Pagina 89 van 452 EersteEerste ... 397985868788899091929399139189 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.201 tot 2.225 van 11280 worden weergegeven.
  1. #2201

    Standaard

    bol.com voor 7,44 bij een externe verkoper(nieuw)

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #2202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    bol.com voor 7,44 bij een externe verkoper(nieuw)

    Bij deze uitgave betreft het hier de biosversie en niet de extended cut.

    http://dvd.nl/recensies/5042/casualties-of-war/blu-ray/

  3. #2203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Bij deze uitgave betreft het hier de biosversie en niet de extended cut.

    http://dvd.nl/recensies/5042/casualties-of-war/blu-ray/
    De aanduiding "Extended Cut" was foutief; die is niet uitgebracht. Bij de herdruk werd de cover gecorrigeerd.

  4. #2204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    De aanduiding "Extended Cut" was foutief; die is niet uitgebracht. Bij de herdruk werd de cover gecorrigeerd.
    Klopt, maar dat betekent dus dat peptalk de biosversie met foutieve hoes heeft gekocht, omdat de extended cut hier niet is uitgebracht.

  5. #2205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Vandaag ontvangen van Bol.com:



    Poltergeist (2015) 3D € 17,99 (prijs is inmiddels € 22,99)
    Dit is dus de hoes, erg raar dan dat ze nog steeds de afbeelding niet hebben aangepast.

    Lijkt me voor de eventuele koper fijn als ze de juiste informatie kunnen zien.

    Ik wil hem misschien ook halen, maar niet voor € 22,99.

    Even kijken dan maar waar ie voor een mooie prijsje vinden is.

    Ben benieuwd wat ie bij MM Eindhoven kost.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 16-10-2015 om 05:03

  6. #2206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Klopt, maar dat betekent dus dat peptalk de biosversie met foutieve hoes heeft gekocht, omdat de extended cut hier niet is uitgebracht.
    Klopt al wist ik dat niet meer, maar ergens anders is die extended cut ook niet op BD uitgebracht volgens mij. Vandaar trouwens dat de duur van deze BD maar 4 minuten langer is dan de DVD, dat was me wel opgevallen in DVDProfiler. Ach ja, wil hem wel een keer op BD zien dus zit er verder niet mee.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #2207

    Standaard



    had nog 2 bons van 10 € voor Fnac > dus deze gehaald voor 19,99 €
    DVD & Blu-Ray collectie

  8. #2208

    Standaard

    Gekocht bij amazon.co.uk :

    Mad Max : Fury Road 2D+3D € 30,00
    San Andreas 2D+3D € 30,00
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  9. #2209

    Standaard

    Amazon.fr: Steelbook Mad Max Fury Road (met NL subs) - € 27,99 (+ verzendkosten)

    image.jpg

  10. #2210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJM Bekijk bericht
    Amazon.fr: Steelbook Mad Max Fury Road (met NL subs) - € 27,99 (+ verzendkosten)

    image.jpg
    Kom je dan inclusief verzendkosten niet bijna op dezelfde prijs als bol.com? Of je woont in Belgie natuurlijk.

  11. #2211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Kom je dan inclusief verzendkosten niet bijna op dezelfde prijs als bol.com? Of je woont in Belgie natuurlijk.
    Nee, hij woont in Haarlem, zo te zien. Inclusief verzending naar Nederland en BTW-aanpassing betaal je voor de Franse versie € 32,15. Dan had je deze steelbook dus net zo goed bij bol.com kunnen bestellen. Dan heb je bovendien geen Franse teksten op de inlay/hoes en ook nog eens sneller in huis.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #2212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nee, hij woont in Haarlem, zo te zien. Inclusief verzending naar Nederland en BTW-aanpassing betaal je voor de Franse versie € 32,15. Dan had je deze steelbook dus net zo goed bij bol.com kunnen bestellen. Dan heb je bovendien geen Franse teksten op de inlay/hoes en ook nog eens sneller in huis.
    Prijs incl. verzendkosten klopt inderdaad. De reden dat ik hem in Frankrijk heb gekocht is omdat ik graag de steelbook wilde hebben en bij Bol leek het toch om een gewone uitgave te gaan. De voorkant van de steelbook vind ik daarnaast ook nog veel mooier en bovendien vind ik het belachelijk dat Bol meer dan 30 euro voor een Blu-Ray durft te vragen (principieel punt). In de Mediamarkt vond ik overigens alleen zo'n versie (overigens ook geen steelbook) met zo'n lelijk paars hoekje erop (en met dezelfde prijs als bij Amazon.fr). Ik hou in principe ook niet van buitenlandse teksten op de hoes (zeker geen Duitse), maar de voorkant is bijna authentiek (enkel "Edition"). Daarnaast volgde ik de andere discussie over de verpestte audio (Dolby Atmos) op de Benelux-versie en hoop met de Franse versie wel het beste Engelse audiosporen te krijgen (alhoewel ik snap dat de kans aanwezig is dat deze identiek is aan de Benelux-versie). Genoeg uitleg zo? 😊

  13. #2213

    Standaard

    Bol heeft ook de steelbook geleverd.
    Ik heb die in huis, vanwege dat ze de gewone versie (amaray) niet op tijd konden leveren, kreeg ik de steelbook toegestuurd.

  14. #2214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJM Bekijk bericht
    Prijs incl. verzendkosten klopt inderdaad. De reden dat ik hem in Frankrijk heb gekocht is omdat ik graag de steelbook wilde hebben en bij Bol leek het toch om een gewone uitgave te gaan. De voorkant van de steelbook vind ik daarnaast ook nog veel mooier en bovendien vind ik het belachelijk dat Bol meer dan 30 euro voor een Blu-Ray durft te vragen (principieel punt). In de Mediamarkt vond ik overigens alleen zo'n versie (overigens ook geen steelbook) met zo'n lelijk paars hoekje erop (en met dezelfde prijs als bij Amazon.fr). Ik hou in principe ook niet van buitenlandse teksten op de hoes (zeker geen Duitse), maar de voorkant is bijna authentiek (enkel "Edition"). Daarnaast volgde ik de andere discussie over de verpestte audio (Dolby Atmos) op de Benelux-versie en hoop met de Franse versie wel het beste Engelse audiosporen te krijgen (alhoewel ik snap dat de kans aanwezig is dat deze identiek is aan de Benelux-versie). Genoeg uitleg zo? 
    Aangezien het probleem met de 'verpestte audio' kwam omdat er voorrang is gegeven aan de Franse track, is de kans levensgroot dat het bij de Franse uitgave hetzelfde is natuurlijk.
    Maar goed, je weet het nooit .

  15. #2215

    Standaard

    Gekcht bij Fnac Antwerpen:



    prijs was 33,99 Euro maar had nog een waardebon van 15 Euro dus 18,99 Euro

  16. #2216

    Standaard

    Zavvi.nl: Disney films - 2 halen, 1 betalen - Totaal €44,88 (incl. verzenden)
    - Hercules
    - Snow White
    - Klokkenluider van de Notre Dame
    - Monsters Inc. 3D

    Allen met Nederlandse taal en ondertiteling!

    image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg

  17. #2217

    Standaard

    Gekocht bij MM Eindhoven :



    ''Poltergeist 3D (3D + 2D) € 19,99
    ''Jurassic World (2D, Steelbook) € 19,99
    ''The Age of Adaline'' € 11,99


    En tevens heb ik de volgende box gekocht, welke o.a ook een Blu-ray bevat :


    ''Queen - Live at the Rainbow (Super Deluxe Box Set, 2CD + Blu-ray + DVD) € 80

  18. #2218
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Kijk eens aan, ook nog eens wat besteld, of toch 'normale' BD's Bij amazon.de, geen speciale prijzen, Kingsman en Ex Machina aan +/- 15€ en Chappie +/- 11€



    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #2219
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    B-Day cadeautjes?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #2220

    Standaard

    Amazon.fr: Ex_Machina - Steelbook (met NL subs) - € 24,12 (incl. verzendkosten)
    Boekenvoordeel (Free Record Shop) Zaandam: Run All Night - € 16,99
    Mediamarkt Zaandam: Jurassic World Steelbook - € 24,99 + Avengers Age of Ultron (3D) - € 26,99


    image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg

  21. #2221

    Standaard

    De BTTF-box in de MM van Schoten voor 29,90. Great Scott!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #2222

    Standaard

    2+1 gratis bij bol.com, voor een totaal van 32,99 euro incl. verzendingskosten:


    Tinkerbell En De Legende Van Het Nooitgedachtbeest
    Big Hero 6
    Oliver & Company

  23. #2223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJM Bekijk bericht
    Mediamarkt Zaandam: Jurassic World Steelbook - 24,99
    Die staat in de webshop voor € 19,99 geprijsd, en ook in andere vestigingen.
    Ik zou of teruggaan, of ff bellen en dit melden.
    Vaak krijg je dan het verschil terug, heb ik al eens meegemaakt.

  24. #2224

    Standaard

    Amazon.de - €29.99 - omdat een Benelux release er toch nooit zal komen...


  25. #2225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Die staat in de webshop voor € 19,99 geprijsd, en ook in andere vestigingen.
    Ik zou of teruggaan, of ff bellen en dit melden.
    Vaak krijg je dan het verschil terug, heb ik al eens meegemaakt.
    Dat is wel een goede tip, thanks! Prijsverschil is inderdaad wel erg gortig (deze MM is vrijwel altijd duurder dan de rest, dus probeer daar al zo min mogelijk te kopen)

Pagina 89 van 452 EersteEerste ... 397985868788899091929399139189 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •