De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Kinepolis stelt een nieuwe toptechnologie voor aan de wereld: Kinepolis Laser ULTRA.

    Vanaf 10 december kan je de Laser ULTRA zaal in Kinepolis Antwerpen en Kinepolis Brussel ontdekken. We ontwikkelden deze innovatie om film- en cultuurfans nog intenser van een unieke filmervaring te laten genieten. Laser ULTRA combineert hiervoor twee revolutionaire technologische hoogstandjes:
    - We installeerden Barco's bekroonde laserprojector met een lichtsterkte van 60.000 lumen in de 2 bioscopen. Na jarenlang onderzoek en tests lanceerde Barco eerder dit jaar de allereerste laserprojector die in staat is om 4K-content te tonen tegen 60 beelden per seconde (fps) en om 3D-films te projecteren in 4K-resolutie bij een uitzonderlijke lichtsterkte. Tot nog toe maakten filmprojectoren gebruik van xenonlampen als lichtbron. Dankzij het overvloedige licht bij laserprojectie is het kleurenpalet ruimer en natuurlijker, knippert het licht niet meer en is het contrast tussen licht en donker beter, met lichtere wittinten en donkerdere zwartwaarden.

    De laserprojector van Barco is een echte koploper die je dieper dan ooit onderdompelt in realistische filmbeelden. Een revolutie in de filmwereld.
    - Naast de laserprojector is er het immersieve geluidssysteem Dolby Atmos met 64 unieke kanalen, zorgt dit geluidsysteem voor een adembenemend geluid uit alle richtingen, ook van bovenaf. Je wordt helemaal ondergedompeld in een verbluffend heldere, ruimtelijke, rijke geluidsomgeving.
    De allereerste film die in deze nieuwe technologie te zien zal zijn is "The Hobbit: The Battle of the Five Armies". Deze epische afsluiter van de Hobbit trilogie is de perfecte film om Laser ULTRA te ontdekken!
    Nieuwsgierig? In Kinepolis Antwerpen kan je terecht in zaal 5. In Kinepolis Brussel moet je in zaal 9 zijn.


    Bron: http://kinepolis.be/nl/nieuws/ultra

    Prijs van een ticketje zal 15,15 euro bedragen.

  2. #2

    Standaard

    15,15 euro?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Tja, in Hasselt geloof ik betaal je al rond de 12 euro voor een 3D film.

  4. #4

    Standaard

    De investering zal toch terug verdiend moeten worden .

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Net zo modern als deze bios : http://dvd.nl/nieuws/jt-biosccop-in-...-dolby-cinema/ of niet?
    De technologie die Kinepolis gebruikt in deze zalen zou uniek zijn in de wereld.
    Nog wat andere info kan je vinden in het volgend krantenartikel erover:
    http://www.demorgen.be/film/the-hobb...olis-a2147986/

    Maar ik vind het ook wel ontzettend duur voor 1 film. Ik kom sowieso niet zo vaak meer in Kinepolis o.w.v. de prijzen. Meestal ga ik zelf naar Euroscoop.

  7. #7

    Standaard

    Ik vind 15 euro voor een 2,5 uur durende film met het beste van het beste in beeld en geluid niet 'duur'. Voor een keertje moet dat kunnen.
    Maar wat ik zo lees krijgt JT Eindhoven dit systeem ook, alleen pas volgend jaar.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Ik vind 15 euro voor een 2,5 uur durende film met het beste van het beste in beeld en geluid niet 'duur'. Voor een keertje moet dat kunnen.
    Maar wat ik zo lees krijgt JT Eindhoven dit systeem ook, alleen pas volgend jaar.
    JT zal wel meer nodig hebben voor dat ik daar nog eens heen ga. Altijd gezeur in die bioscopen. Heb al eens in de verkeerde zaal gezeten door verkeerde aanwijzingen, een film gehad die scheef in de projector (of hoe heet het) zat, slechte service gehad, altijd het gevoel dat je als publiek totaal niet belangrijk bent en dan nog die irritante pauzes. Plus altijd smerige zalen.
    Maar goed: no way dat ik 15,50 euro zou gaan betalen voor maar 1 film. Ik vind het al erg genoeg dat 3d door de strot wordt geduwd waarvoor je verplicht extra moet betalen, terwijl je geen keus hebt voor een 2d versie. Het is danook alweer zowat een jaar geleden dat ik in de bios gezeten heb. Toevallig maak ik dit weekend een uitzondering voor The Hobbit: BOTFA

    Leuk voor degenen met teveel geld dit soort technische vernieuwingen. En als je het hebt hoef je het ook zeker niet te laten. Maar voor jan met de pet wordt op die manier een avondje bios ook al niet meer te betalen. Zeker niet met die woekerprijzen qua eten/drinken er ook nog bij.

  9. #9

    Standaard

    Dat laatste ben ik inderdaad met je eens. Als je naar de film gaat, en je wilt nog een pilsje en doosje popcorn erbij zit je al snel rond de 15 a 20 euro (afhnakelijk van 3d en lengte film).
    Vreemd dat JT geen kaart gebruikt die je kunt kopen, en waarmee je telkens 50 cent korting krijgt op kaartje en korting op snoep of drankjes. De Royal in Heerlen had de Royal Kaart, daarmee kreeg je leuke korting als vaste bezoeker.

  10. #10

    Standaard

    De tijd waarin ik een jaarlijks gemiddelde van 72 bioscoopbezoeken per jaar had en 80% van de keren bij Kinepolis ging, is al een tijd voorbij. Uiteraard zijn er meerdere factoren die meespelen, maar het is voornamelijk de prijs van een ticket dat doorslaggevend is. 't Is gewoon onbetaalbaar aan't worden bij Kinepolis.

    Ik ga tegenwoordig naar een bioscoop die als "minder kwalitatief" aanzien werd, maar eerlijk gezegd is het verschil min of meer verwaarloosbaar. En dat zeg ik als pietje precies op dat vlak. Het verschil is in ieder geval lang niet groot genoeg om er die meerprijs voor neer te leggen. Misschien test ik de nieuwe zaal (wat weer een ander verhaal is) ooit eens uit, maar of dat met volle goesting zal zijn ... 't Gaat me net iets te ver. Nu betaal ik 5 € per ticket met een voordeelkaart. En dat zorgt er ook voor dat ik opnieuw meer en meer zal gaan ...

  11. #11

    Standaard

    15,15 euro. Dat is niet duur als ik vergelijk met:

    Pathé Imax in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag.
    13.00 + 1,50 (3D toeslag) + 1,00 (3D bril)

    Je bent alleen goedkoper uit in Pathé Imax in Eindhoven en Tilburg.
    12,50 + 1,50 (3D toeslag) + 1,00 (3D bril)

    Op de site van JT Eindhoven staat vermeld dat een Dolby Cinema: Standaard ticket 14,00 gaat kosten. Dat is inclusief VIP-stoelen, 3D-toeslag en -bril.

  12. #12

    Standaard

    En maar niet in IMAX willen investeren!! Dit is trouwens belachelijk meer geld vragen omdat je je projectiesysteem verbeterd… Alsof ze meer geld moeten vragen voor popcorn omdat ze een nieuwe popcorn machine gebruiken, alsof ze meer geld voor je zetel in de zaal moeten vragen omdat ze de versleten zetels hebben moeten vervangen. Kinepolis komt constant af met dit soort dwaze technologische nieuwtjes (Onlangs nog met hun geflopte schermen links en rechts in de zaal bij The Maze Runner.) Ze zouden beter hun ogen opentrekken en eens kijken waar er echt toekomst in zit..

    De allereerste film die in deze nieuwe technologie te zien zal zijn is "The Hobbit: The Battle of the Five Armies". Deze epische afsluiter van de Hobbit trilogie is de perfecte film om Laser ULTRA te ontdekken!

    En wat wordt de volgende film ? Wanneer komt die eraan ? Ohja juist Avatar 2… Een film waar niemand op zit te wachten, laat staan dat hij al in productie is.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    15,15 euro. Dat is niet duur als ik vergelijk met:

    Pathé Imax in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag.
    13.00 + 1,50 (3D toeslag) + 1,00 (3D bril)

    Je bent alleen goedkoper uit in Pathé Imax in Eindhoven en Tilburg.
    12,50 + 1,50 (3D toeslag) + 1,00 (3D bril)

    Op de site van JT Eindhoven staat vermeld dat een Dolby Cinema: Standaard ticket 14,00 gaat kosten. Dat is inclusief VIP-stoelen, 3D-toeslag en -bril.
    Bij bv. Pathe kan je je eigen bril meenemen, dan hoef je die 1,- niet te betalen,

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •