen van eBay? Of van de plaatselijke kringloopwinkel?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #10664

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik dacht dat deze seizoenen van '24' op Blu-ray nergens meer verkrijgbaar waren? Of heb je deze cadeau gekregen van eBay? Of van de plaatselijke kringloopwinkel?
    amazon.co.jp
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #10665

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Niet echt gekocht, maar gekregen voor de verjaardag, telt dat ook?

    Lijken wel custom made.

    Seizoen 7 en 8 mis ik?

    Edit
    Ik zie ze op een Japanse Amazon staan, klik op de foto om daar naar toete gaan.
    Laatst aangepast door Driekus : 13-02-2023 om 14:38

  16. #10666

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Lijken wel custom made.

    Seizoen 7 en 8 mis ik?

    Edit
    Ik zie ze op een Japanse Amazon staan, klik op de foto om daar naar toete gaan.
    Seizoen 7 en 8 zijn hier ook uitgekomen op BD (plus ook het laatste kortere seizoen). De uitgaven uit Japan zijn origineel en officieel. Alleen een bizarre prijs zeg, ongeveer 350,- voor de boxset...

  17. #10667

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Lijken wel custom made.

    Seizoen 7 en 8 mis ik?

    Edit
    Ik zie ze op een Japanse Amazon staan, klik op de foto om daar naar toete gaan.
    Zijn wel degelijk officieel hoor. De Japanners zijn gewoon beter in die dingen uitbrengen denk ik..
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #10668

    Standaard

    Casablanca 4K (gewone editie) bij MM voor 24.99.

    De blu-ray die erbij steekt heeft geen NL subs terwijl de hoes aangeeft dat dit wel zo is... fout bij Warner zeker? Misschien denken ze daar dat Deens en Dutch hetzelfde is? Film gekocht in cellofaan dus gloednieuw.

  19. #10669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Seizoen 7 en 8 zijn hier ook uitgekomen op BD (plus ook het laatste kortere seizoen). De uitgaven uit Japan zijn origineel en officieel. Alleen een bizarre prijs zeg, ongeveer 350,- voor de boxset...
    Tsja, zoals je weet met de Marvel 3D schijven is Japan vreselijk duur. De laatste twee seizoenen van Agents of Shield zijn daar ook zo'n €75 per stuk, dus €350 voor de boxset van 24 verbaast mij niet.

  20. #10670

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Tsja, zoals je weet met de Marvel 3D schijven is Japan vreselijk duur. De laatste twee seizoenen van Agents of Shield zijn daar ook zo'n €75 per stuk, dus €350 voor de boxset van 24 verbaast mij niet.

    Ja dat klopt, maar die seizoenen van 24 zijn al een paar jaar uit (5 zelfs, gezien de releasedatum), en de serie is niet vreselijk populair of "trending" meer. Dus dan zou ik wel een ietwat lagere prijs verwachten...

  21. #10671

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ja dat klopt, maar die seizoenen van 24 zijn al een paar jaar uit (5 zelfs, gezien de releasedatum), en de serie is niet vreselijk populair of "trending" meer. Dus dan zou ik wel een ietwat lagere prijs verwachten...
    Ik kan je vertellen dat die seizoenen van Agents of Shield ook al een paar jaar lekker stabiele prijzen hebben, helaas.

  22. #10672

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik kan je vertellen dat die seizoenen van Agents of Shield ook al een paar jaar lekker stabiele prijzen hebben, helaas.

    Aha oke, dan hou ik het maar bij de MovieNex edities....die zijn me duur zat Ben overigens benieuwd hoe lang ze daar nog mee doorgaan...

  23. #10673

    Standaard

    Voor 31,92 incl. verzenden op ebay. Komt bovendien uit Duitsland dus geen sores met de douane!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #10674

    Standaard

    Voor 28,98 euro bij Bol

    - Zillion
    - Violent Night

  25. #10675

    Standaard

    via bol voor 36,97 :
    - acht bergen
    - zillion
    - rebel

Pagina 427 van 451 EersteEerste ... 327377417423424425426427428429430431437 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •