De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Continuum [Showtime] [te zien op Netflix]

    Continuum is een Canadese sciencefictionserie over een groep rebellen uit het jaar 2077 die hun doodstraf ontlopen door terug te reizen naar het jaar 2012. Tijdens hun ontsnapping nemen ze per ongeluk politieagente Kiera Cameron mee naar het jaar 2012. De serie ging in première op 27 mei 2012 op de Canadese TV-zender Showcase, en zal in het eerste seizoen uit tien afleveringen bestaan. Showcase bestelde in augustus 2012 een tweede seizoen van dertien afleveringen. In Vlaanderen begon 2BE de reeks vanaf 9 december 2012 uit te zenden.


    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  2. #2

    Standaard

    Ik ben deze serie momenteel via Netflix aan het kijken. Normaal gesproken hou ik niet echt van series waarin elke aflevering een eigen verhaal heeft en onderdeel is van een verhaallijn maar ik kan mij wel vermaken met deze serie. Qua niveau niet te vergelijken met o.a. NCIS.

    Zijn er nog meer mensen die naar deze serie kijken en hun mening willen delen?

  3. #3

    Standaard

    Goed en slecht nieuws.
    Goed nieuws -> Continuum gaat gelukkig door. Er komt een 4e seizoen.
    Slecht nieuws -> slechts 6 afleveringen en daarna is de koek op.
    http://tvline.com/2014/12/08/continu...showcase-syfy/

  4. #4

    Standaard

    Ja ik las het ook.
    Jammer dat het maar 6 afleveringen zijn, maar wel positief dat er weer is een zender is die het belang ziet van een verhaal afronden ipv cancellen omdat de cijfers tegen vallen.

    Ik heb er weer zin in.

  5. #5

    Standaard

    Hopelijk komt Netflix snel met nieuwe seizoenen, ben ook benieuwd naar einde.

  6. #6

    Standaard

    Na één aflevering afgezet. Hangt volledig aan elkaar van onmogelijke toevalligheden. Totaal ongeloofwaardig.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •