Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 112 worden weergegeven.

Discussie: Amsterdamned

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Dat ziet er echt veelbelovend uit.

    Niet goedkoop maar zeker zijn geld waard, geef hier liever €40 aan uit dan €5 aan het prul van DFW

    Bij WowHD.nl te reserveren voor € 26,60: http://www.wowhd.nl/amsterdamned/827058801492.

    Trouwens in het artikel staat bij Region ''All'', maar op Blu-ray.com staat er Region A bij. Ben toch wel benieuwd of deze nu dan wel echt regiovrij gaat worden.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 04-08-2017 om 19:27

  2. #77
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Hij is gewoon regio vrij. Blu-ray.com dat is gewoon een standaard invulling. Als de release datum bijna in zicht is, wordt de regio ook aangepast.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Hij is gewoon regio vrij. Blu-ray.com dat is gewoon een standaard invulling. Als de release datum bijna in zicht is, wordt de regio ook aangepast.
    Dat is dan mooi. Bedankt voor je reactie Pieter

  4. #79

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Ik vind het persoonlijk wel jammer dat de bedrukking van de DVD mooier is, dan die van de Blu-ray.

  6. #81

    Standaard

    Prijs bij Amazon.com inmiddels gedaald naar $24,99.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik vind het persoonlijk wel jammer dat de bedrukking van de DVD mooier is, dan die van de Blu-ray.
    Lijkt me een tamelijk luxe-probleempje dit Als dit je grootste problemen zijn, dan heb je een goed leven.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 11-08-2017 om 18:12
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Lijkt me een tamelijk luxe-probleempje dit Als dit je grootste problemen zijn, dan heb je een goed leven.
    Ik kan er mee leven hoor, zo erg is het ook weer niet. Gelukkig komt ie nu eindelijk eens uit in een fatsoenlijke uitgave.

  9. #84
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Net even met een reviewer gesproken, alleen mocht hij nog niet zoveel los laten. Hij vond de 2K scan geweldig, máár de technische kant vond hij minder. Geen idee, wat hij precies bedoelde. Encoding issues?

    Als iemand social media heeft hier, moeten we dat bij Dick Maas neerleggen, zodra de reviews binnenstromen. Misschien kan hij nog wat regelen, en moet Blue Underground dit maar fixen en maar een omruilactie starten. Het duurt nog twee week voordat de Blu-ray op de markt komt. Kan men gelijk ook naar De Lift kijken....

    Ik haat dit!!!!
    Laatst aangepast door Pieter V : 15-08-2017 om 10:46

  10. #85

    Standaard

    Ik vind het eerlijk gezegd op voorhand wel een beetje spijkers op laag water zoeken. De uitspraak van deze reviewer is heel erg vaag en heel erg suggestief te noemen, en kan IMO nog niks aan afgeleid worden. We gaan het zien, maar het moet wel erg slecht zijn wil er een omruilactie komen denk ik.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 15-08-2017 om 12:23

  11. #86
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen
    Laatst aangepast door Pieter V : 18-08-2017 om 11:19

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Heb mijn bestelling maar gecanceld.
    Hoop dat Blue Underground dit gaat oplossen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  13. #88

    Standaard

    Amsterdamned is precies damned met alle quasi gefaalde uitgaves dat deze reeds gekregen heeft op blu-ray...

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Valt me niet tegen want mijn verwachtingen van de uitgave waren al 0,0

  15. #90

    Standaard

    Van Dick Maas zijn Facebook:

    Friso Pas Hee maar eh...Dick, who screwed up the picture? http://www.blu-ray.com/.../Amsterdamned-Blu-ray/165405/...
    Amsterdamned Blu-ray


    Friso Pas Wat hij zegt aan t eind, bij de recommendation...
    Het komt vaker voor dat er fouten worden gemaakt in het laatste stadium van het maken van een disc, zeker een paar keer per jaar. Kan gebeuren. Die worden vaak verbeterd. Ik mag hopen dat als deze recen
    sie juist is, (ik lees veel recensies van deze website en vind ze over het algemeen heel oprecht) Blue Underground ook ingrijpt, de technische fouten rectificeert en een reissue programma instelt. Het helpt natuurlijk enorm als Dick het hier grotendeels mee eens is.


    Dick Maas Het heeft mijn aandacht....


    Friso Pas Twijfel ik niet aan, aangezien jij de best mogelijke versies van jouw werk wilt uitbrengen en dit na al die jaren eindelijk werkelijkheid ziet worden. Maar ja t blijft soms gedoe, met al die stappen ertussen. Hou ons in the loop, aub. Ik heb m ook gepre-ordered.



    Harold te Veldhuis ojeeeee.moet ik hem nou nog bestellen?




    Dick Maas Wordt opgelost.


  16. #91
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Hoe lang is dat geleden, dat hij "Wordt opgelost" zei?

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Hoe lang is dat geleden, dat hij "Wordt opgelost" zei?
    Al deze opmerkingen & antwoorden zijn van vandaag (Vrijdag 18 Augustus 2017).

  18. #93
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Al deze opmerkingen & antwoorden zijn van vandaag (Vrijdag 18 Augustus 2017).
    Ik bedoelde eigenlijk hoeveel minuten zaten er tussen "Heeft "mijn aandacht" en "wordt opgelost"

    Mijn fout.

  19. #94

    Standaard

    Bizarre fout zeg. Ben erg benieuwd naar de reactie van BU en ook wat het betekent voor de 2 andere titels.

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Ik bedoelde eigenlijk hoeveel minuten zaten er tussen "Heeft "mijn aandacht" en "wordt opgelost"

    Mijn fout.
    Klik op de naam in de post en je komt op zijn Facebookpagina en dan zie je dat er 3 uur tussen zat.

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Ik bedoelde eigenlijk hoeveel minuten zaten er tussen "Heeft "mijn aandacht" en "wordt opgelost"

    Mijn fout.
    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

  22. #97
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Ik heb geen Facebook. Aangezien er drie uur tussen zit, dat stemt goed. Bovenstaande link werkt dan wel weer. Bedankt.

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Ik heb geen Facebook. Aangezien er drie uur tussen zit, dat stemt goed. Bovenstaande link werkt dan wel weer. Bedankt.
    Graag gedaan Pieter.

  24. #99

    Standaard

    Lijkt wel een scenario van een Dutch-Fubar-Works uitgave.
    De autorisatie is toch niet hier in Nederland door die S=prutsers uit Hilversum gedaan???
    "A man's got to know his limitations", ...

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Lijkt wel een scenario van een Dutch-Fubar-Works uitgave.
    De autorisatie is toch niet hier in Nederland door die S=prutsers uit Hilversum gedaan???
    Nee, want die hadden voor de US gewoon een 1080i50 genmaakt
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •