Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 29 van 29 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    "Hombre, nog steeds grappig dat je een BD nu al bekritiseert op basis van een paar specs op papier terwijl je de BD('s meervoud!, want het zijn er 2) nog niet eens gezien en beluisterd hebt"

    Hoe kom je tot deze "zelf" vooringenomen conclusie?" (had eigenlijk ook niet anders verwacht )

    Of wil je niet lezen wat er staat "Des al niet te min is er een groot verschil in kwaliteiten beleving bij de DD-THD track.

    Het vergelijk heeft plaats gevonden bij een vriend van mij in zijn HT ruimte in een gezelschap van 5 personen, die allen tot dezelfde conclusie kwamen.

    Als laatste, 4x een uitgave (een andere verpakking) v/d zelfde transfair maakt het nog steeds niet goed.


    Ik laat het hier verder bij.
    In je verhaal doe je het overkomen dat er een kwaliteitsverschil is op papier, niet dat je dit uitgebreid zelf hebt getest met meerderen erbij. Plus daarbij dat het feitelijk overkomt, niet als jouw mening.
    Dat is wel heel iets anders, plus dat ik daarbij nog steeds mijn grote twijfels heb of dat verschil in beleving puur komt door de vooroordelen die er van tevoren al waren of dat men echt met een onbevooroordeeld oor objectief heeft beluisterd. Gezien jouw aanwezigheid bij die sessie is dat zo goed als onmogelijk geweest. Maar goed, ik ga het zelf testen met de NL versie en de US versie die ik gisteren heb binnengekregen en verwerken in de recensie alhier.
    Als laatste, van de vier uitgaven zijn er 2 DVD-uitgaven dus in hoeverre dat aantal een afwaardering is van de gebruikte transfer snap ik niet echt.

  2. #27

    Standaard

    Jammer dat ze dit keer geen collector's edition met wat kaarten, een gadget (laatste keren lighter, clipper of drinkflesje) in een grote box aanbieden.
    Ik vond het qua prijsverhouding grappige items voor in de verzameling. Nu wacht ik wel tot na de kerst de extended in prijs daalt.
    Send a maniac to catch a maniac...

  3. #28

    Standaard

    Ik heb eens nagevraagd omtrent de reden van de afwezigheid van een 7.1 track en kreeg vandaag antwoord, dat overeen komt met mijn eigen gedachten:

    Voor Dolby Atmos 7.1. is de markt dusdanig klein dat we ervoor gekozen hebben om The Expendables 3 in 5.1. uit te brengen. Nog niet genoeg mensen hebben de middelen om 7.1. te gebruiken.In elk geval zal waar beschikbaar in vervolg meer met het oog op de toekomst gekeken worden.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #29
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Bla bla natuurlijk, want Dolby Atmos is geheel backward compatibel. Het is dat ze graag producten voor een scherpe prijs op de markt willen brengen en dat valt best te begrijpen. Een belangrijkere constatering is echter dat men zelf iets met de mix heeft gedaan/laten doen en daar kan je vraagtekens bij zetten. Echter had ik pas echt raar opgekeken als er wel een Atmos-track op zat, want dan waren ze mega-snel... Maar 5.1 bij een 7.1 bron is wel heel gemakkelijk.

    Persoonlijk, al had ik Dolby Atmos en was er de versie met Atmos.., dan had ik waarschijnlijk nog niet gekocht!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •