De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard A Million Ways to Die in The West (Extended Cut) - Blu-ray

    Ik heb gisteren deze film ontvangen van amazon.co.uk, had hem daar besteld omdat er ned. subs op zouden staan. Helaas was amazon weer eens verkeerd en hebben ze de specs van de dvd overgenomen. Er staan dus enkel engelse ondertitels op. De reden hiervoor is volgens mij dat UK release de extended cut bevat bijna een kwartier langer dan de bioscoop versie. Bij ons komt er geen extended cut. Deze zullen waarschijnlijk als deleted/extended/alternate scènes op de blu-ray worden gezet. Vandaar dat er volgens mij enkel engelse subs opstaan omdat de schijf enkel in de uk zal worden verdeeld als extended cut. Wat een soep weer.

    Extra's: UK

    Includes Theatrical Feature & Unrated Feature; Alternate Opening; Alternate Ending; Deleted Scenes; Gag Reel; Once Upon A Time - In a Different West; A Fist of Dirt... In Your Mouth; The Good, The Bad, and an Increasing Population, feature commentary (theatrical cut)

    Extra's benelux:

    • Alternate opening
    • Alternate ending
    • Deleted/Extended/Alternate Scenes
    • Gag reel
    • Once Upon A Time, In A Different West
    • A Fist Of Dirt… In Your Mouth
    • The Good, The Bad, And An Increasingly Decreasing Population
    • Feature Commentary Seth MacFarlane, Alec Sulkin, Wellesley Wild & Charlize Theron


    Zo te zien wordt de "sticker" van digital copy ook weer meegedrukt op de nederlandse release:

    Laatst aangepast door WaymannDirector : 08-10-2014 om 09:12

  2. #2

    Standaard

    Bij Ted was dit ook al het geval, heb toen ook de regiovrije US versie besteld. Bij deze eerst maar eens de film bekijken, weet nog niet wat ik ervan vindt.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht

    Zo te zien wordt de "sticker" van digital copy ook weer meegedrukt op de nederlandse release:
    Klopt. Daar moeten ze echt mee ophouden. Als het nu een sticker was die je gewoon kon verwijderen. Of een Wendecover, zoals de Duitsers vaak gebruiken, waarbij je één kant met het opgedrukte leeftijdslogo hebt en op de achterkant de identieke cover zonder dat logo.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #4

    Standaard

    Als je aan amazon meldt dat de specs op hun site verkeerd zijn, dan mag je 'm wel terugsturen.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Als je aan amazon meldt dat de specs op hun site verkeerd zijn, dan mag je 'm wel terugsturen.
    Ik refereerde eigenlijk naar de Nederlandse versie. Daar staat die lelijke Ultraviolet-sticker inderdaad ook gewoon op de hoes afgedrukt. Zo'n leeftijdslogo kan ik niet mee zitten, die is klein en netjes, maar wat moet ik nu met zo'n digitale kopie? Ik ga zo'n film echt niet op mijn smartphone of tablet bekijken, ook al is het een HD-versie (en dan waarschijnlijk 'slechts' 720p). Bovendien kan je die nooit rechtstreeks afspelen, maar heb je weer een Ultraviolet-app of iets dergelijks voor nodig. Bovendien moet je én een Ultraviolet-account aanmaken plus een account bij een Ultraviolet-provider, wat dat dan ook mag zijn. Hoe moeilijk kun je het mensen maken, vraag ik me wel eens af.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik refereerde eigenlijk naar de Nederlandse versie. Daar staat die lelijke Ultraviolet-sticker inderdaad ook gewoon op de hoes afgedrukt. Zo'n leeftijdslogo kan ik niet mee zitten, die is klein en netjes, maar wat moet ik nu met zo'n digitale kopie? Ik ga zo'n film echt niet op mijn smartphone of tablet bekijken, ook al is het een HD-versie (en dan waarschijnlijk 'slechts' 720p). Bovendien kan je die nooit rechtstreeks afspelen, maar heb je weer een Ultraviolet-app of iets dergelijks voor nodig. Bovendien moet je én een Ultraviolet-account aanmaken plus een account bij een Ultraviolet-provider, wat dat dan ook mag zijn. Hoe moeilijk kun je het mensen maken, vraag ik me wel eens af.
    En ik refereerde eigenlijk naar het bericht van WaymannDirector .

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •