Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 112 worden weergegeven.

Discussie: Amsterdamned

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Tja, dat is nu eenmaal het nadeel als je een Duitse (of Franse, Italiaanse, Spaanse etc.) uitgave koopt. Landen waar men niet aan ondertiteling doet, maar alles nasynchroniseert, geven vaak ook de films een eigen titel en die vind je dan ook terug op de hoes en de film zelf. Uiteindelijk is die versie voor de locale markt bestemd, en niet voor het buitenland.
    Ik heb ook een enkele duitse uitgave, waar in de film wel de originele titel zit.

    Dus het kan wel.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Tja, dat is nu eenmaal het nadeel als je een Duitse (of Franse, Italiaanse, Spaanse etc.) uitgave koopt. Landen waar men niet aan ondertiteling doet, maar alles nasynchroniseert, geven vaak ook de films een eigen titel en die vind je dan ook terug op de hoes en de film zelf. Uiteindelijk is die versie voor de locale markt bestemd, en niet voor het buitenland.
    Was vroegerrrrrrrrrrr in Nederland ook heel normaal. Dan snapte tenminste het bioscoop publiek ook de vaak vreemde titels
    Goole maar eens op de James Bond film posters.

    Deze trend is pas midden/eind jaren '80 verlaten.
    Alhoewel.......... de Harry Potter films hadden ook NL titels...
    "A man's got to know his limitations", ...

  3. #53
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Wat vinden jullie van de beeldkwaliteit? Studio Canal heeft er wel een dikke kunstmatige scherpte filter overheen gegooid.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Alhoewel.......... de Harry Potter films hadden ook NL titels...
    Dat had denk ik met de boeken te maken. Die waren NL en om de herkenbaarheid erin te houden kreeg de film ook die titels. Bij LOTR kan ik me ook herinneren dat eerst in de NL ondertitels de NL termen werden gebruikt (zoals Schouw enzo) en dat later de Engelse termen gebruikt werden (Shire). Dat had ook met het boek te maken.

    Ontopic: heb de eerste versie nog niet gezien, ik wacht even op de vervangende disc.

  5. #55
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Denk dat het gewoon filmgrain is. Voor de rest ziet de film op Blu-ray er heel goed uit. Zeker vergeleken met die oude DVD. Echt dag en nacht verschil. Een compleet nieuw leven.

  6. #56

    Standaard

    Vandaag lag de bubbelenvelop van Studio Canal in de bus met in een plastic envelopje de nieuwe BD. Hij is te herkennen aan een nieuwe opdruk, onder de titel staat in hoofdletters 'UNCUT'. Dus het is wel duidelijk dat dit een nieuwe versie is. Ben benieuwd, maar topservice van Studio Canal!

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Vandaag lag de bubbelenvelop van Studio Canal in de bus met in een plastic envelopje de nieuwe BD. Hij is te herkennen aan een nieuwe opdruk, onder de titel staat in hoofdletters 'UNCUT'. Dus het is wel duidelijk dat dit een nieuwe versie is. Ben benieuwd, maar topservice van Studio Canal!
    Bij mij ook vandaag binnen. Ben er blij mee.

  8. #58

    Standaard

    Hier ook binnen gekomen vandaag

  9. #59

    Standaard

    ik heb gehoord van een collega van me, dat deze helaas dts hd master 2.0 is. klopt dit?
    zou wel een domper zijn...

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    ik heb gehoord van een collega van me, dat deze helaas dts hd master 2.0 is. klopt dit?
    zou wel een domper zijn...
    Klopt, zo staat de track vermeld op de hoes en ook op de schijf, maar dat is op de eerste versie ook zo.

  11. #61

    Standaard

    Ben al lang blij dat de blu-ray stukken beter is dan de uitgave op DVD.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Klopt, zo staat de track vermeld op de hoes en ook op de schijf, maar dat is op de eerste versie ook zo.
    misschien dan ook handig om dit in begin post aan te passen...

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    misschien dan ook handig om dit in begin post aan te passen...
    Klopt, dat moet de TS dan even doen. Ook wel vaag dat in de genoemde recensie ook de track als 5.1 wordt aangeduid.

  14. #64

    Standaard

    Moest ik deze nu bestellen op jpc.de dan vraag ik me af of ik de UNCUT versie zal krijgen... Op amazon.de is deze niet meer beschikbaar enkel bij 3rd party sellers.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Moest ik deze nu bestellen op jpc.de dan vraag ik me af of ik de UNCUT versie zal krijgen... Op amazon.de is deze niet meer beschikbaar enkel bij 3rd party sellers.
    Heb hem ook besteld bij jpc.de en ontving gelukkig de uncut versie.
    Bang & Olufsen Beovison 7-40 Mk IV

  16. #66

    Standaard

    Amsterdamned verschijnt op later dit jaar in Amerika op Blu-ray. Hieronder de specificaties.

    U.S. label Blue Underground has sent us a brand new trailer for the upcoming Blu-ray release of Dick Maas' horror thriller Amsterdamned (1988), starring Huub Stapel, Monique van de Ven, and Serge-Henri Valcke. The release will arrive on the market later this year.

    The upcoming release will be sourced from a BRAND NEW 2K restoration of the film.

    Synopsis: There is a serial killer at bay in Amsterdam's canal network and the race is on to stop him before mass hysteria grips the nation. Dick Maas's cult slasher movie starts as it means to go on when the predator leaves the protective habitat of the dark canal to claim his first victim before dragging her back into a watery grave.

    *Also later this year, the label will release a new 2K restoration of director Mass' thriller The Lift.

    Special Features:
    • Audio commentary with writer/director Dick Maas and editor Hans van Dongen
    • The Making of Amsterdamned
    • Tales From The Canal - Interview with star Huub Stapel
    • Damned Stuntwork – Interview with stunt coordinator Dickey Beer
    • Dutch & US trailers
    • Loïs Lane "Amsterdamned" music video (directed by Dick Maas)
    • Poster & still gallery
    • Collectable booklet with new essay by writer Michael Gingold





    Bron: www.blu-ray.com
    Laatst aangepast door Frank : 21-06-2017 om 11:35

  17. #67

    Standaard

    Whoooaaa Dutch Fubar Works eat your hart out!

    Dit is de uitgave die in het moederland van de film had moeten verschijnen.
    Mooi dat ook de Lift erachter aan komt.

    Ene kunnen zij ook niet even Soldaat van Oranje doen (en dan niet die suffe musical)

    En......

    Blue Underground? @blunderground 5 jun. QC of the new DOWN 2K master is underway. Fun movie with a great cast, including Naomi Watts and James Marshall, both on the new Twin Peaks!
    Laatst aangepast door Hombre : 21-06-2017 om 13:03
    "A man's got to know his limitations", ...

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Whoooaaa Dutch Fubar Works eat your hart out!

    Dit is de uitgave die in het moederland van de film had moeten verschijnen.
    Mooi dat ook de Lift erachter aan komt.


    Blue Underground? @blunderground 5 jun. QC of the new DOWN 2K master is underway. Fun movie with a great cast, including Naomi Watts and James Marshall, both on the new Twin Peaks!
    Ik hoop dat ze Flodder ook doen. De uitgaves die wij hebben stellen echt niets voor.

    De pre-orderprijs van Amsterdamned is bij Amazon wel zo'n 40 USD.
    Heb hem toch maar al besteld.

  19. #69

    Standaard

    Amsterdamned en De Lift kan ik mij nog voorstellen qua horrorgehalte, maar Flodder lijkt mij stug.

  20. #70
    "A man's got to know his limitations", ...

  21. #71

    Standaard

    Mooie uitgaves, maar een preorderprijs van 40 dollar vind ik nog wel wat te gek. Dan vind ik de prijzen van sommige nieuwe Arrow releases ene stuk vriendelijker. Ik wacht dan ook nog wel even totdat de prijzen voor deze gaan zakken.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Amsterdamned en De Lift kan ik mij nog voorstellen qua horrorgehalte, maar Flodder lijkt mij stug.
    Had je alleen gehad als er een naakt-scene in zou zitten van Ma Flodder

  23. #73
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen
    Laatst aangepast door Pieter V : 05-08-2017 om 09:59

  24. #74

    Standaard

    Dat ziet er echt veelbelovend uit.

    Niet goedkoop maar zeker zijn geld waard, geef hier liever €40 aan uit dan €5 aan het prul van DFW
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Dat ziet er echt veelbelovend uit.

    Niet goedkoop maar zeker zijn geld waard, geef hier liever €40 aan uit dan €5 aan het prul van DFW
    Echt wel, dit ziet er al vele malen scherper uit dan die DFW uitgave. Ik ga deze en de andere 2 ook zeker halen.

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •