Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 30 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Oorlogsgeheimen blijft geheim door DFW DUTCH FILM NO WORKS!!!

    Voor mij eigenlijk een 0.0. Wie doof, slechthorend, minder horend is kan deze film in de prullenbak gooien. Zelfs mensen met een goed gehoor hadden problemen met deze film.

    DFW Dutch Film Works zou zich kapot moeten schamen!!!!!!!!!!

    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  2. #2

    Standaard

    Oké, die reputatie hebben ze allang en het kan ze geen bal schelen.

    Behalve dat de directeur nu minder bonus krijgt en bij Brein aan het klagen is, i.p.v. te zorgen dat de consument wel hun producten hun zuur verdiende geld wel waard vind
    "A man's got to know his limitations", ...

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Voor mij eigenlijk een 0.0. Wie doof, slechthorend, minder horend is kan deze film in de prullenbak gooien. Zelfs mensen met een goed gehoor hadden problemen met deze film.
    Is de geluidsmix niet goed en/of ontbreken er Nederlandse ondertitels? Dat acteurs vaak slecht articuleren is een bekend fenomeen en valt bij een Nederlands gesproken film natuurlijk eerder op. Maar ik neem niet aan dat je dat bedoelt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #4

    Standaard

    Geen idee waar je het over hebt, maar ik had totaal geen problemen met het geluid van deze film. Niet elke acteur is even goed verstaanbaar, zoals Marcel hier zegt (de film speelt zich ook af in Limburg), maar het is onzin om dat DFW aan te rekenen.
    Daarvoor moet je bij de regisseur/geluidsmix zijn.
    Het geluid van deze film vond ik over het algemeen heel goed.

    Dat Nederlandse films geen ondertiteling hebben is een ander punt, maar dat geldt voor 99% van de uitgaven in Nederland, dan hoef je de vinger echt niet alleen naar DFW te wijzen!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #5

    Standaard

    Ik vind NL films per definitie slecht verstaanbaar, zelfs de Criterion Karakter heeft dat en geloof me Criterion doet echt veel restauratie en/of herstel werk aan een uitgave,
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #6

    Standaard

    Verstaanbaarheid ligt ook zelden aan een transfer, maar aan een geluidsmixage. Daar kan een uitgever weinig meer aan doen.
    Overigens vind ik het erg meevallen met de verstaanbaarheid bij NL films.
    Van een Engelstalige film is ook heel veel niet te verstaan, maar daar zijn we verwend door ondertiteling en krijgen we alles voorgeschoteld.
    Ik verwijs altijd naar een scene uit Thelma & Louise, waarin beide dames bij een snelweg staan en de vrachtwagens langs hun heen razen.
    Zet de ondertiteling eens uit en kijk dan eens wat je verstaat en wat niet.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #7

    Standaard

    Klopt Ludo, daarom kijk ik ook graag met subs. Moet wel zeggen dat het met een goede center al stukken beter is. Bij TV uitzendingen vind ik het eigenlijk nooit slecht verstaanbaar, dat gaat dan toch weer wat anders.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Dat Nederlandse films geen ondertiteling hebben is een ander punt, maar dat geldt voor 99% van de uitgaven in Nederland, dan hoef je de vinger echt niet alleen naar DFW te wijzen!
    Eigenlijk wel raar, want deze NL subs zijn gewoon beschikbaar!

    Deze zijn namelijk verplicht als ze op de NL (niet commerciële) zenders worden uitgezonden.
    En zelfs de commerciële zijn op dat vlak hun leven aan het beteren ...
    "A man's got to know his limitations", ...

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Eigenlijk wel raar, want deze NL subs zijn gewoon beschikbaar!

    Deze zijn namelijk verplicht als ze op de NL (niet commerciële) zenders worden uitgezonden.
    En zelfs de commerciële zijn op dat vlak hun leven aan het beteren ...
    Dat klopt, maar die worden niet gemaakt door de uitgever/producent, maar door het ondertitelbureau van de omroepen.
    Vandaar ook dat die ondertiteling er heel anders uitziet dan de ondertiteling bij een film.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #10

    Standaard

    Oké, wat wist ik niet.
    En gezien de efficiency in de NL entertainment wereld,verbaast me die dubbeling niet.

    Dat het wel goed kan op BD hebben o.a. VFE, A-Film en Limiere inmiddels bewezen
    Laatst aangepast door Hombre : 28-12-2014 om 08:52
    "A man's got to know his limitations", ...

  11. #11

    Standaard

    Was er al geen specifieke topic voor slechte uitgaves, of voor maatschappijen die slechte schijfjes afleveren?.

    Vroeg het me af.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Was er al geen specifieke topic voor slechte uitgaves, of voor maatschappijen die slechte schijfjes afleveren?.

    Vroeg het me af.
    Misschien wel, maar daar hoort deze uitgave helemaal niet bij. Is een prima uitgave met mooi beeld en goed geluid! En een aantal leuke extra's.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Misschien wel, maar daar hoort deze uitgave helemaal niet bij. Is een prima uitgave met mooi beeld en goed geluid! En een aantal leuke extra's.
    Ik heb dezelfde film ook op BD, en ik kan me niet herinneren dat deze slecht was.

    Film was goed en duidelijk te verstaan, voor mij dan.

  14. #14

    Standaard

    Ik hoor sowieso minder. Bovendien hebben Belgen hier ook nog last van. Ik weet niet wie hier verantwoordelijk voor is. Maar ze zouden het verplicht moeten stellen of anders niet uitbrengen. Ik heb er zo niks aan.

    Heb DFW een mail gestuurd. Kijken wat hun relaas is. Vast en zeker weer de kosten...........
    Laatst aangepast door pjblack : 27-12-2014 om 13:02
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Ik hoor sowieso minder. Bovendien hebben Belgen hier ook nog last van. Ik weet niet wie hier verantwoordelijk voor is. Maar ze zouden het verplicht moeten stellen of anders niet uitbrengen. Ik heb er zo niks aan.

    Heb DFW een mail gestuurd. Kijken wat hun relaas is. Vast en zeker weer de kosten...........
    Tja, bij DFW worden de beslissingen door "bean counters" genomen, en daarom zal DFW het altijd afleggen tegen "waar we hier niet over mogen spreken".
    Want daar is altijd de betere en completere versie beschikbaar ...
    "A man's got to know his limitations", ...

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Tja, bij DFW worden de beslissingen door "bean counters" genomen, en daarom zal DFW het altijd afleggen tegen "waar we hier niet over mogen spreken".
    Want daar is altijd de betere en completere versie beschikbaar ...
    Beter dan downloaden? Dat kan ik me niet voorstellen! Kwalitatief kan naar mijn mening een download niet op tegen een fysieke disc.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Beter dan downloaden? Dat kan ik me niet voorstellen! Kwalitatief kan naar mijn mening een download niet op tegen een fysieke disc.
    Helemaal mee eens, Ludo, ik kan me dat ook niet voorstellen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Beter dan downloaden? Dat kan ik me niet voorstellen! Kwalitatief kan naar mijn mening een download niet op tegen een fysieke disc.
    Je kan ook Full / Untouched BD's downloden waar je zelf, maar meestal is dat al voor je gedaan, NL subs aan kan toevoegen.

    De kwaliteit is 1:1 of soms ook een mix van het beste (hogere kwaliteit - bit-diepte/rate/mix a/v)
    Laatst aangepast door Hombre : 28-12-2014 om 11:59
    "A man's got to know his limitations", ...

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik vind NL films per definitie slecht verstaanbaar, zelfs de Criterion Karakter heeft dat en geloof me Criterion doet echt veel restauratie en/of herstel werk aan een uitgave,
    Klopt peptalk, dat is al tientallen jaren zo...

  20. #20

    Standaard

    Dat is sowieso. Maar goed eens kijken hoe DFW reageert deze week..........
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  21. #21

    Standaard

    10 dagen voorbij nog geen mail ontvangen van DUTCH PRUTS WORK
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    10 dagen voorbij nog geen mail ontvangen van DUTCH PRUTS WORK
    Ehh, Kerst en Nieuwjaar misschien?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  23. #23

    Standaard

    Schelden zal zéér veel uithalen!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #24

    Standaard

    We zullen zien ik heb al diverse magere reviews gezien omdat veel mensen het niet kunnen volgen. Dat moet er toch een lichtje gaan branden bij die gasten.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    We zullen zien ik heb al diverse magere reviews gezien omdat veel mensen het niet kunnen volgen. Dat moet er toch een lichtje gaan branden bij die gasten.
    Waar heb je die gezien? Ik ben even gaan zoeken, maar kan niets vinden.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •