Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 57 worden weergegeven.

Discussie: Outlander (2014)

  1. #1

    Standaard Outlander (2014)

    Volgt iemand ook al deze serie? Ik volg hem sinds 2 weken via HBO en moet zeggen dat de serie bevalt.
    Via http://www.imdb.com/title/tt3006802/ kan je al meer info erover lezen. In de tweede aflevering kwam Lotte Verbeek erin
    als een soort heks .

  2. #2

    Standaard

    Aflevering 1 tot 8 gezien (2014). Goed acteerwerk en met een "goede" rotzak acteur erin.
    Zal de serie doorschuiven naar mijn zus die zal deze Outlander ook wel goed vinden.

  3. #3

    Standaard

    Ik moet zeggen dat de serie mij wel gegrepen heeft. Het is even wennen, maar nu kijk ik elke week uit naar het nieuwe deel....nog twee delen voor het eerste seizoen.
    Eigenlijk kon het niet fout gaan; een hernieuwde samenwerking tussen Ronald D. Moore en Bear McCreary, wat wil je nog meer?

    En de werkelijk schitterende themesong:

    https://youtu.be/GOVF1dSFhqk

    En live is het niet minder mooi:

    https://youtu.be/rbG65TUeoPU

  4. #4

    Standaard

    Ik geniet er momenteel ook geweldig van, maar vind het zo spijtig dat de DVD-releases zullen opgesplitst worden in Part 1 en Part 2. In tijden als deze waarin Netflix twaalf afleveringen direct beschikbaar stelt voor het grote publiek is dat natuurlijk zeer achterhaald. Ben wel benieuwd of er uiteindelijk ook een Blu-Ray release voor ons zal komen.

    En inderdaad, die themesong geeft me steeds kippenvel, prachtig stukje muziek!
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  5. #5

    Standaard

    Ik vind dit gewoon een schitterende reeks! Ik kende wel de boeken al, zéér origineel standpunt om romantiek, geschiedenis en sciencefiction tot één geheel te verwerken
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    IBen wel benieuwd of er uiteindelijk ook een Blu-Ray release voor ons zal komen.
    Op Bol staat er wel 1: http://www.bol.com/nl/p/outlander-se...0000040202727/

  7. #7

    Standaard

    Het lijkt erop dat we nu alsnog ook de opgesplitste delen gaan krijgen volgens Bol.com. Jammer want ik zat te wachten op een complete release om de rest van Seizoen 1 (afl. 9 - 16) te kunnen afkijken. Op termijn krijgen we ook een collector's box maar dat is pas voor later dit najaar.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Het lijkt erop dat we nu alsnog ook de opgesplitste delen gaan krijgen volgens Bol.com. Jammer want ik zat te wachten op een complete release om de rest van Seizoen 1 (afl. 9 - 16) te kunnen afkijken. Op termijn krijgen we ook een collector's box maar dat is pas voor later dit najaar.
    Zijn al een tijdje te bestellen op bol. Op het eerste net van Belgie wordt het tweede deel overigens op dit moment op vrijdag uitgezonden, vrijdag was aflevering 11.

  9. #9

    Standaard

    De complete release komt binnen een dag of drie uit in de UK. Met NL ondertitels.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10

    Standaard

    Die benelux collectors edition ziet er wel fraai uit! Maar de soundtracks heb ik al (vrijdag deel 2 eindelijk uit) en die andere dingen dat vergaard uiteindelijk toch alleen maar stof. De Uk uitgave zal het volgende week ook wel doen.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Maar de soundtracks heb ik al (vrijdag deel 2 eindelijk uit)
    Ook fan van Bear McCreary?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ook fan van Bear McCreary?
    Mwah niet in het bijzonder maar Outlander vol.1 was wel een van de beste soundtracks die ik dit jaar heb gehoord. Benieuwd naar vol.2.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Mwah niet in het bijzonder maar Outlander vol.1 was wel een van de beste soundtracks die ik dit jaar heb gehoord. Benieuwd naar vol.2.
    Een voorproefje.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Klinkt alweer geweldig. Kan niet wachten tot vrijdag.

  15. #15

    Standaard

    Hmm nog niet zeker of er nederlandse ondertitels op de UK version zullen staan. De back cover op amazon.co.uk zegt al van niet... De kans zit er dik in dat deze schijven indentiek zijn aan de duiste release... Zo ook geen, italiaanse en spaans ondertitels. Ga hie rnu niet om annuleren, engelse subs ook ook goed voor mij we zien volgende week wat het wordt.

  16. #16

    Standaard

    Als het niet mocht kloppen, gaat de box jammer genoeg terug. Op de site zelf staat duidelijk Nederlandse ondertitels. Mocht dat niet het geval zijn, dan heb ik een goede reden. Als iemand de box in handen moest hebben, is een bevestiging altijd welkom.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #17

    Standaard

    Heeft iemand deze box al ontvangen ? Normaal kreeg ik hem vandaag maar die amateurs van bpost is De laatste tijd elke keer te laat met hun pakketjes....

  18. #18

    Standaard

    Bij mij zal het net iets langer duren want ik heb er nog een CD bij voorbesteld die ook één van deze dagen uit is gekomen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #19

    Standaard

    Helaas toch geen nederlandse ondertitels, ook geen frans, spaans en italiaans.

  20. #20

    Standaard

    Ik zit een beetje in dubio: terugsturen en wachten op de Benelux-versie of houden omwille van de mooie vormgeving.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik zit een beetje in dubio: terugsturen en wachten op de Benelux-versie of houden omwille van de mooie vormgeving.
    Houden omwille van de mooie vormgeving. Je bent hetzelfde geld kwijt als je de keepcase versies koop.

  22. #22

    Standaard

    Ik zou graag Seizoen 1 gaan aanschaffen maar weet op den duur niet meer voor welke versie ik moet gaan. De UK collector's edition is inderdaad prachtig (nog net niet zo mooi als de Holiday Gift Set) maar erg prijzig tegenover andere landen. Zowel Amazon.it als Amazon.es hebben het volledige eerste seizoen (weliswaar gewoon in een keepcase) op Blu-Ray voor € 26-27 en volgens die laatste zijn er NL ondertitels aanwezig.

    Toch nog even nadenken over welke versie ik ga kopen...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    en volgens die laatste zijn er NL ondertitels aanwezig.
    Vind ik verdacht. De Beneluxversie heeft namelijk alléén Nederlands en Engels als ondertiteling, je zou op zijn minst reciprociteit verwachten.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #24

    Standaard

    Ja, ik vond het ook verdacht Werner. Vooral omdat de Italiaanse versie dan weer enkel Italiaans en Engels als ondertiteling heeft. En als Amazon.co.uk fout zat dan kan dat bij Amazon.es ook zo zijn natuurlijk. De Engelse subtitles zijn wat mij betreft al voldoende maar de Nederlandse erbij hebben is toch een leuke bonus.

    Ik wacht dus nog even af, ik zie nog wel of de Beneluxversies wat in prijs zakken de komende weken/maanden.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  25. #25

    Standaard

    Gek genoeg heeft deel 2 (afl. 9-16) wél Italiaanse en Spaanse audio/dub, Pieter.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •